Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Školáci si mohou koupit domácí úkoly za pár stovek, učitelé zuří

Francouzští učitelé jsou zděšeni, kdežto školáci, kteří nezvládají nebo jen nechtějí dělat domácí úkoly, mohou slavit. Od čtvrtka si mohou na internetu objednat experta, který za ně napíše referát či spočítá úlohy z matematiky. Zaplatí v přepočtu 150 až 800 korun. Obdobná služba funguje i v Česku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

souhlas

podobné u nás...

Avizovaná francouzská stránka již nějak nefunguje..Nicméně podobné služby poskytuje i firma u nás a to referatyzababku.cz. NIcméně si myslím, že na tomto opravdu nic nelegálního z pohledu firmy není.

0/0
8.3.2009 14:25

;-)

Někteří lidé si myslí, že vědí všechno.....

....a je jim hned na první pohled jasné kdo podvádí a kdo ne-vzpomněl jsem si, na svého učitele matematiky z osmiletého gymnázia - jestli znáte někdo mezinárodní matematickou soutěž klokan, tak víte o co jde - byl jsem 2. ve třídě a 3. v ročníku a on mě obvinil, že jsem to nemohl tak dobře napsat, když mám z matematiky trojky a čtyřky - ale že roky před tím než nás začal učit on jsem měl jedničky, a účastnil se matematických olympiád(klokana jsem dokonce kdysi vyhrál nějaké regionální či krajské  kolo) , tak to opravdu nemohl pochopit.......prostě byl přesvědčený, že jsem to musel od od někoho opsat( opravdu nevím od koho, když ostatní to měly hůř).....ale on na tom je s logikou, prostorovou představivostí dost špatně(hlavně gdyž učí  krychle, jehlany a takové věci , tak se u toho trápí víc než žáci) .....člověk se na něj nemůže hněvat, je to fajn člověk, dobrý otec rodiny, ale prostě chci říct, že učitelům nelze věřit vše.  Často platí, že kdo to neumí, ten to učí (a  v angličtině 2x)

0/0
8.3.2009 13:09

protonk

byli jsme jiní ?

My jsme si je psali převážně o přestávkách a dávali opisovat zadara. Dnes jsou dál a učí se alespoň tržnímu hospodářství. Ten kdo nepochopí ve škole, že se učí sám pro sebe - stejně do světa díru neudělá. Tak ať alespoň za svojí "blbost platí".

škoda, že v budoucnu bude chtít různé soc.dávky a to mu zase budou platit ti chytří.

 :-)   Paroubek by mohl jásat

0/0
8.3.2009 12:03

qwerty.cz

Opět státní intervence?

Opět se někdo dožaduje zásahu státu? Proč? Stát je snad kojná? Dítě, student či zodpovědný zástupce (rodič) musí sami dobře vědět, že když si student místo vypracování domácího úkolu či práce něco takového koupí, tak se nic nenaučí a vystudovaná škola, potažmo titul, mu budou k ničemu a v praxi vyhoří jako papírový čertík.

Pedagog a rodič by měli říct: ano, běž si koupit svůj domácí úkol, ale nestuduješ kvůli NÁM, nýbrž kvůli SOBĚ! Až si tě vyzkouším ústně či prakticky, budeš v hajzlu jako Baťa s dřevákama.

Na co stát?

0/0
8.3.2009 12:00

Wottan

to je zase panečku objev

obzvláště se mi líbí ten zástup moralistů, co se tu rozhořčuje, že dnes žáci podvádějí 8-o, jako kdyby se to nepraktikovalo na školách odjakživa, o přestávce narychlo opsané úkoly od pilnějších spolužáků, taháky po kapsách při písemce, nejapné výmluvy, proč jsem se látku nestihl naučit - a ony to ty dnešní děcka dělají taky, jen k tomu používají modernější metody, no to je hrůza paní, kam ten svět spěje, Sodoma Gomora 8-o8-o8-o

0/0
8.3.2009 11:51

12345hanka

Návrh pro učitele

Když je módní podvádět, podvádějte taky. Opravuje modrým perem svým oblíbencům chyby v písemkách, svým neoblíbencům je tam přidávejte. Jen do toho, doba si to zřejmě žádá.

