- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zatímco tam souvislá kolona byla třeba 2x denně, nyní tam bude i za mnohem slabšího provozu, tedy přes den skoro pořád.. Mnohem více splodin.. Nepřijde mně to moc logické..
Myslíš že bude kolona opravdu skoro pořád kvůli tomu že se ubere jeden pruh ze čtyř? Je to trochu nepoměr 4 pruhy kolona 2x denně : 3 pruhy kolona skoro pořád... Já si myslím že táhnout centrem takovou dálnici je hnus. Opravdu bych tam dal pruhy jen dva a semafory ještě před nuselák třeba na Pankrác ať to většina radši objede. Tenhle problém se nedá vyřešit rozšiřováním kapacity dálnice přes centrum, ale její eliminací. Zrušit. Rozumný řešení místním pomůže v tom že nebudou bydlet u dálnice která může být jinde. Nuselák stejně dosluhuje.
Zmenšit by se magistrála měla ne o jeden ale o tři pruhy. Zácpy tam pak budou takové že si pak každý rozmyslí projíždět se centrem autem, které se tam nevejde.
zatímco teď sa tu projíždejó jak za války, že..
... radní si myslí, že z těch 100000 aut se zúžením Legerky stane 75000?? (ze čtyř pruhů na tři, to je čtvrtina)
Betonove zatarasy? Tim se zabere jak pravy pruh, tak odstavny pruh. Co kdyz se tam stane bouracka? Nebude kam uhnout a sanitky neprojedou. Semafory na konci mostu by sice pomohly centru, ale pak se to bude stosovat na Pankraci.
Projdi si lokalitu, než začneš něco komentovat. Odstavný pruh po pravé straně Legerovy (ve směru jízdy) od křižovatky s Boženy Němcovou až po Rumunskou není. Tedy pokud nemyslíš krátký záliv u hotelů u Wenzigovy. A když se stane bouračka, bude se to řešit stejně jako dnes : ) jenom ve třech pruzích místo čtyř. Čiliv tom bych problém neviděl.
...nesouhlasím, až do Bratislavi..tedy mezinárodní škandál
Omezení tahu sever-jih přes centrum města je správný krok.
Pokud jedete do centra, můžete jet i metrem nebo si počkat v koloně. Pokud se jedná o tranzit od Brna směr Teplice (jak psal někdo níže), používejte trasu Spořilovská spojka+Průmyslová+Kbelská jako už dnes musí kamiony.
Mám osobně vyzkoušeno, že je to rychlejší a nebudete obtěžovat v centru města, které je pro lidi a ne pro auta. Ostatně až bude konečně zavedeno to mýtné, stejně tamtudy pojedete, tak už si to můžete začít trénovat...
..vysvětlit, jak to pomůže ?
jsou to blbci, průjezdnost bude nižší = pomalejší a kolona se ještě protáhne
Jestli je to kvůli tichu, dobře, při průjezdu na daném místě v noci budu troubit
uzavření jednoho pruhu jen zvýší hluk, auta v mítě kličkují mezi pruhy, pokud se silnice zúží, stoupne nevozita, klaksony, bouračky, sirény záchranek, hasičů. policie... Toto je nápad bezmozku. Proč článek neklade otázku mocipánům, proč stále není hotov okruh kolem Prahy? Hoši, měli jste na to 20 let , táhněte od koryt
Takže chápu to dobře, že když pojedeš po Nuseláku (3 pruhy) a budu pokračovat do Legerovy (nově také 3 pruhy), tak budeš najednou kličkovat, troubit a budeš nervózní? Teda nechtěl bych tě potkat na silnici.
Aneb každý říká, že magistrála je zvěrstvo (aneb "hlavní průjezd prahou tam udělejte"), ale jak se má začít s nějakou regulací dopravy, tak všichni řvou a jsou odborníky na dopravu. Je v této diskusi někdo s dopravním vzděláním? Nechci polemizovat o rozhodnutí politiků, ale nad většinou příspěvků se dá jen krčit rameny.
Aparátčíci v magistrátu zjevně zkouší jaká největší-krávovina jim ještě projde!!! Co třeba vyhodit do vzduchu všechny pražské mosty a pozlatit koleje na hlavním nádraží???