Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus: Ekonomickou krizi zesilují politici

Za rozšíření ekonomické krize mohou podle českého prezidenta Václava Klause i politici. Místo aby bojovali proti všeobecné nedůvěře v bankovnictví, ještě ji svým populismem zvýšili. Prezidentova kritika míří na světové politiky, naopak se zastává postupu ČNB a české vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hnupobijce

http://tajemstvi-klause.blogspot.com/

0/0
15.3.2009 0:29

Jsem

to helll with ODS

Mafiani, podvodnici, lhari a vyderaci. Elitka národa českého. Volte všichni ty nejlepší podvodníky a lháře, které tu mají, protože si to zaslouží. Zaslepeně věřit tomu, že ODS je lepší než ČSSD. Je to stejná sebranka, výkvět darebáků. Nevolte darebáky z ODS a ČSSD.

0/0
13.3.2009 13:38

Flipmode

to helll with CSSD

Financi politika CSSD je tragicka a smutna. Vsichni ekonomove sveta mohou tvrdit, ze investice, 13. duchody atd. krizi jen prohlubuji a odsunuji, stejne by si schvalili sve debilni populisticke balicky. S CSSD v cele bude nas ekonomicky rust pomalejsi, zadluzenost vetsi. Tragicke ale je, ze lide tyhle lidi voli. Tragicke je, ze za 2 nebo 3 tis. 13. duchodu jsou ochotni jim dat hlas (s trochou nadsazky). Tragicke je, ze Cesi namisto aby vzali zodpovednost na sebe stale cekaji, ze se o ne ten stat postara. 13. duchod a jine nesmysly....jen se zamysleme - co udela duchodce s extra 2 tis.? Pravdepodobne ulozi a schova pro vnuky a vnucky a rozda po stokorunach. Ne, tohle ekonomice urcite nepomuze. Opatreni navrhovana vladou (NERVem) nemusi byt vsechna spravna, ale jdou bezesporu spravnym smerem a jsem v tomto smyslu hrdy po dlouhe dobe na vladu - namisto pumpovani miliard, ktere stejne nepomohou, vitezi ulevy podnikum, ktere nasledne mohou dat praci lidem a opravdu pomoct ekonomice.

0/0
13.3.2009 9:20

ODSakEda

Re: to helll with CSSD

Ono, stejnak! - co si představujete pod pojmem: Pumpování peněz do ekonomiky??? Jaké peníze, jakou hodnotu představující?! A komu se "napumpuje" komu ne?! Není to "náhodou" prostě vytvoření dalšího - tedy ještě většího dluhu?!!! Nebo se prachy natisknou ne?... No a hyperinflace je zde!...;-€

0/0
13.3.2009 13:11

ODSakEda

Co to je KRIZE???

Nezaměstannost: za socanů 12%! Nyní: 7,6% :-)  Podniky krachovali a vznikali neustále: Za socanů Flextonics (propuštěno 1500 lidí ač slíbili zaměstnant 3000 a dostali pobídku!...), PHILIPS, co poklepával Zeman s Grossem na zákl. kámen, v němž byla zabudována vakuová(!...) CRT obrazovka a bylo jasné že PHILIPS DISPLAYS je ejn mimikry a LCD se tam nevyráběly ale výběhová výroba vakuovek... -propustl tehdy skoro 3000lidí!!!!!!! to ale nebyla KRIZE?! Ajo, já zapoměl, vládla levice... Tedy dnes je 1200 propuštěných ze skláren KRZE...

Když vvidím autáky na přecpané dálnicia jaké autáky a již dávno né s cizí SPZ! Když vidím přecpaný parkoviště superhypermarketů dávno né starejma škodárnama aplný velký koše -tak vypadá KRIZE?! Stejně tak to bylo vloni před vánoci - tržby byly rekordní a to se již psalo(!) o KRIZI! Tak vypadá KRIZE??? Tak to ja pak vpoho ;-D

0/0
13.3.2009 8:57

ODSakEda

Re: Co to je KRIZE???

OPRAVA: krachovalY a vznikalY 8-o

0/0
13.3.2009 8:58

Jsem

Re: Co to je KRIZE???

Krize je, kdyz premiera dela pubertalni dedecek s prostrednickem nahore :-D ahahaha

0/0
13.3.2009 13:39

m123m

Re: Co to je KRIZE???

