Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát lékárníkům nepomůže, čeká na právníky

Účet za "krajské dary" pacientům narůstá. Další statisíce korun z kapes daňových poplatníků teď vytahují právnické týmy, které pracují na "posouzení situace", kdy zákonem stanovené zdravotnické poplatky hradí za pacienty kraje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ptačí chřipka

Stát lékárníkům nepomůže

A on někdy někomu pomohl?

0/0
13.3.2009 16:29

ptačí chřipka

ODS

neměla vymíšlet psí kusy ,které ani neměla ve volebním programu.Teď jste na to doplatili a ona to není schopná napravit.Tak co z ODS?

0/0
13.3.2009 14:32

Tomáš Fiala

Re: ODS

Jdu po chodníku a někdo mi podrazí nohu. Kdybych já blbec nechodil ven, tak bych neměl zlomenou nohu a je to jen moje vina. Tak asi na této úrovni je Váš argument.:-/

0/0
13.3.2009 14:36

Josefprav

Kraje obcházely zákon a pokud se

prokáže, že někomu vznikla škoda budou jí muset uhradit. Pokud tak nerozhodnou naše soudy tak určitě tak rozhodne mezinárodní soud. Hlupáci, kteří to vymysleli by to potom měli zaplatit ze svého.  ;-D;-D;-D

0/0
13.3.2009 13:49

bobomyl

Páni lékárníci shrábly 2,4 miliardy za to že,

Podle uveřejněných úspor po zavedení tzv.regulačních poplatků páni lékárníci shrábli za to že nám laskavě podají lék z police 2,4 miliardy korun v loňském roce.Mají tedy předplaceno na dlouho dopředu.Jenom pláčí a stěžují si.Co kdyby se chovali tržně jak doporučuje všem i celému světu VK.Vždy se dá něco vymyslet a nespoléhat jenom na stát.Neviditelná ruka trhu přece atd.přece znají ty moudra,nebo né?

0/0
13.3.2009 11:47

Josefprav

Re: Páni lékárníci shrábly 2,4 miliardy za to že,

;-D;-D;-D Ty jsi, ale blb. ;-D;-D;-D Bolševický názor socky: Když má někdo peníze, tak ho můžeme okrádat.

0/0
13.3.2009 13:47

armyshop

Re: Páni lékárníci shrábly 2,4 miliardy za to že,

že neděláš lékárníka, když to je tak jednoduché, vytáhnout lék z police8-o;-€. Ty máš opravdu představy, jak malé dítě. No, oni se totiž tržně chovají, kdo se tržně nechová a navíc obchází zákon jsou oranžové kraje. jejich vedení se chová jako podvodníci.

0/0
13.3.2009 14:05

mrwn

mistr JP opět září

Náš mistr bonmotů a vyjádřená se zase vytáhl. Oni se rozhodli krýt jasné porušování zákona a hospodářské soutěže tím, že lékárníci nepotřebují více vydělávat ... Ano skutečně slova hodná velkého politika. Slova hodná člověka od kterého máme očekávat, že bude ctít zákony a právo této země. Tahle účelová politika kdy se nerespektují zákony institucionálně, je evidentně v očích mnoha lidí drobnost. Ale všem pak vadí lži, podvádění, korupce a tunely ... Tohle je modelový případ.

0/0
13.3.2009 11:38

Josefprav

Re: mistr JP opět září

To je bolševický názor: Když někdo vydělává, tak ho můžeme okrádat. ;-D;-D

0/0
13.3.2009 13:50

vver440

já bych z toho nedělal vědu

lékárny sou něco jako prodejny s elektronikou, barvama, instalatérství a podobně. prodavači musej něco umět. a jako v každým jiným kšeftu když něco nejde, nebo nás liqiduje konkurence, je třeba najít protitah. třeba zlevněním, nebo tak. když 30ti korunová daň nebyla, tak to taky šlo.:-)

0/0
13.3.2009 11:05

Tomáš Fiala

Re: já bych z toho nedělal vědu

Ty blbé OSVČ, kdy ti konečně doteče, že brát z tvé pokladny peníze a dávat je tvé konkurenci není trh!!!

