Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se, kde bude „bydlet“ uvězněná Ludmila Brožová-Polednová

Redaktoři iDNES.cz se s kamerou dostali do míst, kde si nejspíš bude odpykávat trest Ludmila Brožová-Polednová. Bývalá prokurátorka odsouzená za podíl na justiční vraždě Milady Horákové by měla 20. března nastoupit do věznice ve Světlé nad Sázavou, na speciální oddělení pro handicapované vězenkyně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sandokan

brožová a kriminál

ach bože národe český kam jsi až zašel v nenávisti .. ti starší si snad pamatujou jaká histerie byla okolo horákový kdy celý kolektivy žádali její smrt včetně herců sportovců a pracujících a světe div se že mladá holka podlehla této histerii a nátlaku komančů zatímco ty kteří žádali věřejně její smrt mnoho jich ještě žije a nikdo je nepotrestal a ujišťuju vás vy idioti že dnes kdyby se do podobnýho případu obuli politici a zase ti samí tak by sice snad nikdo o život nepřišel ale doživotí by bylo jistý... a zkuste si všimnout že ta paní to odnesla za všechny a přitom ona to jen navrhla z nezkušenosti a pod tlakem a přitom nikdo opakuju nikdo neodsoudil soudce a senát kterej jí ve skutečnosti na smrt poslal ... je mi na zvracení polednovou měli potrestat před 20 léty a sní všechny kdo se na tom podíleli a ne čekat až ty svině politický se uráčí ;-O

0/0
27.3.2009 21:46

krutaska

Re: brožová a kriminál

To je sice pravda, ale na druhe straně kdo by nebral takovy pohodlny domov duchodcu/viz foto ubytovani) zdarma a s veskerou zdravotni peci a sluzbami? Knihovna, jidlo 3x denne, ani se nedivim, ze tam sla dobrovolne.

0/0
1.4.2009 12:31

luki

Smutné

Dosud nikdo nevysvětlil kde je účel trestu. Není...Po 20 letech jsem se vzmohli na demokracii, když skutečné svině mají čisté lustrační osvědčení...seznamy stb se schovaly, kam asi?....opravdu smutné.

0/0
24.3.2009 19:12

Zelenej Raul

...

Přestože jsem ateista věřím a doufám, že jí to tam nahoře spočítají, když jsme se spravedlnosti tady dole tak vysmáli. Rv

0/0
24.3.2009 18:06

Jst1951

Zajímalo by mě

kde asi trávily vězení a poslední noc před popravou ty ženy, které ona obžalovávala?

Hm ale je už to starý člověk a její vinu posoudí Bůh. A ten je spravedlivý.

0/0
23.3.2009 17:39

ou_Jo

Luxusní pokoj ...a to všechno stát platí!

...nebyl by pro ni větší trest ji nechat na svobodě, ať se stará sama o sebe !:-©

0/0
23.3.2009 14:25

šikovná holka

Re: Luxusní pokoj ...a to všechno stát platí!

Stát platí, ale taky z jakých peněz!

0/0
25.3.2009 8:32

vojtexx

:-)

no, vlastně si v dnešní době celkem polepšila

;-D;-D;-D

0/0
22.3.2009 9:17

kuk.vykuk

Praskněte vzteky

pravičáci ubohý. Vždyť je po vašem, bábu zavřou tak co tady kňučíte. Jo ták, aby to bylo podle vašeho vzoru, tak by tam měla být mučírna a strážnice s el. obušky. Jenom dokazujete, jací jste tady na diskuzích vy pravičíci, duševní mrzáci.;-D;-D;-D

0/0
22.3.2009 6:17

KADO

Re: Praskni vzteky rudej odpade!

