Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koku si žvýkejte v Bolívii, brzdil Langer prezidenta Moralese

Vrcholné zasedání OSN o drogách v centru Spojených národů ve Vídni bylo úřednicky nudné jen první hodinu. Pak za řečnický pultík uvedli bolivijského prezidenta Evo Moralese.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

činčo

Mě i mojím předkum stačil a stačí lupulin z piva!

:-)

0/0
11.4.2009 20:56

ultramegaok

legalizovat

Jsem pro legalizaci. Urcite je kokain mene navykovy jak alkohol. Ne nadarmo se mu rika droga bohatych. Podivej Te se na ruzne celebrity z celeho sveta. Vsichni snupou. Neznam cloveka zavysleho na kokainu k vzhledem jeji cene. Jinak pokud tu chce nekdo psat nejake normalni nazory mel by byt objektivni. Kdyz jste to nezkusily tak nemelte o tom ,ze vite o tom vsechno. Protoze pak zjistite ze o tom nevite nic. :-)

0/0
17.3.2009 0:29

VRT

LEGALIZE IT

Hulim trávu denně už 12 let!!!A cejtim se naprosto v pohodě.Znám pár alkoholiků a jsou na tom hodně špatně.agrese, deprese, atd..Netvrdim že nejsem závislej.JSEM! Jako každej druhej.Marihuana je slabší než alkohol a má menší negativní dopad na zdraví! Ale je zakázaná:-©:-©        Protože o tom rozhodujou alkoholici;-O;-O  jako jste Vy všichni(Y)  

0/0
15.3.2009 10:59

činčo

Re: LEGALIZE IT

Zhul se, potřebuješ to a doufám, že nepojedeš autem:-©:-©:-©

0/0
15.3.2009 14:17

tse tse

Vyrobky

z Coca listu (caj, susenky, mouka, atd) nejsou skodlive ba naopak maji blahodarne ucinky na lidske zdravi. Mouka z Coca listu navic obsahuje nekolikanasobne vetsi mnozstvi Calcia nez mleko a leci se s ni mnohe nemoci a zdravotni potize. Coca se pouzivala odpradavna tak nevim proc by melo byt zakazano vyvazeni Coca listu do Sveta.. To, ze z neho pak nekdo vyrobi cocain je vec druha. Z brambor se vyrabi vodka, ktera zabiji statisice lidi po celym Svete a taky je neprestavame jist, tak kde je pak nejaka rovnovaha ? ...  jednoduse zadna neni..

0/0
15.3.2009 10:28

vojtexx

:-)

A CHLASTEJTE SI V ČESKU PANE LANGERE!

0/0
12.3.2009 23:13

činčo

Re: :-)

a vy v Bolivii!

0/0
13.3.2009 16:12

logo

ach jo

:-(tento clanek mne dosti zklamal, vzhledem k tomu o jake setkani slo a co na nem bylo dulezite. bezte se podivat na aktualne.cz proc bylo toto jednani dulezite. navic, opravdu si myslite, ze lide na fotografiich chteli legalizaci? znate termin dekriminalizace?

0/0
12.3.2009 19:59

Nezničitelné Monstrum Reloaded

Coca Cola

už bohužel tak dobře nechutná poté co z ní zmizla Koka.

0/0
12.3.2009 9:37

Kruton

kokain versus alkohol

Pro všechny, kteří srovnávají kokain a alkoholem: Vím, že je alkohol je naše kulturní droga a že má u nás výhodu tradice. Je ale pravda, že si člověk může dát každý den k obědu pivo nebo večer dvě deci vína a vše je ok. Těžko si ale představit člověka, který by si denně šňupal a byl prost závislosti  a poškození mozku i charakteru. Navíc procentuelně mezi uživateli alkoholu (a to je u nás téměř každý) a uživateli kokainu je rozdíl, že mezi "kokainisty" daleko větší procento lidí, kterým droga působí potíže, psychické nebo fyzické.

