Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klausův tragický rok

Jsme na tom přece jen o něco lépe než Venezuelci. Ti se svého prezidenta nikdy nezbaví. My svého sice máme ještě na čtyři roky, ale aspoň můžeme stříhat metr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jajboze

Perfektni vladni spoluprace

No, pan prezident vi, ze v politice dosahl nejvyssiho postaveni,  tak uz ho nemuze ohrozit, kdyz nekde prednese sve nazory. Ostatne, u vetsiny lidi si svym projevem docela polepsil, takze nejspise  dost presne vyjadril cesky nazor na vec!. M. Topolanek se v tom smyslu vyjadril take. Myslim, ze je rad, ze ma nekdo cas , nasi republiku v EU zviditelnovat. Ostatne, porad se nasim vycita, ze malo medialne prodavaji sve nazory.Tak to udelal pan prezident.

0/0
20.2.2009 9:45

idu68

Re: Perfektni vladni spoluprace

 ...trapny deda vseveda.Nevim,ze by se nekde na svete s takovym odporem a ponizovanim mluvilo o prezidentovi! Preziden je preci representant te ktere zeme a tak se musi chovat. A ne svoji zem vsude  svymi pochybnymi vyroky zesmesnovat Ale jak se do lesa vola ... .Doufejme,ze uz v budocnosti nas neco takoveho nepotka , to by byla hruza !  [>-]   :-)

0/0
21.2.2009 13:39

jajaja00

Komárek vůbec netuší, co venezuelci schválili.

Jednak to schválili sami, dobrovolně a druhak to vůbec není "na věčné časy", jak Komárek mystifikuje, ale schválili pouze MOŽNOST kandidatury vícekrát ne 2x. A na tom zas nic tak ultrašpatného není.

0/0
17.2.2009 22:04

sageorg

Re: Komárek vůbec netuší, co venezuelci schválili.

No schválně,kolik bude mít protikandidátů?:-)

0/0
18.2.2009 13:58

Smetac

Ti, kdo jsou hrdí na Klause

jsou hrdí na jednu z nejhorších vlastností člověka: Podrazáctví. Komárek má 100% pravdu. Topolánek se za Klause při prezidentské volbě rval. Klaus mu to vrací tím, že ho podráží kde jen může. Dokonce se proti němu spojil s Paroubkem.  Jestli se vám tohle líbí, tak to si jen odplivnout.

0/0
17.2.2009 21:03

DedecekHribecek

Re: Ti, kdo jsou hrdí na Klause

No Klaus a Topolánek se nemají rádi od prvopočátku. Jestli byl Klaus zvolen tak Hlavně díky tomu, že se o to přičinil sám. Topolánek mu s nechutí pomáhal protože si byl moc dobře vědom, že nezvolení Klause by ho oslabilo.

Idealizovat si Topolánka rozhodně není reálný pohled na vztah techto dvou politiků. Malovat si neschopného Toplánka jako člověka pomáhající Klausovi je politická zaslepenost.

0/0
18.2.2009 8:01

Smetac

Re: Ti, kdo jsou hrdí na Klause

No, když to čtu, tak si uvědomuji, že mluvíme každý o jiné volbě, o jiných lidech a vlastně žijeme každý v jiném státě.

0/0
18.2.2009 10:00

DedecekHribecek

Re: Ti, kdo jsou hrdí na Klause

To je zajímavé. Vy si snad myslíte, že mají i v jiném státě Klause a Topolánka? To je tedy na pováženou. O schizofrenii jste asi ne jenom slyšel. :-/

0/0
18.2.2009 10:05

Harry_sportsman

Já naopak hodnotím uplynulý rok

jako Klausův nejlepší (alespoň na domácí politické scéně) - konečně se začal chovat jako prezident všech občanů, a nikoliv jako čestný předseda ODS.