0/0
8.3.2009 10:10

Aveva

Re: Návrh pro učitele

;-DR^

0/0
8.3.2009 10:39

DISK

Zbytečná panika, se mi zdá...

...koneckonců je to na každém, jak si co chce nebo nechce našvindlovat. Copak je to divné v zemi, kde si bývalí komunisti říkají manadžéři, a kde stranická knížka KSČ byla měřítkem k přístupu ke vzdělání?

 Buďme rádi za svobodu a doufejme, že i učitelé pochopí, že nejsou dozorci.

0/0
8.3.2009 9:52

barbudo

Re: Zbytečná panika, se mi zdá...

... a žáci že pochopí, že principem trhu je podvod a vydírání ...

0/0
8.3.2009 10:43

Aveva

Re: Zbytečná panika, se mi zdá...

Principem podvodu ! je nevzdělaný zákazník v podvodném obchodu a vydírání. R^

Principem dlouhodobé prosperity není rovnostářství. R^

0/0
8.3.2009 10:49

Moravec

Re: Zbytečná panika, se mi zdá...

Kdybychom na těch školách nepodváděli tak bysme tam taky nebyli. Proč se máme proboha učit ty předměty tak podrobně?

0/0
8.3.2009 11:55

minutos007

Proč zakazovat?

Pokud student sám nepříjde na to, že zkoušky za něj nikdo skládat nebude, jeho chyba. Přikláněl bych se ke státním maturitám, kdy podle jednotné šablony dojde ke srovnání kvality škol a vědomostí.

0/0
8.3.2009 9:52

G4Danny

Re: Proč zakazovat?

Jo, a na resenich uloh statnich maturit mesic predem si nikdo kapsu nenamaze? :-/:-/ Souhlasim, ze kdo si necha psat ukoly ostatnimi, vetsinou splace nad vydelkem. Na druhou stranu rada mojich profesoru nas primo nabadala k psani tahaku - piste, piste, ale jestli je budete pouzivat pri pisemce, mate bajli a bez diskuze:-). Nakonec jsme je stejne pouzivali, ale ve vetsine mi to samotne psani tahaku fungovalo jako intenzivni memorovani...

0/0
8.3.2009 13:35

Quick

super

Samozřejmě že za své peníze si můžete objednat službu která Vám vyhovuje.

Školák není za vypracování úkolů placen tudíž je to zcela legální a v pořádku.

Kdo nemá peníze bude si muset nadále úkoly vypracovávat sám popř to budou za něj zdarma dělat jeho rodiče.Nevidím na tom nic zvláštního.

0/0
8.3.2009 9:20

Aveva

ANKETA

Zakázali byste internetové služby, nabízející školákům vypracování domácích úkolů za úplatu?

Určitě NE! Hloupost se nedá zakázat. !!!

0/0
8.3.2009 9:17

Bartonek1

ZRUŠENO

Stránka už je zrušená, by mě zajímalo kdy vznikl tenhle článek

0/0
8.3.2009 9:11

Aveva

Jenoduché si pomoci.

Vždy to tady bylo a bude. Tatík s pocitem, že dítěti nejlépe pomůže, když mu koupí známky. Vzpomeňme na děti funkcionářů KSČ.

Každou hodinu písemka cca 10 min., dvě otázky. Známkování jako na VŠ - 4 už znamená nezvládnutí učiva. Možnost max. 2 opravných zkoušek. Nezvládne - zvláštní škola.

Vypustit domácí úlohy. Celou zodpovědnost za přípravu nechat na žákovi. Naučí se tak přirozeně nutnost sebevzdělávaní. Jestli bude doma cvičit pomocí úkolů, nechť cvičí.

Kdo chce být hloupý nechť dostane příležitost. Svoboda není od toho, aby člověka vedli za ručičku až do rakve.

Věřím, že spousta rodičů bude ochotno zaplatit soukromé školy, kde jistě dokáží zvládnout naučit dítě přistupovat k životu tvořivě. Nevychovají z něho dalšího celoživotního klienta sociálních výhod.

0/0
8.3.2009 9:09

12345hanka

Re: Jenoduché si pomoci.

