Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oběšení svědka z Berdychova gangu vyšetřuje policie jako vraždu

Smrt Jana Zeleného, člena Berdychova gangu, začala policie vyšetřovat jako vraždu. MF DNES to potvrdily dva zdroje. Podle prvních stop se klíčový svědek v několika závažných kauzách oběsil ve vězení na opasku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

artaxerxes

podoba

Nepřipadá Vám na té fotce dost podobný Petrovi Švancarovi :-)

0/0
13.3.2009 11:17

Fanatic.Dz

Jako obvykle zvolila policie zace opačný postup

než je obvyklé.

-

 Nejprve se zbavili těla (prý zapáchalo), následně celé toalety nechali důkladně vyčistit (specialisté přeci nebudou pracovat v takovém bordelu) a následně povolali okresní strážníky k ohledání místa činu. Když ti nebyli schopni zjistit jestli se nejednalo o sebevraždu přivolali specialisty z mordparty. ;-D Hádejte co najdou? ;-D

0/0
13.3.2009 10:57

Fanatic.Dz

Re: Jako obvykle zvolila policie zace opačný postup

Jelikož se čin odehrál na toaletách tak jediné co tam mohlo zbýt je ..... .

0/0
13.3.2009 11:01

Fanatic.Dz

Re: Jako obvykle zvolila policie zace opačný postup

Btw koruního svědka v závažné justičně/policejní kauze trpícího depresemi nechají bez dozoru s opaskem na kalhotech? ;-D ;-D ;-D

0/0
13.3.2009 11:02

duhastrecht

Re: Jako obvykle zvolila policie zace opačný postup

Jeden policajt  se dle řádného šetření 29x (pokud si číslo dobře pamatuji) zezadu bodnul nožem a pak se šel oběsit, sebevrazi bývají dneska důmyslní a prohnaní, zvláště tací, co někomu moc a moc vadí...

V našich komunistických lágrech v 50.letech zase rádi umírali vězni na infarkt, ten se, potvora, také ochotně dostavoval v ten pravý čas na to pravé místo....to víš, nemocné srdce to je prevít...

0/0
14.3.2009 20:24

Smil

Re: Jako obvykle zvolila policie zace opačný postup

nebyl to obyčejný policajt, všichni vědí, že to tenkrát nebyla sebevražda, ale co zmůžem.

0/0
16.3.2009 23:45

voj. Kouba

9-10 bachařů vypovídalo že se objesil

:-)

0/0
13.3.2009 10:45

(@)

Re: 9-10 bachařů vypovídalo že se objesil

To teda u toho asi byli a někteří i pomáhali?

0/0
13.3.2009 10:50

(@)

Tohle už tady bylo všem jasné převčírem, žejo...

;-D 

0/0
13.3.2009 10:17

Korsičan

Re: Tohle už tady bylo všem jasné převčírem, žejo...

já věřím, že to prostě neunesl ten tlak a udělal si to na záchodě sám :-/

0/0
13.3.2009 10:25

Fanatic.Dz

Re: Tohle už tady bylo všem jasné převčírem, žejo...

Se nediv tak dlouho bez ženský. :-)

0/0
13.3.2009 10:57

harfan

možná bude nejlepší trochu informací z praxe

najde se mrtvola - začně PROVĚŘOVÁNÍ - když má sekeru v hlavě tak nejspíš pro podezření z VRAŽDY, když leží přejetá u silnice tak nejspíš pro podezření z UBLÍŽENÍ NA ZDRAVÍ ... a když se houpe v obyváku pod lustrem tak obvykle pro BLÍŽE NESPECIFIKOVANÝ TRESTNÝ ČIN (tak je to v záznamu o zahájení úkonů trestního řízení napsáno) :-):-):-) a nic si z toho nedělejte, každý je odborník na něco jiného

 

0/0
13.3.2009 10:08

tiper

Re: možná bude nejlepší trochu informací z praxe

no nevim nevim. U nas se vzdy setri pro urcity trestny cin. Jeste jsem nevidel, ze by v nejake veci bylo setreni pro "blize nespecifikovany trestny cin".. Sebevrazdy se u nas (Severni Cechy) setri jako podezreni z trestneho cinu ublizeni na zdravi. Holt asi jiny kraj, jine postupy.

0/0
13.3.2009 10:13

harfan

Re: možná bude nejlepší trochu informací z praxe

já jsem to měl na stole mockrát - zřejmě proto, že tam bylo trochu podezření, že mu někdo "pomoh" (jako třeba vražda) nebo jen pomoh (jako napomáhání sebevraždě) - a vzhledem k tomu, že těžko to může být oboje současně, tak je v ZUTRU je popis nálezu mrtvého a zmíněná formulace - blíže nespecifikovaný ...  holt jižní Morava, no  

0/0
13.3.2009 10:19

tiper

Re: možná bude nejlepší trochu informací z praxe

Prijde mi to malinko podivne. Mel sem za to, ze se vzdy zacina setrit pro podezreni ze spachani konkretniho trestneho cinu. A pokud to proste na zaklade setreni vypada na jiny trestny cin, tak se to jednoduse prekvalifikuje a trestni stihani se uz zahaji pro ten "spravny" trestny cin. Ted by me teda dost zajimalo, jestli je Vas postup krajova zvyklost a my to delame tak jak mame, nebo je to naopak. 

