Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tři důvody, proč to Rath dělá špatně

Pan František je z Čech a je penzista. Obyčejně, po našem, nebohatý. Poplatek v krajské lékárně zaplatil se slovy "milodary od Ratha nechci". Lékárník mu dal za tu zásadovost lízátko a mrknul na něj (lékárníka nechme pro jistotu v utajení, co kdyby přísná ruka hejtmanská...).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

český venkovan

...k blbu se nevyjadřuji.....

0/0
19.2.2009 7:55

ur=BANEC

klik na video

http://www.davidrath.info/

;-D

0/0
12.2.2009 4:53

dasa0302

Souhlasím s autorkou

Tohle je přesně ten rámec, který dané téma má mít.

Demagogických řečí od tématu o okrajových efektech jsme už slyšeli dost.

To, co kraje předvádějí je skutečně pokus o obcházení zákona, nic jiného.

Jde o propagandu, pacient je jim ukraden. Jinak by usilovali o změnu zákona a ne o občasné upuštění od poplatku 30 Kč    R^.

0/0
10.2.2009 15:02

Ja su Kača Praskačova

Paní Bendová

očekávám od Vás také, že se s velkou vervou pustítet do našich představitelů za  rozkradení  republiky. To jistě neuděláte, přece si to u současných vládních papalášů nerozházíté. Ovšem článek o důchodcích  to si ráda do nich kopnete, že to si u ODS uděláte dobrý dojem. Raději kdyby jste se zamyslela a odpověděla těm důchodcům kam se poděl ten majetek, co se postavil z jejich peníze, některé objekty v akci "Z"  staveli tito dnešní důchodci zadarmo hlavně na vesnicích. Co se potom za hubičko prodalo kamarádům v privatizaci. Proč potom nepátráte, kde je ten majetek a proč tyto peníze  nešly práve do zdravotnictví. A samozřejmně Vám ani Vám podobným nevadí, že paní Topolánková má za 1200 000 Kč ročně ochranku a šoféra? Proč Vám nevadí rozhazovačnost.   Nejsem pro úplné zrušení poplatů, ale to co udělala ODS je opravdu zlodějna. Proč platit za každou položku na recept? Proč mají platit chronicky nemocní lidé, kteří si svoji nemoc nezavinili? 

0/0
6.2.2009 20:51

wiki5.5

Re: Paní Bendová

a kdy se vam ten uraz stal?

0/0
12.2.2009 3:55

--Judith--

Re: Paní Bendová

Mluvte prosím k věci.

0/0
19.2.2009 7:53

JugoB

Politická "objektivita"

Respektuji právo autorky na prezentování vlastního názoru. Očekával bych ovšem, že parlamentní komentátor bude mít v politických záležitostech větší nadhled. Pan Rath rothodně není jediný, kdo prosazuje svou zvůli za každou cenu. Samy poplatky byly prosazeny mnohem nětší zvůlí vládní koalice... A soudit Karla za to, že tento stát po desítky let nebyl schopen zajistit zdravotní péči patřičné financování, a proto teď  důchodcům tvrdí, že si za život naspořili málo,  je podle mne projevem ubohosti.

0/0
5.2.2009 13:24

marrba

Re: Politická "objektivita"

"Samy poplatky byly prosazeny mnohem nětší zvůlí vládní koalice" (konec citace)

Koalice která vyhrála parlamentní volby, a legitimně prosazuje zákony v parlamentu. Vyhráli, tak mění zákony, tak to je ve všech demokraciích.

Naproti tomu hejtmani za ČSSD vyhrali krajské volby, řídít mají kraje a ne vymyslet jak obcházet zákony, možná kontroverzní  a sporné, ale hlavně PLATNÉ.

To je ten hlavní rozdíl p.JugoB

0/0
5.2.2009 17:45

Leporelo z lepenky 9

Re: Politická "objektivita"

R^

0/0
5.2.2009 17:48

rychloslimejs

Re: Politická "objektivita"

co napsat vic nez: ty mujj mily maly hlupacku... koalice sla s poplatky do voleb, i proto je mozna vyhrala... ja je prave kvuli nim a reformam, ktere nebylo CSSD schopno udelat za 8 let vlady, volil...  a kecy o tom, ze stat nebyl schopen... jsi vazne hodne hloupy, myslis, ze existuje stat, ktery neco takoveho umi? ano, ale ma v podzemi hodne hodne ropy, jmenuje se Kuvajt....