Souhlasím. Pokud ovšem zásadní reakce na neúspěch dítka není "škola ho to nenaučila".

0/0
8.3.2009 10:04

Aveva

Re: Jenoduché si pomoci.

"škola ho to nenaučila" 8-o

Jak může škola někoho něco naučit. Je to budova!Kantoři ho to nenaučili!!! V životě jsem potkal snad 4 lidi, kteří uměli naučit. 2 pracovali ve školících střediscích, jeden učil na vedlejšák.

Většina českých kantorů vůbec nechápe, že informace bez schopnosti ji použít je naprosto zbytečná. Nechápou, že konkrétní informace lze kdekoli nalézt nebo zjistit, tohle tedy má hodnotu jen pokud si ušetříte čas hledáním. Většina českých kantorů neumí naučit tvořivému přístupu ke vzdělávání.

Závěrem bych řekl, že co zanedbá rodina nikdy nemůže škola dohnat. Rodina však musí na školu tlačit, aby její dítě nebylo zanedbáváno ve škole!

Ještě se hodně píše o neochotě dětí číst. Což je pro jejich celoživot vzdělávaní klíčové. Schopnost číst, porozumět textu a vystihnout podstatu je zlatým dnem kamkoli vás život zavane.

0/0
8.3.2009 10:38

tonycze

Re: Jenoduché si pomoci.

Máte velmi populistický a rozumný názor. Nesouhlasím s Vámi ale v tom, že většina kantorů nechápe, že informace bez schopnosti ji použít je zbytečná. Učitelé to chápou, ale na SŠ máte ve třídě tak 7-8 žáků, kteří na to m"mají", zbytek by měl být na učilišti. Ta se ovšem zavírají, Nemůžete vyhodit 20 lidí ze třídy. Když vyhodíte 2-3 pro výstrahu, nepomůže to. Je to opravdu nesmírně namáhavé děti, které nechtějí, něco naučit. Dobrý učitel je dovede zaujmout, ale když děti pochopí, že i tak se prostě musí učit, psát úkoly, prostě  se také snažit, že učitel jim jen může ukázat cestu a vést je po ní, ale vše ostatní je na nich, tak se na to dětičky (většinou)vykašlou...

Další problém je ve finančním ohodnocení pedagogů. Když máte peníze na Trabanta, nemůžete za ně chtít Mercedes...

0/0
8.3.2009 12:03

Eso Rimmer

Vzdělání za peníze je realita - viz soukromé školy

Po vzdělání je velká poptávka - pracovat se nikomu nechce, každý by chtěl sedět v kanclíku u počítačepoplatek atd.

Možnosti řešení jsou dvě:

1. Buď stát všechny tyhle praktiky zakáže, včetně soukromých škol, vzdělání bude mít úroveň, papír o maturitě či diplomu bude mít vypovídací schopnps

2. Stát to legalizuje a každý, kdo si zaplatí, dostane požadovaný titul. Diplomy a maturitní vysvědčení ztratí na hodnotě a významu a o uplatnění studenta budou rozhodovat schopnosti, nikoliv vzdělání.

0/0
8.3.2009 8:32

Aveva

Re: Vzdělání za peníze je realita - viz soukromé školy

;-D

Vždy budou rozhodovat schopnosti, nikoliv vzdělání. Vzdělání je cesta k lepším schopnostem.

0/0
8.3.2009 9:12

babacek

"Je to známka neúcty k práci kantorů! "

O úctu většinou již přišli kantoři dávno.

0/0
8.3.2009 6:10

12345hanka

Re: "Je to známka neúcty k práci kantorů! "

Úctou účty nezaplatíte. Většina kantorů odvádí ve škole tolik práce, za kolik je placena, a jinak si hledá vedlejšáky.

0/0
8.3.2009 10:05

tonycze

Re: "Je to známka neúcty k práci kantorů! "

přesně takR^

0/0
8.3.2009 11:55

babacek

Re: "Je to známka neúcty k práci kantorů! "

No možná si to tak nějak namlouváš. Já bych řekl, že odvádí stejně práce jako cikán u výkopu opřený  o lopatu či krumpáč.

