Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Biskup popírající holokaust se po vyhoštění vrátil do Británie

Biskup Richard Williamson, kritizovaný za své výroky popírající holokaust, se vrátil do rodného Spojeného království. Duchovního minulý týden vyhostila Argentina, kde žil od roku 2003.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Taras Bulba

Takže já tady místopřízežně prohlašuji,

že VĚŘÍM, že Pilat je kanadský pedofilně-zoofilní úchylák, který při svých sexuálních hrátkách zamordoval již 8 malých dětí, 5 psů a 3 ovce. Samozřejmě nikoho k ničemu nevyzývám, natož jeho sousedy, aby ho šli co nejdříve lynčovat, ale bydlí na adrese ...XYZ.

Tento svůj svobodný názor nepřestanu vyjadřovat a své výroky neodvolám do té doby, dokud mi Pilat nepředloží nezvratné důkazy o tom, že se mýlím. ;-)

0/0
25.2.2009 23:08

ModroPlach

Re: Takže já tady místopřízežně prohlašuji,

Usmevne, ale diky svobode slova si muzes pindat co chces. Pokud ovsem nekdo ty tvoje pindy poslechne a spacha trestny cin (lyncovani), je to problem toho co to spacha, ne tvuj. Nikdo ty tvoje slinty prece nemusi poslouchat, pripadne si snadno muze overit jestli to je pravda nebo ne.

0/0
25.2.2009 23:31

Fanatic.Dz

Re: Takže já tady místopřízežně prohlašuji,

V takovém případě bude mít problém. Neb nabádání k trestnému činu je taktéž trestným činem. ;-D

0/0
26.2.2009 12:00

Pilat

Re: Takže já tady místopřízežně prohlašuji,

;-D;-D;-D  

0/0
26.2.2009 6:57

A.A.

Přehnaná reakce

Podle mého názory přehnaná reakce Argentiny. Vyhostit za stupidní názory, které samy nikoho neohrožují a nutně neurážejí, je nesmysl. Můžeme si třeba sami pro sebe říci, že ten člověk je nesmírný hlupák a nevzdělanec ale trestat ho za to? Vždyť už se potrestal sám, když se celý svět dozvěděl, že je to nevzdělaný člověk.  

0/0
25.2.2009 21:26

Pilát

vy v Cesku

uvedomujete si, ze holokaust je historickym faktem a nema zadny smysl tento zlocin, ktery nema sobe rovneho, popirat ?  !

 

0/0
25.2.2009 15:28

ModroPlach

Re: vy v Cesku

To ze je historickym faktem je pravda, ale zaroven je to jediny historicky fakt, za jehoz popirani hrozi postih, neni-liz pravda. Napriklad to, ze by nekdo sel sedet za pochybnosti o prubehu bitvy na Bile Hore, je absurdni. Nikoli v pripade holokaustu. Co zpusobuje tuto vyjimku, ktera nema sobe rovnou?

0/0
25.2.2009 16:13

captain cook

Re: vy v Cesku

tvoje prirovnani znacne kulha. Mozno rici - je absurdni.

0/0
25.2.2009 16:26

ModroPlach

Re: vy v Cesku

V cem? Nejsou obe udalosti historickymi fakty?

0/0
25.2.2009 16:33

doktor_bota_2

Re: vy v Cesku

Pokud ten rozdíl nechápeš, nemá asi smysl ho vysvětlovat. Leda bys připustil, že tomu moc nerozumíš.

0/0
25.2.2009 17:36

ModroPlach

Re: vy v Cesku

Pripoustim ze nerozumim vasi snaze o omezovani svobody slova.

Pokus se mi to nejak vysvetlit, treba to pochopim. Nejde jen o me, jak vidis, nejsem jediny, tak nelituj namahy a smele do toho. Jaky je rozdil mezi holokaustem a jakoukoli jinou historickou udalosti pri ktere umirali lide? V meritku?

Proc tedy neni trestne zpochybnovat obeti Stalinova rezimu, napriklad? Tech je prece mnohem vice.

0/0
25.2.2009 19:54

Stein-X

Re: vy v Cesku

Takovych zlocinu v historii bylo hloupy Pinku a popirat si muze kazdy co chce.

0/0
25.2.2009 16:37

rabín Šiml z Krakova

Re: vy v Cesku

"Takový" zločin byl právě v dějinách jen jeden.

0/0
25.2.2009 17:17

Stein-X

Re: vy v Cesku

Jiste zide, vy jste ve vsem vyjimecni i v tom utrpeni :-©

0/0
25.2.2009 17:33

rabín Šiml z Krakova

Re: vy v Cesku

Tak piš laskavě velké Ž, ty lůzře od slova lůza ;-D

0/0
25.2.2009 17:38

doktor_bota_2

Re: vy v Cesku

To se mýlíš.