0/0
17.2.2009 20:49

maud

Takového prezidenta

opravdu mít nebudeme pane Komárku

0/0
17.2.2009 18:03

HankaS

Za mými zády se mi směje přímo do očí

Šel otevřeně (a hlavně skrytě) proti Topolánkovi. :-P

0/0
17.2.2009 15:43

sageorg

Klausův tragický rok,.............

ale stačil jste svým článkem poflusat roků dvacet.Někdy je lépe jít shrnovat sníh než bušit do klávesnice.

0/0
17.2.2009 14:51

12345hanka

Pokud někomu připadá

"legrační horlivost proti plastice Davida Černého" a snaha o omluvu Bulharům, které tato plastika uráží, necháme-li stranou, že byla vytvořena na základě podvodu, tak je tento stříhač metru ještě ubožejší, než bych od novináře očekával.

0/0
17.2.2009 14:29

maud

Re: Pokud někomu připadá

Nevěřte na podvod. Vondra určitě o tom věděl.

0/0
17.2.2009 18:05

pejrak

aha!

já furt dumal co pana Komárka tak nadzvedlo, a ono to bylo skoro až na konci. Klaus je totiž jeden z těch, co neskočil novinářům na myšlenku, že jsou jedinými a hlavními strážci demokracie, svobody, správných názorů a vůbec všeho. A nevidí tedy nic špatného na tom, když budou trestáni za obchodování s kradeným zbožím jako každý jiný. (P. S. pokud to není jasné - k odposlechu se lze dostat jedině krádeží či jiným porušením zákona, legálně je to nemožné!)

0/0
17.2.2009 13:59

12345hanka

Re: aha!

100% souhlas.

0/0
17.2.2009 14:25

DedecekHribecek

Re: aha!

R^

0/0
17.2.2009 14:33

Harry_sportsman

Re: aha!

R^ Trefa do černého.

0/0
17.2.2009 20:42

gogol_jl

Zadejte si do Googlu Narcisticka porucha osobnosti

nebo narcistic personality disorder. Budete prekvapeni jak dobre to Deda Vseveda definuje.

[>-]

0/0
17.2.2009 12:40

usak

jaky narod, takovy prezident

stydim se za naseho prezidenta. tu volbu jsem pozorne sledoval a kroutil hlavou. ostuda!!! ja byl stejne pro pana svejnara, jenze jsme ukazali, jak jsme "prorostli mindrakem" male, nekdy az arogantni namyslene zeme (pan klaus nas prezentuje dokonale). zasluhujeme si to, co mame.

0/0
17.2.2009 12:35

12345hanka

Re: jaky narod, takovy prezident

Já jsem naopak na našeho prezidenta hrdý. Tak je to 1:1.

0/0
17.2.2009 14:26

usak

Re: jaky narod, takovy prezident

1:1 by to bylo, kdybychom ho volili jen my dva. U prime volby by jste nad  "skorem" asi zaplakal.

0/0
18.2.2009 15:48

Terrurek

:))

co je to za magora ten komárek? to je soud jak fík - dost zjednodušené a poupravené klausovy názory jsou odsouzené ke lživosti na základě skutečnopsti že s nimi autor článku nesouhlasí :)) To je fakt demence už a ne novinařina.

0/0
17.2.2009 11:46

DedecekHribecek

Re: :))

Přesně tak dělali novinařu zasloužilí soudruzi.

0/0
17.2.2009 14:34

j@ck

Re: :))

no, ale presne tak se chova a argumentuje Klaus - v hlave si vytvori imaginarniho protivnika (napriklad EU) a pak tomu protivinikovi zacne vycitat sve vlastni hrichy (touhu po moci). Nebojuje proti skutecne EU, ale proti ideologickym nesmyslum ve sve vlastni palici. Rikas to presne - demence.

0/0
17.2.2009 15:00

DedecekHribecek

Re: :))

No tak to si skuste někde podívat na Klausův výrok a logiky ho napadnout. To se pěkně zapotíte protože to nejsou prostoduchosti jako ve článku pana Komárka.

