Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dělníci začali zužovat magistrálu v Legerově ulici

V deset hodin dnes začali dělníci pracovat na zúžení magistrály v Legerově ulici o jeden pruh. Zatím kuželkami zabrali pruhy dva, úsek musejí vyčistit, pak upraví dopravní značení a nakonec instalují betonové zábrany. Zúžení se projevilo na Nuselském mostě, kde se doprava pohybovala krokem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

magdik

legerka

Sedím ve Wenzigovce, otevřené okno a nic se nezměnilo. Legerka je zúžená až na semafory s Rumunskou, a pak je rozšířená normálně do 4 pruhů. Takže je vlastně zúžená asi cca 200 m. Bordel je furt stejnej, akorát Taliánský hotely mají lepší zásobování a další výhody. No kvůli obyvatelům to zužování rozhodně nebylo.

0/0
16.3.2009 10:52

jirak

Co to je za děs?

Městu hrozí, že opakovaně dostaně padesátitisícové pokudy.???????????

0/0
16.3.2009 8:54

Malcanek

Starostka Jana Černochová má podíl v hotelu.

Celé je to přeci o tom, jak mi prozradil známý z Prahy 2, že starostka Černochová má podíl v jednom z těch hotelů v Legerce a toto byl jediný způsob, jak tam zajistit bezproblémový příjezd pro hotelové hosty a zásobování. Navíc se prý o tom na radnici Prahy 2 normálně ví.

0/0
15.3.2009 14:29

JAPKIN

Hezky

se bude  pomaloučku jezdit na jedničku,zastavovat,rozjíždět...to si v Legerce pražouni užijou.;-O

0/0
15.3.2009 13:15

demon3

Re: Hezky

Nic nového, stejné to bylo i teď...

0/0
15.3.2009 16:21

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

souzi a soušky čížci,

jak vy asi budete nadávat, až budete v jízdních pruzích běhat pěšky ...;-D

0/0
15.3.2009 10:50

berkowitz

Co udělal Magistrát za 20 let od "revoluce" ?

Nic !

0/0
15.3.2009 9:58

zoufalec1

to nepomůže

myslím, že problém ja až příliš vážný na to, aby jej mohlo vyřešit odstranění jednoho pruhu. Úřady prostě jen vyvíjí činnost. Nelze se donekonečna vymlouvat na komunisty, ptejme se, co za těch dvacet let po jejich pádu vymysleli jejich nástupci?

0/0
15.3.2009 9:56

babacek

Magistrálu v Legerově

Tedy upřímně lituji lidi kteří na Legerové bydlí.;-(

0/0
15.3.2009 8:48

_Aleister_

Re: Magistrálu v Legerově

tamní chodníky jsou nejvíc pos/ané od psů v celé Praze, hezky se k tomu někteří místní chovaj ...Rv

0/0
15.3.2009 10:27

babacek

Re: Magistrálu v Legerově

A zaslouží si ulice kde je nedýchatelně něco jiného než jí ještě pokálet?

0/0
16.3.2009 5:48

maruskaj

NA NIC

Je to nesmysl a mrhani financemi.

0/0
15.3.2009 8:09

dodo23

tak to bude dobry chaos!!!

0/0
15.3.2009 0:54

danax

optimalizací jednosměrek a semaforů

a použitím 300 tisíc na zvukolamy.. určitě by jim pomohli v Liberci s nanotextiliemi.... by mohli ušetřit 300 tisíc na betonových zábranách......

0/0
15.3.2009 0:51

perpartes

Vážně téma.Koho to zajímá?

0/0
14.3.2009 23:08

černej oes

Re: Vážně téma.Koho to zajímá?

To víš, někoho zajímá vše možné, tebe zase zda již mají otevřeno v putyce.

0/0
15.3.2009 0:40

Cocotus_Interruptus

WTF?

Kdo tohle vymyslel?! 8-o8-o;-O;-O(Y)(Y)

0/0
14.3.2009 23:03

babacek

Re: WTF?

