Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříměsíčního britského chlapce zabili psi jeho babičky

"Nikdy jsme si nemysleli, že se to může přihodit nám," zoufají si rodiče tříměsíčního Jadena Macka, který v sobotu zemřel poté, co ho doma napadli dva psi. A vzkazují, aby lidé nevěřili svým psím miláčkům. Podle deníku Mail Online měl malý Jaden na svém těle na dvacet kousanců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bouše

Rodiče dali tříměsíční dítě babičce na hlídání

na celou noc a vyrazili za zábavou ? S takovým malým svištěm mají být v noci doma a ne někde trajdat. My jsme si své děti dovolili dát na noc k babičce, až už měly kolem jednoho roku, a to jsme ještě měli nervy, jestli to zvládne. :-/

0/0
10.2.2009 7:48

rudastraka

Re: Rodiče dali tříměsíční dítě babičce na hlídání

k tvy babe bych si nedal pohlidat ani kolo

0/0
10.2.2009 12:37

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

přesně tak, ještě by ho psi pochcali

0/0
10.2.2009 12:43

Ssamorek1

...

Je pravda, ze vetsina chovani psu, zavisi na panickovi, ale neni tomu tak porad. Nikdy ale nikdy nevite co vaseho milacka trefi pres nos a muze byt sebeklidnejsi. Najednou po 10 letech zautoci a pak si rikate: "ale to neni mozne, vzdyt on byl vzdycky tak mirumilovny." V tomhle pripade vina byla rozhodne u babicky. Jak muze nekdo nechat trimesicni dite v blizkosti psu??? Vzdyt se vi, ze deti psy casto drazdi. Hodne psu se s detma vylozene nesnesou.

0/0
9.2.2009 19:30

captain cook

Re: ...

jj

0/0
10.2.2009 7:37

killy

Zviřátka mám rád, i pejsky, i veliký.... ale

..vaděj´mě všichni, co denně zase®ou chodník před domem.....   :-/

0/0
9.2.2009 18:13

vasek.lu

Re: Zviřátka mám rád, i pejsky, i veliký.... ale

Myslis, ze je to vazne chyba tech psu, nebo jejich majitelu, ze je tam nechaji vys.at a jeste to po nich neuklidi?

0/0
9.2.2009 18:24

Ssamorek1

Re: Zviřátka mám rád, i pejsky, i veliký.... ale

R^

0/0
9.2.2009 19:30

vasek.lu

Bulvar 1/

To mame zase vodu na mlyn. V bulvaru i-dnes se uvede, ze kousal straslivy stafordsirsky terier, coz je plemeno, ktere nikdy neexistovalo. Americky stafordsirsky terier nebo stafordsirsky bulterier. Druhy jmenovany je druhe nejrozsirenejsi plemeno v Britanii a jejich oficialni pocet (=prihlasenych cistokrevnych jedincu) je zhruba 300 tisic (!). Kdyby slo o takrvelacne plemeno, musela by byt britska populace masakrovana temito selmami prakticky denne.

Problem neni v psim plemeni, plemeno o sobe neni nebezpecne. Nebezpecny muze byt jenom konkretni pes, a to vinou spatne socializace, vychovy, vycviku aj. , (takze vinou majitele), vinou konkretni situace nebo kombinaci techto faktoru. Nekdo tvrdi, ze problem je fyzicka sila urcitych plemen, ale zabit 4-mesicni dite dokaze bohuzel i ten Jack Russel, jak se stalo pri tehle tragedii.

0/0
9.2.2009 17:31

vasek.lu

Bulvar 2/

Pes neutoci bez priciny a normalne vychovany pes neudela to, co tihle dva z clanku, navic 2 psi uz jsou smecka a jejich chovani se meni. At svemu psu verim sebevic, nenecham ho o samote s malym ditetem, nemusi chtit ublizit, ale obrovskym nepomerem jejich fyzicke sily by mohlo dojit k cemukoli i nechtene. Sami mame stafbulika a prave 4-mesicniho chlapecka, tak vim, o cem mluvim.

0/0
9.2.2009 17:32

petyo

Re: Bulvar 2/

No hlavně tam proběhla špatná socializace mezi děckem a psem a evidentně ti psi z toho byli stresovaní. Znám spoustu psů co stresuje nářek malého děcka. prostě na to nejsou zvyklí. Bohužel tupost některých majitelů nezná mezí. Nechat psa a tříměsíční děcko spolu. když na sebe evidentně nejsou zvyklí je idiotismus. A co je nejdůležitější, vůbec to není o plemenu. Tříměsíční děcko je schopno zabít každé plemeno psa. Je to o konkrétním psu.

0/0
9.2.2009 18:14

engels

7

stadforda , hm tak hodne pejsky, hm znama je ma a vetsi svi*e psa jsem nevidel

0/0
9.2.2009 17:04

tripik

Re: 7

hele z ditete taky vychovas sviňku.....tak ta znama proste neumi vychovavat psy...par znamych ma statfrorda....a jestli si mam vybrat mezi labradorem a stf takberu stf

0/0
9.2.2009 17:12

Sampis

Re: 7

No tak to jste toho moc neviděl.