0/0
5.2.2009 18:33

Falconeyex

rozstrošená skleroza

S tou roztroušenou sklerózou jste se madam redaktorko trochu sekla, neboť se na přístupu k mé matce, co ji dlouhodobě má nic nezměnilo. Dřív byla na dobré léky moc stará (teď jí je 55, ale tohle jí říkali kdykoliv po 45 roku) a nyní to samé. Nejenom že tak, polovina našeho skvělého lékařského stavu ví jenom podle názvu, že tahle nemoc existuje, povětšinou tyto pacienty považují za hypochondry (nemluvě o posudkových lékařích, ti jsou bez prominutí snad bez výjímky zkrachovalé existence lékařského světa). Já ze 40kKč platu odvádím na zdrávko poměrně dost, mám ještě 2 sestry, které taky odvádí hafo peněz (jedna má mnohem větší plat než já). Poplatky v lékarnách platíme. Vím že to je trochu offtopic, ale myslím si, že paní redaktorka žije ve světě snů.

0/0
5.2.2009 13:23

janozbrna

někdy méně je více

Chyba není ani ve Františkovi ani v Karlovi,ale ve špatném nastaveníKdyby šlo jen o polatek u lékaře 30 Kč,a poplatek za stravu v nemocnici tak yb většina lidí určitě nedala příležitost panu Rathovi.Ale protože jste k tomu přidali poplatky za novorozence,polatky za položku  v lékárně,tak to už bylo asi peo mnoho lidí nestravitelé.Proč nepíšete o tom paní Bendová,že reforma byla zbrklá a zača odzadu.Teď už těžko budete svými články přžesvědčovat i voliče středového typu.Koukat se jako kůň s klapkami jen jedním směrem je oprtavdu cesta vedpucí k nezdaru.

0/0
5.2.2009 13:13

ukrutnej_kritik_niemandu

Karlové píší: Celý život jsem si platil

Jó? Zdravotní pojištění se platí od roku 1993, zajímalo by mě, zda "pan Karel" po tomto datu so systému zdr. pojištení něco přidal ! 5ekl bych, že nic :-(:-©:-©

0/0
5.2.2009 11:35

dasa0302

Re: Karlové píší: Celý život jsem si platil

To se mýlíte, zdravotní péči si platíme odjakživa.

0/0
10.2.2009 15:04

Lombardo666

Blbost

To jsou pěkné útoky na přecitlivě uvažující idividua, ale já pořád nechápu, proč mě to má zajímat? Já platím solidní peníze tomuto státu, ale proč těch 30? To platit nehodlám a je mi úplně jedno kolik lidí je na přístrojích, kašlu na to.

0/0
5.2.2009 11:30

Dr No

Re: Blbost

Jestli vás nebo některé z vašich blízkých potká ta smůla a budete ty přístroje potřebovat, možná pochopíte ....

0/0
5.2.2009 11:36

karelwesely

Re: Blbost

Chtěl bych si s tebou popovídat  až budeš dodělávat někde na přístrojích, nebudou peníze a nikoho to nebude zajímat. Vážně bych u toho chtěl být....:-)

0/0
5.2.2009 11:36

ukrutnej_kritik_niemandu

Re: Blbost

Troubo :-);-D:-©:-P

0/0
5.2.2009 11:37

12345hanka

Re: Blbost

Těžko jsou to solidní peníze, o to jde. Každý platí trochu, aby od těch, co to nevyberou, zbylo těm, co potřebují víc. Vy jste zřejmě... safra, chtěl jsem užít příměr z pralesa, ale zvířata všeobecně mají schopnost chovat se altruisticky, tak to bych je porovnáním s vámi urazil.

0/0
5.2.2009 12:05

(@)

Paní Bendová, naprostý souhlas, jen bych dodal...

