Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na podporu Kaplického blobu se na Letné stavěla knihovna z knih

Stovky knih přinesli lidé na pražskou Letnou, aby podpořili návrh Národní knihovny architekta Jana Kaplického. Akcí s názvem "Postav si sám" chtěli upozornit na to, že nová knihovna je potřebná. Na Letnou dorazil i scénárista Zdeněk Svěrák se synem Janem či bývalý šéf Národní knihovny Vlastimil Ježek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

captain cook

nejaka hora knih nestaci

mel se navrch na to nekdo vychrchlat

0/0
13.2.2009 19:23

12345hanka

Nová knihovna

je dozajista potřebná. Proč ale zrovna tahle?

0/0
13.2.2009 18:22

Janina7

Souhlas

Ale jó! Já jsem pro! Ať udělají mezi sebou sbírku a když vyberou deset miliard, tak ať klidně začnou stavět! Ale né za moje! Stačí že nekřesťansky přispívám Nojmanové, Kittnerovi, deportovaným, Českým drahám, armádě, policii, agenturám kšeftujícím s lidmi, bankám, Čunkovi a dalším paznehtům! Z toho se mi chce fakt :-©

0/0
13.2.2009 17:40

slečna Marplová

To se jim stavi z knih! A co kdyby chteli verejne zachodky,

pouzili by to?

0/0
13.2.2009 13:21

ANTI - PIOLIN

SVĚRÁCI, HŘEBEJCI A JINÍ BEJCI

Rv;-ORv;-ORv

0/0
13.2.2009 12:46

marla

Re: SVĚRÁCI, HŘEBEJCI A JINÍ BEJCI

A copa ti na nich vadí?

0/0
13.2.2009 13:06

Blanka z Bejrůtu

Klaus řekl, že knihovna na Letné nee

a když Klaus řekne nee, tak neee ;-O

0/0
13.2.2009 10:48

HUMPHREY

Re: Klaus řekl, že knihovna na Letné nee

a tak to jo ;-D

0/0
13.2.2009 10:49

narami

Tak jo,uz se neda nic delat!

Nechme postavit ten plivanec,radar v Brdech,nechme tady vsechny Vietnamce a Korejce - dejme jim obcanstvi.Pak zacneme vyucovat na skolach o prirozenosti homosexualniho styku,a ustavme treti komoru parlamentu v niz budou mit zastoupeni vyhradne mensiny.Jmenujme jednoho Roma ministrem financi (nejlepe Scuku) a druheho premierem .Zvolme primou volbou za prezidentku militantni feministku a ziveho kone do senatu!.A pak uz tu bude ta chvile!

 V ten okamzik vezmu do ruky cervenobily prapor ,vezmeme ostatky svateho Vaclava a my Cesi odejdeme z proklate zeme,ktera nam byla dlouha staleti domovem a najdem jinou,snad i mlekem a strdim oplyvajicici.

0/0
13.2.2009 10:38

Pan Navratil

Re: Tak jo,uz se neda nic delat!

Dělnická strana?

0/0
13.2.2009 10:51

mrtvykecal

Re: Tak jo,uz se neda nic delat!

Naprostý souhlas.[>-]Pomalu začneme balit přátelé,protože se ta doba nezadržitelně blíží. Jenom na okraj:Řádně se živím,platím daně,doktor ani nevím jak vypadá (u zubaře si vše zaplatím),nefetuji a nejsem členem žádné strany (ani dělnické). A divte se,také mne to zde neskutečně s.re!

0/0
13.2.2009 13:18

Polárníliška

Ruml a Kraus se spacáky nepřišli???

0/0
13.2.2009 10:21

Leporelo z lepenky

Re: Ruml a Kraus se spacáky nepřišli???

přišli, ale přikryli se těma knihama

0/0
13.2.2009 10:21

Leporelo z lepenky

Na podporu toho, aby mi každej z vás přispěl,

jsem si doma postavil pyramidu z pětilitrovek ...

0/0
13.2.2009 10:18

ruger357m

Jestlipak blobu chtiví demonstranté

založili sbírku? Kolikpak pseudointelektuálové vybrali?  Nebo našli soukromého investora?

Chudák Svěrák, býval taková velká postava české kultury,  senilita ho nejspíš sráží  na kolena...

0/0
13.2.2009 10:05

HUMPHREY

Re: Jestlipak blobu chtiví demonstranté

a teď po Letný v plískanici pohazuje knížky :-/

0/0
13.2.2009 10:07

papaya

Re: Jestlipak blobu chtiví demonstranté

Svěrák a chudák ? Tak to jsi nedal..Rv  Anebo že by - podle sebe soudím tebe ? :-P

0/0
13.2.2009 10:29

Polárníliška

Re: Jestlipak blobu chtiví demonstranté

Každému soudnému člověku je toho nebohého starce líto, když vidí, jak ho ke svému zviditelnění zneužívají lidé jako Kasl...

0/0
13.2.2009 10:34

papaya

Re: Jestlipak blobu chtiví demonstranté

Na mě  pan Svěrák působí kompetentně a nebohý stařec takhle rozhodně nevypadá. Není vám trapné ho urážet ?

