- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Normálně dnes jsou turnikety běžně instalovány u vchodů do firem, u vchodů na sportovní stadiony. Takové by přece bohatě stačily! Dozorčí u vstupu do stanic stejně je, kamery také, takže nějaké přeskakování by se snadno ihned odchytávalo. Co to tady zase vymýšlíte, že budou 170cm vysoké? To se zase má namastit nějaký dodavatel této super-hovadiny?
Namastit, namastit - v clanku je to napsane jen z poloviny : "Jinak je projekt smysluplný a přinese určitě další peníze,". Uz se vsak nerika komu ze se ty penize maji prinest
No já vycházím ze zdravého selského rozumu a na první pohled je přece jasné, že 1,7 metru vysoké "turnikety" s odpovídajícím mechanismem, prosklenými křídly atd.. musí být cca 10x dražší, než ty známé, ověřené a perfektně účinné tříramenné otočné jednoduchoučké turnikety, které všude možně běžně fungují. Nějaké boční vchody pro kočárky apod. se samozřejmě budou muset také řešit, ale to tak jako tak.
Ne to je starý systém DP, čím víc utratím (proinvestuiji), byť za hovadinu, která nic nepřinese, tak tím víc zase zpětně budu tlačit a) na zvýšení dotace b) na zvýšení jízdného. Takže DP se hodí každá příležitost na utrácení, protože to nakonec samozřejmě vždycky z někoho dostane. Teď jen otázka jesti to dostane z černých pasažérů nebo jako obvykle z cestujících a daňových poplatníků a to ještě v poměru 30 : 70.