0/0
12.3.2009 0:06

987a9

Re: kokain versus alkohol

Ty asi neumis cist. Zvykat koku je neco jineho nez snupat koks. Jde o davku. Tezci alkoholici se taky neupijeji pivem, ale destilaty.

0/0
12.3.2009 9:20

Ivusisko1

Zaujímavé,

že takto reaguje predstaviteľ krajiny , ktorá je doslova zaplavená ťažkým alkoholizmom. Alkohol je zatial štátom tolerovaná droga ale napriek tomu nesie absolútne všetky znaky tvrdej drogy a je nebezpečnejší ako kokaín. !!!

 

http://www.vasaeuropa.sk/index.php?i=206  ;-D

0/0
11.3.2009 22:59

Volič ČSSD

On ma tři tituly

Lekař, pravnik a hlavne zlodej a mafian.

0/0
11.3.2009 22:21

vagin

Re: On ma tři tituly

Takže čtyři, ne? Ale to nevadí, soudruhu, celkem jste byl blízko ;-D

0/0
11.3.2009 23:42

baronfonlempl

Jedna šestina nejbohatších rodin, které řídí svět,

tedy přesně 6 familií, ovládá 75% světového obchodu s drogami...

0/0
11.3.2009 21:54

blekekeke

heja heja...

no tak ten to pohřbil, člověk co se vrátí do země, kde 2/3 obyvatelstva jsou pernamentně v podroušeném stavu, 1/2 již plně využívá vedlejší účinků ohledně užívání chlastu jako je třeba demence a z také země vyslanec chce svět umravňovat?

0/0
11.3.2009 21:03

Michaelllz

koka

koku vyplenit, žvykatele pozavírat bolívii vybombradovat na zbytek Již. amériky uvalit karanténu-obou stranou a zbytek světa má pokoj od huga a jeho rudým posluhovačů, od značného množství drog a podobné pakáže...a rudá pakáž a jejich "voliči" nechť se profetují do hrobu Rv..a huga po sfetování doarzit ranou jistoty do hlavičky..a máme pokoj:-)

0/0
11.3.2009 20:38

dual_tip2

Re: koka

vite o tom houno, ale radit mate potrebu ... vite prd o tom, co by se asi tak stalo, kdyby  zrovna kokain byl legalni stejne jako debilni cesky pivo, becherovka nebo slivovice.... nevite, ze obecne v dusledcich je horsi uzivani alkoholu nez kokainu ... akorat, ze na alkoholu stat holt vydelava, tak dela, ze mu to nevadi a dovoluje reklamu i v TV, prasarna ... kdyz uz bych se mel drzet vasi mluvy, tak: chmelnice znicit, pivovary vyhodit do luftu a tvrde pronasledovat kazdeho, kdo si bude chtit dat druhou dvojku vina :P

0/0
11.3.2009 21:47

Tryskomys Muf

Re: koka

Ano, takhle zhruba si predstavuji totalniho ldi-ta. Dusevni chudak je v tvem pripade prehnana lichotka.8-o8-o

0/0
11.3.2009 23:04

tse tse

Re: koka

Spise nez vsechna vase nesmyslna opatreni jedno poradne:  Omezit poptavku po droze a hlavne ve 'vyspelych zapadnich zemich'.  Ono totiz kdyz pojedete do Kolumbie ci jinych JA zemich tak zjistite, ze tam je konzumace kokainu v porovnani s USA a Evropou nicotna.. a pritom je odtamtud..   CIM TO ASI BUDE ?? Ono vitr vane odjinud. Lekari, pravnici, studenti, slapky, atd. ti vsichny berou cocain. Kdyz budeme plenit nahorni plosiny JA tak po nem bude jeste vetsi poptakva a cena pujde nahoru , ale vyrabet se bude dal a nikdo to nezastavi.Dalsi vec je, ze lide z JA jsou chudi a casto nemaji ani jinou moznost delat neco jineho. Ono s 40% nezamestnanosti se da delat malo... Takze na jedne strane velka poptakva po cocainu na strane druhe snadno vydelane penize za dopravu ci vyrobu, pestovani. Primo prihodne podminky na Svetovy prodej cocainu, nebo ne ?? Navic vlady jsou v prodeji drog casto az po usi. (Alain Labrousse-Drogy,penize a zbrane) At se zmeni lide, pak prestane prodej cocainu.

