Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Kolony na Nuselském mostě zavinilo pondělí, ne zúžení magistrály

Po víkendovém zúžení magistrály v Legerově ulici čekalo ráno na řidiče popojíždění v koloně přes Nuselský most. Podle policie se ale kolony nijak nelišily od jiných pondělních dnů. Úpravy v Legerově ulici neměly zatím na plynulost dopravy větší vliv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

camel.lemac

Legerova - trapnost

Nechápu nerozumím! Celá tato akce je opět levárna kde si "někdo"přijde na slušné peníze.V době, kdy lze pomocí výpočtů a simulačních programů vypočítat prakticky vše na co člověk pomyslí a potřebuje, zde se dělá "reál" pokus. Lokalita je XY let monitorovaná policejním kamer.systémem (daty tedy jsou). Fakt a fack zhovadilost. Good Luck CC

0/0
17.3.2009 14:24

Atomas

Bič na kolony

Zrušme pondělí, nebudou kolony ;-D

0/0
17.3.2009 8:17

Pavel170339558

kuželkami...

Nejdříve zabrali kuželkami pruhy dva.

To tam hráli bowling nebo kuželky? Od kdy se kuželky používají na zabírání pruhů??? Snad "zabrali kužely" !!!

0/0
16.3.2009 17:17

MaC707

hmmm

mno, zitra kolony pro zmenu zavini utery a tak to pujde az do patku :-)

0/0
16.3.2009 14:30

Hanyz01

řešení

Co kdyby se třeba magistrát snažil dořešit městský okruh kolm Prahy, než začne zavírat hlavní městský tah v ose sever-jih?

No nic, to by toho člověk chtěl asi moc.

0/0
16.3.2009 13:02

leather-man

Re: řešení

Obraťe se na různá (ekologická) sdružení a zeptejte se jich, proč okruhy blokují. :-©

0/0
16.3.2009 13:15

Vipeeer

Re: řešení

Jo to je pravda, tyhle zfetovaná paka blokují ze zásady vždy a všechno.

0/0
16.3.2009 13:17

leather-man

Re: řešení

R^

0/0
16.3.2009 13:35

Ctenar_Mira

Re: řešení

To ne. Lehké drogy by chtěli odblokovat :-/

0/0
18.3.2009 10:27

Hanyz01

Re: řešení

To je celkem všeobecně známo, na druhou stranu máslo na hlavě nemají jen tihleti. Magistrát se nijak zvlášť nesnažil pohnout v přípravách, byť si lidé bydlící kolem magistrály (nejde zdaleka jen o tu Legerku) stěžují už dlouhou dobu. Viz ty nekonečné hádky o severní trase obchvatu, resp. jejích variantách - tam z ekologického hlediska žádný problém nebyl, pokud vím.

Hodně divné byly i machinace kolem pozemků, po kterých má vést jižní varianta - že by to byl pravý důvod, proč se to tak zdrželo? - a tyhle podivnosti v převodech, územních plánech apod mají na svědomí právě lidi z magistrátu a jejich kamarádi z katastru.

0/0
16.3.2009 13:28

(@)

Re: řešení

R^ 

0/0
16.3.2009 13:53

medved_cz

Re: řešení

Proc by mel magistrat resit problem statu? Vnitrni (mestsky) okruh postavi Praha az pote, co stat dostavi vnejsi dalnicni okruh. Jinak bude dal tranzitni doprava jezdit centrem. Jinak totiz vznikne druha Jizni spojka. Cast mestskeho okruhu placena magistratem, na kterou stat vecpal veskery tranzit z vychodu na zapad. Misto toho, aby konecne dostavel most v Lahovicich.

0/0
16.3.2009 13:43

Hanyz01

Re: řešení

To nemyslíte vážně doufám... zaprvé to není problém jen jedné ze stran - magistrát je v tomhle případě spoluzodpovědný za všechny průtahy (tedy pokud mu skutečně vadí tranzitní přeprava vedoucí centrem města - budu optimista a budu předpokládat, že ano), na tomhle měl magistrát se státem spolupracovat (koneckonců Praha dostává slušné peníze z kapes všech občanů, nejen rezidentů),  protože je to v prioritním zájmu jak státu, tak města. Po dostavění vnějšího okruhu možná zjistíme, že dostavba vnitřního okruhu nebude až tak aktuální - i když fakt je, že existují různé studie s různými odhady.

0/0
16.3.2009 13:54

medved_cz

Re: řešení

Vnejsi okruh plati stat. A ten na nej dlouho nedaval ani korunu. Pozemky a uzemni plan je pripraven dloooho dopredu. Napriklad s pripravou mostu v Suchdole zacala Praha jiz ve 30. letech minuleho stoleti.