0/0
17.2.2009 15:33

j@ck

Re: :))

"zadne niceni planety clovekem jsem nevidel a nevidim..." - to neni treba napadat, staci si jen zatukat na celo a pomyslet si neco o senilite stareho pana. A prosim neslovickar o tom, co je planeta, co je priroda, co je prostredi. Smysl v kontextu debaty i v kontextu Klausova svetonazoru je jasny, takze se nesnizuj k takovym ubohostem.

0/0
17.2.2009 21:35

DedecekHribecek

Re: :))

Tak mi dejte nějký odkaz z rozhovoru s Klausem. Ne prosím nějaká vytržená slova co pan novinář napsal, že Klaus řekl.

Můžeme si o tom popovídat a pak třeba přijde i k tomu zaťukání.

0/0
18.2.2009 8:07

j@ck

Re: :))

http://domaci.ihned.cz/c6-10084490-23103405-002000_d-zadne-niceni-planety-nevidim-a-nikdy-jsem-ani-nevidel

No, pokud v sobe mas dost masochismu k tomu, aby ses prokousaval rozhovorem s tim samolibym debilem, tak tady mas kontext.

Kdybys nahodou pochyboval o jeho diagnoze, tak se ji muzes docist tady.

http://www.en-k.net/questions/otazka11_6.html

Myslim ze Klaus splnuje temer vsechna kriteria.

0/0
18.2.2009 11:54

DedecekHribecek

Re: :))

To jste mne příjemě překvapil. Bohužel ale dokladujete ono vytrhávání vět z kontextu neochjota se nd mimi zamyslet a následná publikace onoho nepochopeni.

Tahto slova Klaus vyřkl ale bylo to v souvislostí vyspělosti země a trpěním přírody. Jádro jeho myšlenky je ale v "Ale například víme, že existuje obrovská vazba mezi ohledem na přírodu a vyspělostí a bohatstvím lidské společnosti. Je evidentní, že čím chudší lidská společnost je, tím brutálněji se k přírodě chová, čím vyspělejší, tak to platí opačně. " Pak je možné tvrdit, že nevidíme žádné ničení země zapříčiněné vyspělostí společnosti. Tato vyspelost naopak podporuje zdravější vývoj země.

0/0
18.2.2009 13:57

j@ck

Re: :))

Ze by to skutecne fungovalo takhle trivialne a linearne? Vzdyt lze uvest spousty protiprikladu prirodnich narodu na nizskem stupni rozvoje, kteri ziji s prirodou v rovnovaze, tim je vyvraceno ze "cim chudsi spolecnost, tim se brutalneji chova k prirode a obracene". Neplati to absolutne, je treba definovat vyjimky a tim padem nejsou silna slova VK na miste. Nehlede na to, ze tomu zcela chybi globalni pohled - zeme tretiho sveta casto drancuji prirodu za prispeni rozvinutych zemi. Napriklad destne pralesy v Laosu (priklad ktery jsem sam navstivil) jsou kaceny prevazne Japonskymi, Evropskymi a Americkymi tezazrskymi firmami. Prostredi se tedy nici tam, ale rozvinutymi ekonomikami. Cozpak si soudruh Klaus neni takovych zakladnich faktu vedom? Nebo se mu nehodi do kramu pri jeho svatem tazeni vuci ekologii?

0/0
18.2.2009 14:12

DedecekHribecek

Re: :))

Problém Vaší argumentace o primitivních národech má jednu podstanou vadu. Hledání takovýchto primitivních národů je dosti těžkým problémem. Prostě na zemi je industriální společnost a argumentovat tímto typem lidí (hypermenšinou) je velice zcestné.

Klausova slova jsou tudíž na místě. Jasně to dokazuje třeba taková Čína. Kdo prosím kácí lesy v Laosu? Nejsou to Amreričané ale Laosané placení americkými penězmi. Toklik k uvedení věcí na pravou míru. Použil jste zase nepřesné a zavádějící argumenty. Kdyby Laos byl vyspělou zemí tak by se tamní obyvatelé neživili kácením ale jinou profitabilněnší činností. Je to nevyvinutost země která ničí přírodu.