..že jediné, co mi na poplatcích vadí a co asi také zkazilo jejich širší přijetí, je kostrabaté zavedení plateb ve zdrav. zařízeních. To cinkání drobnými je fakt šílené a nepochopil jsem, proč když si mohu v trafice koupit jízdenku na MHD, tak proč se nemohly vydat obdobné 30Kč univerzální kupónky k doktorům. 

0/0
5.2.2009 10:33

12345hanka

Re: Paní Bendová, naprostý souhlas, jen bych dodal...

K tomu bych se podepsal. Automaty, do kterých kolegyně s nemocným dítětem na pohotovosti musela nasázet 90 Kč v drobných... to je nedůstojné. A na návodech nikde kouzelné slovíčko....

0/0
5.2.2009 12:06

Hohewarte

Paní Bendová skvělý článek říkají někteří........

Paní Bendová, máte splněno. Možná vás za to některá farmaceutická firma zařadí mezi lékaře na "odborný zájezd" nazvaný " Za poznáním života lvů přes celou Afriku".

Hodný a hrdý pacient František s vámi určitě nepojede , ale rád vám na to přidá.

On totiž věří panu Cikrtovi a teď i vám, že pomáhá v léčbě těžce nemocných pacientů a přispívá rád . Někdy si přitom František i zabečí.

0/0
5.2.2009 9:57

Dominica

Re: Paní Bendová skvělý článek říkají někteří........

To je, panečku samostatnost, bouchnout do stolu a říct, na rozdíl od těch ovcí, co poplatky platí, "já ty poplatky platit nebudu a basta! Poplatky by neměly podle mého platit pouze děti do osmnácti let. Nevydělávají si, takže jejich rodiče jsou poplatky zatíženi několikrát. A když jsou děti více nemocné, to Vám jsou pálky! A když ti rodiče bydlí někde na malém, městě, kde se poplatky hradí všude - u doktora i v lékárně, to Vám je skvělý pocit z té rovnoprávnosti. Ale platí, aby jejich děti (a s nimi se sveze i ten přechytřelý Karel, který si celý život platil, ale i ty socky, co si celý život neplatily a teď mají také nárok na péči i recept bez poplatku) měly ve státním banku dost peněz na zdravotní péči. Ale podle současné situace nebudou mít ani zdravotní péči, ani kvalitní školy, ani silnice a infrastrukturu. ČSSD se chystá znárodňovat, neboť už nyní ví, že jinak, než krádeží, peníze nezíská. Svými nezákonnými postupy jen testuje, zda půjde "právní" cestou, případně jinak.

0/0
5.2.2009 10:08

(@)

Re: Paní Bendová skvělý článek říkají někteří........

R^ NAPROSTÝ SOUHLAS. I když...u těch dětí, ono to máte těžké..Rozhlédněte se kolem sebe. Čím vším dnes rodiče zahrnují děti, už jen když vidím ty hordy mamin, co tahají ratolesti do různých mekáčů a tady do nich cpou nezdravé věci a nechají tam za posezení zcela zbytečných mnoho stokorun - a pak nemají na poplatek, když se jim děťátko z těch hamburegrů zese*e?

.

Takže děti bych řešil ADRESNOU dávkou v oprávněných případech...Obdobně to platí u důchodců.

.

Ale se zbytkem jinak naprostý souhlas!

0/0
5.2.2009 10:26

Dr No

Re: Paní Bendová skvělý článek říkají někteří........

Ono s těmi dětmi a důchodci (a mnoha jinými lidmi) se to má tak - oni už jsou zvýhodněni a pořádně, protože za ně platí zdravotní pojištění stát - což je cca 20 000 ročně ....

0/0
5.2.2009 11:38

mozolek

Re: Paní Bendová skvělý článek říkají někteří........

a nemají se rodiče starat finančně o "děti" do 18 let i proto, že na ně dostávají přídavky ? Ty snad jsou i na to.

0/0
6.2.2009 13:48

(@)

Re: Paní Bendová skvělý článek říkají někteří........

