Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha chce zabránit vyplacení pojistky za požár Průmyslového paláce

Hlavní město požádalo soud, aby zablokoval vyplacení pojistky za požárem poškozený Průmyslový palác. Peníze měl získat současný nájemce Výstaviště, společnost Incheba. Praha se bojí, že by Incheba mohla peníze z pojistky použít na jiné účely než na obnovu zničeného křídla paláce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ChorcheCh

jak to, že peníze nedostane majitel ?

To jako že si třeba za 1kč pronajmu od města budovu, pojistím, tak shoří a já shrábnu peníze ? 8-o

0/0
16.3.2009 16:27

babacek

Požár Průmyslového paláce

A co Kočka ten nepřispěje nic?

0/0
14.3.2009 8:11

antigogo

Incheba

je slovenská firma?

0/0
13.3.2009 18:45

babacek

Re: Incheba

Společnost INCHEBA PRAHA spol. s r.o. byla založena v roce 1992 a patří k nejvýznamnějším organizátorům výstav a veletrhů v České republice. 100% vlastníkem Incheby Praha je akciová společnost Incheba a.s., která sídlí na Slovensku v Bratislavě.

0/0
14.3.2009 8:13

Mitchell

Smlouva je snad jasná.

ParouBack dobře věděl, co podepsal. Jenom nám neřekl, kolik mu z toho káplo.

0/0
13.3.2009 17:55

zakladna2

Re: Smlouva je snad jasná.

10 milonů. To ví každý.  3 dal Bémovi a 3 Burgermaistrovi.

0/0
13.3.2009 18:50

babacek

Re: Smlouva je snad jasná.

A co chudák Rath, ten přišel zkrátka ?

0/0
14.3.2009 8:14

sirc

Incheba

Je zcela jasné, že Incheba Průmyslový palác rekontruovat nechce. Už dříve se mnohokrát snažila neúspěšně provádět některé stavební změny a požár jí přišel jenom vhod.

Jen tak na okraj, nechápu co do toho pletete politiku. Jsou v tom jenom prachy.

0/0
13.3.2009 17:48

dropa

Re: Incheba

Aha, tak politika je zdarma...;-D

0/0
13.3.2009 18:40

zakladna2

Re: Incheba

Kdyby se nejadnalo o prachy daňových poplatníků, tak do toho politiku opravdu nemá cenu plést. Ale o těch penězích a nevýhodných smlouvách bohužel rozhodují politici.

0/0
13.3.2009 18:52

francoa

Do voleb se nic nestane.

Incheba se napakuje a potom zruší nájemní smlouvu. Právně jí cv tom nic nebrání.

0/0
13.3.2009 17:40

Matysek.

Bohužel jsme v ČR

Bude-li tí tento případ standardním v rámci ČR, pak vlastně nikdy nebude nic obnoveno, nebo to draze zaplatíme z daní. Nicméně tento krok má alespoň logiku

0/0
13.3.2009 17:34

kerim003

tady bude jeste veselo

magistrat (potazmo ODS) ma obavy ze cast penez zustate nekde zasmelema a to ve prospech CSSD ktera je s vystavistem propojena vic nez by se dalo predpokladat. Nicmene si myslim ze po pravni strance je to pekna blbost a predem prohranej spor kterej by magistrat vubec nemel zacinat.

0/0
13.3.2009 16:52

dropa

Inspirace nebo pokyn od "přátel"?

Až moc nápadná shoda s Minaříkem...   :-©[>-]

0/0
13.3.2009 16:41

babacek

Re: Inspirace nebo pokyn od "přátel"?

Mohl bys to trochu víc konkretizovat? Díky.:-)

0/0
14.3.2009 8:16

bagounek

Ta miliarda asi taky nebude

Praha peníze od pojišťovny nedostane a ani Incheba neinvestuje jednu miliardu. :) A  všichni na tom vydělají, jen né Praha a lid. Ty to zaplatí.

0/0
13.3.2009 16:12

NAVSTEVA proti cenzure

Novinky jsou k popukani

povinou registraci se zamezilo kydani hnoje a lzi ze strany levicoveho odpadu. V diskuzich je radove nekolik desitek prispevku a to jeden pravicovejsi nez druhy. ;-D

Bohuzel levicova holota se zrejme presunula sem.

