- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když vidím v protisměru pluh tak uhnu ke kraji a pokud je silnice úzká, tak zastavím u kraje, aby mohl pluh odhrabovat a mohl projet. To není žádná legrace tlačit před sebou několik set kilo sněhu, pokud by pluh zastavil, bude pro něj problém rozjet se, pak třeba může dojít k sjetí sypače do příkopu nebo to, že si sypač bude muset couvnout, aby se vůbec rozjel. Tyto manipulace jsou nebezpečné a je bezpečnější když osobní auto uhne sypači než když sypač zastaváje nebo když se vyhýbá. Navíc je potřeba brát v úvahu, že pluh je o něco širší než nákladní automobil.
Koukám že na nových Tatrách už jsou menší pluhy, jeidný štěstí pro řidičku. U nás mají silničáři buď velký šípáky neno jednostranný pluhy, ale jsou řádově robusnější a větší než ten zmačkanej na fotce
Další co může slavit dvoje narozeniny. Asi dopadla líp než kdyby ten náklaďák byl bez pluhu. To by mu udělala prohlídku podvozku. I když tu Corsu už asi žádnej klempíř nevyklepe .
Lidé prosím Vás, jezděte opatrněji, už bylo hodně zraněných i zabitých lidí, kteří byli takto postižení vlastní chybou, nebo chybou druhých. Kdo má svědomí v pořádku a svou neukázněností zaviní cizímu člověku smrt, ten bude určitě trpět až do konce svého života. A prosím uvažujte, buď vyjeďte dříve, nebo si zařiďte vše potřebné a přijeďte později do svého cíle, ale ve zdraví a v celém vozidle. To Vám přeje Honza.