Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka, která pohodila dítě v igelitce, skrývala tělo měsíc ve sklepě

Kriminalisté zveřejnili podrobnosti v případu mrtvého dítěte z Lovosic. Dvaatřicetiletá žena odhodila novorozence v igelitce u hypermarketu Lidl. Holčičku utopila v záchodové míse a měsíc skrývala ve sklepě. Vyšlo také najevo, že nevraždila poprvé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vendyna

Ježiš marjá!

JÁ TU MRCHU ZNÁM!!! Sice jen od vidění, vídávala jsem ji s kočárem na ulici. Pochybná existence. Achjo. Chudák miminko;-(;-(;-(! Bych jí tu palici strčila taky do záchodu!;-€

0/0
18.2.2009 22:31

tres.montes

No a?

Je fakt takový rozdíl zabít dítě dva tři měsíce po početí nebo devět?

0/0
18.2.2009 15:42

JituleD

Re: No a?

Rozhodně je to rozdíl, už jenom proto, že ve dvou, či třech měsících se nejedná o dítě, ale o plod , který není schopen  vlastního života a bráno z pohledu matky  - v počátku těhotenství nic necítí, a ačkoliv to pro normální ženu není jednoduché rozhodnutí, je to přeci jenom méně stresující, než přijít o dítě později a to nemluvím o zabití. Zabít živé dítě může jen pomatenec. Hlavně, že máme babyboxy:-/

0/0
18.2.2009 16:12

Carlos Tévez

Doživotí te hyjeně!!!

0/0
18.2.2009 14:17

Jiri666

Re: Doživotí te hyjeně!!!

Nevědel jsem, že hyjena je od slova hyjé 8-o

A kromě gramatiky se mi taky líbí vaše důkladná znalost případu, na základě které jste schopný trest udělit okamžitě. Více takových schopných soudců...

0/0
18.2.2009 15:29

JituleD

Re: Doživotí te hyjeně!!!

No sorry, ale utopit dítě v záchodové míse a pak ho pár dní skladovat ve sklepě - co víc potřebuješ znát k případu, abys ji odsoudil - máme plnou republiku baby boxů, takže byla-li na tom finančně zle, mohla ji dát tam a ne do záchodu:-/

0/0
18.2.2009 16:17

Lapan

Re: Doživotí te hyjeně!!!

Laskavě neurážej hyeny jsou to jedny z nejobětavjejších a nejpečlivějších matek na světě a nikdy  svá mláďata tak bestiálně nebraždí naopak úzkostlivě o ně pečují a dokáží je jedno po druhém přenést třeba i o 100 km dále když je potřeba. Tato žena je horší zvířete - klidně by mohlo jít o zkrytou prostytutku,která se prostě takle brutálně zbavila dětí,které neměla se svým manželem což je bohužel velmi odporný,ale čistě lidský čin prostě my lidé odjakživa zabíjíme s obdivuhodou lehkostí.Rv;-(

0/0
19.2.2009 8:16

rozhořčený představitel...

vypadá opravdu chytře..

;-D

0/0
18.2.2009 14:00

Hucul

Proc v zachode?

To mi vrta hlavou. Pro zenskou prave po porodu by preci bylo mnohem snazsi to dite utopit v umyvadle, nez se ohybat k zachodu... Nebo rovnou do toho zachodu rodila? Jako poloha by to asi nebylo spatny, ale to pristani do misy samo o sobe mohlo to dite zabit.

0/0
18.2.2009 13:43

Slaine55

Co říct...

Dítě nechtěla, tak si ho měla nechat vzít. Pokud ale ani to nešlo, tak ho zprovodila ze světa. Já nevím, ale stále se ukazuje, že nejsme nic jiného, než opice v kulichách a tím pádem bychom měli vzít v potaz, že v přírodě je to normální. Ale panbůch by to nechtěl. Tak si dál budem lhát do kapsy...

0/0
18.2.2009 13:18

huh

Re: Co říct...

Souhlas, diskutující tady asi nerodili. Po porodu nemáš moc mateřských citů, až pak. Když se otřepeš. Když je okolo tebe přívětivé prostředí, lidi, kteří to dítě vítají, je pomůže ti to. Když jsi ve streśu a obavách, nikde žádná podpora...