0/0
13.3.2009 16:09

blecha1

Re: Novinky jsou k popukani

Levice s e vždy schovávala za anonymytu davu a dělala vždy vše ve prospěch a zájmu lidu, který si ji za to vybra! :-P

0/0
13.3.2009 16:12

zizií

Re: Novinky jsou k popukani

Takže ty jako "pravičák "souhlasíš se špiclováním???To si snad děláš legraci,pravičák by měl osobní svobodu a názorovou různorodou svobodu hájit do roztrhání těla..................ty bys ji hájildo roztrhání"cizího ".........a pak zalez co

0/0
13.3.2009 22:25

monaliv

Re: Novinky jsou k popukani

Ta rudá pakáž se nastěhovala sem, takže už to tu začíná otravovat.

0/0
13.3.2009 16:18

Profík

Re: Novinky jsou k popukani

No jasně, jen podporuj fízlování a špehování, ty "demokraticky smýšlející"!!!

0/0
13.3.2009 16:24

tučňák v exilu

Re: Novinky jsou k popukani

Ehm, to, že když si někdo na SVÉM serveru zavede, že pokud tam návštěvník chce něco říct, měl by se představit, je navýsost demokratické právo a tvé právo je vybrat si, jestli se za těchto podmínek chceš zúčastnit. Jiná situace by byla, kdyby stát nařídil že všechny internetové diskuze musí probíhat tímto způsobem všude.

0/0
13.3.2009 16:50

zakladna2

Re: Novinky jsou k popukani

A ty se jmenuješ jak? A kde bydlíš?

0/0
13.3.2009 18:58

macurra

A z čeho bude Kočkostrana platit volební kampaň...

...když nedostane peníze od Kočkomafie za tenhle pojišťovací podvod? 8-o;-D

0/0
13.3.2009 16:08

monaliv

Re: A z čeho bude Kočkostrana platit volební kampaň...

;-DR^

0/0
13.3.2009 16:08

zizií

Re: A z čeho bude Kočkostrana platit volební kampaň...

Nevím,ale tvý kapesný na příští týden bude stačit!!

0/0
13.3.2009 22:28

NAVSTEVA proti cenzure

Kurna, nezmyzlo mi tu neco?

0/0
13.3.2009 16:06

procmelidinemajradi2

Jyrka pro sve pratele udela

jen co jim na ocich vidí ......at zije CSSD

0/0
13.3.2009 15:58

medved_cz

Re: Jyrka pro sve pratele udela

Nechte pana Kočku na pokoji (Jiří Paroubek)

0/0
13.3.2009 16:33

Next Apache

je to jasné

Pojišťovna musí plnit podle smlouvy. Kdyby neplatili ani smlouvy, nedalo by se spolehnout už na nic. Praha měla namítat, když se smlouva uzavírala, ne teď. Jak u blbejch na dvoře.

0/0
13.3.2009 15:51

thunderbitch

Re: je to jasné

Nevim co se ti na tom nezda, je to jako devinkulace u leasingu

0/0
13.3.2009 15:53

Next Apache

Re: je to jasné

Nezdá se mi to, že náležitostmi pojistné smlouvy je co se pojištuje, jaké je pojistné, jaké je plnění, kdo platí pojistné a kdo dostane v případě pojistné událosi plnění. Automatické změny probíhají např. v případě rozhodování o pozústalosti. Jinak musí dojít ke změně smlouvy. Soud by mohl prohlásit smlouvu za neplatnou od samého začátku, ale to by musela být prokázána nevýhodnost pro jednu ze stran od samého začátku. A v té pojistné smlouvě město asi vúbec nefiguruje. Jen Incheba a pojišťovna...Tak co by chtěl Bém napadnout?

0/0
13.3.2009 16:05

thunderbitch

Re: je to jasné

Jestli je to tak, nema cenu se do soudniho sporu poustet, ale mesto by melo vyzadovat uvedeni sveho majetku do puvodniho stavu po firme Incheba, protoze ta ho ma v pronajmu a behem teto doby doslo k poskozeni majetku

0/0
13.3.2009 16:37

thunderbitch

Praha chce zabránit vyplacení pojistky za požár Průmyslového

Myslím, že se jí to po dlouhém boji nakonec nepovede ;-D

0/0
13.3.2009 15:50

Next Apache

Re: Praha chce zabránit vyplacení pojistky za požár Průmyslového

Pokud má soudce trochu zdravého rozumu, nevydá ani to předběžné opatření. Smlouva je, zdá se, jasná, v rozporu se zákonem není a tvrdit dopředu, že Incheba má nekalé oumysly? No to je zrúdnost...