0/0
10.2.2009 7:35

chenile

no ale to jsou blbi ti rodice i babicka

pes nema u maleho ditete co delat... mam malinkatyho psa... a nikdy bych ho nenechal bez dozoru s malym deckem... radeji ho ani nedavam blizko...

i kdyz je hodnej....  ale hrabnete hodnymu psovi do oci (coz deti umej moc dobre) a uvidite..

0/0
9.2.2009 16:45

tripik

Re: no ale to jsou blbi ti rodice i babicka

presne tak nahoda je blbec.....kdyz tam je majitel tak pes si uvedomi ye nesmi reagovat na provokace(tahani, skrabani...)ale buhvi jak by zareagoval kdyz bych za rohem......mysli ze nijak....treba 100x...ale po 101x uź by to treba neskousl....a bus...a mam loveckyho..taky ten vi jak kousat:)

0/0
9.2.2009 16:52

dohlib

Chyba je v hlavně v lidech

Pokud jsou psi dobře socializovaní a vychovaní, bez důvodu dítěti neublíží. Ale o tom se nikdy nemluví. Ale chyba je největší asi v tom, psi si chránili vlastní domov a nebylo jim umožněno pochopit, že toto dítě není vetřelec, ale člen domácnosti a smečky, i když dočasný. A spuštění reakce psů možná bylo v tom, že když přišlo dítě do domu, oni byli zahnáni nebo zavřeni - to je ta největší CHYBA ! 

0/0
9.2.2009 16:35

tripik

Re: Chyba je v hlavně v lidech

nesohlasim...pripad y nemecka....rotvik roztrhal dite.....veterinar tomu nechtel verit protoze tak hodneho rotvika neznal...udelal pitvu a pes mel v hlave skrze ucho narvanou 5cm tuzku...jak se tam vzala?....takz mam psa...vymaraka....a ackoliv mu na 99%verim tak s detmi ho o samote nenecham...a toho tahaji ya ocas a usi (samozrejme to deti nesmi delat - ale porad to jsou deti a tak si to obcas neuvedomi)

a co jsem chtel rict? socializace nestaci...je to porad zvire a jedna instiktive...ackoliv s namim psi již nekolik tisicileti zijou

0/0
9.2.2009 16:40

chenile

Re: Chyba je v hlavně v lidech

presne tak... pes se bude branit pokud mu bude nekdo ublizovat... at je to kdo je to.

0/0
9.2.2009 16:46

yrral

kdo hlídal dítě?

Přeci nemůžu nechat 3m dítě samotný se psi a zvlášť těchto ras. Máme retrievra, který si nechá vše líbit, ale nikdy bych s ním nenechal takhle malý dítě samotný.

0/0
9.2.2009 15:15

eizoeizo

Re: kdo hlídal dítě?

přesně tak. stejně jako bych ho nenechala samotné s cizím člověkem.

0/0
9.2.2009 15:20

tripik

Re: kdo hlídal dítě?

myslim ye ho pokousal ten jack,,,statford bzl jeste stene ...no a ten starsi pes proste yarlil...a to stacilo jen zavrit dvere....

0/0
9.2.2009 16:35

J. Adamec

Jsem zvědavej,

jestli až tohle udělá vlčák nebo jezevčík, tak jestli si taky někdo bude honit triko na zákazu bojovejch plemen.

0/0
9.2.2009 15:13

Sampis

Re: Jsem zvědavej,

JRT bych zakázal. Jsou to nebezpečný krvelačný bestie.

0/0
10.2.2009 7:37

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

každej živočich může zabít, nebo aspoň zranit... proč zrovna pes by měl být výjimkou? Krom toho tak malý dítě měla babka hlídat...  

zpřísňovat se nic nemusí, stačí, když se bude vyžadovat, aby pes byl na vodítku, když je na veřejnym místě (komu se to nelíbí, nemá si psa pořizovat - my si taky pořídili zahradu, aby se mohl vylítat... i když stejně furt chrápe ;-D)... ale to je už do jiný diskuze... prostě příroda se řídí sama a kdo to nechce pochopit, trpí

0/0
9.2.2009 14:55

tripik

Re: hmm

no doufam ye psa nechas i nekde probehnout...zahrada nestaci....proc myslis ye jen chrape...protoze se nudi....

0/0
9.2.2009 16:41

petyo

Re: hmm

Proč by nestačila zahrada?8-o

0/0
9.2.2009 18:17

jafis

To je prostě

strašné, je mi z toho špatně, ještě tam dají i fotku. Prostě hrozné.

0/0
9.2.2009 14:54

sageorg

Zvířeti.......

se prostě věřit nedá.Bohužel pro mnohé již pes není zvíře.