0/0
8.3.2009 13:46

Já, Claudius

Jak pozoruji

většina adoslescentů v diskusi je přesvědčena, že se učí kvůli známkám. Solidní zaměstnavatel se na vysvědčení nepodívá, zajímá ho, co umí. A tam narazí kámen na kosu. Jen opisujte domácí úlohy, blbečkové.

0/0
8.3.2009 5:52

babacek

Re: Jak pozoruji

R^ 

Ano máš pravdu. Bude ověnčený několika diplomy, ale přitom bude blbej jak kýbl bláta.

0/0
8.3.2009 6:12

def...

Re: Jak pozoruji

jj ale rekni pri pohovoru ze mas sice jen zakladku ale zlate ruce a stejne vezme toho blbce s dvema diplomy... tak mi to vysvetli :-P

0/0
8.3.2009 6:30

babacek

Re: Jak pozoruji

Ne každý, mě vždy zajímá oboje a za zkoušku nic nedám. Má ve firmě slečnu která když přišla poprvé tak jsem mysle, že jde rovnou odněkud z techno festivalu a měl jsem pochybnosti. Dnes kdyby mě chtěla dát výpověď tak jí raději splním každé přání neboť je to odbornice jaká se hned tak nenajde. Abych to uzavřel. Když umíš není přece nic snadnějšího než si vzdělání doplnit.

0/0
8.3.2009 6:39

pskoda

Re: Jak pozoruji

No, to není tak úplně pravda. Ne každej je studijní typ. Nicméně chytrý zaměstnavatel nekouká jen na diplomy, ale prostě si dotyčného vyzkouší, co umí. Navíc, je tu zkušební doba.

0/0
8.3.2009 8:37

Eso Rimmer

Re: Jak pozoruji

U všech velkých firem či státních intitucí chtějí nejdříve vidět papír o požadovaném vzdělání.

0/0
8.3.2009 8:43

babacek

Re: Jak pozoruji

I když jsem se trochu nechal unést nepíši v podstatě naprosto nic jiného! Zajímá mě co člověk umí a pokud mě nějaký ´´ hloupí zákon ´´ ukládá jistý typ vzdělání u takového pracovníka rád mu tu šanci dám a zaplatím.:-)

Ze zkušenosti vím, že návratnost je víc jak 100%!:-)

0/0
8.3.2009 13:26

honza_457

Re: Jak pozoruji

Za zkoušku, že nic nedáš? Haha, to u tebe ve zkušební době dělají zadara? Neplatíš jim sociálku a nemocenskou? Zaučování tě nic nestojí? Myslím, že žádnou firmu nemáš, jen nás lakuješ ;)

0/0
8.3.2009 9:40

babacek

Re: Jak pozoruji

Tohle je již hloupé slovíčkaření, nic víc nic méně! Již podle toho by si byl vyřazen předem!:-)

0/0
8.3.2009 13:39

pan doktor

Učitelé jsou líní a neschopní.

Když si dáte na práci opravdu záležet a dostanete trojku a spolužák, který ji odněkud stáhnul jedničku, příště se na to vykašlete. Většinu seminárek totiž nikdo nečte.

0/0
8.3.2009 3:17

12345hanka

Re: Učitelé jsou líní a neschopní.

Jak jsem psal výše - učitelé odvádí ve škole tolik práce, za kolik jsou placeni. Takhle to všichni chtějí, ne?

0/0
8.3.2009 10:06

Many46

kecy

prosim kliknete si na autora clanku a podivejte se, ze tenhle clanek je jen jeden z mnoha o nicem důlezitym co vydava s pomoci ctk:-©

0/0
8.3.2009 1:59

ThomixCZ

Ucitel vsevedouci ?

Nedavno jsem mel vypracovat nanecisto maturitni slohovou praci na tema "Nasili". Jelikoz jsem vesela kopa a delam si ze vseho srandu, udelal jsem pomerne peknou praci, ktera mela hlavni ukol pobavit vsechny ve tride. Coz se me taky povedlo, ovsem pak jsem se hadal s ucitelkou o tom ze je to moje prace. Vylozene jak muze ucitel tvrdit ze vas zna natolik aby mohl rict "NE, tohle neni tvoje prace". Mluvim jinak, pisu jinak. Kantori by se meli nad sebou zamyslet, nez zacnou davat petky a tvrdit takove veci. Samozrejme ne vzdy je to pravidlo :).  

