- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tolik zmařenejch životů a takového neštěstí...není to tak dávno co se přševrátil dvoupatrový autobus s lyžaři vštšinou mladými z Karlových Varů...jsem Varák a měl jsem tam dva sousedy....je to tragické...ale stejně nechápu jak může řidič, ještě k tomu autobusu..vjet na přejezd s nezařazeným rychlostním stupněm...já projíždím většinu přejezdů za dva abych to stihl kdyby něco a na nechráněnejch se sakra koukám..a to mám krátkýho golfa a z přejezdu jsem trochu rychlejš než autobus..pozor dávám jen kvůli sobě ale vézt ještě plný autobus...je to řidičova chyba a pokud si to přizná sám tak bude trpět celý život...neusne ani jednou aby si na to nevzpoměl..
Z problematiky vím, že vyklizovací doba (tj. doba, za kterou i ta nejdelší a nejpomalejší souprava je schopna bezpečně opustit přejezd) u průměrně širokého jednokolejného přejezdu je cca 27 vteřin.
Pokud je tam přes přejezd skutečně traťová rychlost 70 km/h, tak by mne zajímalo, zda-li tam byl na trať opravdu bezpečný rozhled alespoň na 500 metrů (křoví na fotkách to zrovna moc nenaznačuje). Pokud ne, obávám se, že viníka nezle hledat za volantem autobusu.
Odborníku, i kdyby tam stálo 5 krav a nebylo vidět na štreku, tak tam ten potrhlej šofér neměl vjet. Krásné je, že už pronikly informace, že šofér přeřazoval na štrece a či vinnou hrúzy z přijíždějícího vlaku nebo z dúvodu technické chyby v řazení, se mu zařadit rychlost nepodařilo. Na přejezdu řadí jen wúl. Nedávno jsem tudy jel, vlak troubil a já o něm věděl i když ještě nebyl vidět. Nebavil jsem se s pasažéry, věnoval jsem se řízení, chvíli jsem počkal, motorák ještě zahoukal, přefrčel a fertig. Na přejezdu je minimální frekvence vlakú i aut. Partie známých si autobus najala a šofér byl jejich kamarád. Asi bylo veselo a než se začal šofér soustředit, stalo se neštěstí. Přejezd není křižovatka.
o které stále bojuji na svých stránkách http://www.slahovystranky.wz.cz a drážáci mě mají za blázna. I kdyby ten řidič byl nezodpovědný, závory by neprorazil.
Jděte se spamem někam. Asi jste ještě nezažil, kdy Vám před vlakem auto prorazí závory a vjede do přejezdu?
Je mi jasné, že se nedají ze dne na den dát do pořádku všechny přejezdy, ale aspoň by přes ně vlaky nemusely jezdit 70km/h.
A řidič autobusu a Fico jsou neskuteční magoři. Těch lidí v autobusu, jejich přátel a příbuzných je mi líto. Vím jaký pocit zmaru a beznaděje člověk v takových chvílích cítí.
V ČR neexistujú nechránené žel. prejazdy? Na každej lokálke máte to najlepšie zabezpečinie? Pre chodcov máte vybududované podchody a prefektnu ochranu pred vjazdom na precestie. Človeče nehraj sa na dokonalého! Človek robí osudové chyby. Jednú z nich urobil vodič autobusa. Nechápem prečo je v tomto prípade Fico magor. Unikli mi súvislosti. To mal na tom prechode robiť regulovčíka?
Jak se desítkám lidí a rodin najednou během vteřiny obrátí život naruby. R.I.P.
řidič imho asi porušil bezpečnostní předpisy, bo byl párset metrů od cíle v devět ráno u Brezna, jenže z Bánoviec to mohl dát tak za 4 hodiny, což odpovídá výjezdu v pět - pochybuju, že si dával v 7 ráno 30 min bezpečnostní pauzu - z kotoučku poznají, která bije a půjde sedět na tři roky natvrdo .....
ten řidič řadil na přejezdu což se nesmí a navíc bohužel dost znalejch autobusáků před přejezdem zastaví zařadí a jede zvlášt když jde o nechráněný přejezd...
Jen člověku bez srdce může být takováto hrůza a lidská tragédie lhostejná.