Já to fakt nebyl. ;-D

0/0
15.3.2009 8:49

buranumdopamatniku

prehodte v hlave vyhybku

 Jestli by nebylo lepsi vest boj proti slovu "socka". Dokud cesti magori kazdeho kdo jezdi hromadnym prostredkem a tady setrne k resources budou nazyvat socialnim kryplem, tak dlouho jsou takove bitvy predem prohrane. Jste asocialni narod vedeny zlocinci a to dohromady dela KOCOURKOV

0/0
14.3.2009 22:31

Jan Gutbayer

Wenzigova

A z Wenzigovy už nejde odbočit nebo je ten náčrtek špatně?

0/0
14.3.2009 22:02

kiv

Uřednický fašismus

nic jiného ... :-©

V Legerově  trvale nebydlí  téměř žádní stálí obyvatelé, alespoň  v porovnání  od 5 .května a dál na Pankráci,   kam se kolona přesune  .. Takže tento argument je zástupný a lživý ... Uměle omezovat průjezdnost komunikací je opravdu matrix jak vyšitý ... místo naprosto nesmyslné přednosti tramvají na světelných křižovazkách, kdy se "ruší" synchronizace světel a tak vzniká nepoměrně  více exhalací a hluku by se mělo naopak pracovat na kvalitně  řížené a synchronizované dopravní signalizaci. a ne budovat barikády uprostřed města :-/

0/0
14.3.2009 21:38

Kocourek69

Klaus tvrdí že lidé ovzduší na Zemi nepoškozují.

Tak o co vám jde Pepíci z Práglu. Zhluboka se nadechněte těch sraček na ulici a věřte že Klaus a ta jeho zlodějská, tunelářská ODS má vždycky pravdu. Víra v Klause vás z astmatu uzdraví.

0/0
14.3.2009 20:24

mstuch

Nesmysl

za to by měl někdo nést zpodpovědnost,že nějaký blb nechá nesmyslně a zcela svévolně zůžit magistrálu.

0/0
14.3.2009 20:19

urbi001

Další Bémovina...Pavle, proč?

Legerka-Blanka-Pražský okruh-Olympiáda-Národní knihovna-Taxi-Parkovací zóny-Opencard-Britský turista pod vánočním smrkem-Matrjošková Karlova ulice-Metro Letňany-Hlavní nádraží-Dotace na kulturu-...:-©

0/0
14.3.2009 20:10

EWCZ+

Re: Další Bémovina...Pavle, proč?

Narodni knihovnu bych mu odpustila, ale olympiadu tezko. A o Letnany se nebojte, vsak oni to tam developeri zalidni cobydup, kdyz je tam ted to metro :-P

0/0
14.3.2009 23:23

Profík

Re: Další Bémovina...Pavle, proč?

Dej si čáru a taky ti to bude dávat smysl.

0/0
15.3.2009 11:28

EnVidiaSeries

Špatné počty od počátku

za 1) na problém už zadělali bolševici, když vymysleli průjezd od jihu k severu středem Prahy

za 2) odstranění pruhů nepomůže, problém se nevyřešil, pouze odsunul na P-4. Ti, co bydlí v Nuslích, a na P-2 to poznají.

za 3) teď byly kolony viditelné ráno a po obědě, odpoledne (nemyslím kolony kvůli nehodě), takže zvýšeného prachu bylůo 3x za den. Nyní se bude stát kolona po celých 12 pracovních hodin, proto je jasné, že lidé na tom budou o mnoho hůře, což potvrzuje i Moos z Dopravní fakulty ČVUT.

Za 4) Co pomůže? OBCHVATY, TUNELY, VYLOUČENÍ VOZIDEL NAD 2 T Z CENTRA. Občas sleduji, co za zplodiny jde z těch dodávek, mikrobusů, jeřábů, nákladních aut obecně. To fábie ani corsa nevyprodujkuje za týden.

TAKŽE ŘEŠENÍ NA PRD. Rv 

0/0
14.3.2009 19:29

mstuch

Re: Špatné počty od počátku

nebýt bolševika,tak chodíš pěšky po nezpevněných chodnících ty blbe,protože by bylo všechno nesmyslně zlodějsky předražené a na silnice a chodníky by se nedostalo peněz!!!!!!!!