Zkuste použít vlastní hlavu a nepřejímejte cizí myšlenky bez rozmyslu.

0/0
18.2.2009 14:31

j@ck

Re: :))

Nemyslim ze by hledani techto narodu bylo velkym problemem. Sam jsem jich behem svych cest poznal dost - Masaje v Tanzanii, Samba v Usambarskych horach, horske kmeny Laosu a severniho Thajska, Naxi v Yunnanu a Sechuanu a to nemluvim o ruznych kmenech v Amazonii nebo v Indonesii. Tyto kmeny ziji tradicne v rovnovaze s prirodou. Prostredi se zacalo nicit az s nastupem zapadniho kolonialismu a globalni ekonomiky, kdyz zapadni zeme zacaly potrebovat suroviny. To ze vy ty kmeny neznate neznamena, ze nejsou, spis to svedci o vasem malem rozhledu. A byl by vubec rozvoj zapadnich zemi myslitelny bez niceni prostredi v tretim svete? Napriklad Coltan se tezi jen v Kongu a pritom je to dulezita soucast kondenzarotu v mikroelektronice, je to jeden z duvodu soucasne valky v Kongu. Skutecne je to vsechno tak jednoduche? Pokud se domnivate ze ano, pak jste stejne hloupy jako soudruh Klaus

0/0
18.2.2009 14:53

DedecekHribecek

Re: :))

Ale je to problém. Bavíme se tady o platnosti principu. Vy si vyberete mikrovzorek lidské populace a tváříte se jako by to vyvracelo celé tvrzení. Prostě nemáte pravdu a také není pravda, že by tyto národ neničili své prostředí. I oni ho ničí v rámci svých možností.

0/0
18.2.2009 15:08

j@ck

Re: :))

A jak mi chcete dokazat, ze ten princip plati? Ja tvrdim, ze neplati absolutne a ze je treba uvazovat situaci globalne, vy tvrdite, ze plati. Kdo nas rozsoudi? Ma na to ekonomie nejake vedecke nastroje nebo je to jen cista ideologie a otazka ideologickych preferenci? Ja mam obavu, ze spis to druhe. Kdyby ekonomie mela jasnou vedeckou metodu, tak vedle sebe nemuze paralelne existovat nekolik ruznych skol s ruznymi nazory na svet. Pak by byla jen jedna ekonomie, stejne jako je jedn jedna fyzika a jedna chemie, ale to ne, v ekonomii jde v prve rade o stred ideologii a platnost ideologii jak znamo dokazat nelze, nejsou tudiz vedecke. A diskuze s ideology je jako diskuze s vericimi

0/0
18.2.2009 15:15

DedecekHribecek

Re: :))

To že něco platí nemůžete dokázat absolutně jak správně píšete. Ten princip latí pro absolutní většinu populace. Když se budeme hádat tak jste schopen argumentovat jenom mikrovýsečí lidské populace. Klausovu teorii dokazuje absolutní většina populace.

Nakonec i Vaše argumentace onou mikropopulací ukazuje právě na Vás jako na šiřitele tvrzení ideologického. Prostě jenom věříte tomu co píšete bez ohledu na to, že Klausovu teorii dokazuje jasná vetšin lidké populace.

Odopežte mi jednoduše. Kterou teorii podporuje většin společnosti?

0/0
18.2.2009 15:32

j@ck

Re: :))

"Ten princip latí pro absolutní většinu populace"

Jaky princip? Ze bohatsi zeme skodi zemskym ekosystemum mene nez chude? Ja tvrdim ze ten princip neplati. Prumerny american spotrebovava 1000x vice kilowatthodin, surovin, vody a jinych zdroju nez prumerny obyvatel zimbabwe a tyto zdroje casto pochazi z rozvojovych zemi (suroviny na vyrobu spotrebniho zbozi, tovarny na vyrobu tech vyrobku v rozvojovych zemich). Tim padem nechapu, jak muzes tvrdit, ze bohate zeme celkove zatezuji ekosystemy planety mene nez rozvojove. Ja ten princip neuznavam a povazuji jej za neplatny. Myslim ze to neni ideologicke, ale logika.