0/0
13.3.2009 15:54

thunderbitch

Re: Praha chce zabránit vyplacení pojistky za požár Průmyslového

Pořád je ale Praha majitelem nemovitosti, takže jí snad i nějaká práva zbyly :-)

0/0
13.3.2009 16:00

Next Apache

Re: Praha chce zabránit vyplacení pojistky za požár Průmyslového

To ano, vždyť to nikdo nepopírá. To Praha začala osočovat Inchebu z úmyslu podvodu.

Byla by to pěkná kovbojka, kdyby Rozin zařídil podpálení, za účelem získání pojistky. Ale Rozin je podnikatel ve výstavnictví a byl by blbý, kdyby se vzdal lukrativního paláce a možnosti obnovit ho z pojistného plnění.

0/0
13.3.2009 16:08

Next Apache

směšné

Ten rusák Rozin, co poctivě ukradl  Inchebu, se  stejné poctivě zmocnil "vydržením" vinic nad Bratislavou a postavil tam hrad a soud nenašel nic špatného a tak dál(všechno poctivě a jednostranně výhodně), má se všemi parnery zásadně jen pro něj výhodné smlouvy. Peníze hýbou světem.;-DRv

0/0
13.3.2009 15:46

mike04

A kdopak...

...je pod tou zprasenou smlouvou podepsanej...? :-©

0/0
13.3.2009 15:34

Zbyněk Meruňka - moderátor

Re: A kdopak...

jakýsi Jiří P - asi nějakej pingl

0/0
13.3.2009 15:44

Dr. Fee

Re: A kdopak...

Jasně, na všech pražských radnicích má většinu ODS, ale za jejich chyby může Jiří P. ... ;-D

0/0
13.3.2009 15:45

zachrance_od_mury

Re: A kdopak...

bojim se ze jasne citelny podpis neokeca ani on. ackoliv si dovedu predstavit ze o tom nevedel, nic nepodepsal, kdyz se o tom mluvilo tak spal nebo se koukal jinam a cele je provokace hnusnych lidi v zoldu a buh vi jestli to nezapalil dalik zeano.

0/0
13.3.2009 15:48

monaliv

Re: A kdopak...

Smlouvu OSOBNĚ podepisoval puchejř z RAJe, to bys měl vědět, zase takové tajemství to není.

0/0
13.3.2009 16:08

Next Apache

Re: A kdopak...

Jo, nejspíš ňákej ukecanej moderátor, co utek z jadernýho reaktoru.

0/0
13.3.2009 15:49

zachrance_od_mury

Re: A kdopak...

aaa vida, dalsi jedinec ktery citi potrebu ukazat svetu vyssi sve inteligence a miru sveho ostrovtipu. tak honem do fronty na davky nez prijde exekutor :-)

0/0
13.3.2009 15:51

Parouback

Re: A kdopak...

Pingl z raje, dobrý přítel a kamarád mafiánů a koček.

0/0
13.3.2009 15:46

Fanatic.Dz

To je bordel

Tak nejdřív jim to rusákům za hubičku pod rukou pronajmou sakumprdum se vším všudy (samozřejmě se jednalo o první takový obchod který se obešel bez tučné provize) a teď budou dělat scény? Tak to je fakt komický. ;-D R^

0/0
13.3.2009 15:18

dedko

Incheba,

Když to tak sleduji, bylo by nejlepší, kdyby  Praha vypsla nové výběrové řízení na jiného provozovatele Výstaviště.

0/0
13.3.2009 15:17

Fanatic.Dz

Re: Incheba,

Nové výběrové řízení? To by předpokládalo existenci nějakého starého a to se nekonalo. ;-D

0/0
13.3.2009 15:19

zakladna2

Re: Incheba,

Tak to by byl rachot. To si nedovolí ani Kalousek. To by tekla krev.

0/0
13.3.2009 19:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.