0/0
25.2.2009 17:37

rabín Šiml z Krakova

Re: vy v Cesku

Najdete-li jiný případ takto důsledného průmyslového vyvražďování na etnickém základě, sem s ním. I když např. Khmerové se také činili, podobné důkladnosti nedosáhli...

0/0
25.2.2009 17:39

doktor_bota_2

Re: vy v Cesku

Ukrajinci, úmyslně vyvolaný hladomor, 8 milionů mrtvých.

0/0
25.2.2009 17:42

rabín Šiml z Krakova

Re: vy v Cesku

To kulhá. Ne že bych chtěl snižovat utrpení Ukrajinců, v principu šlo o jiný druh perzekuce.

0/0
25.2.2009 17:44

doktor_bota_2

Re: vy v Cesku

V principu ano, šlo o to dokázat, že když bude velký Rus chtít, pochcípou všichni. Podstatné je, že nějaký führer ukázal prstem a nařídil zavraždit co nejvíc lidí na základě (v tomto případě) národnosti. Šlo prostě o rasově/národnostně orientovanou genocidu.

0/0
25.2.2009 17:49

rabín Šiml z Krakova

Re: vy v Cesku

Oboje se jistě dá zahrnout pod pojem genocida, nicméně pokud jde o "průmyslovost" vraždění, srovnat se to nedá. Nevím, jak to lépe vysvětlit.

0/0
25.2.2009 17:53

doktor_bota_2

Re: vy v Cesku

Já ti naprosto přesně rozumím, ale nesouhlasím. Dle mého šlo o variace na téma "genocida" a to je pro mne podstatné. Ty kladeš váhu mj. i na způsob provedení, já nikoliv. Zjevně se nemůžeme shodnout, protože ty to vidíš zevnitř a já zvenčí, pokud to tak mohu definovat, čili další debata v tomto směru nejspíš nikam nepovede.

Mimochodem, nedávno jsem se hádal s jedním polonáckem a zaskočil mě tvrzením, že židé odmítají a vylučují z náboženských důvodů homosexuály - jak to je?

0/0
25.2.2009 18:02

Stein-X

I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

svoboda slova je svata.Je nemyslitelne, aby byl nekdo stihan za sve nazory, at jsou jakekoliv.

0/0
25.2.2009 14:43

Cislo 2

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

Za názor stíhán nebudeš. Stíhán budeš za pomluvu, tedy vědomě šířené lži.

0/0
25.2.2009 14:45

Pilat

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

co je lez a co je pravda? kde je sablona? co brani prezkoumavat historii a zpochybnovat? Cela historie je jen na tezich a zpochybnovani ci podpore, od kdy se nazor na historii tresta? ty nikdy nebudes jednicka mas to marne ;-D

0/0
25.2.2009 14:52

JÚLlNEK.ŠÍŠAL.

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

Růžo, nečiní ti potíže to neustálé přepínání mezi nicky Pilat a Steiner? :-)

0/0
25.2.2009 14:55

Pilat

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

zklidni hormon Pinku, za chvili hodis libacku s krasnym princem Kamilem a bude z tebe Ruza Vancourva ;-D;-D;-D

0/0
25.2.2009 15:00

traktorista operator

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

Ruzeno mas uz dneska uklizene namesti v Humpolci?;-D

0/0
25.2.2009 18:14

Cislo 2

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

Fanatika nepřesvědčím, ztráta času ....

0/0
25.2.2009 14:57

Pilat

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

ty si neuvedomujes, jednu vec, ze pravda se nemusi branit zalarem, konfrontace nazoru muze byt a fakta zvitezi, nemusi to byt politicke klani muze to byt jen diskuze mezi scholary nic tomu nebrani. Kdyby takhle postupovali astronomove tak jsme porad u teorie zeme jako centr vesmiru :-)

0/0
25.2.2009 15:03

Cislo 2

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

Zloděje taky neposadí za kasu v bance, stejně jako nebudou brány "fakta" od lidí, co mají problémy s antisemitismem.

0/0
25.2.2009 15:07

Pilat

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

te nikdo nenutil aby jsi neco bral od nej za fakta, on proste vyjadril svuj nazor. Zide jsou nejvetsi rasisti jake znam, ze svou" vyvolenost"i delaji prioritni zalezitost, to co se deje a jak se vyjadruji zde o palestincich, to je jen zridka k videni nejotrlejsi nacek se musi stydet a ty si porad budes brat jako zastitu antisemitizmus ke kazde prkotine? ze te hanba nefackuje :-)

0/0
25.2.2009 15:13

rabín Šiml z Krakova

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

Hitler taky jen vyjádřil svůj názor. Pravda, kapku moc expresivně.