0/0
15.3.2009 10:59

julo

Má takú "užvýkanú" hubu

0/0
11.3.2009 19:50

parga

jak kdo

Langer nemusí ani žvýkat - vyhulenou hlavu má od přírody

0/0
11.3.2009 19:48

Pilát

Čínský vývoz se propadl o 25,7 procenta

http://www.patria.cz/Zpravodajstvi/1376815/cinsky-vyvoz-se-propadl-o-257-procenta.html  :-)

 

0/0
11.3.2009 19:01

.tetek

To by mě fakt zajímalo.....

...... za co ty dva tituly vlastně dostal??! Určitě to bylo za vylízání (Y). ;-D

0/0
11.3.2009 18:56

brekebrekeke

Re: To by mě fakt zajímalo.....

na medicine byl....viden :-)

0/0
11.3.2009 19:41

.tetek

Re: To by mě fakt zajímalo.....

Hmmm, Klaus dostal doktorát ale vědec je to doslova dětinský. Nebo spíš totálně debilní - jednu setina jeho sebevědomí by mě stačila ;-D.

0/0
11.3.2009 19:52

brekebrekeke

Re: To by mě fakt zajímalo.....

tak tohle je ale o icku,vasik je kapitola jina:-)icko medicinu udelal,nebyl bv kolektivu oblibenej,pokud vim,ani chlastat ho nebrali s sebou;-Da ted to ma nasledky!takze za to muzou dnesni doktori;-D;-D;-D

0/0
11.3.2009 19:54

Pilát

Česko zaplaví Indové a Číňané

http://aktualne.centrum.cz/report/stalo-se/clanek.phtml?id=631732  :-©

 

0/0
11.3.2009 18:37

činčo

Re: Česko zaplaví Indové a Číňané

Za chvíli zde nebude co žrát páč všade hypermarkety. Taky si odblijem:-©

                                                                           ;-D

0/0
11.4.2009 20:36

dunil

Co děláme my tady

My tady na Moravě pijeme pivo. Pití piva, to je to, co dělám právě teď!! V

0/0
11.3.2009 18:36

maagoor22

Re: Co děláme my tady

My tady V Čechách hulíme trávu. Hulení trávy, to je to, co dělám právě teď!! V

0/0
12.3.2009 11:22

činčo

Re: Co děláme my tady

Zhul se do němoty;-D

0/0
11.4.2009 20:37

Jirka1938

Zastancum legalizace drog

Vypadali bychom jako urcite oblasti Ciny pred sto lety, kdy zdrogovanci polehavali v opiovych doupatech. Pocinaje kourenim marihuany, pouzivani drog predstavuje zdravotni, moralni a spolecensky upadek spolecnosti.

0/0
11.3.2009 18:35

brekebrekeke

Re: Zastancum legalizace drog

mnoooo, ale uz vinnetou,statecny nacelnik apacu rikal "dobra trava" :-P;-D

0/0
11.3.2009 19:42

plantaznik1

Re: Zastancum legalizace drog

stejne jako alkohol, kdyz vidim polehavat ty opile xichty, neni to o nic lepsi jak zmastenci na piku, btw, marihuana je proti alkoholu neskodna lehka droga, to vam rekne kazdy, kdo zkusil oboje

0/0
11.3.2009 19:43

tsignotschka

Re: Zastancum legalizace drog

Další expert na drogy a jejich důsledky :-(. Prosím nepište nic o věcech, kterým vůbec nerozumíte.