0/0
13.3.2009 10:41

papaya

Vyšetřování skončilo, zapomeňte !!

:-/

0/0
13.3.2009 10:04

Charles_Davy

Ředitele věznice do uvolněné cely !

0/0
13.3.2009 10:00

madqwert- kovaný komunista

Re: Ředitele věznice do uvolněné cely !

a co do uvolněné oprátky?;-D

0/0
13.3.2009 10:24

chemba

Pan Berdych nyní bude osvobozen

a počítám, že bude kandidovat jako netrestaný v komunálních volbách. A samozřejmě dostane tučné odškodné od státu ( daňových poplatníků ) za příkoří které mu bylo způsobeno pobytem v kriminále.

0/0
13.3.2009 9:52

samr

co je to za zprávu?

Každé takovehlé úmrtí se nejprve vyšetřuje jako vražda! Fakt nevim kde ty redaktory berou. když o nečem píšu tak si o tom aspon něco zjistim!;-O

0/0
13.3.2009 9:41

harfan

Re: co je to za zprávu?

tedy prověřuje, ale jinak máš pravdu

0/0
13.3.2009 10:02

Parcival

Sedláku Čupero, odpůrče Novinkářů...

....skutečně sem nalezli všichni ti fanatici a výrobci hesel z Novinek, co si honili ego na hlasování při kterém podváděli? Jak se osvědčili v novém prostředí? :-)

0/0
13.3.2009 9:37

sedlák Čupera, odpůrce Novinkářů

Re: Sedláku Čupero, odpůrče Novinkářů...

nalezlo jich tu dost, doufám, že se tady neudrží..není tu hlasování a je to tu celkově jiné prostředí, hodně to tu přestane bavit a odpadnou..doufám..jinak to zavřou brzo i tu

0/0
13.3.2009 9:42

Parcival

Re: Sedláku Čupero, odpůrče Novinkářů...

Pro agitátory je to bez hlasování nezajímavé:-© ...a to je moc dobře. Ale možná zjistí skutečný význam slova "diskuze"? Lidé co mají rozdílné názory třeba na výkon trestu se nemusí hned napadat, můžou se navzájem obohatit. ;-DHezky podkuřuju, co?;-D

0/0
13.3.2009 9:47

perpartes

Někdo se trochu bál,co ještě pustí.

0/0
13.3.2009 9:35

Parcival

Re: Někdo se trochu bál,co ještě pustí.

Strangulovaný pustil obsah svých střev s trošku spermatu. To se při srangulaci stává. Takže pro mafii dobrá zpráva. Ale přijde mi to.........nesmyslné. Teď, když už vypovídal je jeho vražda zbytečná. A proč by si něco nechával pro sebe? To by byl hloupej.

0/0
13.3.2009 9:41

Štvavá vysílačka

Re: Někdo se trochu bál,co ještě pustí.

Já myslím, že ta vražda byl signál pro ostatní. Klasický zastrašování.

0/0
13.3.2009 10:15

lukim

Každá sebevražda

se musí vyšetřovat stejně jako vražda, víme?? To platí zejména pro novináře a se divím, že to ještě nevědíRv

0/0
13.3.2009 9:34

vodní želva

Re: Každá sebevražda

sebevraždy dělá kriminálka na příslušném okresním ředitelství policie a nikoli specializovaný útvar na vraždy. Víme??

0/0
13.3.2009 9:48

sedlák Čupera, odpůrce Novinkářů

no co no..bude odloženo

R^

0/0
13.3.2009 9:31

Parcival

V noci na záchodě?

Jak se může v noci ve věznici pohybovat vězeň volně po záchodech? Tohle trošku smrdí.

0/0
13.3.2009 9:27

sedlák Čupera, odpůrce Novinkářů

Re: V noci na záchodě?

kdyby na ten záchod nemohl, tak to smrdí eště více ;-D

0/0
13.3.2009 9:31

Parcival

Re: V noci na záchodě?

To by byla dobrá součást převýchovy, ne?;-D Ale myslel jsem si, že mají hajzlík přímo v cele, rozhodně mě nenapadlo, že je možné se v noci pohybovat po areálu věznice. Nebo že se nekontrolují cely jestli někdo náhodou nechybí(Y)

0/0
13.3.2009 9:34

sedlák Čupera, odpůrce Novinkářů

Re: V noci na záchodě?

sím tě, kromě pravidelného análku je to tam ráj

0/0
13.3.2009 9:36

Parcival

Re: V noci na záchodě?

