Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

EU je revolučním experimentem, řekl Klaus bučícím europoslancům

Václav Klaus tvrdě kritizoval Evropskou unii. Je to revoluční experiment, řekl prezident, mnohými vnímaný jako odpůrce EU, při projevu v bruselském parlamentu. Evropští poslanci na Klause bučeli, několik jich dokonce opustilo sál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

knl66

Titulek

Proč se v titulku mluví o bučících poslancích? Vždyť jiní poslanci zase tleskali!

0/0
24.2.2009 15:46

Vaclav Hanus

Re: Titulek

Protoze Ti co buceli jsou inteligentni a ti co tleskali jsou blbeckove. A .....proc se zminovat o blbeccich?

0/0
26.2.2009 6:45

ptačí chřipka

infantilní dementní stařík

trpící napoleónským komplexem

0/0
24.2.2009 15:26

Fanatic.Dz

Kdo jinej by to měl vědět líp?

Podle něj nemůže za současnou krizi trh, ale naopak "politické manipulování trhu."

;-D ;-D ;-D

0/0
24.2.2009 13:57

Irish Stout

Bučeli? ... Na tom není nic zvláštního,

jde o běžný projev hovězího skotu. Patrně nedostali do žlabu. :-)

0/0
23.2.2009 18:11

captain cook

Re: Bučeli? ... Na tom není nic zvláštního,

buceni se vaze se skotem v cestine.

 Na rozdil od cestiny, v zapadni Evrope, tedy v Nemcku, VB a dalsich zemich skot nedela bů, ale mů (pise se to "moo"). 

Vzhledem k tomu, ze Klaus mluvil k divactvu z ruznych zapadoevropskych narodu, dostalo se mu reakce nikoliv ceske, ale zapadoevropske. Tam citoslovce "boo" a jazykove odvozeniny od nich "booing" znamena neco uplne jineho, nez nejake ceske buceni.

Chce to trochu znat dejiny zapadoevropske kultury, divadelnictvi a politiky za poslednich par stoleti. "Booing" = volani citoslovce "boo, boo..." se uz od dob pred Shakespearem pouziva kdykoliv chce divactvo dat najevo recnikum, hercum, politikum a dalsim komediantum ze jim za jejich predstaveni dava RvRv.

0/0
24.2.2009 9:18

Irish Stout

Re: Bučeli? ... Na tom není nic zvláštního,

Berete-li to opravdu tak  vážně :-P, měl byste ve svém obsáhlém pojednání o "múúúčení" zmínit, že jeho původ není tak zcela západoevropský, ale pochází nejspíš ze starého  Řecka. Tento nepříliš lidsky znějící zvukomalebný projev bude mít tak jako tak základ v bučení či mručení zvířecím, ať už ho vyslovujeme jakkoli. Ostatně francouzští, angličtí a čeští psi štěkají dle transkripce také poněkud jinak, a přesto jde stále o totéž.

0/0
26.2.2009 1:47

captain cook

Re: Bučeli? ... Na tom není nic zvláštního,

rozdil je v tom, ze v Cesku se na nepodarene komedianty a politiky, podobne jako na nevydarene rozhodci nevola anglicke boo" ani smyslem odlisne ceske bů, ale neco uplne jineho:-P

 Booing je proste v ruznich zemich oficialni vyraz nesouhlasu, ktery se skotem nema nic spolecneho.

0/0
26.2.2009 9:54

roddie

Jakkoli

nejsem z Klause nějak utržený, tentokrát jsem rád za jeho projev, jak profoukl zkostnatělé a zahnilé jádro EU, tvrdý a le rozumný názor, je třeba aby namachrovaní nedostižní europoslanci pochopili, že i někdo jiný může mít názor a ten se nemusí slučovat s tím jejich.

0/0
23.2.2009 14:53

Philosopher

Otázečka

To by mě skutečně zajímalo v čem se prezident tentokráte zmýlil.

0/0
22.2.2009 19:53

boris.filogyn

Re: Otázečka

Je neomylný jako papež..Byl,je a bude.

