Diskuze

Turečtí experti obviňují z pádu svého letounu nizozemské úřady

Středeční zřícení tureckého letounu v Nizozemsku prý nejspíš způsobila náhlá turbulence, kterou vyvolalo velké letadlo přistávající příliš těsně před strojem Turkish Airlines. Uvedli to představitelé tureckého sdružení pilotů TALPA. Odmítli tvrzení nizozemských vyšetřovatelů, že tragédii asi zavinil problém s motorem letounu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PF

rychloslimejs

28. 2. 2009 13:21
kdyz si vzpomenu na Spanely

a jejich Douglas, ktery se zritil pri startu, a v clanku ctu o problemech s necim, co je tam nazvano jako brzdici zarizeni na kridlech letadla (coz vzhledem ke znalosti konstrukce letadel mezi ceskymi i zahranicnimi novinari muze byt cokoli od spoileru po vztlakove klapky) a vzhledem k takrka okamzite ztrate vztlaku, nemyslim si, ze v dane fazi priblizeni byly na vine motory, ale spise kridla a to kterakoli jejich cast...

0 0
možnosti
JK

Majkyho_pupik

28. 2. 2009 11:49
uvidime ale

osobne si myslim ze by to nahla turbulence byt mohla. na poruchu motoru slo to letadlo dolu prilis prudce a necekane

0 0
možnosti

CART09

28. 2. 2009 11:43
Blábol

Dvě minuty jsou na Schipholu i všude jinde naprosto dostatečný interval, proboha... Kdyby byl deset-dvacet vteřin, tak možná, teoreticky, za určitých podmínek, může nějaký problém být, ale DVĚ MINUTY??? Evidentně Turci přišli na nějaký vlastní průser, a snaží se to hodit na Holanďany...

0 0
možnosti
JN

Já, Claudius

28. 2. 2009 11:24
Kruciš

na vlastní oči jsem sledoval cvrkot na IA San Francisco. Na přistávací ranveji co minuta, to letadlo. A žádné z nich nešlo v turbulencích k zemi...

0 0
možnosti
W

wiliz

28. 2. 2009 10:33
.

Jak jinak :-©

0 0
možnosti
EN

Ed28

28. 2. 2009 5:46
Turbulence?

Tvrzeni o turbulenci jako priciny padu Tureckeho letadla se mi zda dobra hloupost. Interval mezi letadlama byl 2 minuty. V San Franciscu (Californie) pristavaji letadla v intervalecvh 20 sekund a nebyla zadna podobna havarie!

0 0
možnosti
JN

Já, Claudius

28. 2. 2009 11:24
Re: Turbulence?

Sorry, přehlédl jsem, O kus výš píšu totéž.

0 0
možnosti
TF

danny44

27. 2. 2009 21:55
Velké letadlo....

To jako 757 ("nástupce" 727) a 737-800 jsou tak  rozdílné kategorie ? 8-o ?

Kdyby "vepředu" bylo 747 nebo 777, dejme tomu, ale tohle .....

0 0
možnosti
N

notebook.r51

27. 2. 2009 22:45
Re: Velké letadlo....

ICAO WTC for all B757s is “M”, stejně jako B737(-800)

0 0
možnosti
TF

danny44

27. 2. 2009 21:50
Ad: údajné přidání "plynu"

Nějak nechápu, proč se přetřásá údajné přidánáí plnyu (podle svědectví přeživších cestujících), když to jasně prokazuje (nebo vylučuje) záznam z "černé skříňky" .... Hlavně, že journalisté, píšou a píšou, co...

0 0
možnosti
JB

John Coffey

28. 2. 2009 7:00
Re: Ad: údajné přidání "plynu"

Pretrasa se to proto ze data z FR jeste nejsou k dispozici pokud se nemylim :-)

0 0
možnosti
P

Patriot999

27. 2. 2009 20:49
Uz vyraz "turecti experti" vyvolava pochyby...

;-D;-D

0 0
možnosti
MN

NORDMAN

27. 2. 2009 21:02
Re: Uz vyraz "turecti experti" vyvolava pochyby...

To bych jeste bral. Ale to, ze Turci nejdriv tvrdili, ze nikdo neprisel o zivot, vrha cerny stin na prohlaseni "tureckych expertu" - vznika dojem ze si Turci upravuji realitu dle prani. Skoda, setkal jsem se v zivote se solidnimi Turky - tihle v letectvi skodi sami sobe.

0 0
možnosti
JN

vozova.hradba

27. 2. 2009 20:44
I doubt that

Nevim, ale nejvetsi evropske letiste a ze by nevedeli jake rozestupy maji byt mezi letadly? To spis ty prilis caste "drobnoucke" poruchy napovidaji, ze je neco shnileho v aerolinkach tureckych...

0 0
možnosti
PG

petyo

27. 2. 2009 20:50
Re: I doubt that

Rozhodně to není největší evopské letiště, ale páté. A lidé chybují všude stejně. Švýcaři se tu srážku letadel nad Bodamem taky snažili hodit prvně na Rusy.

0 0
možnosti