Diskuze

Tak bleskový pád, to se nestává často, říká český pilot o tureckém letadle

Rychlost, s jakou se seběhla havárie letounu Boeing 737 tureckých aerolinií Turkish Airlines, ohromila i jednoho z nejzkušenějších českých dopravních pilotů Karla Mündela. "Něco podobného se nestává často," říká předseda Technické komise českého sdružení dopravních pilotů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hrada01

26. 2. 2009 20:47
HanzPrague

Nejenom, že se pekelně vyzná v letadlech, ale ještě stihl decentně okomentovat ČSSD. Pokud plánujete vstup do politiky budu se těšit :-)

0 0
možnosti

ET_demokrat

26. 2. 2009 18:15
Hmmm.............

Co spekulujete. Allah tomu tak chtěl...

Allahu akbar.

0 0
možnosti

12345hanka

26. 2. 2009 15:59
Naštěstí.

0 0
možnosti

FrantaKibyc

26. 2. 2009 14:05
Co ta poslední odpověd?

Celé se to tváří odborně, ale ta poslední odpověď je takový nesmysl, že nevím, jak moc vážně brát ten zbyetk Jak může porovnávat "start a přistání za vysokých teplot" s letem "ve vysoké výšce v -50"? V těch plus mínus deseti kilometrech a v mínus plus mínus 50 snad tyhle letadla létají vždycky, je jedno jestli jen pár set km po Evropě nebo přes půlku světa.

0 0
možnosti

krizoch1

26. 2. 2009 14:36
Re: Co ta poslední odpověd?

Neni, jsou nízké traťové cesty, a vysoké traťové cesty... Ty nízké (třeba když letíš z Práglu do Ostravy), letíš někde třeba v letový hladině 210, což je zhruba 7km, narozdíl když letíš dálkově, letíř třeba v hladině 330, což je zhruba 11km.. Chapišto ?

0 0
možnosti

meteon

26. 2. 2009 13:58
Vzduchová kapsa neexistuje

Termín "Vzduchová kapsa" neexistuje, to je nějaký knižní pojem. Nevím, proč se v médiích neustále věci nenazývají pravými jmény. Turbulence (= ta jejich tzv. vzduchová kapsa), zapisovač letových dat (= novinářská černá skříňka), atp.

Karla Mündela dobře znám, z pracovního kontaktu i z našeho města, kde bydlí.

0 0
možnosti

pakaren

26. 2. 2009 13:36
Pilate ,Ty tem Cechum

zas tady blbnes hlavu,bez radsi neco delat,nebo se ta Canada z te krize nikdy nevyhrabe;-D

0 0
možnosti

Ledovec.muž co prodává zmrzlinu

26. 2. 2009 12:43
jo

"Kdyby Bůh chtěl aby člověk létal, nestvořil by španělskou letovou kontrolu."

- Dave Lister :-P

0 0
možnosti

Dr.Ozd

26. 2. 2009 12:09
No,nevím...

podle mne má letoun této velikosti 2 míle,tedy 3 km před prahem dráhy výšku tak 200 metrů a ne 70,jak popisuje náš pilot.Každopádně to vidím na příliš malou rychlost přiblížení,jak píšou někteří níže a dosažení pádové rychlosti.Tu bych odhadl tak na 190 kmh,normální přistávací těch 260.Ví někdo přesná čísla?

0 0
možnosti

HanzPrague

26. 2. 2009 13:29
Re: No,nevím...

vypočítám když mi někdo poskytne údaje o váze, počasí, dráze, brzdných podmínkách, typu motorů... Podle fotek se zdá, že měl klapky na 35 - 40, takže bych tipnul taky tak kolem těch 138 kn, tedy zhruba 256 km/h

0 0
možnosti

Dr. Fe1

26. 2. 2009 11:01
Existuje ten pilot vůbec aneb LžiDnes

Podívejte se jak ná informuje nejdůvěryhodnější server, tenhle článek tady vyšel včera:

http://tinyurl.com/ctpmr9

Údajná workoholička Šárka  se kterou vede redaktorka Alice Černá rozhovor a která je u článku na fotce je ve skutečnosti americká spisovatelka:

http://www.goodreads.com/author/show/49177.Shannon_Hale

0 0
možnosti

Dr. Fe1

26. 2. 2009 11:01
Re: Existuje ten pilot vůbec aneb LžiDnes

Dnes už LžiDnes článek změnila:

 

http://ona.idnes.cz/workoholicka-mozna-me-prace-zabije-ale-muj-zivot-cenu-nema-p3l-/ona_ony.asp?c=A090224_131638_ona_ony_jup

 

A pak jim cokoliv věřte ...........

0 0
možnosti

mutantmutant

26. 2. 2009 10:52
dramatickej rozhovor :)

"Cože?! Minutách?!" ;-D;-D

0 0
možnosti

HanzPrague

26. 2. 2009 11:11
Re: dramatickej rozhovor :)

;-D;-D;-D ještě tam scházejí zvířátka a borec na konec

0 0
možnosti