Diskuze

Před pádem letadla odbory obvinily turecké aerolinky, že nedbají o údržbu

Týden před nehodou tureckého boeingu v Amsterdamu obvinili odboráři vedení společnosti Turkish Airlines, že zanedbává technickou údržbu letadel. Boeing včera na letišti Schiphol nezvládl přistání, dopadl mimo ranvej a rozlomil se na tři kusy. Devět lidí zemřelo, z toho tři piloti a dva další členové posádky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

vojtexx

26. 2. 2009 23:08
:-)

tricať rokov s tym lietam a nikdy něbola porucha..

0 0
možnosti
E

ET_demokrat

26. 2. 2009 18:02
hmmmmmmmmmmm....

Celkem tomu věřím. Má zkušenost z púsobení na ME mezi moslimy je taková, že na techniku jednoduše nejsou. V trochu obstojných autoservisech púsobí Arméni a příslušníci  jiné nearabské a nemoslimské menšiny. Na techniku si ti, co na to mají, najímají nevěřící ďaury. Ti, co na to nemají, to fušují sami. To bylo i příčinou problému s technikou ve všech válkách, co Arabové vedly s Izraelem. Naprostá technická neschopnost. Kde nebyli Rusové, tam nic nefungovalo, hehehe.

0 0
možnosti
E

ET_demokrat

26. 2. 2009 18:03
Re: hmmmmmmmmmmm....

no...vedli...

0 0
možnosti
JD

icmek

26. 2. 2009 16:20
zachumlánek a vedoucí kolotoče

jsou jasným vysvětlením faktu, že mně nikdo nikdy do letadla nedostane. a je fuk, jestli do Turkish Airlines, British Airways, Oceanic nebo KLM... ani do ČSA. :-/ když se vys*re auto, zastavim a zavolám odtah. když se něco stane u letadla... :-/ o autě vím, že je v pořádku. pokud u letadla neni jistota, že je v pořádku, nevidím důvod do něj nastupovat.

0 0
možnosti
RP

zachumlanek

26. 2. 2009 16:31
Re: zachumlánek a vedoucí kolotoče

Musíš si jen vybírat správné aerolinky, ve spoustě z nich je bezpečnost na prvním místě a nikdo si nedovolí něco záměrně zanedbat. Letecká doprava je v celkovém měřítku pořád bezpečná, rozhodně víc, než jízda autem na našich silnicích:-)

0 0
možnosti
RP

zachumlanek

26. 2. 2009 16:11
Kdysi jsem mel tu "cest" podilet se na udrzbe letadlo

jedne nejmenovane evropske letecke spolecnosti, ktera si nechavala driv delat udrzbu u Turkish airlines a dodnes vidim tu neskutecnou hruzu a lajdactvi turecke udrzby. Vypadalo to, ze pracovni listy jen orazitkujou, aniz by skutecnou prohlidku udelali. Bylo div, ze letadlo vubec drzelo ve vzduchu. Ale jsou levni, takze spousta leteckych spolecnosti z mraziveho vychodu da presnost financni uspore pred kvalitou. Jeste dlouho budu mit pred ocima nastvany az histericky vystupy zastupcu letecke spolecnosti, kdyz jsem odmitali pri udrzbe postupovat jako turecti "kolegove" a trvali na dodrzeni predpisu pro udrzbu.

0 0
možnosti
VK

Vedoucí kolotoče

26. 2. 2009 15:51
Kolegyne pred casem take letela s tureckyma...

...aerolinkama. Skrze okenko v letadle spatrila na skle prasklinu (tzv. pavouka) a v hruze potom preckala dalsi hodinu a pul do pristani ve Vidni. Prasklina byla po pristani jeste vetsi. Cestujici v zadnich radach navic citili zapach spaleneho PVC z pod podlahy (izolace kabelu?)... takze v zivote bych s tureckymi aeroliniemi neletel. Jsou od nerozeznani od lokalnich ruskych dopravcu, co se tyce "bezpecnosti a udrzby" letadel.

0 0
možnosti
F

Fino

26. 2. 2009 15:19
Piloti

mně je spíš divné,proč byli v kokpitu tři?Většinou na kratších letech bývá v kabině pilot a kopilot.Při přistávacím manévru má posádka své určené místa,na kterých již v tu dobu mají sedět a být připoután.Ne však v kokpitu!Lítal jsem poměrně často a nikdy se nic takového nestalo.Nejsem odborník,ale příjde mi to podivné.

0 0
možnosti
JK

HanzPrague

26. 2. 2009 16:51
Re: Piloti

někdo se vezl na jumpseat - tahají tam koho můžou - členy vedení, údržby, meterology, techniky, další piloty při přesunech atd atd... poměrně běžné

0 0
možnosti
CC

Clip99

26. 2. 2009 15:04
smrt posádky

Docela by mne zajímalo, jak to, že zemřeli piloti v kabině. Ta zrovna vypadá skoro nepoškozená... Buď to musel být velký náraz, nebo že by nebyli připoutání ... ?

0 0
možnosti
H

Hlíína

26. 2. 2009 15:11
Re: smrt posádky

Pokud sel ocasem dolu pod uhlem 45 stupnu, tak jen ten naraz pri dopadu je schopen zabit vsechny kteri sedi v predni casti letadla. Ze by nebyli pripoutani neprichazi v uvahu.

0 0
možnosti
MP

Vipeeer

26. 2. 2009 15:03
Odbory

Koukám, že odborářské pijavice jsou opravdu všude a samozřejmě vědí všechno.

0 0
možnosti
DW

Ahasver

26. 2. 2009 14:55
Hmm

No nemyslím že by turecký odborář byl důvěryhodnějí než ten evropský.

0 0
možnosti
RM

Qíteček

26. 2. 2009 15:02
Re: Hmm

Tak nějak. Paroubkova pátá kolona.

0 0
možnosti
JT

killy

26. 2. 2009 14:38
Letadlo s prázdnejma nádržema.....

.....n e h o ř í   !!!!

Schválně, jestli na to přijdou ! ;-D

0 0
možnosti
H

Hlíína

26. 2. 2009 15:02
Re: Letadlo s prázdnejma nádržema.....

Inu - ja nejsem letecky vysetrovatel a ty myslim taky ne, ale uprimne tohle bylo prvni co me napadlo :-/. Nebetycny tlak na uspory (a natankovane mnozstvi paliva silne ovlivnuje spotrebu letadla) muze nutit piloty k tankovani "na doraz". Na druhou stranu, letadla na evropskych trasach by mela mit palivo na dolet + 45 minut na prelet na jine letiste + dalscih 45 na pristani na nahradnim letisti. Dolet "na vypary" by tedy temer nemel prichazet v uvahu. Pokud to tak bylo, tak je to seredne nedodrzeni naprosto zakladnich pravidel a to si u prepravce velikosti a kvality jako jsou Turkish Airlines neumim temer predstavit. Nejlepe bude nespekulovat a pockat vysledku vysetrovani.

0 0
možnosti