- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celkem tomu věřím. Má zkušenost z púsobení na ME mezi moslimy je taková, že na techniku jednoduše nejsou. V trochu obstojných autoservisech púsobí Arméni a příslušníci jiné nearabské a nemoslimské menšiny. Na techniku si ti, co na to mají, najímají nevěřící ďaury. Ti, co na to nemají, to fušují sami. To bylo i příčinou problému s technikou ve všech válkách, co Arabové vedly s Izraelem. Naprostá technická neschopnost. Kde nebyli Rusové, tam nic nefungovalo, hehehe.
jsou jasným vysvětlením faktu, že mně nikdo nikdy do letadla nedostane. a je fuk, jestli do Turkish Airlines, British Airways, Oceanic nebo KLM... ani do ČSA. když se vys*re auto, zastavim a zavolám odtah. když se něco stane u letadla... o autě vím, že je v pořádku. pokud u letadla neni jistota, že je v pořádku, nevidím důvod do něj nastupovat.
Musíš si jen vybírat správné aerolinky, ve spoustě z nich je bezpečnost na prvním místě a nikdo si nedovolí něco záměrně zanedbat. Letecká doprava je v celkovém měřítku pořád bezpečná, rozhodně víc, než jízda autem na našich silnicích
jedne nejmenovane evropske letecke spolecnosti, ktera si nechavala driv delat udrzbu u Turkish airlines a dodnes vidim tu neskutecnou hruzu a lajdactvi turecke udrzby. Vypadalo to, ze pracovni listy jen orazitkujou, aniz by skutecnou prohlidku udelali. Bylo div, ze letadlo vubec drzelo ve vzduchu. Ale jsou levni, takze spousta leteckych spolecnosti z mraziveho vychodu da presnost financni uspore pred kvalitou. Jeste dlouho budu mit pred ocima nastvany az histericky vystupy zastupcu letecke spolecnosti, kdyz jsem odmitali pri udrzbe postupovat jako turecti "kolegove" a trvali na dodrzeni predpisu pro udrzbu.
...aerolinkama. Skrze okenko v letadle spatrila na skle prasklinu (tzv. pavouka) a v hruze potom preckala dalsi hodinu a pul do pristani ve Vidni. Prasklina byla po pristani jeste vetsi. Cestujici v zadnich radach navic citili zapach spaleneho PVC z pod podlahy (izolace kabelu?)... takze v zivote bych s tureckymi aeroliniemi neletel. Jsou od nerozeznani od lokalnich ruskych dopravcu, co se tyce "bezpecnosti a udrzby" letadel.
mně je spíš divné,proč byli v kokpitu tři?Většinou na kratších letech bývá v kabině pilot a kopilot.Při přistávacím manévru má posádka své určené místa,na kterých již v tu dobu mají sedět a být připoután.Ne však v kokpitu!Lítal jsem poměrně často a nikdy se nic takového nestalo.Nejsem odborník,ale příjde mi to podivné.
někdo se vezl na jumpseat - tahají tam koho můžou - členy vedení, údržby, meterology, techniky, další piloty při přesunech atd atd... poměrně běžné
Docela by mne zajímalo, jak to, že zemřeli piloti v kabině. Ta zrovna vypadá skoro nepoškozená... Buď to musel být velký náraz, nebo že by nebyli připoutání ... ?
Pokud sel ocasem dolu pod uhlem 45 stupnu, tak jen ten naraz pri dopadu je schopen zabit vsechny kteri sedi v predni casti letadla. Ze by nebyli pripoutani neprichazi v uvahu.
Koukám, že odborářské pijavice jsou opravdu všude a samozřejmě vědí všechno.
No nemyslím že by turecký odborář byl důvěryhodnějí než ten evropský.
.....n e h o ř í !!!!
Schválně, jestli na to přijdou !
Inu - ja nejsem letecky vysetrovatel a ty myslim taky ne, ale uprimne tohle bylo prvni co me napadlo . Nebetycny tlak na uspory (a natankovane mnozstvi paliva silne ovlivnuje spotrebu letadla) muze nutit piloty k tankovani "na doraz". Na druhou stranu, letadla na evropskych trasach by mela mit palivo na dolet + 45 minut na prelet na jine letiste + dalscih 45 na pristani na nahradnim letisti. Dolet "na vypary" by tedy temer nemel prichazet v uvahu. Pokud to tak bylo, tak je to seredne nedodrzeni naprosto zakladnich pravidel a to si u prepravce velikosti a kvality jako jsou Turkish Airlines neumim temer predstavit. Nejlepe bude nespekulovat a pockat vysledku vysetrovani.