- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlak prichádzal v čase tragédie od Červenej Skaly. V čase, keď
už bol vodič autobusu na priecestí, spoza zákruty sa objavil vlak.
Dovtedy bol skrytý za kopcom, ktorý obchádzajú koľajnice. Rušňovodič,
ktorý sa vyrútil spoza zákruty približne 70-kilometrovou rýchlosťou,
nemal žiadnu šancu ubrzdiť na asi 100 až 150 metroch od autobusu.
Nechci tady obhajovat řidiče busu, ale podle mého názoru je na vině Železničná spoločnost, která měla takový přejezd buď zrušit, vybavit signalizací, nebo snížit traťovou rychlost. Jak píší slovenské noviny, nebyla to na tomto přejezdu zdaleka jedinná tragická nehoda...
s tým nič moc neurobíme , tragédie sa proste budú z rozných dovodov stávať stále-deje so to aj vo vyspelých štátoch aj keď je pravda ,že menej alebo trochu iné.Že to politici vždy využijú na ,,sebaprezentáciu,, je tiež jasné aj keď mám pocit , že ak by tam nešli , média by to použili proti nim , že na to proste kašlú. Na systémové celoplošné riešenia nie sú peniaze , tak jediné čo si z toho možeme vziať je to , že ak si ešte nestihol tej krásnej babene povedať , že je nádherná a že ju miluješ-urob to a ak si nenabral odvahu povedať svojmu odpornému šéfovi , že je kretén , tak to urob tiež- už možno zajtra pojdeš autobusom....
nikdo nevíme jak se to přesně stalo.jak daleko je vidět ze silnice na trať na obě strany jestli nejede vlak.každopádně u nechráněných přejezdů by měla být vždy značka stop.druhá věc je její dodržování.a kotouček z tachografu ukáže jen jestli jel,nebo zastavil.černé skříňky namontované do busů by sice nehodám nezabránily,ale ukázaly by co přesně řidič před nehodou tropil.i to jestli řadil,brzdil či přidával plyn,zatáčel a tak.
Před několika lety byla také trága autobusu. Českého. Jel z kopce od Makova nad obcí Kolárovice a brzdy nestačily, nepodařilo se mu podřadit a čeští výletníci měli skutečný "výlet". Teď je tam nacpáno 1500 mimořádných značek a de billové jezdí stále se smrtí v očích.
no to asi byl umělecký řidič.když neví že podle sklonu si má zařadit takovej kvalt, aby brzdy skoro nepotřeboval a když je třeba,sjíždět kopec třeba jedničkou.......
trat, tak aspon můžou ajzbonáci na lokomotivy namontovat houkačky jak na titaniku aby to slyšel i hluchej.
Jasne, v ČR je všetko dokonalé. Každá lokálka je v perfektnom stave.
Někdy si kladu otázku, či nejde v některých případech o sbevraždu. Případ je často nepochopitelný. Výhled ničím nerušený, bílý den, vlak jede pomalu, auto vjede doslova v poslední chvíli pod něj. Smrt je to rychlá, plnění pojišťovny v případě pojistky na smrt funguje...Akorát že mašinfíru potom vyšetřují jako zločince.
ale to není pravda že by někdo mašinfíru vyšetřoval jako vraha
má na kolejích absolutní přednost.z toho vám vyjde kdo za to může.
pochopitelně toto platí pokud vše na železnici funguje na 100%
druhou otázkou je proč frekventovaný přejezd byl jen takto označen.
Podle čeho soudíš že to byl frekventovaný přejezd? Připadá mi to polní cestu přes jednokoleku.Jasná chyba řidiče.
jestli obycejni obcane SR budou vedet co statni smutek znamena. Kdyz se divam na Aj mudry schybi, obavam se, ze ne a ze treba vyrazej do ulic s pomlazkama koledovat.
Myslím,že určitě ví,co to je. Nejsou takový paka,jako Ty. Nemůžeš si odpustit tyhle blbý řeči?
Fico se jen zkouší přiživit na neštěstí a získat další politické body u hloupější skupiny voličů ,asi to vyjde levněji než tam postavit závory a signalizaci .......... , nás to čeká za rok až náš imperátor sluneční soustavy drtivě vyhraje volby pomocí třicetikoruny a třináctýho důchodu .......
Hloupější skupina voličů....Pokud se nemýlím,tak na Slovensku ODS nefunguje,takže nemůžou existovat ani hloupí voliči...