A nějaký věcný argument by nebyl? V čem paní Bendová nemá pravdu? Pokud nejste schopen racionálního zamyšlení a i exaktní jasné věci vám připadají jako otázka "víry" (proč bych měl Cikrtovi věřit -nevěřit, když se to dá jasně dokázat?), pak se na váš příspěvek nadá říct nic jiného, než že JSTE HLUPÁK.

0/0
5.2.2009 10:19

Karel Jiráček

Re: Paní Bendová skvělý článek říkají někteří........

No já bych zase velice rád přispěl těch 30,-  KČ Vám osobně na psychiatra. Neberu Vám právo na vlastní názor, ale ten blábol co jste sepsal je opravdu trochu moc ...

0/0
5.2.2009 11:17

Hohewarte

Re: Paní Bendová skvělý článek říkají někteří........

Jste opravdu šťastný člověk.

0/0
5.2.2009 11:26

Dominica

Konečně někdo řekl v médiích o "rovnosti" v péči

Článek je skvělý, díky. A k té starosti na závěr - nejen, abychom nepotřebovali drahou léčbu, ale ČSSD ve výsledku navalí daně a poplatky na nás, co ještě pracujeme, OSVČ opět znepříjemní život a uvalí na ně další daně "z dýchání a z vousů" a určitě vymyslí spoustu dalších skvělých věcí, aby odrala ty, co pracují a podpořila ty, co nikdy pracovat nechtěli. Zatížit rodiny s dětmi (s dětmi staršími čtyř let - do čtyř let dostávají rodiče více či méně významný příspěvek na výchovu a mohou při tom klidně chodit do práce, po čtvrtém roce věku nemají nárok ani na přídavky na děti) více než jiné lidi je zločin, ODS na to právě dojela. ČSSD to dotáhne do konce a udělá socky ze všech, kdo upřednostní rodinu před kariérou a samostatnost před sociální sítí. To prostě už zadotovat nezvládneme.

0/0
5.2.2009 9:57

tenisovejloket

skvělé

díky paní BendováR^R^

0/0
5.2.2009 9:44

ronousek

S článkem souhlasím

Vážená paní Bendová, děkuji za výstižný a srozumitelný článek k problematice poplatků ve zdravotnictví. Škoda, že bývalý ministr zdravotnictví pan Julínek to všem těm Karlům nedokázal takto vysvětlit.R^R^R^

0/0
5.2.2009 9:39

Kecal1

Co to vlastně Nečas v předvolební dbeatě povídá ?

http://www.youtube.com/watch?v=8jR22gbigUs

Nebo redaktorka snad slyší něco jiného ?

0/0
5.2.2009 9:37

Majkyho_pupik

jeden

z nejlepsich clanku na idnes za posledni mesice, skoda ze tu neni karma:-)R^

0/0
5.2.2009 8:53

jajaja00

Zpráva a postřeh:

http://www.novinky.cz/clanek/9339-rath-pozaduje-vysokou-spoluucast-pacientu.html

Jihomoravský kraj, jelikož hradí zdrav. poplatky, od dubna zvyšuje jízdné v integrované dopravě cca o 50% procent.

0/0
5.2.2009 8:46

madqwert - obet cenzury ydnes

aha, takze tech 7 mld co se vybralo na poplatcich spasi

nase zdravotnictvi... a proc se tedy na uctech pojistoven vali 30 mld? ty nechybi? ;-D

0/0
5.2.2009 8:26

krtkoun

Re: aha, takze tech 7 mld co se vybralo na poplatcich spasi

ne ty nas nespasi, ale jsou jako brzda na to aby penize sly tam kam maji a ne do jidla a do zbytecnych navstev  vsechno ma svou cenu - vite co nic nestoji opravdu za nic nestoji - jen to bohuzel pacient neni schopny poznat!