0/0
16.3.2009 13:59

Hanyz01

Re: řešení

S tím bych si dovolil nesouhlasit - bylo připraveno několik tras (a v tom je právě ten problém - že nikdo nebyl schopen závazně rozhodnout jednu jedinou).

No a Vaše poznámka o pozemcích, resp. územním plánu - tím myslíte konkrétně ten Suchdol? - i tam jsou dvě trasy a pořád se s tím laborovalo. A právě s územním plánem tam byl docela problém, protože pro stavbu tohohle typu přece nevyhovoval a musel se měnit. Na jihu už to bylo ůplně mimo - územní plán můžete měnit až v momentě, kdy se konečně rohodnete pro jednu variantu (což trvalo hoodně dlouho - mimochodem se to docela hodilo některým úředníkům Magistrátu a jednotlivých městs. částí - tam docházelo k takovým spekulacím s pozemky na základě interních informací...).

0/0
16.3.2009 14:09

Si0

Úpravy ani nemohly mít na plynulost dopravy nějaký vliv.

Jestliže až doteď byla plynulost téměř nulová, tak už to ani horší být nemohlo.

0/0
16.3.2009 12:51

jbroz50

velmi bych se divil, kdyby policajti placení magistrátem

řekli něco jiného. Co na tom, že kolona byla abnormální, co na tom, že ulice mezi Bělehradskou a magistrálou byly ucpané, protože auta nemohla tak jako dřív na magistrálu normálně najíždět. Policajti přece tvrdí, že je vše normální. Kdo tam byl, tak viděl.

Kdyby měl redaktor v hlavě mozek, tak místo papouškování oficiálního postoje by si udělal obrázek sám - jak to vypadalo před týdnem a jak dnes. A to před týdnem bylo mnohem horší počasí.

0/0
16.3.2009 12:43

(@)

Absurdní téma - co se to tady řeší ??????

Jestli jsem si dobře všiml, tak už na Nuseláku je odjakživa průjezdnost pouze ve 3 pruzích, před ním, na území Prahy 4 - Pankráce, dokonce, pokud vím, ve dvou. Jak by tedy mohlo následné "zúžení" na 3 pruhy za Nuselákem nějak omezit dopravu??? Logicky - k žádnému omezení dojít nemůže. Jen se tam vytratil "odkládací zásobník" na nějakých 20-30 aut, což ale na průběžnou kapacitu musí mít nulový vliv. :-)

0/0
16.3.2009 12:39

Petr1234

Re: Absurdní téma - co se to tady řeší ??????

a jakej vliv to má na živtní prostředí a hlučnost? A nechápu proč tam tedy neudělil parkovací místa aspoň, když už to zavřeli

0/0
16.3.2009 13:32

Martin Soušek

kapacitní silnice = více lidí jede autem

Nevím co tu řešíte. Kapacitní silnice = více lidí jede autem. Úzká silnice = méně lidí jede autem.

Sice se všichni ohánějí tím, že jet z nějakého důvodu autem musí, ale když stojím na IP Pavlova, málokdy vidím auto s nákladem, případně více lidmi. Většinou se veze manažer samotný se svým kufříkem.

Takže situace se musí nechat chvíli uležet, nutná doprava zůstane, zbytná doprava se pročistí o pár lidí, kteří raději nechají auto doma. Kolony zůstanou stejné, protože právě tam je nastavená mez, kdy se lidé rozhodují o změně dopravy.

0/0
16.3.2009 12:09

Si0

Re: kapacitní silnice = více lidí jede autem

To je demagogie. Plynulou dopravu potřebujeme, protože na ní závisí ekonomický rozvoj. Takže postavit tolik silnic a tak kapacitní, aby se nemohly zaplnit. Ani množství aut není neomezené.

0/0
16.3.2009 12:48

(@)

Re: kapacitní silnice = více lidí jede autem

Hezká teorie, ale platná pouze za předpokladu, že nekonečné množství lidí má v danou chvíli potřebu jet daným směrem. Ten předpoklad ale jistě neplatí. :-)

0/0
16.3.2009 12:51

demon3

Nic překvapivýho

Nic překvapivýho, to jen stovky "odborníků" tady v sobotu slintali svoje moudra, jak se kolona prodlouží až do Průhonic.