0/0
18.2.2009 16:53

DedecekHribecek

Re: :))

Ano stále se bavím o jednom tématu. a neodpověděl jste mi na moji otázku.

To co píšete jsou spotřeby energie. My se bavíme o tom jak je není společnost k zemi šetrná. samotný fakt kolik energie spotřebuje američan nevypovídá o znečištění země jako takové. Prostě jste jenom změnil téma. bavíte se sice logicky ale o něčem jiném.

Klasickým příkladem byl rozdíl mezi socialistickým východem a kapitalistickým západem. tam se projevuje krásně ona šetrnost prohnilého západu proti zaostalému východu. 

0/0
18.2.2009 17:10

j@ck

Re: :))

"samotný fakt kolik energie spotřebuje američan nevypovídá o znečištění země jako takové" - jisteze ne, je to jen neprimy indikator. Ja chapu vasi argumentci, jen k tomu dodavam jiste ale. Neni to tak jednoduche a cernobile, aby na to bylo treba pouzivat dvoubarevna schemata ala Klaus. Svet je treba videt globalne. Zapadni ekonomiky se do znacne miry rozvinuly zejmena diky rozvojovym zemim a jejich rozvoj sel tedy na ukor prostredi v techto zemich. Az uz se rozvinuly, tak si muzou dovolit investovat do ochrany prostredi. V rozvojovych zemich jde o preziti a ochrana jde stranou. A jakym zpusobem se maji rozvinout? Ma na to Klaus nejaky recept? Ma vubec nejaky konstruktivni recept na cokoliv nebo se dovede jen negativne vymezovat?

0/0
18.2.2009 17:28

j@ck

Re: :))

A s Klausem je jeste jeden problem. Ten clovek je extremne agresivni a samoliby a to je primarni duvod, proc jej spousta lidi nemuze ani vystat. On neustale na nekoho utoci, nekoho ironizuje, nekoho zesmesnuje "To si snad muze myslet jen pan Gore, nikdo normalni atd...". Cely svet vidi strasne cernobile - dobro a zlo, pravice a levice, diktatura a svoboda. (samozrejme ze sam uznava jen tu svobodu, kterou on sam nadiktuje, svoboda na ochranu prostredi nebo svoboda podepsat lisabonskou smlouvu zrejme neni svoboda). On je doopravdy nemocny, trpi tou vyse zminenou diagnozou. Pro poruchy osobnosti je typicke i to jeho stepeni (splitting) na dobro a zlo. Jemu se dari takto stepit i celou spolecnost do nesmyslnych ideologickych taboru, na Klausomily a ty co jej nenavidi. Mne osobne hlluboce mrzi, ze se clovek jeho kvalit stal prezidentem

0/0
18.2.2009 17:37

j@ck

Re: :))

http://en.wikipedia.org/wiki/Splitting_(psychology)krom toho pouziva v argumentaci spousty logickych chyb a kognitivnich distorzi

http://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_distortion#List_of_distortions

Myslim ze jeho hlavni talent spociva v prvotrni schopnosti demagogie, jinak jsou jeho myslenky i svetonazor nezajimave.

0/0
18.2.2009 17:42

j@ck

dalsi stupidita soudruha Klause

Zdroje jsou dle nej udajne nekonecne a nevycerpatelne, obnovitelne zdroje jsou hloupost a verit na ne muze jen pan Gore, nikdo normalni. Vyvratit to lze velmi proste - v matematice existuje neco takoveho jako dukaz sporem (proof by contradiction)

http://www.eco-action.org/dt/eisland.html

Myslim ze inteligentni clovek k tomu nepotrebuje vic co dodavat.