0/0
22.2.2009 20:15

tehla

Re: Otázečka

A odpověď na výše uvedenou otázku???

0/0
24.2.2009 6:25

Vaclav Hanus

Re: Otázečka...odpovedicka

protoze jim zminovane jevy sice existuji, ale jsou okrajove, nikoli nosne. Pozitivni stranky evropske integrace jsou mnohem zasadnejsiho charakteru. A krom toho, kdo tohoto jesitneho falesneho starika zna delsi dobu take vi, ze i kdyz by se nekdy hypoteticky trefil do pravdy, jeho skutecne motivy jsou v zasade jine, nez zverejnovat pravdu a bojovat za jeji dosazeni. skutecnymi motivy jeho konani je obvykle dosazeni cilu jinych, cilku veskrze privatnich, ze kterych ma profit on osobne a nebo zajmova skupina kterou tato persona reprezentuje.

0/0
26.2.2009 6:53

tenisovejloket

Re: Otázečka

v ničemR^

0/0
22.2.2009 20:16

Kušňa

Re: Otázečka

co mi vadí :v prvníní řadě oslabil stranu,že odešel.Také je proti EU tak to je teda perspektiva,kdyby jsme tam nechtěli být.Takový malinký stateček s kterým by pak každý zametl protože nemáme už co nabídnout /např. nerostné bohaství nebo zlaté ručičky to už je historie/ Ještě by nás asi chtělo Rusko,jak říkají že spadáme do východní zóny,tak k tomu by došlo,ale co bychom byli kromě toho,že Rusko by mělo jen strategický bod

0/0
23.2.2009 0:40

Luo

Re: Otázečka

Ale kdepak! On neni proti EU. Jenom si preje aby EU byla trochu demokraticka. Proc by Ti mneli zakazat co mas rad (rekneme rajcatka ktery nejsou uplne kulaty nebo ohnuty banany). Ted jsem na Filipinach a mame tu 5 druhu bananu, zadny nejsou rovny, a vsechny jsou dobry. A ti idi*ti kteri ani nechteli slyset jeho projev asi nesnaseji nic. ;-O

0/0
24.2.2009 6:18

Vaclav Hanus

Re: Otázečka

To je zasadni omyl. On je pouze za takovou EU, ktera bude nefunkcni, bezzuba. Protoze pouze v panujicim neradu (chybejici rad) bude mit jaho hlas a hlas jeho zajmove skupiny vetsi vahu. A pokousi se krecovite navozovat  verejny dojem, ze  takovyto status radu veci je  totozny se zajmy radovych obcanu CR. A prave pro tento  ucel bylo pro neho tolik dulezite nechat se dosadit na tuto funkci (vahou 34 hlasu..nebo 36?)

0/0
26.2.2009 7:05

regulator

at zije nas prezident......................

R^R^R^[>-]

0/0
22.2.2009 19:50

Luo

Re: at zije nas prezident......................

R^R^V[>-]

0/0
24.2.2009 6:32

Karelur

Nevěřte lžidnesu

nejděte si jeho projev na Youtube a uvidíte že byl mnohkrát přerušen hlasitým potleskem. A ano 1x odchodem rudých Khmerů, Bendito Kohn aspol.;-€

0/0
22.2.2009 16:56

vokroj

Václav

Poslední dobou Vendu nemusím, spíše rozděluje, než aby jako prezident spojoval .... ale na ten svůj projev má plný nárok   8-o

0/0
22.2.2009 15:23

boris.filogyn

Pochopitelná nechuť

 Vsadím boty,že za protiunijním tažením profesora Klause je nechuť nad tím,že by nad sebou měl někoho mocnějšího,kdo by mu viděl pod prsty a případně mohl zasáhnout do jeho her.Totéž platí pro ODS. rozehrávat nacionalistické struny je velmi riskantní hra!

0/0
22.2.2009 13:53

Philosopher

Re: Pochopitelná nechuť

Ty snad chceš chodit bos ?