0/0
14.3.2009 20:21

kokrspanel

Re: Špatné počty od počátku

Co to meleš??? Copak je v Německu všechno nesmyslně předražený? Kdyby tu nebyli komouši, tak je mentalita lidí někde jinde a nejde jim jenom o to, si co nejvíc nahrabat, případně něco ochcat

0/0
14.3.2009 20:26

EWCZ+

Re: Špatné počty od počátku

On ten prujezd Prahou byl tenkrat dost nutnej, akorat ze nemel zustat sam... ale ty prislusne obchvaty jaksi uz trvaji pomalu 40 let...

0/0
14.3.2009 23:25

budulinek4

ach jo

Doufam, že jste pochopili, že průjezdnost komunikace se nesníží, jen se kolona přesune do míst,kde neobtěžuje okolí. Ty domy tam byly dříve, než magistrála.

0/0
14.3.2009 15:52

Rebby

Re: ach jo

KAM se kolona presune? Tedy ptam se - kudy jet z P4 do Holesovic, Proseka...? Proste musite po magistrale. Nusle jsou neprujezdne uz dnes, na namesti bri Synku je krizovatka, ktera pousti prednostne tramvaje ve 4 smerech, tudiz ovnez neprujezdne. Namesti Miru? Kolona od Ruske az po konec Franzouzske, nasledne pak absolutne ucpany pripoj prave na Legerevu, potazmo Willsonovu. Vite, chapal bych odklony dopravy z center mest, ale ono jaksi neni kudy. To si zastupitele P2 nejak neuvedomuji. Zase hazi problem s dopravou na hlavy jinych MC, stejne, jako to udelali s parkovacimi zonami. Lide z P10 nemaji kde parkovat. Pan Gal (t.c. sef odboru dopravy P2), by se mel stydet!

0/0
14.3.2009 16:08

Rotoped64

Re: ach jo

Jeď metrem! (Y)

0/0
14.3.2009 20:49

ProtektoRath Mittel Bohmen

Ti, co nevydržejí stát ve frontě na Pankráci,

sjedou do Nuslí a tam vám za ten bordel pěkně poděkují. ;-O:-©

0/0
14.3.2009 14:57

jorbl

Re: Ti, co nevydržejí stát ve frontě na Pankráci,

Presne tak Rv

0/0
14.3.2009 15:12

demon3

Re: Ti, co nevydržejí stát ve frontě na Pankráci,

Stejně to probíhá i teď, takže žádná změna.

0/0
14.3.2009 15:48

budulinek4

Re: Ti, co nevydržejí stát ve frontě na Pankráci,

Vážení, musím se smát, kolik dopravních odborníků se tady sešlo. Ono je to vymyšleno správně, úzké hrdlo je stejně světelná křižovatka na pavláku, čili průjezdnost se v žádném případě nesníží takže nechápu vaše nářky. Cílem je přesunout kolonu tam,kde nebude obtěžovat okolí a v další fázi je v plánu vybudovat na konci nuseláku semafor,který kolonu bude držet už tam. Tam auta nikoho neobtěžují a pak už se projede zelenou vlnou přes P2

0/0
14.3.2009 15:49

Rebby

Re: Ti, co nevydržejí stát ve frontě na Pankráci,

Uzke hrdlo je magistrala stredem mesta sama o sobe. Krizeni ctyr triproudych silnic uprostred mesta (Legerova, Jecna, Zitna, Sokolska) proste natahne dopravu. A vite proc? Protoze neexistuji alternativy. Mestsky okruh, ktery jediny dava smysl, misto drzeni ridicu v zacpach v centru na vice-mene nesmyslnych omezenich a semaforech, je v nedohlednu. Alternativy nejsou, ale doprava se omezuje. Vite, pokud se clovek musi pohybovat autem po Praze v dobach spicky, nemusi byt odbornik. Staci mit oci. App., pred nuselskym mostem neni malo obytnych domu, otevrete nekdy oci. Ti lide vam zajiste podekuji. Ani nemuseji byt odbornici.

0/0
14.3.2009 16:13

jorbl

Re: Ti, co nevydržejí stát ve frontě na Pankráci,

Zmizi pruh, ve kterem se drzeli lidi co odbocuji doprava (Rumunska i dal), navic ve spickach se do neho casto zarazovali lidi z ulice Wenzigova. To je legrace.