0/0
18.2.2009 15:02

komentator-1

To je teď pěkná móda, kopat do Klause

pravdou ovšem je, že se vůbec nezměnil! Vždycky byl euroskeptik a na tom se nic nezměnilo. Když sleduji, co se v zemích EU děje, jsem za jeho skepticismus rád. Co se týče globálního oteplování, jde o stejnou písničku, vžycky byl jeho odpůrcem a kdo o problematice jenom trošku něco ví také zná skutečnost, že jenom výbuchy sopek ve 20-tém století vyvrhly do ovzduší mnohonásobek oxidu uhličitého a prachových částic oproti tomu, co za toto období vygenerovala lidská civilizace.

Jsem rád, že je Klaus prezident, protože zelená servilita je strašná, kvaziekologická opatření zrovna tak a Lisabonská smlouva je vůbec nejhorší!

0/0
17.2.2009 9:17

gogol_jl

Ja uz do nej kopu pres 10 let

Hned od te doby co podepsal neuveritelnou Koalicni smlouvu zvana Opozicni. (Coz midko ve svete jeste neslysel). Pokud is tuto hanebnou smlouvu prectete, zjistite, ze ac nazvem Opozicni, obsahem je Koalicni.

Toz tak  !

EU

0/0
17.2.2009 12:39

DedecekHribecek

Re: Ja uz do nej kopu pres 10 let

No na rozdíl od Havla se ale zachoval daleko rovněji. Ten to dal na papír a neschovával se za úřednickou vládu. !

Zase dochází na moje slova, že patří k těm lepším poltikům.

0/0
17.2.2009 14:33

gogol_jl

Podle vas dochazi na vase slova - podle mne nikoliv

Dat na papir neco nad cim zap. Evropa nevericne kroutila hlavou ... Prectete si tehdejsi svetovy tisk. Zatimco urednicka vlada je standardni reseni a nikdo se tomu nedivil.

. Ale o to Vam asi nejde - vy mate rad Klause a nerad Havla a podle toho to merite.

0/0
17.2.2009 14:44

DedecekHribecek

Re: Podle vas dochazi na vase slova - podle mne nikoliv

Ano kupříkladu evropa ktroutila hlavou nad plastikami od pana umělce Černého a světe div se Klaus jim dal za pravdu. :-P

Ohledně Havla který u mne prohrál co mohl tak Vám říkám, že Klaus se choval mnohem transparentněji. Jestli jste jiného názoru tak mi uveďte kdy tomu nebylo. 

0/0
17.2.2009 15:27

sf56

Re: Podle vas dochazi na vase slova - podle mne nikoliv

"Světový tisk" ovšem píše často pěkné koniny (mírně řečeno). Jedinné na čem se totiž všichni novináři světa shodnou, je potřeba zvýšení nákladu periodika (případně zvýšení návštěvnosti netu), větší objem inzerce a její vyšší ceny. Tomuto cíli je třeba podřídit vše, no a ono občas není o čem psát. Dobrá zpráva totiž není žádná zpráva. Tak je nutné si občas něčím poct. "Strážci demokracie"? ... to je spíš vtip, možná to platilo v první polovině minulého století.

0/0
18.2.2009 13:25

sfera

Pan Komárek mi mluví z duše.

Akorát nechápu ty JEHO obdivovatele a zdá se mi, že je pořád jeden z nejoblíbenějších politiků - nechápu.

Včera se tady psalo o Sarkozym, že chce sedět vedle šéfa NATO a v diskuzi se mu tady lidi v lepším případě smáli a přitom podle průzkumu ho Francouzi obdivují. Podobnost čistě náhodná ;-D

0/0
17.2.2009 8:52

DedecekHribecek

Re: Pan Komárek mi mluví z duše.

Do obdivovatelů bych se napasoval ale je to pro mne poltik který má na sobě těch pověstných much mnohem méně než mají ostatní jeho suputníci..

Víte mne zase zajímá duše tech co ta každou cenu do Klause kopají. Obávám se, že v té jejich duši je nic víc než vztek a zloba stříknutá neochotou se zamyslet nad tím co Klaus říká. Je přeci jednodušší nadávat, že je to názor arogantního Klause než porozumět. :-/

0/0
17.2.2009 11:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.