- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vzhledem k tomu, jak většina společnosti přistupuje ke školství a děti, potažmo rodiče, si vzdělání neváží, je jediným řešením, jak zachránit školství, zrušení povinné školní docházky. Špatné známky, nevhodné chování, nechuť přijímat informace, to je dnes obecný trend. A pořád se jen ustupuje. Na střední školu bez příjímaček, na gymnázia se čtyřkama... Ať se vzdělává opravdu jen ten, kdo chce. Pak se nebudou muset tvořit ŠVP, měnit systémy přijímacích zkoušek, dělat státní maturity, řešit jestli zrušit-nezrušit známky z chování. A učitelé nebudou muset pohlížet na otrávené "blby".
No to je návrh A dokážete si představit jak by to vypadalo
liska nenavrhuje znamky z chovani proste jen zrusit a jasne to zduraznuje. ale autor clanku vyzpovidal ucitele a reditele jen z otazkou, jestli by ty znamky zrusili. stejne tak anketa rika pouze zrusit - nezrusit.
cely je to o tom, jestli by nebylo neco lepsiho nez znamky, nejaky objektivnejsi hodnoceni. a to jsem presvedcenej, ze by se dalo vymyslet...
na VS se dava podminecny vylouceni a vylouceni. to je bych rek trochu ucinnejsi. ze zakladky se vyhazuje dost tezko.... ;)
Co řeší snížená známka z chování ? Jaký vliv to má na další život žáka ?
Příklad: můj kamarád dostal na střední škole z chování 2. Bez problémů se dostal na VŠ a tu vystudoval. A to vše za před rokem 1989.....
P.S.: reagující, odpuste si názory typu "jo když měl rodiče ve straně" apod.
tak tak, hlavne ta znamka nerika, jaky problem v tom chovani je, neexistuje zadny univerzalni meritko, za co se dava dvojka a za co treba trojka, skoly si to nastavujou podle sebe. je to podle myho naprosto neobjektivni hodnoceni, ktery nic nerika....
Stačí aby se na učitele dítě křivě podívalo a už se učitel-ka těší, až najde záminku dát sníženou dovjku z chování.
Je to jen další nesmyslný učitelský nástroj moci, který lze snadno zneužít a dítěti ublížit třeba na celý život.
Je zajímavé, že v anketě je "naklikán" přesně pravý opak toho, co zde vyjadřují diskutující... KDOPAK za to asi může?
Člověče, prober se a pak teprv sesmol své příspěvky...Jestli ti je míň než 13, omlouvám se....
nikdy me nenapadlo dat nekomu dvojku ci trojku z chovani. Zarazel me samotny fakt, ze ucitele co meli sve problemove zaky, tito zaci byli u me bez problemu. Kde pak hledat chybu? Je to nic neresici znamka.
Jestli to bylo v roce 1980, je to možný.....
jestli je to grazl, vyroste, vstoupi do ODS a zacne vrazdit...
sis zpletl stranu. Ďuričko patřil k jinému spektru...
Děti na školách holt občas zlobí. Já byl proti ostatním v lecčems napřed, proto jsem měl čas vyrušovat, což učitelky nesly dost nelibě. Nicméně to vůbec nic nevypodívá o tom, co z člověka jednou bude. Já na ZŠ: téměř celou dobu 2-3 z chování. Dnes: VŠ titul, manažer.
Možná právě proto, že ses ukáznil, šel jsi zkrátka do sebe....
To už může zrušit známkování kompletně, protože jedničku může mít i žák z průměrnýma znalostma, a stejně tak může být trojka, čtyřka a pětka spíše o přístupu žáka ke škole než o jeho vědomostech a schopnostech.
V podstatě máš pravdu, ale nějaké srovnání by asi být mělo, i když není úplně objektivní.