...i ty jeden labužníku:-) Já si podbné "ráje " nechám ujít. A pokud si dobře vzpomínám, v Edenu k vraždám nedocházelo. Nemyslím si, že by to byl ráj, ačkoli je tam narváno jako kdyby byl.

0/0
13.3.2009 9:39

sedlák Čupera, odpůrce Novinkářů

Re: V noci na záchodě?

myslel sem to tak, že bych jim dal tak deku a kousek chleba s vodou..osobně znám člověka který dovážel do vězení koblížky, aby měli po snídani klucí sladkou mňámku

0/0
13.3.2009 9:41

Parcival

Re: V noci na záchodě?

Aha, to mě spíš vadí, že jsou společně zavřeni lidé kteří spáchali ÚMYSLNÝ trestný čin společně s těmi, kteří byli sice spravedlivě odsouzeni, ale jinak nejsou kriminálníci. Opilí řidičové neboli veselí vrazi atd. Jako by prošli školením. Postgraduální studium.

0/0
13.3.2009 9:44

sedlák Čupera, odpůrce Novinkářů

Re: V noci na záchodě?

tak opilý řidič, snad se nemusí učit, nebo popřípadě používat pak v běžném životě co se naučil tam...

0/0
13.3.2009 9:46

Parcival

Re: V noci na záchodě?

Možná sem nedal nejlepší příklad, ale myslím si, že kdyby společnost investovala do toho, aby ti prvně odsouzení nebo ti co spáchali NEÚMYSLNÝ trestný čin byli zavřeni zvlášť od recividistů, časem bychom na tom vydělali.

0/0
13.3.2009 9:50

vrchni

Naco hledat vraha

Nemec s Veseckou ho osvobodi a vysvetli nam ze to jinak ani nejde ;-D:-©:-©:-©

0/0
13.3.2009 9:24

Roumen

Je to jasny...

...nevim co chteji vysetrovat. Proste se trikrat bodnul do zad, prostrelil si hlavu a pak se obesil...jasna sebevrazda.

0/0
13.3.2009 9:22

JAPKIN

se zeptají Velkého Vůdce Jyrky.Ten ví naprosto všechno.

0/0
13.3.2009 9:08

mirgot

Re: Ať

Tys sem evidentně "emigroval" ze seznamáckých novinek, kde podobné inteligenty odradila nutnost registrace k diskuzi, takže spammeři & "inteligenti" zřejmě připudou na idnes....

Chyba Rv :-©

0/0
13.3.2009 9:21

Parcival

Re: Ať

Jirku nemám sice rád, ale máš pravdu. Podobná "hesla" nemají s diskuzí nic společného. Ovšem částečně má kolega pravdu, protože vazby politických špiček (ODS i ČSSD) na mafii považuji za fakt, který doposud nepraskl.

0/0
13.3.2009 9:29

Hanyz01

Nevíte někdo,

Kdysi neměli vězni ve výkonu trestu opasek (a tím méně se sponou!!!)  ani tkaničky u bot - prostě nic, na čem se mohli oběsit. Že by to v rámci humanizace vězeňství změnili?;-)

Jinak jsem ochoten věřit mnoha náhodám, ale zrovna v tomhle případě se mi verze o sebevraždě zdá velmi, ale opravdu velmi zvláštní.

0/0
13.3.2009 9:06

swiss111

Re: Nevíte někdo,

jiste strasna sebevrazda objesil se a pak se jeste bodl do zad. Tady asi neco nehraje. Bude zase zajimave sledovat, jak to justice zase zamete pod koberecek .

0/0
13.3.2009 9:13

drek

Re: Nevíte někdo,

nene...vše je v pořádku ! Naše nejvyší zástupkyně Vesecká vydala prohlášení, že vše den před sebevraždou osobně kontrolovala, když obviněnému nesla pásek, protože mu padaly kalhoty.

0/0
13.3.2009 9:28

TurboFrank

Hele vy troubové z iDěsu, každé takové úmrtí se

prošetřuje. Ale joudové už vědí, že jako vraždu.To ještě neví ani kriminalisté, ale redaktoři ti ano. Ti nepotřebují ani pitvu. Fakt nejdůvěryhodnější server.

0/0
13.3.2009 8:48

dezzo

Re: Hele vy troubové z iDěsu, každé takové úmrtí se

co to meles?

0/0
13.3.2009 9:05

Parcival

Re: Hele vy troubové z iDěsu, každé takové úmrtí se

Ano, vyšetřují to jako vraždu:-) To je FAKT. Neznamená to, že to jako vraždu PROKÁŽÍ. Znamená to JEN, že jsou zde podezřelé okolnosti a že (doufejme) to bude prošetřeno skutečně pečlivě. Ostatně, kdyby mu například někdo vyhrožoval likvidací jeho blízkých a k té sebevraždě jej dohnal, morálně vzato by to vražda byla.

0/0
13.3.2009 9:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.