!:-© (Y) Rv

0/0
23.3.2009 12:30

Jst1951

Re: Praskněte vzteky

podle kterého vztoru? Mučírna,strážnice... to je snad vásš komunistický vzor ne? Co takhle Uherské Hradiště, co takhle Pankrác, co takhle "domeček u Lorety" ? Co ty rudá záře nad kladnem

0/0
23.3.2009 17:41

babacek

Ludmila Brožová-Polednová

Takové ubytování nemají ani senioři kteří si za to platí nemalé peníze. A pak nějak tam nevidím provaz na oběšení.;-€

0/0
22.3.2009 6:03

stistkostanda

TO je hnus

Se nedivím,že kriminalita v ČR roste,když za vraždy a jiné zločiny jsou takové "tresty":-©

0/0
20.3.2009 22:18

babacek

Re: TO je hnus

No pokud se domníváš, že takto vypadají i cely pro běžné vězně tak se hluboce pleteš. ;-D

0/0
22.3.2009 6:04

Vojta365

Jak asi vypadal cela smrti Dr. Milady Horákové???

Původně jsem chtěl říct, ať tam ta mrcha shnije, teď ale vidím, že  to má jako běžnej domov důchodců.

Chjo...(Y)

0/0
20.3.2009 18:57

jarda

REKREACE ZA VRAŽDY ?

O takovém přepychu se bezúhoným lidem ani nemůže zdát Rv Ještě by tam měla mít LCD televizor a videopřehrávač na kterém by jí měl být denně přehráván proces s Miladou Horákovou a to až do konce jejího života. Na návštěvy a konzultace by měl denně docházet další z vrahů soudce Vaš. Rv

0/0
19.3.2009 20:44

jarda

REKREACO ZA VRAŽDY

O takovém přepychu se bezúhoným lidem ani nemůže zdát Rv Ještě by tam měla mít LCD televizor a videopřehrávač na kterém by jí měl být denně přehráván proces s Miladou Horákovou a to až do konce jejího života. Na návštěvy a konzultace by měl denně docházet další z vrahů soudce Vaš. Rv

0/0
19.3.2009 20:42

vrabček

Ako sa tam dostat ?

Kurnik ! 8-o   Ta bude mat lepsie byvanie ako ja.

0/0
19.3.2009 19:54

zberanek

Fešácký kriminál pro zločince

Oni po nás kamením a my po nich chlebem. Polednová má vystaráno.

0/0
18.3.2009 15:25

guliverm

Jde do lepšího

Jídlo jí budou nosit, úklid zajištěn, lékař dojde na zavolání... Prostě jen samé výhody! Těžko bude v tomhle věku obrážet obchody, co kde mají levnějšího nebo co si koupit pěkného na sebe ze zbytku důchodu. Právě odmítání dobrovolného nástupu je toho důkazem. Ať jí tam dovezou, co by namáhala. Navíc těžko se bude spouštět po prostěradle jako Kájínek!

0/0
16.3.2009 9:33

honza vlk

nebudu platit daně

ani HO\/NO

0/0
16.3.2009 9:04

Maru5

Je to ostuda-hojit se na tom nejbezmocnejsim.

Polednova byla prokuratorka - trest jen navrhovala.O trestu bylo tehdy,v dobe poprav nepohodlnych, rozhodnuto jiz pred soudem.Soudci,kteri Horakovou k tomu trestu odsoudili, souzeni nejsou.Proc je Polednova souzena po 57 letech ve veku 87 let - slepa, hlucha a nemocna?Proc nebyla osouzena hned po revoluci s dalsimi komunistickymi papalasi?Penzionovany soudce Karel Vas, ktery poslal na smrt bez soudu po valce desitky lidi vcetne Heliodora Piky, nebyl odsouzen, protoze jeho skutky byly jiz promlceny.Jak to, ze jeho jsou promlceny a Polednove nejsou?Predsedou Vrchniho soudu v Praze, ktery Polednovou odsoudil, je pan Stiborik, ktery v 80tych letech soudil Jazzovou sekci.A lide, kteri krici po exemplarnim odsouzeni Polednove, jsou stejni jako lide, kteri kriceli po exemplarnim potrestani spionky Horakove.Meli by se stydet a s nimi i Ustav pro odhalovani a dokumentaci zlocinu komunismu, ktery zalobu na Polednovou jako nejbezmocnejsi obet podal.Jak by se oni zachovali v 50tych letech?

