- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
EN 425 Slovakia zpožděný o 210 minut.
R 209 Vltava do Moskvy opožděn o 148 minut.
R 471 Amicus do Břeclavi opožděn o 222 minut.
R 443 Šírava do Humenného opožděn o 169 minut.
R 201 Silesia do Krakowa opožděn o 154 minut. IC 581 Ostravan dorazil do Těšína s 235 minutami.
Tak jako si téměř každý boháč myslí, že si po silnicích může jezdit jak chce a předpisy vůbec nerespektovat, tak i dnešní zbohatlí nádražáci se stávají mistry světa. Syndrom, jsem bohatý, vlaky budou jezdit podle mne, nikoliv podle předpisů se jim rychle vsakuje pod kůži. A tohle není konec. Každoroční několika procentní valorizace, nepodložená prací, jim přináší několikatisícové zvyšování mezd a pocit velikášství a vlastní neohroženosti. Bude stále více tragických nehod, to si zapište!
Za komunistů měl strojvůdce 200 hodin měsíčně přesčasů, 3 000 na vejplatě a nehoda se stala jednou za rok. Dneska je každý den něco!
jansě udělat z nich nuzáky a potom to bude všechno fungovat závist je vážně hrozná vlastnost.
Zase to tak nezveličujte, to jen Šíšal potřebovat srovnat hlavu aby mu seděl klobouček. A povedlo se, tak o co go
som tuná, babáčku ... ale opravdu netuším, čím si zasluhuji tvou přízeň ....
na Romských Listech píšou - Okolokomina se srazila nana-draží
O Roma vakeren že odvezou lokomotivu do šrotu
A co varianta že chytřejší už dávno odešli a Ti co tam zůstali na tom zrovna s IQ nejsou zrovna nejlépe .....
Nikdo moc ve vlaku nejel,nikomu se nic nestal.Vidím to jako velký úspěch cenové politiky ČD
Tak tak. Přijde den, bude jezdit už jen pinďolíno, jedna trať, kolejová letenka za milion, skoro žádní mrtví. Přejezdy bez signalizace budou samozřejmě chránit obrněné transportéry
Porad se kritizuji komunisti ale tolik zeleznicnich nehod za nich nebylo! A nebyla v te dobe jeste takova pocitacova technika jako ted! Meli by hnat k zodpovednosti nejvyssi predstavitele drah, uz je toho moc!
Jo, a taky Klause, Topolánka a hlavně ty zpropadený permoníky.
vlak je 3x bezpečnější, než letadlo. Zdroj informace: statistika EU.
Jde o selhání lidského činitele, strojvedoucího, který přehlédl návěst. Na silnicích vidíme podobné události takřka nepřetržitě. Že se to stane řidiči se v naprosté většině případů vůbec nedovíme. Strojvedoucího čeká řada tvrdých trestů. Železniceje proti jiným druhům doprav velmi bezpečná. Když se ale něco stane, tak se novináři mohou přetrhnout. Kdyby tak měli psát o silničních nehodách, je v tu ránu internet zahlcený a noviny by musely být vydávány v knižním provedení. Smutné na tom je, že stále mnoho lidí ty "hrůzy na kolejích" baští i s naviákem.
Až budou auta nebo busy, do kterých se potenciálně vejde několik set lidí, věř tomu, že se i pak novináři přetrhnou i u silničních nehod.