0/0
13.2.2009 10:37

habit

Re: Jestlipak blobu chtiví demonstranté

... Svěrák v "Obecné škole" nádherně zahrál sám sebe - ta úžasná politická naivita je nejspíš dědičná...

0/0
13.2.2009 10:44

HUMPHREY

Re: Jestlipak blobu chtiví demonstranté

tak hrál svýho tatínka :-)

0/0
13.2.2009 10:50

.@.

Prý zastánci blobu chtějí racionální diskusi...

..ale proč jen jsem od nich dosud nezaznamenal jediný racionální argument pro blob, kromě hysterických výkřiků a akcí? ? :-) 

0/0
13.2.2009 9:57

Pan Navratil

Re: Prý zastánci blobu chtějí racionální diskusi...

a) knihovna je potřeba, stávající nestačí

b) byla jakási soutěž s jakýmsi průběhem a jakýmsi výsledkem

c) pražský kníže Bém napřed jásal pro, pak otočil o 180°

d) i kdyby šlo šířit knihy elektronicky, tak se předlohy někde skladovat musí, pokud možno mimo záplavovou oblast.

0/0
13.2.2009 10:10

HUMPHREY

Re: Prý zastánci blobu chtějí racionální diskusi...

b) no právě :-/

0/0
13.2.2009 10:30

.@.

OK = blobu netřeba :-)

:-) To jste ale mimo ten fanatický stream demonstrantů a dokonce vidím, že si pamatujete zřejmě něco z předchozích diskusí tady, i mezi námi. Takže k VĚCI:

ad a) Stávající stačí, stačí rozšířit (o sklady v bezpečné lokalitě) a zmodernizovat.

ad b) No právě...Je známo, že soutež byla ve finále neregulerní.

ad c) Stanoviska Béma jsou pouhé politické proklamace a fakticky nemůžou na věci nic ovlivnit, ostatně, jak by mohly, copak žijeme v nějaké monarchii? ;-)

ad d) Ano, ať se vybuduje sklad na bezpečném místě, samozřejmě mimo záplavovou oblast, On už dokonce existuje, stačí zmodernizovat a co se týká elektronického přístupu - naprosto se shodneme!!! R^

0/0
13.2.2009 10:35

papaya

Re: OK = blobu netřeba :-)

ad ad c) Nemáte pravdu. On nepracuje na magistrátě ve vrátnici, že ? Bohužel jako primátor věci ovlivnit mohl a to také udělal. Hnus :-©

0/0
13.2.2009 10:46

HUMPHREY

Re: OK = blobu netřeba :-)

možná by to stačilo natřít na zeleno...

0/0
13.2.2009 10:47

Pan Navratil

Re: OK = blobu netřeba :-)

= vlastně ani nebylo nutné nějakou soutěž vypisovat.

P.S. s tím elektronickým přístupem chápu, že to myslíte dobře, ale současná legislativa tomu zrovna nenahrává.

0/0
13.2.2009 10:50

HUMPHREY

Re: OK = blobu netřeba :-)

no tak to je přesný! Tady se schválí el. archivace na CD, až už se vůbec nebudou používat ;-D

0/0
13.2.2009 10:52

EWCZ+

Re: Prý zastánci blobu chtějí racionální diskusi...

a) a d) proc ne. Ale nevim proc zrovna metodou b), kdyz tam jsou knihy nacpane do logistickeho skladu pod zemi a zbytek je sebestredny nesmysl, ktery s vlastni knihovnou nijak zvlast nesouvisi (kavarny, uradovny...)

0/0
13.2.2009 10:51

.@.

OK = blobu netřeba :-)

:-) To jste ale mimo ten fanatický stream demonstrantů a dokonce vidím, že si pamatujete zřejmě něco z předchozích diskusí tady, i mezi námi. Takže k VĚCI:

ad a) Stávající stačí, stačí rozšířit (o sklady v bezpečné lokalitě) a zmodernizovat.

ad b) No právě...Je známo, že soutež byla ve finále neregulerní.

ad c) Stanoviska Béma jsou pouhé politické proklamace a fakticky nemůžou na věci nic ovlivnit, ostatně, jak by mohly, copak žijeme v nějaké monarchii? ;-)

ad d) Ano, ať se vybuduje sklad na bezpečném místě, samozřejmě mimo záplavovou oblast, On už dokonce existuje, stačí zmodernizovat a co se týká elektronického přístupu - naprosto se shodneme!!! R^

0/0
13.2.2009 17:22

Leporelo z lepenky

No a u toho taky zůstane

;-D

0/0
13.2.2009 9:39

HUMPHREY

Re: No a u toho taky zůstane

no ba :-)

0/0
13.2.2009 9:43

HUMPHREY

a TAHLE HOLOTA, CO SE CHOVÁ KE KNIHÁM JAKO PRASATA

by chtěla diktovat o estetice a potřebách vzdělání :-P

0/0
13.2.2009 9:11

Bouše

Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

přitom se však chovají jako malé děti, kterým někdo sebral lopatičku. Ve svém svatém nadšení si vůbec neuvědomují, že veřejné mínění není blobu nijak zvlášť nakloněno a kdyby se o něm (teoreticky) rozhodovalo v referendu, neměl by šanci. :-P

0/0
13.2.2009 8:40

papaya

Re: Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

No víš, veřejné mínění a referendum ... v zemi, kde si valná část voličů místo toho, aby si přečetli knížku, raději zapne novu, aby shlédli kolik  bude zase na Kobře ohnivých efektů a jestli Simir dopadne toho šikmookýho gaunera ... hm :-P nevim, nevim, zda výsledek referenda by bylo možno považovat za relevantní.