0/0
22.2.2009 19:58

Vaclav Hanus

Re: Pochopitelná nechuť

Bingo!

0/0
26.2.2009 7:07

boris.filogyn

Neomylný ekonom,neomylní poslanci,avantgardní strana

Smlouvu schválily parlamenty všech ostatních zemí EU (kromě Irska-ref).Máme si snad myslet,že v nich sedí hlupáci a zaprodanci,a že jediní rozumní a slušní poslanci jsou ti z ODS?  A že jediný člověk na světě,který SKUTEČNĚ VIDÍ PRAVÉ PŘÍČINY KRIZE JE  Václav Klaus?

0/0
22.2.2009 13:49

NESO

Re: Neomylný ekonom,neomylní poslanci,avantgardní strana

Ano, je to tak. Kdo hlasuje pro Lisabonskou smlouvu je hlupák nebo zrádce. Po jejím přijetí přijde nová socialistická totalita Bruselu na úrovni RVHP a z naší suverenní republiky se stane region. Prakticky vše bude řídit Brusel a bude nám přidělovat  muslimské imigranty podle každoročních kvót. My nebudeme mít ani právo veta, jednomyslné hlasování se změní na většinové, atd. LS je paskvil. Svoboda se lehce ztrácí, ale těžce se nabývá zpět.[>-]V

0/0
22.2.2009 19:48

boris.filogyn

Re: Neomylný ekonom,neomylní poslanci,avantgardní strana

Evropská unie se už celá třese,aby se zmocnila Česka....;-D;-D;-D

0/0
22.2.2009 20:13

roddie

Re: Neomylný ekonom,neomylní poslanci,avantgardní strana

Nemusí se nás zmocňovat, stačí když si z nás udělá smetiště a hadru na zem.

0/0
23.2.2009 14:54

petr_kkk

Re: Neomylný ekonom,neomylní poslanci,avantgardní strana

Dnes je postup politiků následující. Obec, Kraj, PSP, Senát, EU parlament.

V ČR víc míst neuděláte, ale na úrovni EU je možností nevídaně. Zrovna teď byla ustanoven orgán, který se má zabývat krizí a kdo tam bude seďet? No odpůrci LS asi těžko. Navíc žádný občan EU nemá přehled o fungování orgánů a institucí EU, takže jsou tam nevídané peníze a neobyčejný klid. Co víc si přát.

0/0
25.2.2009 17:26

cibich

Tak zle asi nebylo

(Ostatně - to jsme mohli zůstat pod Rakouskem ...Někteří historici uvádějí,že českým zemím až tak špatně pod Rakouskem nebylo.Z počátku ani o samostatné Československo nešlo.Je třeba zkoumat také postoj i jiných národů ,např.Itálie a pod. Babička mé ženy také říkávala,že nejlépe se žilo za Rakouska a největší svoboda byla za první rep.Ani Havlíček Borovský neměl vyhnanství tak nelidské.

0/0
22.2.2009 13:14

Luo

Re: Tak zle asi nebylo

JJ - moje maminka a tatinek zili kdyz bylo Rakousko uhersko... O cecach se rikalo ze je to zemne sluzek a cisniku. To byly teda casy :-©(Y)!

0/0
24.2.2009 6:42

j@ck

dvoji metr

nekteri z vas si stezovali na chovani europoslancu a rikali, ze je neslusne opustit sal

http://www.novinky.cz/clanek/132768-politologove-odchod-klause-pri-projevu-paroubka-byl-zbytecny.html

0/0
22.2.2009 10:26

Tonda Madera

řekl Klaus bučícím europoslancům....

..... jste jen tupe bucici stado sileneho hoveziho. To jim sice nerek, ale kazdopadne mel rict.R^:-P;-D;-D;-D

0/0
22.2.2009 3:26

regulator

Re: řekl Klaus bučícím europoslancům....

R^R^R^

0/0
22.2.2009 19:51

Luo

Re: řekl Klaus bučícím europoslancům....

;-D;-D;-D HEHEHE;-D;-D;-D!

