Diskuze

Řídila osoba blízká? Zaplať, nebo to dokaž, navrhuje poslanec

Poslanci vymysleli další způsob, jak ukončit oblíbenou výmluvu řidičů přistižených při dopravním přestupku. Kdo bude tvrdit, že na snímku automobilu překračujícího rychlost není on, ale osoba blízká, buď zaplatí 2 tisíce korun a nepřijde o trestné body, nebo svou nevinu bude muset dokázat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

barbudo

4. 2. 2009 9:16
Pořád jen vymýšlejí ko ko tiny ...

... zrušení dopravní policie prostě znamená zrušení pokut ...

... jediné, co se dá se záznami o přestupcích dělat, je informovat pojišťovny ...

... ty pojišťují vozidla a je na nich, aby posoudily rizikovost množiny řidičů používající dané vozidlo ...

0 0
možnosti

kunta_kinte - obet rude cenzury

3. 2. 2009 19:00
No

Podel toho co tu ctu , tak Merk je krasny pripad cloveka, co uda i vlastni mamu.

S navrhem zasadne nesouhlasim, kdyz je policie  neschopna, tak je to jeji problem.

Vlastne je to jednoduche, vsude svihnem kamery a budem rozesilat slozenky, co by jsme se namahali nejakym pohybem venku, ze fizlove.... :-© :-©  Pan poslanec je ksindl nejvetsiho kalibru...

0 0
možnosti

Merk

3. 2. 2009 19:05
Re: No

Tak to asi neumíš číst. Já nikoho udávat nechci a nechci ani nikoho nutit, aby udával. Holt čtení a porozumnění psanému textu je dřina, tomu rozumím. 8-o

0 0
možnosti

petr_leicester

3. 2. 2009 18:13
jj

je videt ze Merk je tu celkem za id*ota;-D to snad neni mozny....proc s Tebou nikdy tady nesouhlasi??

0 0
možnosti

Merk

3. 2. 2009 18:29
Re: jj

Znáš to, mezi slepými jednooký králem. R^ Už jsi konečně někde našel nějaký ten obecně závazný výklad ze sbírky zákonů, který je tam snad dokonce "u každého zákona"? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

-=koloděj=-

3. 2. 2009 15:19
njn

Bude zajímavý, až nějakým těm, kteří nadšeně kvičí po omezení svých vlastních práv (jmenovitě např. Merk) se stane např. následující hypotetická situace:

Majitel má auto před domem, celej víkend ho nepotřebuje. V pondělí jde k autu a zjistí, že se nenachází na svém místě, tedy jde, a nahlásí krádež a myslí si, že je z obliga. Ovšem v sobotu jeho auto zachytila kamera, jak "překročilo" rychlost. No ale pane, krádež jste nahlásil až v pondělí, pokud neprokážete opak, spáchal jste přestupek vy a vy musíte dokázat opak. No a když byl pán celej víkend doma sám (dost pochybuju, že takovej trouba jako Merk mohl uhnat nějakou babu - i když je fakt že některý ženský jsou jednodušší) tak mu nemá kdo dosvědčit, že skutečně doma byl a přestupek nespáchal. Smůla, prokaž nevinu anebo zaplať, předpokládá se, že jsi vinen, protože auto. (a posléze je možno rozšířit i na případy, kdy dotyčný nabere na pumpě a odjede bez zaplacení, případně sestřelí paní s kočárem na přechodu a ujede)

0 0
možnosti

Merk

3. 2. 2009 17:52
Re: njn

Milý frku Koloději, je hezké, jak tu v důvěře ve vlastní genialitu předkládáš absurdní situaci, kterou lze přitom pokrýt zcela jednoduše - v případě nahlášení krádeže není provozovatel vozu odpovědný za dobu tomuto nahlášení předcházející. A je to. Předpokládám že nikdo (s výjimkou koloděje a jemu podobných výmastků) nebude ochoten nechat si ukrást auto, aby nemusel zaplatit 2 tisíce za dopravní přestupek. Máš tam ještě něco, třeba skutečný argument? ;-D;-D;-D Bože, bože, já ten český národ zbožňuju, prostě vždycky bude hledat milion důvodů, proč něco nejde, než aby řešil, jak to udělat, aby to šlo. Ne nadarmo jsme rájem neschopů a flákačů. 

0 0
možnosti

qweb

3. 2. 2009 12:55
D**i* Šeich

D**i* Šeich by měl každé ráno naklusat na policii a předložit důkazy o tom že se nedopustil všech možných přestupků a zločinů které jsou v zákonech popsány. Jak by něco věrohodně nedoložil měl by dostat doživotí.