0/0
13.2.2009 9:07

Bouše

Re: Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

Vzhledem k tomu, že by mělo jít o  N á r o d n í  knihovnu, nebylo by referendum od věci. Není to záležitost, týkající se obrany státu či daní, ať se lid demokraticky vyjádří. Na to, aby se někomu líbilo či nelíbilo architektonické dílo, nemusí být patřičně fundován. Stejně moderní a smělý, ale úplně jinak pojatý výtvor, by třeba oslovil úplně jinou skupinu laiků. :-)

0/0
13.2.2009 9:15

papaya

Re: Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

Zapomínáš, že stávající návrh regulérně  vyhrál ( i bez referenda) . Jenže byl smeten se stolu. Kým a proč, je známo, nemá cenu pořád dokola mlátit prázdnou slámu. To je prostě sviňárna.

0/0
13.2.2009 9:25

HUMPHREY

Re: Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

Co to tady lžeš ;-€

0/0
13.2.2009 9:28

papaya

Re: Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

(Y)  tebe už jsem v této diskusi oslovila. Vyhledej si to.

0/0
13.2.2009 10:30

HUMPHREY

Re: Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

kdy a v kolik, madam Jiřičná?

0/0
13.2.2009 10:49

papaya

Re: Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

8:33 ... a za sebe. Madam Jiřičná nejsem, ale ta dáma toho dokázala dost. Což ovšem pro tebe neznamená zhola nic, že ?

0/0
13.2.2009 10:55

Bouše

Re: Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

To už je z jiného soudku a není to tak jednoznačné, jak říkáš.

0/0
13.2.2009 9:32

papaya

Re: Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

V komisi jsem neseděla a do "střev" patřičných protokolů jsem nenahlížela. Vycházím z toho, co je běžné veřejnosti dostupné. K pochybným senzacechtivým "odhalením pravého stavu věci" se stavím skepticky. To už tady v mnoha obměnách bylo a bohužel vždy bude ...(viz... Presley žije, Monroe byla zavražděna, Diana byla také zavražděna ..atd.)

0/0
13.2.2009 10:34

habit

Re: Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

... vyhrál, když se v průběhu soutěže změnila pravidla právě ve prospěch tohoto řešení...

0/0
13.2.2009 9:38

Leporelo z lepenky

Re: Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

nelži voe

0/0
13.2.2009 9:40

PrezdivkaJizExistuje

Re: Fans blobu se domnívají, že bojují proti zvůli politiků,

Verejne mineni ze neni blobu nakloneno? Muzete mi rict odkud cerpate? Vazne by me to zajimalo, ja osobne jsem totiz jeste na webu nevidel anketu, kde by to knihovna prohrala ani jsem nevidel pruzkum, kde by knihovna prohrala.

Naopak, posledni anketa o tomto, kterou jsem videl je: http://domaci.ihned.cz/?article%5Bcomment%5D%5Bukaz_vsechny%5D=1&article%5Bcomment%5D%5Bart_id%5D=33940330&p=002000_d&article%5Bid%5D=33940330

Je tam 77procent pro.

Dale si najdete jakoukoliv anketu o tomto na idnesu, vzdy knihovna vyhraje (i v historii v roce 2008). Jako posledni si najdete v archivu TV Nova porad, kde byl pan Bem a pan Kaplicky, je tam telefonicka soutez, kde knihovna vyhraje 70 procent ku 30. A take je tam uveden pruzkum agentury STEM, kde knihovna vitezi 55procent (je to sice tesne, ale porad vitezstvi).

Vim,ze jsou to pouze ankety...

0/0
13.2.2009 10:15

PrezdivkaJizExistuje

Verejne mineni?

Vim, ze jsou to pouze ankety bez reprezentativniho vzorku(i kdyz nevim jak u toho STEMu). Ale ted poslete, co mate v ruce vy?

To je duvod, proc bych se referenda nebal!

0/0
13.2.2009 10:17

papaya

Blob na Letné bude.

R^ :-)  Unikátní stavba. Bez ohledu na zdejší zaprděné emotivní výkřiky, stavět se bude.

0/0
13.2.2009 8:33

Antexio

Re: Blob na Letné bude.

Když vše dopadne dobře ta ohavnost stát nebude - ber to jako zaprděný, emotivní výkřik, skoro stejně emotivní jako infantilní sbírka knih na vyhození a tanec na Kaplického hrobě od jeho příserků ;-D

0/0
13.2.2009 8:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.