Diskuze

Praha je na špičce městské dopravy v Evropě, říká odborník Moos

Pražská MHD je jedna z nejlepších v Evropě a svou kvalitou se vyrovná Bruselu, Berlínu či Římu. Tímhle pozitivem zahájil dopravní expert Petr Moos výstavu Vize pro dopravu v Praze, která je od středy přístupná na Staroměstské radnici. Přesto má Moos několik výhrad, třeba chybějící silniční okruh.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

TondaXXX

10. 3. 2009 15:16
Svatá pravda

Mám půlroční zkušenost z Říma a ještě delší z Bruselu. Zdejší doprava té pražské nesahá ani po kotníky. Špína, neexistující jízdní řád (v Římě) a neuvěřitelná nedochvilnost v Bruselu. Jenom bychom neměli usnout na vavřínech. Vždy je co zlepšovat.  Neohlížejme se po horších, snažme se následovat lepší.

0 0
možnosti
W

wcbaba

5. 3. 2009 15:42
Pan děkan mně některými svými názory a závěry

znovu a znovu překvapuje. Jako by žil někde jinde mimo denní realitu.

0 0
možnosti
NMR

Nezničitelné Monstrum Reloaded

5. 3. 2009 14:18
Ale na brněnské šaliny to nemá

:-P

0 0
možnosti
LF

tukator

5. 3. 2009 14:01
Brusel

S Bruselem se neda srovnavat. MHD kdekoliv v CR je lepsi nez v Bruselu! Silene intervali, spina, spozdeni.... Po navsteve mnoha zahranicnich mest clovek zacina ocenovat, co ma doma, i kdyz to neni dokonale....

0 0
možnosti
LF

tukator

5. 3. 2009 14:02
Re: Brusel

intervaly sorry

0 0
možnosti
JV

Vosta Jindra

5. 3. 2009 1:52
To je prostě lež

srovnávat Prahu s Berlínem....... tak si tam dojeďte a pak pochopíte, jak velkohubá a hloupá a jsou tato prohlášení. Berlínská doprava je spolehlivá, pravidelná, při jejím rozvoji se zjevně myslí, což v Praze nehrozí, je dostupná lidem se sníženou pohyblivostí a celkově promyšlená a trvale na sobě pracuje a je to vidět. Praha s třemi přetíženými linkami metra, neschopností zapojit plně železnici do MHD a nesmyslnými investicemi se může měřit leda s Bratislavou nebo Varšavou. A ve srovnání s nimi je na tom výrazně lépe. Ostatně stačí se srovnat s českými městy - kde jinde najdete nerekonstruované 30 let staré tramvaje a vlaky řady 451 (panťáky staré 40 let), které se už ani neudržují, protože to nemá cenu?

0 0
možnosti
M

mummys

4. 3. 2009 17:16
Srovnání s Bruselem

Ano, souhlasím, tak staré tramvaje, jako některé bruselské, nejezdí u nás v republice nikde - ale - může mi někdo vysvětlit, jak je možné, že tyhle "šunky" dokážou zastavit na přechodu pro chodce i z rychlosti vyšší, než je ta u nás pro tramvaje povolená?!  Že by to bylo prostě proto, že tady v Bruselu, chodci mají ze zákona přednost na všech světly neošetřených semaforech. To by ovšem znamenalo, že to o té nemožnosti ubrzdit tramvaj jsou pouhé výmluvy,že.....? !

0 0
možnosti
BL

nekecej

4. 3. 2009 17:07
Když se to dá řešit

Když se problémy  dají  řešit, proč se  neřeší?

Spoje (zvláště u dlouhých linek) jsou - alespoň časně ráno - ze čtvrtiny obsazené páchnoucími spícími bezdomovci, dále značnou část cestujících tvoří cizinci rusky či ukrajinsky hovořící, takže pochybuji, že mají platnou jízdenku (pokud nemají tramvajenky, lístek jsem je ale nikdy značit neviděla) ... a to ještě Dopravní podnik je tak drzý, že by chtěl zdražit roční jízdenku o více než 100%. Nikdy jsem necestovala v hromadné dopravě evropských metropolí, ale jestli je horší než pražská, tak  potěšbůh.

0 0
možnosti
K

KoKocek

4. 3. 2009 17:03
zajisté...

v cenách zaručeně....:-©

0 0
možnosti
JK

Majkyho_pupik

4. 3. 2009 17:02
prazska MHD

je rozhodne velmi kvalitni, ale je fakt ze problemu k reseni je stale vice nez dost. naprosta bezbranost proti vandalstvi vseho druhu, metro bez turniketu, lehce podivne planovani novych tras metra atd...

0 0
možnosti
P

pinguone

4. 3. 2009 16:59
..dneska uz uci opravdu

..kazdej...:-/

0 0
možnosti