Diskuze

Íránec kyselinou zohavil a oslepil ženu. Teď to zažije sám

Jednatřicetiletá Íránka Amáni Bahramí byla krásná. Měla hnědé oči a kulaté tváře. Studovala univerzitu, a když se jí její obdivovatel Madžíd Movahedi jen zlehka dotkl, ohradila se, tak jak byla vychována. To je však minulost. Madžíd své odmítnutí nesl příliš těžko a chrstl na Amáni kyselinu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zingy

28. 2. 2009 8:12
To není dobrá cesta

Vyhodnotil jsem, že většina lidí tu s takovýmto trestem souhlasí. Vyhodnocuji to jako projev barbarství. Tresty v takovýchto případech mají být přísné, ale oplácení si je něco, co patří do středověku. Takže mne spíše děsí to, jak tu lidé reagují a nemohu se ubránit dojmu, že největším zdrojem jejich souhlasu je možnost alespoň virtuálního požitku z jiného cizího utrpení.

0 0
možnosti

psi

28. 2. 2009 15:07
Re: To není dobrá cesta

Naopak. Predstavte si, kdyby se za kazdou prokazanou loupez sekaly ruce. Zlodej by pak premyslel, zda se mu to vyplati. U nas jsou naprosto smesny tresty za kradeze, zabiti a pod. Navic, soudy nepracuji jak maji. Jakepak barbarstvi?

Za kradez = useknuti koncetiny, zabiti = dozivoti, za tezke zlociny = smrt. [>-]

0 0
možnosti

caloundra

5. 3. 2009 11:01
Re: To není dobrá cesta

To zní sice logicky, ale v praxi se málokdy podaří pachatele tak snadno a jednoznačně usvědčit. Soudy většinou spoléhají na výpovědi svědků, a ti samozřejmě nemusejí vždy mluvit pravdu, často přímí svědci ani neexistují. A chcete riskovat, že soud nařídí useknout ruku křivě obviněnému?

0 0
možnosti

Alekks

6. 3. 2009 13:11
Re: To není dobrá cesta

evidentně žijete ve špatné době a nebo na špatném místě a mezi civilizovanými lidmi nemáte co dělat RvRv

0 0
možnosti

jezkovyvoci

1. 3. 2009 3:29
Re: To není dobrá cesta

Pro tu danou společnost je to trest optimální, protože pravděpodobně to pomůže odradit alespoň některé budoucí polévače kyselinou...

0 0
možnosti

EWCZ+

2. 3. 2009 9:06
Re: To není dobrá cesta

Asi tak. Ja se domnivam, ze pachatel spolehal prilis na to, ze jako muz si muze k zene ledacos dovolit. Jenze zapomnel, ze proti islamskym zakonum se prohresil sam prvni, tim, ze ji zacal obtezovat. Ona se chovala zcela v souladu s pravidly. Takze tamnim soudum nezbyvala jina volba, nez ho prisne potrestat. 

0 0
možnosti

tomserv

4. 3. 2009 12:19
Re: To není dobrá cesta

Souhlas s tímto trestem hodnotíte jako projev barbarství. Ale abyste zhodnotil ten samotný zbytečný, krutý a barbarský čin, po tom není ve Vašem příspěvku ani stopy.

Díky pseudohumanistům jako Vy provádí nejhorší zločinci ty nejbestiálnější zločiny s plným vědomím, že jejich "lidská práva" garantuje zvrácený pseudohumánní právní systém státu. Těm okrádaným, znásilňovaným, trýzněným a vražděným není takovýto systém  schopen garantovat jejich bezpečnost ani preventivně. Ale zločincům ano. Ten člověk který to udělal je zrůda. V lidské společnosti takoví lidé znamenají něco jako rakovina v lidském organismu. 

 Váš postoj je totéž, jako kdybyste bojoval za rovná práva bacilů a virů, proti kterým si má lidský organismus pomoci sám, jenom tím, že bude dodržovat řádnou životosprávu. Nebo jako kdybyste bojoval za biologická práva plevele a škůdců, proti kterým si mají květiny, ovoce a zelenina pomoci samy přirozeným výběrem.

0 0
možnosti

Alekks

6. 3. 2009 13:09
Re: To není dobrá cesta

máte pravdu, jeho čin byl krutý a barbarský, ale pokud ho stejným způsobem potrestáme, jak se od něj lišíme? pouze tím, že on to udělal první a to je málo!

0 0
možnosti

Alekks

6. 3. 2009 13:06
Re: To není dobrá cesta

naprostý souhlas do posledního písmena. jsem rád, že tu existují ještě civilizovaní lidé.R^R^R^R^

0 0
možnosti

gazda2

6. 3. 2009 16:43
Re: To není dobrá cesta

Islám má středověký letopočet a  asi je ve svém středověku. A i Irán je v mnohém součástí toho všeho. V tomto konkrétním případě souhlasím s tím, aby o odpuštění rozhodovala oběť a ne nějaký dobře placený strejda v pohodlné kanceláři s ochrankou. 

0 0
možnosti