0/0
12.3.2009 7:42

maagoor22

Re: Zastancum legalizace drog

ty jsi vůůůůl ;-D;-D;-D

0/0
12.3.2009 11:23

TlustePraseJakNaFotce

no,

musel říci že má dvě VS. do té doby tam byl za hnupa a tak si myslel, že to vylepší:-P

0/0
11.3.2009 18:35

Pilát

tady v Kanade

koku nezvykame  :-)

 

0/0
11.3.2009 18:20

Jirka1938

Re: tady v Kanade

Prestan nas otravovat s Kanadou, o ktere zrejme nic nevis.

0/0
11.3.2009 18:37

Pilát

Re: tady v Kanade

co te opravnuje psat takove veci ?  :-)  hled si sveho, nejsi majitelem tohoto serveru a nebudes tady nic urcovat  :-)

 

0/0
11.3.2009 18:55

.tetek

Re: tady v Kanade

Dobře ti tak. :-P

0/0
11.3.2009 18:57

TlustePraseJakNaFotce

nejsou na

tý fotce naši zelení Khmérové (poznávám Lišku a Kateřinu Zako-Pako)!

0/0
11.3.2009 17:39

Dimitar Toškov

Íčko

Já su Íčko z Holomóca, hňupe. Až se mně konečně podaří zlikvidovat Karla Tichého a tu jeho Krakaticu, budu vysmáté a znovu si nechám nastřelit vlasy.:-©

0/0
11.3.2009 17:13

Vodník+

LANGER NEVÍ O ČEM MLUVÍ

Brojit proti žvýkání listů koky a spojovat to, byť vzdáleně, s úžíváním drog je nesmysl. Pan ministr přes své lékařské vzdělání asi neví o čem mluví. Ač nejsem žádným příznivce Morálese, v tomto případě s ním musím souhlasit.  Žvýkání listů koky je v Jižní Americe docela běžné, vaří se z nich chutný čaj (maté de coca) a je opravdu součástí kultury zejména indiánů. Pro horolezce a vysokohorské turisty má další pozitvní účinek a to usnadnění aklimatizace na vysoké nadmořské výšky.

Neznám nikoho kdo v J. Americe byl a koku neokusil. Musím říci, že se nejedná o žádný hluboký zážitek. Samotné listy koky chutnají dost odporně, žadné halucinogenní účinky nemají, ale nadmořská výška se s nimi zvládá snáze.

Je sice pravda, že z listů koky se získává kokain, ale to je jiná kapitola a je k tomu potřeba také úplně jiné množství listů, byť na 1 dávku než na běžné žvýkání. Ve jménu svaté války proti drogám se opět vylévá vanička i s dítětem.

0/0
11.3.2009 16:59

brekebrekeke

Re: LANGER NEVÍ O ČEM MLUVÍ

pan ministr NENI lekar ! on pouze dostudoval medicinu! nikdy nikoho nelecil a neordinoval. jiz od pateho rocniku nosil klausovi tasku Rv proto muze kazat bludy,zejmena lekarskeRv

0/0
11.3.2009 17:10

Next Apache

Re: LANGER NEVÍ O ČEM MLUVÍ

Jasně, je to tak.R^

0/0
11.3.2009 17:14

Next Apache

Re: LANGER NEVÍ O ČEM MLUVÍ

On nemá lékařské vzdělání. On má jen diplom s právem používat titul MUDr.Jinak o tom ví velkú kulové h.......

0/0
11.3.2009 17:13

Wabo

Re: LANGER NEVÍ O ČEM MLUVÍ

Souhlasím s celým vašim komentářem kromě poslední věty. S jednou krabičkou běžných analgetik toho také moc nenaděláte, přesto na nich lze založit  drogový byznys. Pokud by Morales  z exportu lístků koky rád získával tvrdou měnu ve velkém, pak je těžko uhlídat následky.  

0/0
11.3.2009 17:18

.tetek

Re: LANGER NEVÍ O ČEM MLUVÍ

A tebe to u něj překvapuje??

0/0
11.3.2009 18:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.