Ano, nižší než předpokládaný hospodářský růst není krizí, nulový hospodářský růst předpokládaný na rok 2009 přeci také není krizí. Ano, některé podniky omezily výrobu, některé i zkrachovaly, ale je to skutečně víc panika vyvolaná politiky, novináři a pod. Ale dokud nebude "krizová nezaměstnanost" a pod. tak to opravdu není krize.

0/0
13.3.2009 16:21

ODSakEda

Nebila obecná KRIZE, ale pouze PANIKA!

Nebyla  KRIZE, ale pouze hypoteční krize a pouze v USA! To až  PANIKA! Panika, kterou vyvolávají media -spíše

mladí nezkušení novináři , namísto zpráv píšící jen své dojmy a svými slovy-komentáři, namísto zpráv... a  levicoví politici, hlavně před volbama, aby "dokázali", jak to jejich opozice vede

zle a že je čas na změnu, dokonce prej na socialistickou revoluci, jak prohlásil

eurokomisař(!) soudruh(!) Ransdorf! Ti tímto krizi , respektive jen paniku krizi až sekundárně(!!!) skutečně i způsobili!...

Příklad, co jsem žažil za rozhovor a "argument":  Kamarád: ted si to nemůžu dovoli! Já: proč??? Nedaří se Ti?! Kamarád: NE, daří(!!!), ale v TV říkali, že je ta krize!!!...;-D

0/0
13.3.2009 8:20

ODSakEda

Re: Nebila obecná KRIZE, ale pouze PANIKA!

OPRAVA: pardon, samozřejmě: NebYla krize a né že nebIla, nikoho nemlátila...;-D

0/0
13.3.2009 8:21

Flipmode

Re: Nebila obecná KRIZE, ale pouze PANIKA!

Spravne. Souhlasim v tomto s Klausem a s ODSakEdou. Za dnesni krizi jsou primarne zodpovedni politikove minulych vlad a predevsim media, ktera siri paniku. Kdyby vsechna media zacala tvrdit, ze to vypada na konec krize, ze uz je vsechno cool, lidi zase kupuji atd., behem tri mesicu by bylo po krizi, protoze firmy a lide by prestali setrit a bylo by...samozrejme nic neni tak jednoduche, ale v tomhle pripade to o nicem jinem neni. Ve stejnou dobu by se ale lide (a firmy predevsim) meli zamyslet nad tim za co utraceji, prestat si bezhlave pujcovat a premyslet pri nakladani s financemi.

0/0
13.3.2009 9:14

okenice

Prezident Havel, to byla osobnost

Kamkoli člověk po světě dorazil, jak se řeklo Československo, lidé se rozzářili a radostně kývali :Václav Havel, Václav Havel...On šířil slávu né svou osobní, ale celého národa a člověk byl hrdý, že je Čech. Václav Klaus se proslavuje svými specifickými názory na ledacos, ovšem mne osobně o pravdivosti svých výroků nepřesvědčil.  Není to tak dávno, co v televizi řekl, že žádná krize u nás není, že je to jen fiktivní krize. Ano, a tato fiktivní krize připravila vzápětí část mé rodiny o práci. Jakpak mu mohu věřit? A když si vzpomenu na prezidentské volby, na ty skandály kolem, bručení, výhružky, handlování za církevní majetky, emoce,nemohu si pomoc, připomínalo mi to ledacos, jen né důstojné prezidentské volby. Jsem jen obyčejný člověk, ale myslím, že jen z důstojných voleb může vzejít pro mne důstojný politik EU.  

0/0
13.3.2009 0:32

ODSakEda

Re: Prezident Havel, to byla osobnost

Když byl prezidentem Havel, tak se často v Rakousku lidé (není žádné MY a ONI, češi a Rakušáci! Lidé se dělí na to jací jsou a odkud(!) jsou!) pletli a ptali se mě: co fáš prsident Faclav Klauz?! Tak se svými emocemi brzdite vy hrdej človíčku Z česka... Já taky nepíši, že jsem Moravák, ale z česka z Moravy! Ostatní je jen nacionalismus...