0/0
18.2.2009 14:02

akademik Richard

Re: Co říct...

coze? baba 2x porodi a 2x dite zabije, protoze chudinka nemela zadnou podporu?

0/0
18.2.2009 15:29

carol.b.

Přírodní selekce

Berte to tak, že když nějaká bytost zabije své potomky, když k tomu má vlohy, je to vlastně přírodní selekce. Zabíjí potomky se stejně zvrácenými geny a vlohami, jako má ona sama, aby se nemohly šířit dál. Je to kruté , ale z hlediska přírodního vývoje přirozené.

0/0
18.2.2009 13:05

sedlak.cupera

Re: Přírodní selekce

více než 50% chování ovlivní geny a nemá společného nic s výchovou..toto je vedecký fakt a je mi líto, těch lidí, co si berou děti z děcáků a tipuju, že se nesmí dle zákona nic dovědět o rodičích atd. (to jen tipuju, jestli to tak není taxe omlouvám a vše je v pořádku)

0/0
18.2.2009 13:07

vnislav

Ach so, tak u nás musí soudce

vysvětlovat nutnost vazby pro vražedkyni. Podivná země ...

0/0
18.2.2009 13:00

sedlak.cupera

Re: Ach so, tak u nás musí soudce

česká republika? Je to lidský stát, má dobré zákony, například ...zákon o kremaci

0/0
18.2.2009 13:05

Jirka.Mira

Kastrace deviantek

Nedávno proběhla diskuze nad kastrací deviantů. Myslím, že všechny tyto "matky" by měli rovnout taky vykastrovat, aby už nemohly mít žádné další děti. Vždyť jsou to taky devianty.

0/0
18.2.2009 12:47

Slaine55

Re: Kastrace deviantek

To jako pro to, že nechce další dítě, ale jinak to řešit nedokázala?

0/0
18.2.2009 13:20

Jirka.Mira

Re: Kastrace deviantek

To jako proto, že když už některá "matka" podruhé zabije dítě, tak nemá právo mít další a nejjistější cestou je kastrace. Jinak mluvit o dítěti, že ho nechtěla jako o věci je silný kafe.

0/0
18.2.2009 14:36

tenisovejloket

nevím, proč je v názvu článku matka

:-©;-€

0/0
18.2.2009 12:29

mikd

taková bestie

se neměla ani narodit, doufám,že zas nedostane nějaký směšný trest, často ti nejhorší jsou zvlášť hlídaní - aby se jim "nebožátkům"snad něco nepěkného nestalo a za 3 roky jsou vysmátí doma / jako ta mrcha Čermáková/

0/0
18.2.2009 12:26

marla

Zhovadilá výmluva

o sociální nouzi, když tam není babybox, měla ji dát na nějaké místo, kde by ji někdo pokud možno rychle našel.Jako to už udělaly jiný, který dítě nechaly na chodbě špitálu nebo ubytovny.Ona ji utopí v záchodě, hnus!

0/0
18.2.2009 12:14

Tomas_1983

KRKAVČÍ MATKA

Pokud už to udělala podruhé měla by být tato strelizována, aby se tato událost už nikdy neopakovala. Nějak mi nejde do hlavy, že by o vraždě nevěděl její přítel....

0/0
18.2.2009 11:27

infinity1

Re: KRKAVČÍ MATKA

Pokud byla tlustá, nemusel si těhotenství vůbec všimnout.

0/0
18.2.2009 11:48

mikd

Re: KRKAVČÍ MATKA

pokud spolu žili a spali, musel by být hluchosleponěmoblbopitomej, aby si nevšiml pokročilého těhotenství8-o

0/0
18.2.2009 12:29

Heralik2

Re: KRKAVČÍ MATKA

Ty poslední dvě přídavná jména stačí:-) A je to jasný. Ostatně kdo jinej by měl zajem o takovou cuchtu?

0/0
18.2.2009 14:10

akademik Richard

krasny vysledek boje proti antikoncepci

:-©

0/0
18.2.2009 11:11

opportunity

Re: krasny vysledek boje proti antikoncepci

Tahle neví, co to je...

0/0
18.2.2009 13:11

infinity1

Proč existují něchtěná těhotenství?