0/0
5.2.2009 8:33

madqwert - obet cenzury ydnes

Re: aha, takze tech 7 mld co se vybralo na poplatcich spasi

kvuli julinkovnemu lide mene jedi? ;-D

0/0
5.2.2009 8:38

jajaja00

Re: aha, takze tech 7 mld co se vybralo na poplatcich spasi

Ty jsi opravdu exkluzivně hloupý (napsáno velejemně)

0/0
5.2.2009 8:45

krtkoun

Re: aha, takze tech 7 mld co se vybralo na poplatcich spasi

Ne penize na tvoji operaci nebo na tvoji onkologickou lecbu se neproji v  rohlikach ci jogurtech...  tak jako vsude na  svete  se  z pojisteni hradi lecba - pro vsechny!

A  kdyz zaplatis 30 kacek za navstevu tak si rozmyslis jestli tam pujdes jenom proto ze si se blbe vyspal - lekari maji min pacientu , pojistovny jim min zaplati a potom je na to treba koupit lepsi protezu, nebo kvalitnejsi lek pro tebe , tvou mamu  nebo tve dite...   velmi jemne  napsano!

0/0
5.2.2009 8:58

(@)

Re: aha, takze tech 7 mld co se vybralo na poplatcich spasi

Madqwert by potřeboval protézu mozku a protože ví, že není, tak bude prudit kvůli halířům...:-)

0/0
5.2.2009 9:05

(@)

Re: aha, takze tech 7 mld co se vybralo na poplatcich spasi

Ne, ale za bufet  v nemocnici si zaplatí sami, na to si snad zdrav. pojištění oparvdu neplatíme. O co ti jde? Jsi opravdu tak nechápavý, jak předvádíš? ;-D 

0/0
5.2.2009 9:01

(@)

Článek podepisuji...

..jen už by to snad chtělo přestat s tím strašením, že příští rok by měli tihle fašističtí troubové vyhrát volby???? To jsme opravdu národ hloupých Karlů? 8-o ? ? ? 

0/0
5.2.2009 8:22

Dominica

Re: Článek podepisuji...

bohužel už to tak bude, v tomhle směru nejsem optimista, červená se líbí spoustě lidem, na odstínu nesejde...

0/0
5.2.2009 9:58

(@)

Re: Článek podepisuji...

Ona už jim ta červená přes oranžovou hodně hnědne, to už není jen o odstínech. Lidi by zase jednou měli prokázat, že nejsou hloupí...chjo..já vím, nekonečný boj. 

0/0
5.2.2009 10:16

krtkoun

dekuji naprosto souhlasim

Dekuji autorce,  naprosto vystizne ,doplnuji jeste , ze  zasahy soc d.em  pokud se bude setrit na poplatky nekde jinde a penize na peci  se proji v nemocnicich, nebo se vezme  napr z udrzby silnic a pod  - budou stat lidske zivoty! - v nemocnicich, na silnicich -je to zrudne co delaji je to zlocine - a lide jim sami strcili hlavu do opratky !

0/0
5.2.2009 7:47

madqwert - obet cenzury ydnes

Re: dekuji naprosto souhlasim

zatim setri akorat pojistovny, maji 30 mld na uctech ;-D

0/0
5.2.2009 8:27

Majkyho_pupik

Re: dekuji naprosto souhlasim

na uctech nemaji 30 mld ale nejakych 24 mld., cast jsou povinne rezervy a cast jsou penize ktere se zacnou do systemu davat, neb jak jiste vis od ledna 09 doslo k navyseni uhrad vykonu vsech zdravotnich zarizeni o 10-15% takze bude vice penez pro lekare i pro nemocnice

0/0
5.2.2009 9:04

čochtan

souhlas

Plně souhlasím s autorkou článku za její přesné vystižení stavu v našem zdravotnictví .Po případném vítězství Čssd si nedovedu představit ten chaos,který nastane po intervencích pana Ratha a jemu podobných.Myslím si ,že by bylo dobré ignorovat jeho prohlášení a výkřiky,jen mu tisk nahrává v popularitě u lidí typu Karla,kteří jsou krátkozrací,nebo vidět nechtějí .Jeho demagogie překračuje soudný úsudek a jeho arogance nezná mezí.Těžko pochopit,že má oblibu u určité sorty lidí.

0/0
5.2.2009 7:38

Micheall

To je presne...

Vynikajici clanek, naprosto trefny... R^

0/0
5.2.2009 7:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.