- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dyť je to jasný, že příčinou pádu je gravitace...
Btw dle CFMU na dane draze pred Turkishem pristaval B744, kupodivu o wake turbulenci se nikde nemluvi..
Metar 250955z 21010kt 4500 Br Bkn007 Ovc008 05/04 Q1027 Tempo 2500
Taf 250522z 2506/2612 22008kt 6000 Br Few012 Bkn016 Becmg
2508/2511 Sct004 Bkn006 Tempo 2508/2521 4000 Br -dz Prob30
Tempo 2508/2514 1200 -dzra Sct002 Bkn003 Becmg 2511/2514
24012kt Becmg
No možná se pletu, ale já jsem si vždy myslel, že letadla lítají na letecký petrolej aneb tzv. kerosin. Pokud se nepletu, je to lehčí verze nafty vhodná kvůli váze.
je to tak, oni asi chtějí být noviny s "lidskou tváří" - píšou pro masy, tak se musí snažit psát polopaticky.. a někdy ani neskloňovat, nečíst si po sobě co napíšou atd. - má to potom pořádný punc originality
nechci slovíčkařit, ale HLEÁNÍ černých skřínek, hot news že je konečně NAŠLI.... Vždyť to letadlo je prakticky komplet a samozřejmě každý kdo o letadlech ví alespoň co se za nehet vejde, tak jde na jistotu...ty tedy mohli mít ihned po nehodě. Vím že plácám o hlouposti, ale vadí mi to umělé nafukování každé drobnosti na každé nehodě, jen aby se zprávy udělaly šťavnatější a zajímavější.
Možná nevěděli, kam je letuška dala. Původně je měla na sedadle, pak v igelitce na záchodě a teď si nemůže vzpomenout, kde je viděla naposled, ne?
Experti řeší, proč spadlo turecké letadlo
Proč to řeší experti když stačilo zajít na iDnes.cz a expertů kteří jim to rozlousknou je tu přehršel.
Tebe asi na učňáku šikanovali.:-)
Vzduchová kapsa je bublina nebo oblast vzduchu v jiném prostředí, např. ve vodě. Jestliže letadlo letělo ve vzduchu, tak by jej snad "vzduchová kapsa" nemohla ohrozit.
Nemysleli oni náhodou downburst nebo microburst, což je při bouřkách oblast vzduchu s výrazně nižší teplotou než okolí, který padá celkem rychle k zemi a jehož pohyb by tak značně snížl vztlak letadla?
http://en.wikipedia.org/wiki/Air_Pocket
Srandu som si z toho urobila o prispevok nizsie. Teraz cakam, kto bude filozofovat o hladani ciernych skriniek.
A preto nehorelo, lebo vo vzduchovej kapse nie je kyslík. Flight recordery leuška preložila do batožinovej priehradky nad sedadlom H4.
V tom případě je nenajdou, sedadlo H4, resp. 4H v B737 není
Vzhledem k tomu, ze prvotni naraz o zem byl zadni casti letadla, nevylucuji take spatny trim letadla. Pocasi pry nebylo spatne i kdyz v AMS nelze nikdy uplne vyloucit vetrnou striz.
mohl by to být trim - nekoukal jsem na METAR, ale viditelnost byla prý snížená, takže měli posunutá minima. Jestli to tedy do poslední chvíle táhli na autopilota, bez aktivováného APP a se zaholdovanou výškou ( i když nevím proč by to dělali ), tak by při poklesu tahu byla přirozená reakce autopilota natrimovat letadlo tak, aby se co nejdéle snažil udržet v dané výšce - tedy natrimuje těžký na zadek, lehký na předek. To by potom odpovídalo i s tím, co říkali očití svědkové - tedy že před pádem letěl s přídí pod úhlem prakticky 45st. Může to být tedy cokoliv - nečistoty v palivu, fuel starvation, chyba posádky....musíme si holt počkat.