0/0
14.3.2009 10:52

mona1003

Re: Je to ostuda-hojit se na tom nejbezmocnejsim.

Je až s podivem, že Váš komentář, přestože byl psán před 5hod., modří agenti nenapadli. Zřejmě jste vystihl/a podstatu věci natolik, že ... co jim ve vulgarismech zabránilo? Asi zřejmě Váš komentář netečetli... Každopádně jsem ráda, že jsou mezi námi i racionální lidé, kteří se nebojí vyjádřit svůj názor a podložit ho faktyR^

0/0
14.3.2009 15:50

rohatey

Re: Je to ostuda-hojit se na tom nejbezmocnejsim.

"špionka Horáková"  tenhle výraz ten mluví sám za sebe, ty máš zřejmě doma mezí rodinnými klenoty také stranickou knížku KSČ a podobně jako ta Polednová nebo ten Vaš kdybyste dostali šanci tak by jste všechno dělali znova stejně. Vy jste ta bolševická lůza která ani dneska nechápe nic stejně jako gestapák někde z koncentračního tábory, vy máte nejmíň co soudit nás normální co nám to potrestání té vaší bolševické baby ač opožděné připadá naprosto v pořádku, zkrátka baba dožije naprosto zaslouženě v kriminále.   

0/0
14.3.2009 16:16

mona1003

Re: Je to ostuda-hojit se na tom nejbezmocnejsim.

Mimo jiné byla Horáková souzená za špionáž pro CIA. Byla odpůrkyní komunistů a ti, netvrdím že šťastně, převzali moc. Zdá se Vám tak nepravděpodobné, že by někdo takový, do té doby vysoce postavený nekolaboroval s kapitalistickou mocností? "nás normální" to je co? Kdo určil tu normu, pravidlo jenž Vy vyvyšujete? "bolševická baba" je rozhodně vulgárnější, agresivnější a nenávistnější než "špionka Horáková" Že Vy seděl za příživnictví? Dnes dělat nemusíte...

0/0
14.3.2009 17:29

rohatey

Re: Je to ostuda-hojit se na tom nejbezmocnejsim.

Hele ty bolševická lůzo, jak si můžeš dovolit srovnávat paní Horákovou a tu babu co má jít teď zaslouženě sedět. Paní Horáková pokud vím tak to byla oběť komunistické zvůle, mluvit o ní jako o špionce to může akorát  bolševická zrůda, ta baba na rozdíl od té paní Horákové to je  zločinec co se vědomě  podílel na téhle justiční vraždě.

A propó odsouzený špion tam musí být také něco co nebezpečného takový špion předal nepříteli, špioni byli např. manželé Rozenbergovi, copak tak ta Milada Horáková nebezpečného předala těm imperiálistům? 8-o 

0/0
14.3.2009 17:42

mona1003

Re: Je to ostuda-hojit se na tom nejbezmocnejsim.

Co Julius a Ethel předali bolševikům? Tedy pokud máte na mysli Rosenbergovi! Prokázáno jim nic nebylo (co bylo v části spisu Horákové jenž se ztratil?), nepřímé důkazy a výpověď bratra Ethel, Davida Greenglasse, jehož výpověď nikdy zveřejněna nebyla. Jejich rozsudek byl exemplární, ve jménu honu na čarodějnice, McCarthismu! Jediné k čemu se kdy přiznali, byl obdiv k myšlenkám komunismu, narozdíl od nich Horáková se netajila svým antikomunismem. Jak uctivě ji oslovujete, nicméně, nemělo by se o ní psát spíš jako o doktorce než o paní:-)

0/0
17.3.2009 14:10

Blablador

Re: Je to ostuda-hojit se na tom nejbezmocnejsim.

Proč soudružka prokurátorka jde sedět a ostatní ne, je spíše otázka pro naše "nezávislé" soudnictví, "nezávislé" soudce a jejich "nezávislý" výklad práva..