0/0
9.2.2009 14:39

BedlamW

Re: Zvířeti.......

Ne, pes je clovek.

0/0
9.2.2009 16:54

tygřice

Ta babička snad musí být nesvéprávná

Já mám psy ráda, sama mám doma velkého půlmetrákového hafana a jsem si stoprocentně jistá, že by miminku neublížil. I malé koťátko, které jsme adoptovali, přijal velmi přátelsky. A to na něj kocourek dost často z legrace  "útočí" a  ťafne ho packou s lehce povytaženými  drápky po čumáku, až chudák pes kolikrát zakňučí, ale nechá si to líbit a nikdy kocourkovi neublíží. Ani když mu kocour strká čumák do misky, kam mu právě dávám žrádlo. Ale kdybych měla doma tak malé miminko, nikdy bych nedovolila psovi, aby se bez dozoru vyskytoval v jeho blízkosti. Ne proto, že by mu snad chtěl ublížit, ale z hygienických důvodů: aby ho láskyplně neolizoval a neslintal mu do postýlky. Takže fakt nechápu, proč psi měli v noci přístup do pokoje, kde spalo dítě.

0/0
9.2.2009 14:39

EWCZ+

Smutne.

Ona pry v UK dost vzrostla v poslednich letech zlocinnost, hlavne vloupani. Pry se ti hayzlici nestydi vlamat se do domu, i kdyz jsou obyvatele doma. A pry je to mnohem horsi zvlaste od doby, kdy v UK zprisnili zakon na drzeni zbrani a pomalu nemuzete mit ani kapesni nozik typu rybicka. Tak holt to stara pani chtela resit pomoci psa...:-/

0/0
9.2.2009 14:30

Bývalý volič ČSSD

Zase chce někdo ubližovat pejskům?

Ochránci zvířat, do útoku!

:-©

0/0
9.2.2009 14:24

Sampis

Re: Zase chce někdo ubližovat pejskům?

Ano, JRT je třeba zakázat, aby se to již neopakovalo.

0/0
10.2.2009 7:38

12345hanka

Tito psi

bývají dost žárliví a hlavně na děti. Jak je mohli nechat bez dozoru s malým dítětem, to nepochopím. Je to ovšem tragédie.

0/0
9.2.2009 14:20

tripik

Re: Tito psi

statford?ten deti miluje....typuju ze to vzprovokoval ten russel.....

0/0
9.2.2009 16:43

Vilém Hynek Jarmila

řešit měli spíš tu babičku

Ta si pořídila dva psy, které nezvládla. Ti psi za nic nemohli.

0/0
9.2.2009 13:47

srbská provincie Kosovo

Re: řešit měli spíš tu babičku

Kousali psi, ne babička. Proto je správné, že byli utraceni. Babička nesse odpovědnost za své psi.

0/0
9.2.2009 14:40

Dylan

Re: řešit měli spíš tu babičku

tak měli ještě utratit babičku, když je taková blbá kráva

0/0
11.2.2009 13:25

Kqubi

to je nějaký zmatený..

mám roční stafordku a je mi jasný, že to zvíře je schopný napáchat velkou škodu..leč záleží na výchově a na zdravém rozumu majitele..nic víc nic míň...pokud si vzala stafa na hlídání majetku tak co dělal po půlnoci v dětskym pokoji?to je jako dát tomu dítě pod polštář odjištěnou zbraň..mno a k russelovi se nebudu vyjadřovat - páč to je swiňka od narození..a ve smečce to jde rychle - známe i od lidí..je to smutný,ale chyba rodičů - babičky..neuděláš nic:-/BTW staford nepřekousává - chytne a rve..leda, že se o to dítě tahali..strašná představa:(

0/0
9.2.2009 13:46

_Jolly Joker _

Re: to je nějaký zmatený..

JJ, tyhle rodice bych fakt chtel...a jeste davaji rady ostatnim, aby neverili svym psum :-© Je to jen jejich chyba, tyhle rasy to maji v povaze, at si je vychovate, jak si je vychovate, stejne musi mit clovek trochu nadhled a predvidat. Urcite bych dal moji malou na hlidani k babicce, kdyby mela staforda a JRT... Rv

0/0
9.2.2009 14:11

eizoeizo

Re: to je nějaký zmatený..

Každý jedinec je jiný. Kdoví, co bylo tohle zvíře zač. Jestli ho měla na hlídání, tak se dá předpokládat, že si vybrala nějakého agresivnějšího kouska. A u tohohle plemene navíc někteří "chovatelé" křížením záměrně podporují agresivitu, kterou už mají geneticky danou i tak.

0/0
9.2.2009 14:21

tripik

Re: to je nějaký zmatený..

anglickz statford na lidi neutoci...je to spolecenske plemeno jako je treba yorkshire....alkorat je mnohem chytrejsi...a co je v rodine urputne brani...jedine co nema rad jsou cizi psi....

0/0
9.2.2009 16:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.