0/0
13.3.2009 11:09

vasapro

Re: já bych z toho nedělal vědu

zrejme ti nedochazi, ze tohle neni konkurence, ale nekala hospodarska soutez :-/ ... tve nazory jsou stejne zastarale jako veverky ;-D

0/0
13.3.2009 11:41

Josefprav

Re: já bych z toho nedělal vědu

Ty jsi bolševik. ;-D;-D

0/0
13.3.2009 13:51

armyshop

Re: já bych z toho nedělal vědu

hm, a v některých prodejnách s elektronikou apod. také dávají lidem darovací smlouvy a vracejí jim peníze, jen aby k nim chodili? To není konkurence, to je podvod:-/Rv

0/0
13.3.2009 14:08

imax

...

"Myslím, že nikdo z českých obyvatel si nemyslí, že tohle je zrovna skupina obyvatelstva, která potřebuje nějakou dotační politiku," řekl České televizi Jiří Paroubek.

Tak přesně tato věta vystihuje samu podstatu politiky socialistických partají: prakticky nekončící třídní boj, aneb náčelník ukáže prstem na libovolnou skupinu lidí, kteří obvykle od státu nic krom rovných podmínek pro svoje podnikání nechtějí a nepřímo o nich prohlásí, že jsou zloději....Po jejich úspěšné likvidaci vybere skupinu jinou...aneb socialistický voliči, za tvůj nuzný život nemůže tvoje neschopnost či lenost, ale druzí, proto je potřeba jim po bolševicky zakroutit krkem....

0/0
13.3.2009 9:58

NáhodněProcházející

Re: ...

R^R^R^

0/0
13.3.2009 10:01

J. Adamec

Re: ...

Nechybí tam na začátku: "No tak podívejte, já si ...."?

Jinak je to naprosnej přesnej popis. Stručně napsáno, možná by to mohlo pochopit víc lidí.

0/0
13.3.2009 10:09

kocourek96

Re: ...

R^:-)

0/0
13.3.2009 10:57

vver440

Re: ...

naprostej souhlas-naposled se nás socani pokoušeli zliqidovat registračníma kasama a povinnou zálohou na daň.

0/0
13.3.2009 10:58

marmit

Re: ...

R^R^ to je ale kretén, lékarníci přece nechtějí žádnou dotaci, ale stejné podmínky pro všechny lékárny.

0/0
13.3.2009 11:03

ptačí chřipka

Re: ...

To chtěli i zemědělci a jak jste jim nadávali.

0/0
13.3.2009 14:23

armyshop

Re: ...

R^R^R^

0/0
13.3.2009 14:08

repanak

Táborská lékárna v HN

Na rozdíl od idnes včera v HN byly nějaké číselné údaje o katastrofálních ztrátách lékárny v blízkosti nemocniční, kde se poplatky nevybírají. Samozřejmě, že opět se neuvádělo zda dopad je jen z "poplatkového" problému nebo i  včetně marže za neprodané léky. Dalo se ale spočítat, že do lékárny nejdou  1,5-2 lidé za hodinu, kteří s receptem za 1-2 léky běží do okresní nemocnice.  V našem 30tisícovém městě je

8 lékáren a poněvadž je často navštěvuji, musím se uvedenému "úbytku" a jeho vlivu na na ekonomiku lékárny smát. A to nemluvím o Maxovi v Kauflandu, tam je stále fronta. K úbytku zisku může docházet i z jiných důvodů - lidé méně chodí k lékaři a tudíž do lékárny apod.  Samozřejmě stávající systém není dobrý, ale proč lékarenské poplatky se vůbec dělaly? Regulační  vliv mi zajistí doplatek k léku a dostanu tolik zmiňované dodatečné prostředky  na léčení domů tímto inteligentnějším způsobem.

Ale asi nemůže být lékárna všude a nemůže jich být asi tolik

0/0
13.3.2009 9:55

babodlak

Re: Táborská lékárna v HN

V tom s vámi naprosto souhlasím.