V každém případě se na případu Horákové podílela a svůj díl viny nese také. Pokud by tuto komedii neshrála ona, sehrál by ji zcela určitě  někdo jiný.  Byla to otázka jejího rozhodnutí, její volby a jejího svědomí a také ochoty vzepřít se a nést následky. A podle všeho si nemyslí, že by nějakým způsobem pochybila.

Právo a spravedlnost, jsou naprosto dva odlišné pojmy které spolu vůbec nesouvisí Ve svém okolí znám spoustu lidí, kterým se stalo bezpráví  ale právo to vidí jinak.....a osud nějaké Polednové je mi opravdu naprosto lhostejný. 

0/0
14.3.2009 21:26

Karel2002

Re: Je to ostuda-hojit se na tom nejbezmocnejsim.

No máte pravdu, je to trapné. Zapomněl jste možná ještě na prapodivně se chovající a jednající Veseckou (justiční mafie), která se v tomto případě hodně angažovala.

0/0
15.3.2009 11:45

vKrieg

Re: Je to ostuda-hojit se na tom nejbezmocnejsim.

Tvoji argumentaci schrnu jednou větou:

Ona poslouchala jen rozkazy. :-©R^

0/0
15.3.2009 22:12

nian22

Re: Je to ostuda-hojit se na tom nejbezmocnejsim.

Co že s argumentací uděláte ošklivého? Někdy je lepší postavit proti argumentu argument, než používat slova, o kterých ani nevím, jak se píší, víte?:-)

0/0
20.3.2009 16:41

zakladna2

Jak říkal Švejk

Podmínky ve vězení se rozhodně zlepšily. Dřív vězňum lili do úst rozžhavené olovo. A dnes postele máte, hajzlík přímo u huby, najíst dostanete....

0/0
14.3.2009 3:05

babacek

Re: Jak říkal Švejk

R^;-D

0/0
22.3.2009 6:06

brekebrekeke

a ja se báby starý bláznivý zastávám

protoze zavrit ji meli dokud byla aktivni,tohle je vysmech,nemocnou babku strcit do lochu,to je zlej sen !Rv

0/0
13.3.2009 20:11

zakladna2

Re: a ja se báby starý bláznivý zastávám

R^

0/0
14.3.2009 3:08

wcbaba

Tak jsme se konečně vyrovnali s minulostí - zločiny

komunismu byly exemplárně potrestány.

0/0
13.3.2009 16:57

tenisovejloket

Re: Tak jsme se konečně vyrovnali s minulostí - zločiny

prdlajs.. ještě hodně zmetků běhá svobodně:-P

0/0
13.3.2009 19:52

brekebrekeke

Re: Tak jsme se konečně vyrovnali s minulostí - zločiny

on to hajzlbaba tak myslel :-) lehka ironie vis :-)

0/0
13.3.2009 20:10

holkazdaleka

Nekteri se ji zastavaji, to nechapu...

ta zenska nemela svedomi a doslova vybudovala svoji karieru na mrtvolach. proc se nestala prodavackou? :-/ 

0/0
13.3.2009 16:40

mona1003

Re: Nekteri se ji zastavaji, to nechapu...

Jste pro trest smrti? Nemyslím politické procesy, ale všeobecně, viz. "kauza Kuřim" či "Jakub z HB"... Pokud ano, pak někdo ten trest musí navrhnout, schválit, vykonat... Soukromně něco schvalovat či odsuzovat je o něčem jiném a lidé jsou většinou mnohem nemilosrdnější soudci a když se lidu dokáže pod tíhou nových důkazů(ne vždy věrohodných či pravdivých), že se mýlil, nic moc se neděje, vždyť máme viníka-soudce, prokurátora, vyšetřovatele... a ty je nutno lynčovat. Je lhostejné, že kdysi dav "spravedlivých" volal pro trest smrti Horákové, za zločin nikoliv proti jednotlivci a okruhu jeho blízkých, ale za zradu vlasti....

0/0
13.3.2009 17:13

holkazdaleka

Re: Nekteri se ji zastavaji, to nechapu...

jsem proti trestu smrti. ale prectete si muj prispevek jeste jednou...

