Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skončilo desetiletí blahobytu, které nemělo obdoby. Rusové se děsí krize

Zřejmě nejlepší doba v ruských dějinách vůbec pomíjí. Nejsou peníze. Rusko po deset let zažívalo nebývalý vzestup, krize ale ohrožuje ruský sen. Sen o tom, že je poprvé opravdu možné žít normálně, v klidu a větší či menší prosperitě. A skoro každý den přináší další nedobré zprávy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

truhero

svetova krize

vsem tady diskutujicim nejak nedochazi, ze vsechno co tady pisou o krize v Rusku da se rict a i o krize v Cesku: zadne rozdily tu nejsou. To same ted se da rict o USA, Nemecku atd. Krize je svetova, vsechny jsme na stejne lodi

0/0
12.3.2009 13:40

barbudo

Tak holt jako za Jelcina ...

... budou pěstovat žrádlo na zahrádkách a důchodci budou hlídat ...

... zato amíci pochcípají hlady ...

0/0
11.3.2009 20:56

milkm

Rusové

V nejhorším prodají Karlovy Vary.

0/0
11.3.2009 18:16

mtis

Re: Rusové

A odejdou domů zpátky na Solovky. Už aby to bylo.

0/0
11.3.2009 20:52

činčo

No a začíná era bolševických demonstrací!

;-D;-D;-D

0/0
11.3.2009 13:21

Creek

Hlavne aby se začli kýblovat do civilizovaného světa

Hurá na Sibiř Ivani, tam vám bude dobře. [>-]

0/0
11.3.2009 12:16

Petr Z.

?

Co zase plasite s hroucenim ekonomiky? ... tady se to trochu zatrese a uz by se melo neco hroutit, chapu ze to prilaka ctenare, ale ze Vam to neni blbe...

0/0
10.3.2009 16:18

Fanatic.Dz

Přesně tak

"Po dlouhé době mají lidé zase strach. Bojí se o práci, bojí se budoucnosti. Ta je v této zemi vždy nejistá,"

-

Kdo seje vítr sklízí bouři a pokud je strach hlavním vývozním artiklem Ruska co může běžný rus čekat? ;-D Kdo se nepoučí z dějin toho dějiny poučí samy. ;-D

0/0
10.3.2009 11:24

Pan Navratil

Re: Přesně tak

Zatímco Amíci měli vždy práci jistou a budoucnost růžovou.:-P

0/0
12.3.2009 10:33

činčo

Vydírali Evropu předraženou ropou a ted musí makat

, dobře jim tak!:-P

0/0
10.3.2009 10:16

Já, Claudius

Přišel dotaz na radio Jerevan

Kdy bude dobře? Už bylo.

0/0
9.3.2009 12:18

Kanadan

Rusku je krize neprijemna

 ale nedesi se.Ono uz zazilo horsi veci a vzdy se z toho vzpamatovalo. Zvysi se porodnost.Zpravidla je to tak,ze za spatnych casu lide maji vic deti.Naopak v blahobytu porodnost klesa.Lide chteji uzivat a ne se starat o deti.

0/0
8.3.2009 15:53

mtis

Re: Zpravidla je to tak,ze za spatnych casu lide maji vic de

Jo, to se jasně potvrdilo v 90tých letech. A toto je "|" bílé kolečko.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Population_of_Russia_from_1992_to_January_2008.PNG

0/0
9.3.2009 9:57

Pan Navratil

Re: Zpravidla je to tak,ze za spatnych casu lide maji vic de

Á, srovnáváme jabka s hruškama :-P

0/0
9.3.2009 12:34

mtis

Re: Zpravidla je to tak,ze za spatnych casu lide maji vic de

Ano, přihlouplé kecy s realitou.

0/0
9.3.2009 12:37

Pan Navratil

Re: Zpravidla je to tak,ze za spatnych casu lide maji vic de

Počet obyvatel není pouze funkcí porodnosti, to ty ovšem dost těžko pochopíš.:-)

0/0
10.3.2009 10:47

mtis

Re: Zpravidla je to tak,ze za spatnych casu lide maji vic de

To jako že porodnost u Rusů je lepší než jejich celková demografie?