0/0
25.2.2009 15:25

Pilat

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

totez dela Olmert neniliz pravda? ;-D

0/0
25.2.2009 15:26

ePilat

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

Ruzene proc se tady prihlasujes i pod nickem Steiner x ?  ;-D;-D;-D

 

0/0
25.2.2009 15:30

Pilat

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

no slava Kamil te uz polibil , ted se tu zase vyblbnes, ale beze mne broucku, jdu spat po nocni pac a pusu na licko(Y) tak se nejak vy kluci zdravite ne? :-P

0/0
25.2.2009 15:32

rabín Šiml z Krakova

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

Už chápu, proč jsi tak zlý. Žít s takovým ksichtem, to musí být fuška ;-D

0/0
25.2.2009 15:36

Pilat

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

jen si ulev zajici, :-)

0/0
26.2.2009 7:02

marekW777

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

História je v prvom rade veda, ktorá sa zaoberá len a výlučne faktami nie emóciami a tebe ide o to hlavne vyvolávať emócie, preto že si úchylák, nejaké hľadanie pravdy a slobodu slova máš na háku. Rv

0/0
25.2.2009 14:58

Pilat

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

ty jsi trotl emoce vyvolavaji sionisti, to co udelali s biskupem je pro smich, delaji vice skody nez uzitku. Ten clovek ma pravo na nazor a byl za svuj nazor exekutovan. To je omezovani svobody slova a mysleni, nicim se to nelisi od diktatury a v tom je ten problem. NIkdo neodmita ze zide meli velke ztraty behem WWII ale nebyli sami a ty vyplakavacky a vse kolem uz se tlaci u jinymi misty nez krkem.

0/0
25.2.2009 15:06

marekW777

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

hlavne že v tom niesu žiadne emócie co pijáte ;-D;-D;-D ty napríklad sa tu vyjadruješ denne a nikto ťa nexekutuje a že by boha jeho trebalo. ;-D

0/0
25.2.2009 15:12

Pilat

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

schvalne jak se vyjadruji, ja myslim ze kriticky, s temi vasimi zaklinacimi formulemi antisemitismu bezte do (Y) To ze israel je teroristicly stat je jasne jako slunce na obloze, To ze obhajujete nevybiravymi slovy zabijeni palestincu, vlastne to tu proklamujete dnes a denne to jsi u me nkdy videl? Ze bych volal po krvi zidu?

0/0
25.2.2009 15:16

rabín Šiml z Krakova

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

Lidé s názory, jako máš ty, pomáhali pro Holokaust připravit půdu a začasté se na něm přímo podíleli.

0/0
25.2.2009 15:20

Pilat

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

jo na hlave nosim prilby a planuji WW III ;-D;-D;-D neco tupejsi by na sklade nebylo? Holocaust oznacuje nestesti , nebo utrpeni velkeho rozsahu, to neni zadne zidovske specifikum. Je treba si taky uvedomet, ze behem WW II zahymulo vice nez 50 milionu lidi kdo omila cervenou puncosku o9 milionech ukrajincu , kteri meli holocaust v kazde dedine v kazdem mestecku?

0/0
25.2.2009 15:26

rabín Šiml z Krakova

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

Větší porci keců neumíš? ;-D

0/0
25.2.2009 15:30

rabín Šiml z Krakova

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

Propusť Briana! ;-D

0/0
25.2.2009 15:14

marekW777

Re: I nacista i komunista by meli mit pravo na svuj nazor,

R^R^;-D

0/0
25.2.2009 15:15

Cislo 2

Pozoruhodné ...

... jak se náckové po 60 letech ohánějí vědeckým přístupem a počítají kapacity plynových komor, výkon spalovacích pecí, výrobu chemických látek a další nesmysly. Každá země měla k dispozici přesnou evidenci obyvatel a hned po válce se vědělo kolik lidí a jaké národnosti se ztratilo. Němci měli evidence velice přesné, zejména údaje o původu lidí. Nějaké pochybnosti můžou být u počtu lidí z bývalého SSSR. Řádově to bylo 6 miliónů, potvrzené po válce z několika zdrojů. Běžte už náci do pr/dele, protože právě kvůli vám se musí o toom pořád mluvit. Největší "strach" o svobodu slova má nácek a komunista.     

0/0
25.2.2009 13:18

horstlee

Re: Pozoruhodné ...

Je fakt, že komunisté své lži mohou šířit beztrestně.

http://www.halonoviny.cz/index.php?id=58380

O dalších z mnoha zločinů bolševiků se dozvídáme po malých dávkách, nicméně i ty se snaží dnešní tzv. komunisté bagatelizovat (opět beztrestně) - naopak, jsou (nejspíš) legální a rovněž posvěcené přítomností bolševiků v Parlamentu ČR.

0/0
25.2.2009 14:30

marekW777

Re: Pozoruhodné ...

tiež mi je divné prečo nie sú bolšani už dávno zakázaný v našich končinách. Ale aj to raz príde.  To ale neznamená že si tu bude kdejaký rádobyhistorik prihrievať polievočku na posvätnej slobode slova. Na takú slobodu slova ešte ľudstvo, žiaľ nedorástlo.

0/0
25.2.2009 14:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.