0/0
13.3.2009 9:59

zoufalec1

?

"Rozbor si zadala hned tři ministerstva – zdravotnictví, financí a

vnitra – a to každé zvlášť. A své stanovisko vydává i antimonopolní

úřad. Hotový výzkum už má ministerstvo zdravotnictví."

Nebylo by lépe ty poplatky konečně zrušit?

0/0
13.3.2009 9:42

zachrance_od_mury

Re: ?

nebylo by lepsi neporusovat zakon a nenabadat k jeho porusovani? neni to nahodou trestny cin? nez se dostali socialiste k moci v krajich tak jsem to povazoval za normalni soucast pravniho statu.

0/0
13.3.2009 9:48

zachrance_od_mury

Re: ?

jen jeste dodam ze podle teto logiky: drogy a prostituce jsou postaveny mimo zakon. ale lidi stejne fetuji a za prostitutkami chodi. nebylo by tedy lepsi zakon zrusit? vrazdy jsou take nezakone. lidi se stejne strileji. nebylo by tedy lepsi kdyby se mohli strilet legalne?

0/0
13.3.2009 9:52

Tomáš Fiala

Re: ?

Vy jste opravdu absolvoval triviální školství? Pokud je nějaký zákon schválen, je nutné ho dodržovat. Můžeme se snažit o jeho zrušení, zdá-li se nám nesmyslný, ale obhajovat nedodržování/obcházení zákonů tím, že se nějaký zrovna někomu nelíbí, to nesvědčí o příliš velkém zasažení mozku vzděláním.

Mě osobně nejvíc vadí ne to, že se neshodnu se socialisty na řešení problémů ve zdravotnictví. Mě vadí to, že čeští socialisti dávají lidem do ruky manuál, že nedodržování zákonů je legitimním nástrojem. To se nepodařilo v Evropě snad ještě nikomu.

0/0
13.3.2009 9:59

zachrance_od_mury

Re: ?

jste si jisty ze reagujete na spravny prispevek?

0/0
13.3.2009 10:16

Tomáš Fiala

Re: ?

Mea culpa. Omlouvám se. Opravdu moje byla reakce leda tak k smíchu.:-)

0/0
13.3.2009 14:34

Sunny29

Re: ?

Nebylo by lepší dodržovat zákon, vybírat poplatky a neokrádat tak kraje o peníze, které už teď chybí v rozpočtech, díky poulismu Adolfa Ratha a jeho kámošů Paruba a dalších socanů?

Levičáci si nevidí na špičku nosu, nevidí, co bude zítra, nebo to nechtějí vidět. Tak budou jako ty ovce stát v přeplněných krajských lékárnách, ono to za těch 30 Kč pece stojí, ne? Rv

0/0
13.3.2009 10:07

NáhodněProcházející

Re: ?

Zvlaste kdyz usetri 30,- na poplatku a zaplati par set navic, oproti lekarne na druhem konci mesta, protoze krajska lekarna ma marzi vysroubovanu na maximum...

Aneb nechci slevu zadarmo ;-DR^

0/0
13.3.2009 10:09

karelvesely

Re: ?

Nebylo. Lepší by bylo nevolit socanský populisty, kteří porušujou zákon.

0/0
13.3.2009 9:52

ptačí chřipka

Re: ?

karle následky vtloukání do palice?

0/0
13.3.2009 14:25

vver440

jj, de to všechno do kytek

stačí se podívat na diskusi-o5 zmizely nevulgární, nerasistycký příspěvky:-©:-©:-©

0/0
13.3.2009 9:39

zachrance_od_mury

abych odpovedel v duchu paroubka

ja si myslim ze si spousta cechu mysli ze pan paroubek nemysli. a pokud uz se zamysli tak ne proto ze by to s nama myslel dobre. a zejmena bych pak bych zduraznil ze myslet znamena houby vedet.