Ólala! ;-D;-D;-D

0/0
11.3.2009 20:52

Pan Navratil

Re: Zpravidla je to tak,ze za spatnych casu lide maji vic de

"Celková demografie" - to je jako co? Ty se raděj drž studia trojčlenky.

0/0
12.3.2009 10:35

Fanatic.Dz

Re: Rusku je krize neprijemna

Ve skutečnosti rus nemá klid dokud se nebojí. ;-D

0/0
10.3.2009 11:25

Fanatic.Dz

Re: Rusku je krize neprijemna

Btw Rusko je abstraktní pojem a těžko se tedy jakýmkoliv způsobem ztotožnit s tvým antropomorfním pojetím - Rusko může mít strach asi tak stejně jako zarděnky. Tedy těžko. ;-D

0/0
10.3.2009 11:26

rob3

Rusko

Boží mlýny melou pomalu ale jistě...R^

0/0
8.3.2009 11:12

Vlastnim kartu VISA pin 9631

Skvělý článek o Rusku

R^R^R^http://komentare.aspone.cz/BezAutoCenzury.aspx?clanek=17R^R^R^

0/0
7.3.2009 20:22

buranumdopamatniku

to si pamatujte !!

Pamatujte si konecne jednou, ze   rusky komunista se nikdy nebal a bat nebude. Koho taky ?  Cara... toho zastrelil.  Tridniho nepritele ... ty postrilel vsechny.....vnitrniho nepritele ?  ty umucil aniz poradne vedel kdo vnitrni nepritel je.    Ukrajincu ?.... tam poslali Chruscova a  Ukrajinci  zmirali jak mouchy .  Pamatujte si, Rus se nikdy neboji.

0/0
7.3.2009 14:39

lopenik

Re: to si pamatujte !!

rus zije paranoidni zivot, vime?:-P

0/0
9.3.2009 8:01

pepe999 from Salford

Skoncila desetileti blahobytu KGB....

:-©

0/0
7.3.2009 14:26

Vlastnim kartu VISA pin 9631

Re: Skoncila desetileti blahobytu KGB....

Ano, Putin byl v KGB a jeho nynější nejbližší spolupracovníci taky. Kdyby ale nevládl Putin, tak by místo něj vládl někdo jiný z KGB. To je prostě realita. u nás se v hospodářství k moci mohli dostat taky jen estébáci nebo známí estébáků. Estébáci u nás měli nejlepší kontakty...

0/0
7.3.2009 20:18

pepe999 from Salford

Re: Skoncila desetileti blahobytu KGB....

Naprosty souhlas, treba Veskrna(profesor), ted Kocab(kat) a dalsi uz to tam maji za sebou...:-©:-©

0/0
7.3.2009 20:34

outrageman

Cože to v Rusku skončilo?

blahobyt? ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.3.2009 14:32

babacek

Angažovanost Ruska a Číny

„Jsou Rusko a Čína zapleteny do podpory zla?“ Tuto klíčovou otázku položil senátor Evan Bayh během slyšení senátního zpravodajského výboru ve věci hrozby pro národní bezpečnost. Tato otázka byla značně relevantní, protože určitá fakta ohledně Číny a Ruska (obě země se k nám podle všeho připojily ve válce s terorem) v diskuzi na dané téma chyběly.

Je dobře známo, že Čína je jedním z největších podporovatelů teroristů na Středním Východě a že podporuje zločinecké režimy, které chtějí získat střely dlouhého doletu a zbraně hromadného ničení.

Ještě více se angažuje Rusko. Ve své bývalé inkarnaci coby Sovětský svaz je Rusko praotcem mezinárodního terorismu.

Mezinárodní terorismus dnešní doby je principiálně produktem ruské vojenské rozvědky, GRU, a v menším rozsahu její civilní rozvědky, KGB. Jak KGB tak GRU jsou stále živé a jsou dnes mocnější než byly za komunismu.

0/0
6.3.2009 4:37

Pan Navratil

---

Ále nekecej, stará vojno emigrantská, voni souzi z CIA mají taky pěkně špinavý pracky, jojojo.

0/0
6.3.2009 7:53

babacek

Re: ---

Neříkám, že ne. Jenže za studené války nikoliv v míru jako Rusové.