0/0
13.3.2009 8:25

BaronOfHell

No co se dá dělat :/

Dle mého názoru je krize způsobená především lidskou nejistotou v budoucnost. Všeobecný optimismus padl a celkem pochybuji, že autoregulační síly trhu mají na to, aby bez zásahu státu se dostaly do starých kolejí.

0/0
12.3.2009 8:03

ODSakEda

Re: No co se dá dělat :/

Jednak se tomu říká PANIKA a jednak právě různé regulece a nerovnoměrné a tím nespravedlivé dotace a media a levicoví politici (před volbama vždy nahlas řvou, že jejich opozice to vede zle...) , krizi spíše sekundárně vyvolali!!! A právě státní zásahy to ještě zhorší! (př. pokles prodeje nových aut kvůli jen hlasité úvaze vlád, že sníží odečet DPH i bez užitkovosti vozidla!, se propadl rázem za Leden o 36%!!!!!! Kdyby nedělali NIC!!!, život by šel dál se stejnými, jen mírnými výkyvy:-)

0/0
13.3.2009 8:43

JetMeresjev

VK

Starej, blbej a vsem pro smich ;-D

0/0
11.3.2009 22:58

minutos007

Re: VK

Možná starej, ale pořád mnohokrát chytřejší než ty....:-)

0/0
11.3.2009 23:02

Hype39

Re: VK

pro blbce je každý blbec..

0/0
12.3.2009 18:03

ODSakEda

Re: VK

Všem??? Piš jen za sebe blbe! Píšeš přesně  jak mnozí novináři zde na iDNES , co zobecnují a spíše než zprávy píší jen svoje pocity a komentáře svými barvitými slovy...:-©

0/0
13.3.2009 8:46

Flipmode

Re: VK

presne tak. ocividne ne vsem, aspon na tomhle serveru. Ale mozna je ten idnes na Tebe prilis pravicovy...

0/0
13.3.2009 9:22

vojtexx

:-)

Ekonomickou krizi vyvolaly Média!!!!!!!!!Politici se jen chytli každodenních vymývacích zpráv!!

0/0
11.3.2009 20:55

barbudo

Re: :-)

... není občasný reboot přirozenou vlastností ekonomiky, kde peníze nejsou poukázkou na hodnotu, ale poukázkou na dluh?

0/0
11.3.2009 20:58

Futyn

ekonomika se hrouti, Klaus bude tvrdit ze krize neni

http://bradik.blog.denik.cz/c/70723/Krize-pomuze-chripka-nebo-vlada.html

i kdyby se globalni ekonomika zhroutila, Klaus bude stale tvrdit, ze krize neni a ze ji prozivuji politici :-P

0/0
11.3.2009 14:21

ODSakEda

Re: ekonomika se hrouti, Klaus bude tvrdit ze krize neni

Není KRIZE, ale pouze PANIKA! Panika, kterou vyvolávají media -spíše mladí novináři a  levicoví politici, aby dokázali, jak to opozice vede zle a že je čas na socialistickou revoluci, jak prohlásil eurokomisař(!) soudruh Ransdorf! Ti krizi sekundárně(!!!) i způsobí!...

Kamarád: ted si to nemůžu dovoli! Já: proč??? Nedaří se Ti?! Kamarád: NE, daří(!!!), ale v TV říkali, že je ta krize!!!...;-D

0/0
13.3.2009 8:16

dan640

Klaus ma pravdu

Klaus zustava racionalni a je, jako temer vzdy, odlisit to nejdulezitejsi.R^[>-]

0/0
10.3.2009 17:37

ptačí chřipka

Re: Klaus ma pravdu

nejdůležitějí zrušit funkci prezidenta.

0/0
10.3.2009 18:31

KillFrog

Je Klaus politik?

Aha...

0/0
10.3.2009 10:46

captain cook

Re: Je Klaus politik?

R^ to bylo to prvni co mne napadlo.

Jako kdyz zlodej krici "chytte zlodeje!";-D

0/0
11.3.2009 5:18

j@ck

tresky plesky narcise

kdyz byl ministrem financi, tak vlastni stranu i republiku privedl na pokraj ekonomickeho krachu - sanacni opatreni, balicky, maskovani dluhu v konsolidacni agenture, podivni sponzori, opovrhovani pravnim ramcem, tunneling, tunneling, tunneling, stret zajmu livie ve spravni rade cez, stret zajmu klause mladsiho, hrabat, hrabat, hrabat, tunneling, tunneling, tunneling. Myslim ze ciny za tohoto ideologa, demagoga a teoretika mluvi jednoznacne. Ten clovek by nezvladl ridit ani prasecak.