Možná by mu v chládku došlo, kam až potlačování lidských práv může dojít. Rv

0 0
možnosti

Merk

3. 2. 2009 13:02
Re: D**i* Šeich

David se snad vytečkovávat nemusí, ne? ;-D:-P

0 0
možnosti

qweb

3. 2. 2009 12:50
Morálka

To už jsme na tom s právem v tomto pochybném státě tak mizerně, že každý VRAH A ZLODĚJ má větší práva než ŘIDIČ?

0 0
možnosti

Glumik1

3. 2. 2009 12:20
Morálka

To už opravdu jsou Češi na tom s morálkou tak bídně, že si tady vzájemě musí radit jak nejlépe LHÁT?

To už opravdu nemáte kousek CTI v těle?

To skutečně chcete předávat dál svým dětem tyto názory?

Opravdu není vhodnější zákony (byť nedokonalé) dodržovat a když už k nějakému přestupku dojde, tak prostě na férovku přiznat vinu?

Je mi tak smutno ;-(

0 0
možnosti

martas_1.8T

3. 2. 2009 14:16
Re: Morálka

Nevim, proc se tu stale dokola resi VYMLUVY! Vymluva je neprijatelna, ale az diky podobnemu zakonu budes muset udat manzelku, dite nebo rodice, pak mozna pochopis, jak moc spatny tenhle navrh je. Souhlasim, ze odsouhlasenim tohoto navrhu budou mit zlocinci vic prav, nez ridic. Mimochodem, soudce primo pocita s tim, ze obzalovany muze na svoji obhajobu lhat, zatimco svedek musi mluvit pravdu. Pokud se prokaze ze jeden z nich lhal, obzalovany za to lhani primo trestany neni, svedek se ovsem dopousti TC.

Muj pohled: nikdy bych se takhle nevymluvil. Az budu muset ale naprasit sve rodinne prislusniky, asi mira meho znechuceni presahne vse, co jsem dosud zazil.

Otazka k diskuzi: Proc ja pri soudni pri s jinym clovekem musim dokazovat jeho vinu, pokud ho za vinika oznacim, zatimco policie ma mit jednoduchy nastroj k potrestani prakticky kohokoliv, bez zadne snahy? Proc radeji neudelaji neco pro to, aby dukazni rizeni nebylo potreba? Napr vyrazit k silnicim?

0 0
možnosti

randomofamber

3. 2. 2009 11:25
další presumce viny

Kde to proboha žijeme? Další zákon, kdy musí obžalovaný dokazovat svou nevinu. Kde to skončí? Už vím, novela zákona o jednom bodu.

1) Každý obžalovaný je vinen, pokud neprokáže opak.

Takový zákon je velmi jednoduchý a každý ho pochopí. Všechny nepřehledné paragrafy se můžou zrušit, protože ať uděláte cokoli, jste potencionální viník...

0 0
možnosti

martas_1.8T

3. 2. 2009 14:17
Re: další presumce viny

R^

0 0
možnosti

pius99

3. 2. 2009 10:48
stále dokola ?

Pan poslanec je blb !!! Silniční zákon je jen zákon a pokud tedy někdo (poslanci) nezruší ústavní zákon-základní listinu práv a svobod, eventuálně nezakotví, to, že nemáš právo odmítnout vypovídat do ústavy, tak jsou to jen kecy, kecy,kecy.

0 0
možnosti

tuzingfan

3. 2. 2009 10:31
osoba blizka a jine

vazeni, kdyz uz by prosla takovato blbost nic prece nebrani nove obrane. staci rict "nevim to stoprocentne, ale myslim ze ridila manzelka." ona prohlasi  "nevim to stoprocentne, ale myslim ze ridil manzel". no a na policii je zjistit kdo vlastne ridil. obema pokutu dat nemuzou protoze nemuzou potrestat nekoho kdo naspachal dokazany prestupek. takze se to zase nejspis zalozi. kdyz uz nam "zakonodarci" pripravuji takove zmetky jako tato novela porusujici zaklady pravniho radu, je nutne branit se vsemi prostredky. samozrejme neni vhodne toho zneuzivat. ale co kdyz si skutecne nepamatuji  4.kvetna kdo ridil 2. unora?

0 0
možnosti

Merk

3. 2. 2009 10:35
Re: osoba blizka a jine

No a tohle vše by vyřešila objektivní odpovědnost provozovatele auta. Je to hezký způsob, jak se vypořádat s českými vyčůránky. Aspoň z většinou z nich. A přitom v naprostém souladu s ústavou i zákony. R^

0 0
možnosti