Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha je na špičce městské dopravy v Evropě, říká odborník Moos

Pražská MHD je jedna z nejlepších v Evropě a svou kvalitou se vyrovná Bruselu, Berlínu či Římu. Tímhle pozitivem zahájil dopravní expert Petr Moos výstavu Vize pro dopravu v Praze, která je od středy přístupná na Staroměstské radnici. Přesto má Moos několik výhrad, třeba chybějící silniční okruh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TondaXXX

Svatá pravda

Mám půlroční zkušenost z Říma a ještě delší z Bruselu. Zdejší doprava té pražské nesahá ani po kotníky. Špína, neexistující jízdní řád (v Římě) a neuvěřitelná nedochvilnost v Bruselu. Jenom bychom neměli usnout na vavřínech. Vždy je co zlepšovat.  Neohlížejme se po horších, snažme se následovat lepší.

0/0
10.3.2009 15:16

wcbaba

Pan děkan mně některými svými názory a závěry

znovu a znovu překvapuje. Jako by žil někde jinde mimo denní realitu.

0/0
5.3.2009 15:42

Nezničitelné Monstrum Reloaded

Ale na brněnské šaliny to nemá

:-P

0/0
5.3.2009 14:18

tukator

Brusel

S Bruselem se neda srovnavat. MHD kdekoliv v CR je lepsi nez v Bruselu! Silene intervali, spina, spozdeni.... Po navsteve mnoha zahranicnich mest clovek zacina ocenovat, co ma doma, i kdyz to neni dokonale....

0/0
5.3.2009 14:01

tukator

Re: Brusel

intervaly sorry

0/0
5.3.2009 14:02

Vosta Jindra

To je prostě lež

srovnávat Prahu s Berlínem....... tak si tam dojeďte a pak pochopíte, jak velkohubá a hloupá a jsou tato prohlášení. Berlínská doprava je spolehlivá, pravidelná, při jejím rozvoji se zjevně myslí, což v Praze nehrozí, je dostupná lidem se sníženou pohyblivostí a celkově promyšlená a trvale na sobě pracuje a je to vidět. Praha s třemi přetíženými linkami metra, neschopností zapojit plně železnici do MHD a nesmyslnými investicemi se může měřit leda s Bratislavou nebo Varšavou. A ve srovnání s nimi je na tom výrazně lépe. Ostatně stačí se srovnat s českými městy - kde jinde najdete nerekonstruované 30 let staré tramvaje a vlaky řady 451 (panťáky staré 40 let), které se už ani neudržují, protože to nemá cenu?

0/0
5.3.2009 1:52

mummys

Srovnání s Bruselem

Ano, souhlasím, tak staré tramvaje, jako některé bruselské, nejezdí u nás v republice nikde - ale - může mi někdo vysvětlit, jak je možné, že tyhle "šunky" dokážou zastavit na přechodu pro chodce i z rychlosti vyšší, než je ta u nás pro tramvaje povolená?!  Že by to bylo prostě proto, že tady v Bruselu, chodci mají ze zákona přednost na všech světly neošetřených semaforech. To by ovšem znamenalo, že to o té nemožnosti ubrzdit tramvaj jsou pouhé výmluvy,že.....? !

0/0
4.3.2009 17:16

nekecej

Když se to dá řešit

Když se problémy  dají  řešit, proč se  neřeší?

Spoje (zvláště u dlouhých linek) jsou - alespoň časně ráno - ze čtvrtiny obsazené páchnoucími spícími bezdomovci, dále značnou část cestujících tvoří cizinci rusky či ukrajinsky hovořící, takže pochybuji, že mají platnou jízdenku (pokud nemají tramvajenky, lístek jsem je ale nikdy značit neviděla) ... a to ještě Dopravní podnik je tak drzý, že by chtěl zdražit roční jízdenku o více než 100%. Nikdy jsem necestovala v hromadné dopravě evropských metropolí, ale jestli je horší než pražská, tak  potěšbůh.

0/0
4.3.2009 17:07

KoKocek

zajisté...

v cenách zaručeně....:-©

0/0
4.3.2009 17:03

Majkyho_pupik

prazska MHD

je rozhodne velmi kvalitni, ale je fakt ze problemu k reseni je stale vice nez dost. naprosta bezbranost proti vandalstvi vseho druhu, metro bez turniketu, lehce podivne planovani novych tras metra atd...

0/0
4.3.2009 17:02

pinguone

..dneska uz uci opravdu

..kazdej...:-/

0/0
4.3.2009 16:59

Pan Navratil

Nó...

...není to zlý, ale špička, hmmmm :-/

0/0
4.3.2009 16:45

conoco1

:-)

Jo, ale tak akorat smradem z ukrajincu a bezdomovcu.

0/0
4.3.2009 16:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.