0/0
9.3.2009 20:14

mr.kluzo

Re: tresky plesky narcise

Zcela s tebou souhlasím, ale přesto je to nejlepší politik z ODS :-(

0/0
11.3.2009 5:14

captain cook

Re: tresky plesky narcise

doufa, ze doma lidi maji kratkou pamet a ze v zahranici, kde se zoufale snazi zviditelnit, o jeho predchozich -eufemisticky receno- neuspesich a preslapech (:-P) drtiva vetsina lidi neslysela.

0/0
11.3.2009 5:21

captain cook

Re: tresky plesky narcise

jen tak na okraj. Nevis nahodou jestli byl vubec nekdy prijat v Bilem Dome? Ja mam takovy dojem, ze pokazde kdyz se objevil ve Washingtonu, Bush si dal praci aby nebyl doma nebo byl necim jinym zamestnan a jenom jednou se obetoval Cheney, aby Klausovi venoval hodinku sveho casu.

Obama ho take nema na sve prominentni listine (zcela urcite mu po svem zvoleni nezatelefonoval jako volal jinym svetovym statnikum) a nebyt toho, ze se konference diky ceskemu predsednictvi EU shodou okolnosti kona v Praze, kde neni mozne se Klausovi vyhnout, Obama by mozna udelal co jeho predchudce - nechal to svemu VP Bidenovi. 

 Jaky rozdil, kdyz po svete cestoval Havel! Pro nej byly vsude dvere otevrene a s nim prokazovali respekt i Cesku.

0/0
11.3.2009 5:28

Rmk78

Re: tresky plesky narcise

No jasně, Havel vybudoval respekt ostatních států k Česku.. dovol abych se zasmál ;-( Vždyť nedokázal nic jinýho než všem lízt do (Y) a díky tomu, že ho spousta lidí následovalo, tam taky teď jsme, tak to nesváděj na Klause. Nemluvě o tom, že většina zeměkoule (hlavně USA) nemá ani potuchu, kde leží ta naše slavná republika Česká a ti kteří o ní už někdy slyšeli, tak jenom díky našim hokejistům..  

0/0
11.3.2009 14:50

captain cook

Re: tresky plesky narcise

tak to dopada, kdyz nekdo nema v hlave nic nez hokej a domniva se, ze hokej vsude toci svetem.;-D

Napr. v Australii se toho nejvic dozvedeli o Cesku prave v souvislosti s Havlovou navstevou. TV vysilala programy o nem a o CR, zato ale nic o nejakych hokejistech. Vetsina Australanu ani nevi, ze Cesko ma nejake hokejisty. Vetsina Australie na ledni hokej vubec neni (maji pozemkare ve svetove spicce), takze nejaky zimni olympijsky hokejovy turnaj je pro ne jen jedna olympijska disciplina nad niz se moc nevzrusuji. 

 Na druhou stranu ale od Havlovy navstevy uz dost Australanu navstivilo Prahu, takze kdyz se u protinizcu rekne Czech Republic, casta odpoved je "Ahhhh Prague, beautiful city!"

0/0
11.3.2009 19:43

Rmk78

Re: tresky plesky narcise

To je na tom to nejsmutnější, že cizinci znají jenom stát Praha, nikoliv Česká republika ;-( Přiletí na Ruzyni, jedou na hotel, mrknou na Karlák a orloj, večer se sprasí v nějakém strip-baru, ráno prohlásí "Whow, what beautiful city!" a táhnou tam, odkud přišli. A zbytek života si vystačí s tímto zážitkem. Jako ČR se podle mého názoru, dostáváme do podvědomí ostatních zemí hlavně díky sportovcům (né jen hokejistům) a čechům kteří tam odcestovali za prací a ne skrze politiky. Ti by měli sedět v úřadu, starat se o národ jim svěřený  a ne nějaký vidláky v Austrálii nebo třeba v Ughandě.