0/0
13.3.2009 9:24

NáhodněProcházející

Re: abych odpovedel v duchu paroubka

Pan Paroubek je prepracovan. Ja ho chapu, ma toho moc a tak obcas neco nepobere. Mel by se asi na cas uchylit do Modre laguny, sanatoria sveho pritele Cimickeho :-)

0/0
13.3.2009 9:25

zachrance_od_mury

Re: abych odpovedel v duchu paroubka

spis muze puknout ze si ho media nevsimaji. vsem podbizi svoje tiskovky a prohlaseni, nikdo nereaguje. rozhovory nabyzi jak na bezicim pasu, nikdo s nim nechce mluvit. a ted prisla posledni rana: topolanek se ma jako sef evropy setkat s obamou, sefem ameriky a JIRKU JAKO DRUHEHO VYTEZE NIKDO NEPOZVAL!! to je zasah do demokracie srovnatelny jen s nedostatkem teple vody ve 48mem.

0/0
13.3.2009 9:29

NáhodněProcházející

Re: abych odpovedel v duchu paroubka

No ja jsem zvedav, co si Paroubek vymysli, aby se mohl vyfotit s Obamou... Jako vudce opozice ma na to preci nezadatelne pravo... :-)

0/0
13.3.2009 9:35

ptačí chřipka

Re: abych odpovedel v duchu paroubka

Že ti chce darovat fotku;-D;-D;-D

0/0
13.3.2009 14:29

zoufalec1

Re: abych odpovedel v duchu paroubka

nemáte dojem, že nejen vy ale i ostatní reagující na váš příspěvek jsou mimo téma?

0/0
13.3.2009 9:45

zachrance_od_mury

Re: abych odpovedel v duchu paroubka

ani ne. dekuji za optani.

0/0
13.3.2009 9:46

vver440

áno, áno, modří soudruzi

poněkud nedomysleli dopady svýho počínání. se dalo čekat, že to tak dopadne, možná, že to dokonce bylo plánovaný. no, neudělejte trafiku pro budoucí ministerstvo pro zdravotní poplatky;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
13.3.2009 9:22

NáhodněProcházející

Re: áno, áno, modří soudruzi

Ano ano, kdyby nebyly poplatky, kraje by je nemusely obchazet....

A kdyby nebyly dane, lide by je nemuseli kratit a vyhybat se jejich plneni...

Zrusme oboje :-)R^

0/0
13.3.2009 9:24

vver440

Re: áno, áno, modří soudruzi

jo jo, kámo-nemyslíš-zaplatíš:-):-)

0/0
13.3.2009 9:25

NáhodněProcházející

Re: áno, áno, modří soudruzi

Presne tohle sedi na vedeni kraju. Svou akci si radne nepromysleli a tak budou solit :-)R^

0/0
13.3.2009 9:26

vver440

Re: áno, áno, modří soudruzi

máš recht-budou solit. z našich peněz. někteří z nás hold platí víc, někdo míň. ale platěj všichni:-):-)

0/0
13.3.2009 9:28

NáhodněProcházející

Re: áno, áno, modří soudruzi

Ano, z nasich penez. A cim vice, tim lepe...

Ja to rikam porad, ze drtive vitezstvi v krajskych volbach je to nejhorsi, co mohlo CSSD postihnout... Za ten rok a neco do parlamentnich voleb nase..ou jeste tolik lidi, ze ty volby s prehledem prohraji....

A tak drzim palce, zejmena ikone CSSD Rathovi. Uz ted nema na spravku silnic. Jojo, lidi to oceni, ze za ne plati poplatky, ale oni si vymlati tlumice na tankodromech ;-DR^

0/0
13.3.2009 9:32

vver440

Re: áno, áno, modří soudruzi

bohužel není rozdíl mezi odsanama a socanama. mmchd, kam myslíš, že dou prachy za mýto a dálniční známky?;-D;-D;-D;-D

0/0
13.3.2009 9:35

Tomáš Fiala

Re: áno, áno, modří soudruzi

Prostřednictvím dávek do nenažraných držek socanských povalečů.:-©

0/0
13.3.2009 9:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.