0/0
13.3.2009 17:26

mona1003

Re: Nekteri se ji zastavaji, to nechapu...

Mohu to číst 100x a vychází mi z toho to samé. Jistě, při procesu s Horákovou se zviditelnila, nicméně co jiného jí to přineslo? Kdyby zbohatla, byla parazit, věřte, že dnes by zvolili jiného obětního beránka, jelikož by si svou bezúhonnost koupila. Nicméně kdyby byla prodavačkou, pak nějaká prodavačka by musela být prokurátorkou, jelikož prokurátor, dnes státní zástupce, hraje stejnou roli v justici jako advokát, jen s tím rozdílem, že advokát hájí zájmy obžalovaného, prokurátor státní...

0/0
13.3.2009 18:58

brekebrekeke

Re: Nekteri se ji zastavaji, to nechapu...

bylo po valce, byla mlada,ambice,komanc ji zblbl,verila tomu jako tisice jinejch,proste jim poslouzila,uplne po skole woe co mohla umet? Rv za dva roky by si nasla chlapa,rodila by decka a byl by klid. zavrit ji meli davno!ted je to vysmech a vostuda,starou babu,co uz z toho :-/

0/0
13.3.2009 20:14

mona1003

Re: Nekteri se ji zastavaji, to nechapu...

Jenže za co? Za to že byla mladá, zblblá a byla na tom jako tisíce jiných? Proč odsoudit jen ji? Co Ty tisíce jiných? Vy teď věříte v její vinu, stejně jako tenkrát věřili ve vinu Horákové. Vezměte si, že by jste byl Vy prokurátor a dostal kauzu, z níž by jednoznačně vyplívalo, že pachatel je vinný a po letech se ukázalo, že to tak nebylo....

0/0
13.3.2009 20:44

zakladna2

Re: Nekteri se ji zastavaji, to nechapu...

Dokonce se prý na Horákové houpala.

0/0
13.3.2009 20:07

nian22

Re: Nekteri se ji zastavaji, to nechapu...

Jasně, já dokonce slyšela, že se jí pověsila na krk a přivedla tam i děti z nedaleké mateřské školy, kterým podrobně popisovala, co se dělo, když Horáková umírala. Za padesát let z ní podobní jako vy udělají mimozemšťana s čelistmi až na zem, který jí staré dědky.

0/0
20.3.2009 16:45

pepe999 from Salford

Zavrit zavcasu by meli i veskrnu....

Dokud si to zdravi neprochlasta a neprohuli jeste vic, ikdyz mam pochyby, jestli to vubec jde..:-©:-©

0/0
13.3.2009 16:25

mona1003

Re: Zavrit zavcasu by meli i veskrnu....

A za co? Za jeho boj proti komunismu? Za jeho skromnost a humanitu? Vždyť by svět přišel o jeho veledíla a hlavně, spousta našich občanů o modluRv:-)Rv

0/0
13.3.2009 20:47

Kokesh

Spravedlnost

Babu nikdo nevěší, jako to dělala ona, tak co se kdo rozčiluje? Dožije v luxusu, v ceně bude mít topení  veškerý servis. Kdyby ona rozhodovala o někom jiném, tak by ho poslala někam do vlhké díry a pak ještě na oprátku. Doufám, že jí tam dovlečou, babu jednu!

0/0
13.3.2009 13:09

kvidoskopek

Nádhera, šelma placená z daní uchvátila ...

... bezbrannou kořist. Je kapku pozdě řešit křivdy z minulého tisíciletí takto. Morálně s odsouzením souhlas i když se tehdy řídila tím co platilo tehdy. Sebrání zbytku života přestárlému bezbrannému člověkmi přijde ubohý a patří na úrověň kultur, kde platí "oko za oko a zub za zub". Jsou důležitější věci, kde může státní administrativa utrácet. Třeba chránit lidi a jejich daně před arbitrážemi, ale na tak složitý věci nemáme. Na starého člověka nám síly ale stačí. :-/

0/0
13.3.2009 12:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.