Nechápu, proč vznikají nechtěná těhotenství, když kondom stojí už od 3 korun. To jsme národ socek? Ani znásilnění jako důvod nechtěného těhotenství neuznávám, když mne někdo proti mé vůli osouloží bez kondomu a neberu antikoncepci, tak přece mohu doběhnout k lékaři pro dodatečnou antikoncepci, jen idiot se nechá otěhotnět na ulici nějakým neznámým exotem...

0/0
18.2.2009 11:02

infinity1

Re: Proč existují něchtěná těhotenství?

Zatajování spáchání trestného činu samo o sobě zasluhuje trest. Znásilněná, zkrvavená a domlácená ženská je fakt blbá, že okamžitě neoznámí policii, že na tom a tom místě řádí maniak, který znásilňuje, zkrvavuje a domlacuje ženské ;-€ Na znásilnění každé další ženské nese spoluvinu, pokud to neohlásila policii! Když už si chce nechat pro sebe, že jí bylo ublíženo (prosím, to je jen a jen její věc) a když není schopna žádným způsobem dodatečně zabránit nechtěnému otěhotnění od úchyla (sehnat tabletu lze i bez zmínky o znásilnění), má alespoň své znásilnění nebezpečným úchylem oznámit na policii anonymně! Pokud mlčí, neexistuje pro to žádná omluva. Klidně se může stát, že další ženská/dítě na rozdíl od ní nemusí útok úchyla přežít!

0/0
18.2.2009 12:50

roedor

Re: Proč existují něchtěná těhotenství?

žádnou spoluvinu oběť nenese!;-€;-OPopravdě řečeno se ani nedivím, že oběť znásilnění nehlásí, svou roli tady hraje stud, psychika v háji a hulvátský přístup policie:-/ (naštěstí s tím zkušenosti nemám)

0/0
18.2.2009 13:56

halagajda

Re: Proč existují něchtěná těhotenství?

R^

0/0
18.2.2009 13:58

akademik Richard

Re: Proč existují něchtěná těhotenství?

cozeee? no tak to je UUULET. uz aby na tebe nekdo nabeh a poradne te znasilnil, ty renaulte

0/0
18.2.2009 15:31

tenisovejloket

Re: Proč existují něchtěná těhotenství?

kristova noho, už vidím vystresovanou a dobitou ženskou, která ani neví, jestli je to dobře, že to přežila, jak shání piluli po... ty jsi fakt infinityidiot

0/0
18.2.2009 12:28

infinity1

Re: Proč existují něchtěná těhotenství?

Jasně, proč se snažit opět postavit na své nohy, dát životu nový smysl a se stresem bojovat. Je přece jednodušší v sebelítosti 9 měsíců tiše sedět doma na zadku, čekat až se děcko narodí a pak mu narvat hlavičku do záchodu...

0/0
18.2.2009 12:54

mikd

Re: Proč existují něchtěná těhotenství?

je celkem zbytečné tady toto řešit, tohle jistě nebyl případ znásilnění /2x/

0/0
18.2.2009 13:02

diviznaT

Re: Proč existují něchtěná těhotenství?

Proč jste smazali můj příspěvek, ve kterém jsem tuhle zakomplexovanou nulu poslala do patřičných mezí a slušně se zmínila o veliké díře v jeho (Y), kterou mu přeji? Že by tenhle ubožák byl navíc i zbabělec a práskač? Ostatním přispivatelům děkuji a souhlasím s vámi. R^

0/0
18.2.2009 17:19

Milmic

Šikulka.

Taky bych ji trošku potopila v záchodové míse, nejlépe víckrát a pořádně, aby si uvědomila, co to miminko prožívalo, když ho topila. Fuj! :-©

0/0
18.2.2009 10:54

akademik Richard

Re: Šikulka.

kolik je lidi, co nemuzou mit deti a adoptovali by, az by se z nich kourilo ... a takova spina zabije sve 2 deti? :-© proc si je porizuje :-©

0/0
18.2.2009 11:13

papame

Re: Šikulka.

už 4 roky čekáme na adopci až na nás přijde řada. občas si říkám, že takový matky bych ...... My jsme zajištění, nežijeme ze soc. dávek, máme kde bydlet, ale není nám přáno:-(

0/0
18.2.2009 11:23

akademik Richard

Re: Šikulka.

drzim palec, znam to z blizkeho okoli R^

0/0
18.2.2009 14:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.