0/0
8.3.2009 1:31

12345hanka

Re: Ucitel vsevedouci ?

Jo, jo. Zlatá slova. Vyprávěla mi známá, jak jí student (muž) odevzal seminární práci, která byla v úvodní části v ženském rodě. Ale jistě by se nikdo neodvážil pochybovat o tom, že to psal sám.

0/0
8.3.2009 10:08

virena

nic nového, to tu bylo

Nerozumím, proč s tím dělají takové "štráchy". Nic nového, to tu bylo jen v jiné formě.V době mých gymnaziálních studií nám pomáhala  -  a bez úplaty - moje maminka, středoškolská profesorka , Vypracovávala různé písemky a referáty pro mé kamarády. já sama učím cca 30 let, prostě úkoly téměř nedávám, všechno se musí zvládnou při výuce. A pokud něco vypracovávají doma, poznám na co mají, když vidím, že to není z jejich hlav, tak jim to protě neoznámkuji, popř to musí udělat znovu. V tom tedy fakt problém nevidím. je to věc kantora, jak to vše pojedná.

0/0
8.3.2009 1:15

Dekmen

Nová doba

Ty firmy co to nabízí, pouze využívají situaci. Je na školách, aby žáky kteří na to nemají odfiltrovala. Hold škola se musí přispůsobit!

Školy si budou zase jen stěžovat a pro své pohodlí neudělají nic.

Pak se nemůžeme divit, že nejsou obsazené místa učebních oborů.

Že by náš národ na posledních 10-15 let tak zmoudřel? Všichni jsou maturanti a vysokoškoláci.

Svojí vinu na tom mají i rodiče, když před dětmi opovrhují dělníky a řemeslníky.

0/0
8.3.2009 0:16

edelcacao

Re: Nová doba

A úplně největší vinu na tom mají zaměstnavatel, kteří dávají dělníkům směšnou mzdu a přitom je nutí pracovat od nevidim do nevidim a pak se strašně diví že nemohou najít zaměstnance. Aby taky jo za ten "balík" a za tu dřinu ;-DRv

0/0
8.3.2009 0:57

roddie

Je to blbost

těch studentů. Stačí aby učitelé prováděli průběžné písemky a jejich hodnocení více akcentovali. Potom by tihle opičáci bez znalostí měli velké problémy.

0/0
8.3.2009 0:03

Next Apache

S R A N D A

Píšou o školácích, ale funguje to na všech stupních.Je tady i linka na článek na firmu,co generuje diplomky. Tak jsem zavzpomínal. V prúběhu studia na vysoké škole jsem vypracoval  několik desítek projektú planetových  převodovek a spalovacích motorú. Výpočty, schemata, konstrukční dokumentace. Oženil jsem se peníze chyběli a duševní práce vynášela více jako práce s lopatou. Po skončení školy jsem vtpracoval dost diplomovek ze strojařiny. Později dokonce jednu z EKONOMIE (absolvent VŠE, co si ji nebyl schopný napsat sám, se stal po čase ředitelem banky a poradcem ředitele jedné z největších slovenských bank) a další z PSYCHOLOGiE. To mi bylo uloženo na vojenském cvičení na 35 dní, ale já dostal 15. Zadostiučiněním pro mne bylo, že tentitulú chtivý lampasák, co se pod to podepsal, bez problémú "dílo" obhájil na Masarykově unoiverzitě. Nepotřebujete diplomku? Ále ne, žertuji...;-D

0/0
7.3.2009 23:16

minutos007

Re: S R A N D A

Co tak diplomku z češtiny?;-D

0/0
7.3.2009 23:21

perpartes

Re: S R A N D A

S čím máš v životě nejvíc starostí?

0/0
7.3.2009 23:41

pskoda

Re: S R A N D A

Ty jo, tady je chyb...;-D

0/0
8.3.2009 8:42

huh

Re: S R A N D A

Vyhledej si co je dyslexie, pak kecej.

0/0
8.3.2009 8:49

huh

Re: S R A N D A

A dysgrafie

0/0
8.3.2009 8:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.