- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a jejich Douglas, ktery se zritil pri startu, a v clanku ctu o problemech s necim, co je tam nazvano jako brzdici zarizeni na kridlech letadla (coz vzhledem ke znalosti konstrukce letadel mezi ceskymi i zahranicnimi novinari muze byt cokoli od spoileru po vztlakove klapky) a vzhledem k takrka okamzite ztrate vztlaku, nemyslim si, ze v dane fazi priblizeni byly na vine motory, ale spise kridla a to kterakoli jejich cast...
osobne si myslim ze by to nahla turbulence byt mohla. na poruchu motoru slo to letadlo dolu prilis prudce a necekane
Dvě minuty jsou na Schipholu i všude jinde naprosto dostatečný interval, proboha... Kdyby byl deset-dvacet vteřin, tak možná, teoreticky, za určitých podmínek, může nějaký problém být, ale DVĚ MINUTY??? Evidentně Turci přišli na nějaký vlastní průser, a snaží se to hodit na Holanďany...
na vlastní oči jsem sledoval cvrkot na IA San Francisco. Na přistávací ranveji co minuta, to letadlo. A žádné z nich nešlo v turbulencích k zemi...
Tvrzeni o turbulenci jako priciny padu Tureckeho letadla se mi zda dobra hloupost. Interval mezi letadlama byl 2 minuty. V San Franciscu (Californie) pristavaji letadla v intervalecvh 20 sekund a nebyla zadna podobna havarie!
Sorry, přehlédl jsem, O kus výš píšu totéž.
To jako 757 ("nástupce" 727) a 737-800 jsou tak rozdílné kategorie
Kdyby "vepředu" bylo 747 nebo 777, dejme tomu, ale tohle .....
ICAO WTC for all B757s is “M”, stejně jako B737(-800)
Nějak nechápu, proč se přetřásá údajné přidánáí plnyu (podle svědectví přeživších cestujících), když to jasně prokazuje (nebo vylučuje) záznam z "černé skříňky" .... Hlavně, že journalisté, píšou a píšou, co...
Pretrasa se to proto ze data z FR jeste nejsou k dispozici pokud se nemylim
To bych jeste bral. Ale to, ze Turci nejdriv tvrdili, ze nikdo neprisel o zivot, vrha cerny stin na prohlaseni "tureckych expertu" - vznika dojem ze si Turci upravuji realitu dle prani. Skoda, setkal jsem se v zivote se solidnimi Turky - tihle v letectvi skodi sami sobe.
Nevim, ale nejvetsi evropske letiste a ze by nevedeli jake rozestupy maji byt mezi letadly? To spis ty prilis caste "drobnoucke" poruchy napovidaji, ze je neco shnileho v aerolinkach tureckych...
Rozhodně to není největší evopské letiště, ale páté. A lidé chybují všude stejně. Švýcaři se tu srážku letadel nad Bodamem taky snažili hodit prvně na Rusy.