A ono nic... :-/

0/0
16.3.2009 11:59

Tom Hagen

Trubte na poplach :-)

Jsem pro hromadné tůrování motorů v Legerce, aby výsledky průzkumu stály za to. Zvýšená intensita troubení také snad pomůže.  :-)R^

0/0
16.3.2009 11:56

kloucek1

Ticho v centru

No, já bych magistrálu na úrovni Chodova svedl do dvou pruhů, na Pankráci do jednoho a Nuselský most už bych úplně uzavřel. Obdobně bych postupoval z druhé strany na úrovních Prosek - Holešovičky - Argentinská. Počkal bych tak půl až jeden rok, jak se to projeví. Jisté nevelké národohospodářské ztráty apod. by určitě byly vyváženy tichem v centru. Drobným problémem samozřejmě zůstává řada ulic, kterými se lze do centra proplížit  - to bych řešil protitankovými zátarasy ad hoc, podle toho, jak by se ti zlotřilí řidiči přesouvali.

0/0
16.3.2009 11:31

sprav

Humus v Praze od kriplíků z vesnic a bank

Já to řeknu asi takhle... všichni dojíždějící magoři (rozuměj manažeři) mohou nechat vozidlo na parkovištzi P+R... a nikoliv s ním jezdit až do kanceláře. Pokud se řídí heslem business is many, tak si jistě rád připlatí za vjezd do širšího centra. Klidně by postačovalo tak 100,- Kč za vjezd v době od 6.00 do 19.00.

U nás na druhé straně mostu jsou kriplíci z ČSOB, kde si přeplňují parkoviště ČSOB svými osobními vozy a venku stojí kolem 20 vozidel s logem ČSOB, přitom mají tři patra parkoviště jenom pro sebe a ještě dvůr jako kráva... Firmám bych dal platit 100Kč/hod. za parkování na ulici, pokud bude současně v okruhu 500metrů stát více než 1 auto stejné firmy. Pěkně ať si udělají svoje vyhrazené parkoviště a platí.

0/0
16.3.2009 11:43

thomaes

Re: Humus v Praze od kriplíků z vesnic a bank

Tohle je velmi naivní názor. Pokud vedení firem znemožní Praha dojíždění autem do kanceláří, bude to mít efekt, že firmy přesunou svá sídla tam, kam autem mohou dojet. Zřejmě někam na okraj Prahy. Na první pohled to vypadá lákavě, ale ve skutečnosti to centrum Prahy zabije.

0/0
16.3.2009 12:37

Si0

Re: Humus v Praze od kriplíků z vesnic a bank

I Brno je moc dobrá adresa:-)

0/0
16.3.2009 13:00

MaC707

Re: Humus v Praze od kriplíků z vesnic a bank

a neuvaznu cestou na Nuselaku?

0/0
16.3.2009 14:32

radim.ri

Pruhy a semafory

Z letitého pozorování jsem došel k názoru, že pokud by  se řidiči naučili zkrátit dobu na rozjetí svého vozu a zrychlit průjezd křižovatkou, a to i v případě že v dohledu je následující segment kolony, potom by se kolony značně zkrátili. Příprava na rozjezd až když padne zelená, nebo čekání na 'prostor', tedy až ten přede mnou odjede o 50 metrů, snižuje propustnost jakékoliv komunikace na minimum. Howgh! 

0/0
16.3.2009 11:25

radim.ri

Re: Pruhy a semafory

Kolony by se zkrátily, sorry!

0/0
16.3.2009 11:28

tojsemalectverak

Re: Pruhy a semafory

to čekání na prostor to je to,,,taky někdy z nudy počítám kolik aut odjede když je zelená 30 sec.,,,někdy deset to je potom na zamyšlenou......

0/0
16.3.2009 11:29

doktor_bota_2

Re: Pruhy a semafory

To se některým známým pokouším vysvětlit už řadu let. Neúspěšně, prostě jsou zvyklí na světlech vyřadit a zařadit až na zelenou.:-/

0/0
16.3.2009 11:31

sprav

Re: Pruhy a semafory

bohužel pravdu díš, někteří ještě stačí i vyhonit Rv

0/0
16.3.2009 11:44

TopGum

Re: Pruhy a semafory

Z letiteho pozorovani jsem dosel k nazoru, ze kdyby Eltodo konecne dokazalo seridit semafory (a instalovat davno zrusene "zelene vlny"), prakticky vsechny kolony v Praze by byly polovicni...

0/0
16.3.2009 11:34

medved_cz

Re: Pruhy a semafory

Praha 2 se snazi prosadit semafor na konec Nuselskeho mostu. Na nem by mela "startovat" zelena vlna - tak, bys nemusel az k Muzeu zastavovat.