0/0
12.3.2009 9:19

Hype39

Re: tresky plesky narcise

to je naopak jediný štěstí jinak by nás meli za totální vidláky na úrovni ukrajinyR^

0/0
12.3.2009 18:06

denverboy

ZLATY KLAUS ! DIKY PANE PRESIDENTE ZA VAS NAZOR

KLAUS ma pravda,opravdu to rekl presne a ja se z anti-Klause stal jeho naprosty milovnik.At se to tyce lzi ohledne globaniho oteplovani ,az po to ze politici rozdmychavaji spatnou ekonomickou situaci a vice mene ji propaguji.

DEKUJI VAM PANE PREZIDENTE!

R^

0/0
9.3.2009 8:16

činčo

Re: ZLATY KLAUS ! DIKY PANE PRESIDENTE ZA VAS NAZOR

:-P

0/0
9.3.2009 20:14

captain cook

Re: ZLATY KLAUS ! DIKY PANE PRESIDENTE ZA VAS NAZOR

mali lide jsou vzdycky uspokojeni malymi, bezvyznazmnymi ciny, udalostmi a osobnostmi:-P;-D

 Zajimave je, ze svetova media se o Klausovi a jeho tzv. svetobornemu vystoupeni8-o;-D v USA vubec nezminila.

0/0
11.3.2009 5:32

Hype39

Re: ZLATY KLAUS ! DIKY PANE PRESIDENTE ZA VAS NAZOR

zvláštní že já o tom vystoupení četl několik článků, přičemž hlavně v Britských mediích mu dávali ve velkým zapravdu..

0/0
12.3.2009 17:46

Flipmode

Re: ZLATY KLAUS ! DIKY PANE PRESIDENTE ZA VAS NAZOR

USA ma kamarade uplne jine problemy.... At chces nebo ne, s Klausem nelze v nekterych vecech nesouhlasit. Pumpovani penez jako "vyreseni krize" je nesmysl. Mimochodem, premyslel nekdo z vas kde se ty penize vezmou? Proste vzniknou, vytvori se...a spolu s nimi dalsi dluhy. Vzdyt ta ekonomika je TAK JEDNODUCHA, jen bohuzel nekteri politikove (a dokonce ekonomove) ji stale nechapou.

0/0
13.3.2009 9:25

hnedka_zdrapana

hm

Pan prezident ma naprostou pravdu R^ Ale sockomky neunesou.

0/0
9.3.2009 0:28

madqwert - obet cenzury ydnes

Re: hm

ja myslim, ze obama jeho vyrok ani nezaznamenal, natoz aby ho neunesl ;-D

0/0
9.3.2009 16:19

papazian

Není Klaus náhodou také politik? Má schízu?

Podle mne patří spíše do Bohnic jak na Hrad...

0/0
8.3.2009 19:59

vokroj

Klaus jako ministr je

ten člověk, který v 90. letech nechal vytunelovat polostátní banky s odkazem na to, že nevi, co jsou to špinavé peníze, do toho dnes nemá, co mluvit ...   ;-€

0/0
8.3.2009 17:17

porubak

Re: Klaus jako ministr je

R^R^

0/0
8.3.2009 20:00

Flipmode

Re: Klaus jako ministr je

no na druhou stranu "jeho" privatizace je dnes vyucovana na skolach. Ne, vytunelovani bank atd. neni vina Klause, ale spatneho pravniho systemu a vseobecneho chaosu po padu komunismu.

0/0
13.3.2009 9:27

Jsem

Re: Klaus jako ministr je

R^R^

0/0
13.3.2009 13:40

porubak

Klauzovi asi

skodi nedostatek slunce;-D

0/0
8.3.2009 16:28

Radovan Katzer

Klaus by měl jít první příkladem změny myšlení!

Celá pětina obyvatel Země má denní příjem pod jeden americký dolar – což je oficiální hladina chudoby, 850 milionů lidí trpí hladem, z toho 150 milionů dětí do 5 let, denně umírá dvacet tisíc lidí na podvýživu – tolik suchá statistika WHO. Populace chudé části planety navíc roste tempem, které nemá v historii lidstva obdoby. Za pár let nás bude sedm miliard. Jsou zde rozpory, které se dlouhodobě dají řešit pouze zásadní změnou myšlení a způsobu života lidstva.

0/0
8.3.2009 16:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.