- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu nerozumím! Celá tato akce je opět levárna kde si "někdo"přijde na slušné peníze.V době, kdy lze pomocí výpočtů a simulačních programů vypočítat prakticky vše na co člověk pomyslí a potřebuje, zde se dělá "reál" pokus. Lokalita je XY let monitorovaná policejním kamer.systémem (daty tedy jsou). Fakt a fack zhovadilost. Good Luck CC
Nejdříve zabrali kuželkami pruhy dva.
To tam hráli bowling nebo kuželky? Od kdy se kuželky používají na zabírání pruhů??? Snad "zabrali kužely" !!!
mno, zitra kolony pro zmenu zavini utery a tak to pujde az do patku
Co kdyby se třeba magistrát snažil dořešit městský okruh kolm Prahy, než začne zavírat hlavní městský tah v ose sever-jih?
No nic, to by toho člověk chtěl asi moc.
Obraťe se na různá (ekologická) sdružení a zeptejte se jich, proč okruhy blokují.
Jestliže až doteď byla plynulost téměř nulová, tak už to ani horší být nemohlo.
řekli něco jiného. Co na tom, že kolona byla abnormální, co na tom, že ulice mezi Bělehradskou a magistrálou byly ucpané, protože auta nemohla tak jako dřív na magistrálu normálně najíždět. Policajti přece tvrdí, že je vše normální. Kdo tam byl, tak viděl.
Kdyby měl redaktor v hlavě mozek, tak místo papouškování oficiálního postoje by si udělal obrázek sám - jak to vypadalo před týdnem a jak dnes. A to před týdnem bylo mnohem horší počasí.
Jestli jsem si dobře všiml, tak už na Nuseláku je odjakživa průjezdnost pouze ve 3 pruzích, před ním, na území Prahy 4 - Pankráce, dokonce, pokud vím, ve dvou. Jak by tedy mohlo následné "zúžení" na 3 pruhy za Nuselákem nějak omezit dopravu??? Logicky - k žádnému omezení dojít nemůže. Jen se tam vytratil "odkládací zásobník" na nějakých 20-30 aut, což ale na průběžnou kapacitu musí mít nulový vliv.
a jakej vliv to má na živtní prostředí a hlučnost? A nechápu proč tam tedy neudělil parkovací místa aspoň, když už to zavřeli
Nevím co tu řešíte. Kapacitní silnice = více lidí jede autem. Úzká silnice = méně lidí jede autem.
Sice se všichni ohánějí tím, že jet z nějakého důvodu autem musí, ale když stojím na IP Pavlova, málokdy vidím auto s nákladem, případně více lidmi. Většinou se veze manažer samotný se svým kufříkem.
Takže situace se musí nechat chvíli uležet, nutná doprava zůstane, zbytná doprava se pročistí o pár lidí, kteří raději nechají auto doma. Kolony zůstanou stejné, protože právě tam je nastavená mez, kdy se lidé rozhodují o změně dopravy.
To je demagogie. Plynulou dopravu potřebujeme, protože na ní závisí ekonomický rozvoj. Takže postavit tolik silnic a tak kapacitní, aby se nemohly zaplnit. Ani množství aut není neomezené.
Nic překvapivýho, to jen stovky "odborníků" tady v sobotu slintali svoje moudra, jak se kolona prodlouží až do Průhonic.
A ono nic...