Magistrat to ale nechce povolit.

0/0
16.3.2009 13:49

p555

Re: Pruhy a semafory

to by nesmelo byt zakazno vjizdet do krizovatky pokud z ni neni bezpecny vyjedz a nesmel bych pocitat s kreteny co vjizdeji do krizovatky na posledni chvili a na prvni cervenou

0/0
16.3.2009 14:35

tojsemalectverak

já to mám

do práce 7 km a autem to mám 5 minut,na kole 15,,,někdy není špatný bydlet na dědině a práci mít na periferii města:-)))))

0/0
16.3.2009 11:22

Gaelen

Vetsina lidi zde

ridice posila na MHD. Neda mi to a musim reagovat. Zejdim z P10 - Petrovic na Zelivskeho. Spojeni je prez bus 154 na Skalku a pak dve stanice metrem. CCA 35-45 minut. Kdyz je zacpa klidne i hodina a pul. Kdyz jedu autem jsem v idealnim pripade na zelve do 10ti minut. Kdyz je zacpa tak jedu maximalne 40minut. Kdyz jedu busem, tak prakticky nikdy nejede podle jizdniho radu, vzdy je narvany, v lete se autobuse neda dychat atd. atd. atd. Nehlede na to, ze me benzin prijde levneji nez si kupovat jizdenku nebo permici.

0/0
16.3.2009 10:53

Kubik_cz

Re: Vetsina lidi zde

No jo, jenze 154 je takovy okruzni autobus. Urcite exituje alternativa, nez jen 154. Napr. prestoupit na tramvaj v Hostivari. Ale souhlasim, ze v nekterych pripadech je MHD pomalejsi, ale na druhou stranu, jak dlouho pak hledate parkovaci misto na Zelivskoho?

0/0
16.3.2009 10:58

Gaelen

Re: Vetsina lidi zde

Kdyz prestoupim na tram v hostivari tak si moc nepomuzu. Maximalne v pripade ze je zacpa na konci Svehlovky kde tramvaj muze projet bez cekani....ale to je tak max 10minut. Navic potom jede dele nez jede metro ze Skalky na Zelvu.

0/0
16.3.2009 11:06

vver440

Re: Vetsina lidi zde

z petrovic je to na želvu cca 4 kmpokud ti bude auto po městě papat 10 l/100km, tak je spotřeba benzínu cca 0,4 l*25,-kčˇ= 10,-kč za cestu. jízdenka na holotu 26,-kč. takže auto se samozřejmě vyplatí. já po praze ani jinak nejezdím

0/0
16.3.2009 11:03

mol1111

Re: Vetsina lidi zde

žádnej normální pražák nejezdí na lístky, ale má lítačku

0/0
16.3.2009 11:07

Gaelen

Re: Vetsina lidi zde

na Zelvu to je presne 11km. 13 kdybych jel prez Chodov a okolo Edenu.

0/0
16.3.2009 11:07

Gaelen

Re: Vetsina lidi zde

Jenze to by v zime musela 154 jezdit prez Stare Petrovice, ale to ne, silnicari na nas kaslou, takze jakmile zacne jen malinko snezit, 154 si to  zacne jezdit horem po trase 271

0/0
16.3.2009 11:08

mol1111

Re: Vetsina lidi zde

já bych zkusil popojet na Jižák -- Horčičkova a pak 213

0/0
16.3.2009 11:05

Mugabe

Re: Vetsina lidi zde

Další velkou výhodou je, že od doby nepoužívání MHD už nemívám podzimní a zimní virózy jako dřív každý rok.:-)

0/0
16.3.2009 11:08

leather-man

Re: Vetsina lidi zde

Ano, zatímco je máte na jaře a v létě díky klimatizace, že? ;-D

0/0
16.3.2009 13:22

p555

Re: Vetsina lidi zde

to je obycejne nachlazeni s lehkym prubehem, krere se na nikoho neprenese a rychle odezni... neni to nakazliva viroza s horeckemi a tezkym prubehem ziskana od davu kychajicich a kaslajicich natlacenych v metru...

0/0
16.3.2009 14:39

sprav

Re: Vetsina lidi zde

V pořádku, potom ale se řídíš heslem "čas jsou peníze" a tedy by jsi měl se rozdělit se svými peněnzi s ostatními, kterým zasmraďuješ bydlení a znemožňuješ zaparkovat doma a platit za vjezd do širšího centra a za parkování, tedy dát finanční příspěvek do rozpočtu obce (městské části), kde pracuješ.

0/0
16.3.2009 11:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.