0/0
14.3.2009 16:21

Rebby

Re: Ti, co nevydržejí stát ve frontě na Pankráci,

Ti, co budou chtit odbocovat v pravo zablokuji prejizdenim i pruh pro rovny smer, protoze se budou chtit natlacit do odbocovacicho = zustanou stat s pustenou blikackou.  A auta za nimi nebudou moci jet rovne, protoze levy pruh uz pojede... Tam bude karambolu.

0/0
14.3.2009 16:25

demon3

Re: Ti, co nevydržejí stát ve frontě na Pankráci,

Ti co budou chtít odbočovat vpravo nic nezablokují, protože se nepotřebují nikam natlačovat. Do odbočovacího pruhu normálně vjedou.

Doteď to bylo naopak, auta pokračující Legerkou rovně zbytečně blokovala v pravém odbočovacím auta odbočující do Rumunské.

Tohle teď zmizí...

0/0
15.3.2009 16:20

Bůh Nejvyšší (23)

To je ukázka pokročilé demence.

Ty auta stejně přijedou a nebudou se moct procpat, takže budou kolony až na Pankrác. :-©

0/0
14.3.2009 14:45

mstuch

Re: To je ukázka pokročilé demence.

To asi vymyslel stejnej BLBEC,kterej nechává instalovat po Praze nové semafory .

0/0
14.3.2009 20:23

CortaCircuito

Napojovaci pruh

Kdyby aspon udelali kousek napojovaciho pruhu z Wenzigovy ... takhle tam akorat pribude nehod (je to jedno z hlavnich - neli hlavni napojeni kralovskych vinohrad na magistralu ven z mesta) - uz tak se tam napojuje pri strednim provozu dost blbe ... (doted to jakz takz slo protoze za rozsirenim na nuselaku pravy pruh nebyl tak husty... ale takhle...)

0/0
14.3.2009 14:05

[eT]

A co dát přes celou šířku silnice

zátarasy? Je to levné a neprojede nic... :-/

0/0
14.3.2009 14:01

Knize Ignor

Demence

Toť vše, více slov netřeba.

0/0
14.3.2009 13:30

vrcivka

Legerova ul.

Já nevím, k čemu to bude dobré. Aut projede stejně jestli tam budou 4 pruhy nebo 3. Dokud nebudou hotovy obchvaty Prahy, které budou splňovat parametry městských okruhůtak, jak je tomu ve všech větších evropských městech nic se nezmění ani na hluku ani na ovzduší. Zajímalo by mě jestli jsou pokutovány EU taky jiná evropská města za hluk a špatné ovzduší. Je jich v Evropě dost , kde je podobná situace jako v Legerově ul.

0/0
14.3.2009 13:15

Quasar

Zajímavá taktika...

Zužování silnic, rušení jizdních pruhů... Ještě bych z Legerky vyházel semafory a bylo by to naprosto dokonalý.;-D Kterej kretén tohle mohl schválit?

0/0
14.3.2009 13:06

ijacek74

dobry napad

Stejne je uzke hrdlo semafor na pavlaku, takze to bude vypadat tak, ze se auta pred semaforem rozjedou do vsech pruhu a bude to stejne jako driv. Protoze jich pojede stene, tak tim padem tu ulici projedou rychleji. Zacpy budou porad stejne, jen se vic casu stravi na nuselaku a mene v legerce.

Takze myslim, ze to je dobre opatreni :-)

0/0
14.3.2009 12:59

Smil

Trend

Zužování silnic je v Praze už dlouho, místo toho aby vybudovali podchod nebo nadchod zúžej dvouproudovou silnici do jednoho pruhu, pak vznikají kolony v místech, kde nikdy nebyly. Toto je obrovský krok vzad. Od devadesátých let se rychlost dopravy ve středních čechách a Praze pouze snižuje, vznikají kruhové objezdy v polích na silnicích I tříd díky teskoskladům. Každá vesnice si posouvá značku obce kilometry před zástavbou a někteří experti tam vybudují i retardéry.

0/0
14.3.2009 12:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.