Masová vražda na svatého Václava Dosud se podařilo zjistit jména asi dvou set obětí, včetně žen a mládeže. V jediném dni, na svátek svatého Václava 28. září 1938, bylo zastřeleno 77 Čechů. Tato masová vražda byla navíc spáchána zrovna v době mnichovských událostí, kdy Sovětský svaz sliboval ohroženému Československu nezištnou pomoc!:-©

0/0
6.3.2009 8:04

hlupák

Re: ---

zatímco američani v my lai podávali všem ruku a kytici chryzantém, vole.

0/0
6.3.2009 12:43

babacek

Re: ---

To zrovna ne, ale pokud by Američani nemuseli zůstat stát v Plzni nemuselo zbytečně zemřít mnoho dalších lidí a nemusel tu být ten 41 letý propad.:-(

0/0
6.3.2009 13:26

kyoko suriko

Re: ---

No jo, ale oni tam zustat museli - jinak by se spojenecke armady mohli setkat jinde a postrilet se. Svět už byl tou dobou rozdělen Jaltskou konferencí. A přiznejme si to, Rusko, komunisti a Jalta je jedna věc a Hitler druhá. Kdyby WWII nezačala, mohlo být vše jinak. Ale to jsou jen kdyby...

0/0
7.3.2009 12:56

babacek

Re: ---

Ano to jsou ty kdyby na které český a slovenský národ doplatil.;-(

0/0
7.3.2009 14:08

Pan Navratil

Re: ---

mno, nezištnou asi těžko, ale nebylo to náhodou podmíněno nějakým postupem Francie?:-)

0/0
6.3.2009 12:58

babacek

Re: ---

V té době?

0/0
6.3.2009 13:15

Pan Navratil

Re: ---

Ano, v té době.

0/0
9.3.2009 12:35

hlupák

Re: Angažovanost Ruska a Číny

jasně,babáčku. kgb a gru sou pořád mocnější, a ty seš pořád nemocnější.

0/0
6.3.2009 12:41

babacek

Re: Angažovanost Ruska a Číny

Proč se pleteš do věcí kterým evidentně nerozumíš?;-( Já se také inženýrům nepletu do stavby JE!

0/0
6.3.2009 13:20

NiHauMa

V rusku je vsechno velke...

....uz drive tu bylo vtipne poznamenano....Vzestupy i krachy byvaji v Rusku vzdy Velke...:-)Rv

0/0
6.3.2009 2:32

Kanadan

Tak tedy Rusko

melo deset let blahobytu a o tom,ze tam byl vzestup jsem nevedel.Celou doby Rusko hanej a povidaji nam jak je to to tam spatne a nejdnou se dovidam ze tam byl pokrok.To jsou mi veci.

0/0
5.3.2009 23:05

Yaroukh

Re: Tak tedy Rusko

Chybu hledej u sebe. Já to věděl.

0/0
6.3.2009 1:33

buranumdopamatniku

Re: Tak tedy Rusko

......ty si to mysle uz v sedumdesatych letech, ze v Rusku je  blahobyt.

0/0
7.3.2009 14:42

Yaroukh

Re: Tak tedy Rusko

přečti si to po sobě

0/0
8.3.2009 12:42

Pan Navratil

Pche,

Rusům je to u zadku, jako ostatně vždycky všechno.:-P

0/0
5.3.2009 16:36

awacs767

Putinův zázrak byl ve skutečnosti jen štěstím banánistánu

0/0
5.3.2009 16:27

MHHH

Zvláštní...

Mě na tom překvapuje jiná věc. Roky tady čtu na iDnes, jak je ruská ekomomika bídná, jak to nejde, jak to nefunguje... a najednou čtu, že 10 let nebývale dobře rostla a fungovala.

0/0
5.3.2009 15:54

tučňák v exilu

Re: Zvláštní...

Příklad. Máš desetikorunu, soused má tisíc. Oba získáte dalších 10,-. To znamená, že soused stagnuje s růstem 1% zatímco ty se dynamicky rozvíjíš s růstem 100%.

Kdo je na tom líp?

0/0
5.3.2009 16:05

awacs767

Re: Zvláštní...

Šlovensko?

0/0
5.3.2009 16:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.