0/0
24.2.2009 6:48

chataricek

Díky

Díky, pane prezidente. Jsem hrdý, že dokážete hájit zájmy menšího národa - proti nově vznikající Německofrancké říši. Projev to byl vynikající. Navíc - většina poslanců vstoje tleskala... Je viditelné, jak neradi slyší v Bruselu jiný názor, než ten jejich, jediný správný a úředně povolený... A co by nás teprve čekalo, kdyby EU opravdu začala funguvat. Což je utopie - umělý pokus o vytvoření federace. Menší národy ale na tento experiment mohou doplatit. (Ostatně - to jsme mohli zůstat pod Rakouskem ... ). Přesto věřím, že k ničemu takovému nikdy nedojde.

0/0
21.2.2009 23:01

NESO

Re: Díky

Naprostý souhlas, musíme doufat. Petice proti Lisabonské smlouvě zde:

http://www.lisabonskasmlouva.cz/index.php?menu=8&PHPSESSID=tuhrqeis7c7vrei0ntgurmatb4

0/0
22.2.2009 10:30

chataricek

Re: Díky

Díky za tento odkaz.

0/0
22.2.2009 23:30

sir Bogart Humphrey

Bučeli, jsou to tedy hovada

0/0
21.2.2009 12:33

vokroj

Re: Bučeli, jsou to tedy hovada

Lepší bučet, než se fackovat ...

0/0
22.2.2009 15:27

činčo

EU není experiment jak řekl Klaus, ale životaschopné

uspořádání evropských poměru, které v minulosti vyvolaly dvě světové války! A v tomto

zásadním se Klaus již mýlil!

0/0
21.2.2009 11:55

sir Bogart Humphrey

Re: EU není experiment jak řekl Klaus, ale životaschopné

čekáš tedy válku třetí? 8-o

0/0
21.2.2009 12:30

činčo

Re: EU není experiment jak řekl Klaus, ale životaschopné

Stačí Klaus;-D

0/0
21.2.2009 12:36

sir Bogart Humphrey

Re: EU není experiment jak řekl Klaus, ale životaschopné

Ale jo, je to dobrej president :-)R^[>-]

0/0
21.2.2009 12:37

King_Feanor

Re: EU není experiment jak řekl Klaus, ale životaschopné

jako santa klaus dobrý prezident? Takovej kamenák...;-D

0/0
21.2.2009 14:22

chataricek

Re: EU není experiment jak řekl Klaus, ale životaschopné

Rakousko - Uhersko bylo tedy také životaschopné uspořádání, že ?  Ne, ne - já souhlasím s panem prezidentem. Je to experiment - který má zkusit dotáhnout do konce to - co předtím se Hitlerovi nepodařilo s tanky ...

0/0
21.2.2009 23:04

činčo

Re: EU není experiment jak řekl Klaus, ale životaschopné

demagogie prvního stupně:-©

0/0
23.2.2009 13:29

Luo

Re: EU není experiment jak řekl Klaus, ale životaschopné

No, pockejme az jednou Nemecko a Francie se na veci podiva z dvou stran.... Mozna Anglie je nejchytrejsi.8-o

0/0
24.2.2009 7:06

captain cook

Havla v Evrope i mimo ni srdecne vitali

 a respektovali, trebaze byly proti nemu doma ruzne namitky. Venku se ale nesetkal se zadnym "boooingem" , ktery je mimochodem uz od dob pred Shakespearem tradicne urcovan vsem verejne se producirujicim komediantum a kecalum, s nimiz obecenstvo nesouhlasi.

 Respekt davany v zahranici Havlovi byl take soucasne minen jako respekt statu, ktery reprezentoval. Byl jsem svedkem toho, jak jeho skromne vystupovani mu ziskalo nescetne mnozstvi zahranicnich obdivovatelu na verejnosti i v mediich a jak podle nej soudili cely cesky narod....velmi pozitivne.

0/0
21.2.2009 6:36

_Pixie

Re: Havla v Evrope i mimo ni srdecne vitali

naprostý souhlas

0/0
21.2.2009 12:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.