Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministři bystří před srpem a kladivem na českých letadlech

Objeví se brzy na českých letadlech překřížený srp s kladivem, komunistický symbol spojení dělnictva a rolnictva? Možná ano, pokud Topolánkova vláda prodá České aerolinie vážnému ruskému zájemci – firmě Aeroflot. Právě srp s kladivem, doplněný křídly, tvoří logo ruského přepravce. Část ministrů i vlivných politiků vládních stran se toho bojí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NE KGB

Vážení páni ministři bděte, prosím alespoň trochu

Vážení páni ministři České republiky nechte prosím Aeroflot ať postará nejdříve o prosté ruské občany v Rusku a až se jim to za 100 let povede tak teprve tehdy ať jdou s Ruským kapitálem do světa. .

Vážení páni ministři České republiky prostudujte si z internetu výroční zprávy za roky ( 2004-2007) těch firem jako je ŠKODA Hutě a Kovárny a ŠKODA Jaderné strojírenství, které vlastní Rusové a zjistíte, že za ty roky tam ruský akcionář = Ruský stát a Gazprom investovali sumu = 0, zajistili jim odbyt do Ruska = 0, a celý zisk vzniklý na jiných trzích odvedli do Ruska pro Jedinnuju Rossiju. Ve výročních zprávách jsou jen chladné ekonomické argumenty Takže Rusové tam vůbec nic nezajistili..To jí jen Martin Roman s Jiřím Borovcem prodali kdoví proč Rusům. A teď to samé chce plánuje jejich známý Lašák opět. Blízcí lidé = stejné postupy.

Vážení páni ministři České republiky bděte – prosím alespoň trošku.

0/0
1.2.2009 7:56

TrenerFerda

Topolanek a méněcennost

Topolánku, Topolánku!

Rusáci nejsou méněcenní, (alespoň ne otevřeně), zato jsou nebezpeční!! Kdy se konečně český národ a zejména vláda poučí?

A prodávat flag carriera na počátku krize? nesmysl. Nejdříve v r. 2011, ne-li později.  Ke spěchu může mít důvod pouze tato vláda a její lobby(isté), jelikož si jsou vědomi že při tomto stylu vládnutí u koryta tak dlouho nevydrží. Podle hesla radši malá provize než žádná, že??

 

0/0
1.2.2009 3:06

;-)

idnes vs. ihned

Vždycky znova mě překvapí, jací lidé se koncentrují na disusích idnes a jaké názory jsou otiskovány v rubrice názorů v MFdnes. Zejména když to porovném s "kapitalistickými" hospodářskými novinami a ihned. Zatímco tam se vedou převážně věcné debaty,  na idnes se straší strašáky komunismu, vytahují se stereotypy o rusech jako komunistických ivanech.......prostě tu řadě diskutujících chybí trochu nadhled, schopnost nebo ochota rozlišovat (řekněme třeba, že je to pod jejich rozlišovací úroveň) a snaha o objektivitu a racionální rozhodování. ..........věcná debata o  politických a finančních dopadech tu většinou chybí. Zato demagogie tu je na rozdávání. Ale musím, uznat, že se tu člověk aspoň zasměje, jen doufám, že to tu moc lidí nebere vážně. Prostě mě překvapuje, že idnes, která se snaží profilovat jako pravicová má spíše protikomunistické hysteriky, zatím co vyloženě kapitalistická ihned myslí spíše racionálně.

0/0
31.1.2009 15:39

outrageman

Re: idnes vs. ihned

Pane jo, vy už asi umíte i číst. 8-o 

No to bude tak vše co umíte. ;-D 

0/0
31.1.2009 15:54

peter9

Re: idnes vs. ihned

S tim Vasim nadhledem si jen vykoledujete srp a kladivo.... Pane, tady se nejdna o dukazy inteligence, nebo schopnosti debatovat o politickych dopadech. Vas nebavi sledovat stereotypy o rusech, tak radeji budete narikat co nam tady chybi, a ze se zatim prodavame rusum, to Vam nevadi? Tak to radeji nazvete histerie, a hlavne ze vy premyslite racionalne. Ze vubec mate odvahu se smat...? Jedna se jen o to, aby se to neprodalo opet rusum. Staci co delaji s plynem... Pro Vas ta situace s plynem byla taky histerie? No to je opravdu racionalni:-©

0/0
31.1.2009 16:16

FrantaKibyc

Re: idnes vs. ihned

Bezva, můžeš sem tedy konečně hodit pár věcných argumetů pro Aeroflot?

0/0
31.1.2009 16:28

NE KGB

Re: idnes vs. ihned

Abys byl připraven a né překvapen, tak si prostuduj z internetu výroční zprávy za roky ( 2004-2007) těch firem jako je ŠKODA Hutě a Kovárny a ŠKODA Jaderné strojírenství a zjistíš zcela svobodně, že za ty roky tam ruský akcionář = Ruský stát a Gazprom investovali sumu = 0, zajistili jim odbyt do Ruska = 0, a celý zisk vzniklý na jiných trzích odvedli do Ruska pro Jedinnuju Rossiju. Jsou tam chladné ekonomické argumenty. Dál si zaleť do Ruska na letiště do Moskvy a dalších a přeju Ti tam pevné nervy. V Rusku je totiž normální člověk pro papaláše jedna velká 0.

0/0
31.1.2009 16:46

peter9

Re: idnes vs. ihned

Ctu ten komentar znova a nemuzu si pomoct... nechapu o kterem nadhledu hovori?

O tom ktery sam nema??? Slohove se ukazal (to byl asi ten zamer, ze?)R^

Tematem se neukazala - tak tady zapomnel oc se jedna (to uz asi nebyl zamer)Rv

Totiz ve snaze vypadat vzdelane, zapomnel o cem je debata. 8-o No a na zaver... hledal tady uslechteni ducha, a ve svem komentari jen propzradil,

ze krome slohove stylizace nema mezi usima vubec nic...(Y) Typicky priklad urcite inteligence, ktera je naprosto k nicemu. X

0/0
31.1.2009 17:37

kunde

Re: idnes vs. ihned

rusák bude rusákem pořád i v obleku od Bosse. prodávat státní firmu jinému státu je nesmysl. Aeroflot je státní firma. Po 70ti letech komunistické ideologie, ti lidé ani nemohou být jiní. Rusové jsou krajně nespolehlivý partner a pořád to tady považují za své. viz výkřiky Putina že nesnesou radar u svých hranic. pokud se nepletu mezi Ruskem a ČR leží minimálně dva svrchované státy. Rusům(Y)

0/0
31.1.2009 19:42

zoufalec1

Re: idnes vs. ihned

ze všech vašich příspěvků vyplývá, že ;-) má skutečně pravdu, málokdo dokáže věcně argumentovat bez urážení jiných.

0/0
31.1.2009 22:05

Tomach

Re: idnes vs. ihned

No spis bych videl hlavni problem v tom ze leckdo tu kafra o vecech o kterych sam nic nevi. Treba jako jeden dole, co vykrikoval neco o babuskach, ze je prodavaji cesi. Jeee... to jsi byl ty ;-D  

No nevadi, urcite nam sem vypises nejaka plus proc CSA statni polostatni firme Aeroflot.

0/0
1.2.2009 2:55

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

jó, souzi a soušky čížci,

to je ten svobodný kapitalistický trh, kde  aeroflot je schopen zaplatit víc než cia ...:-P

0/0
31.1.2009 14:47

cibich

Bezpečnost EU

Vážení,má-li být EU opravdu unií,pak jí musí také záležet a to velice,

na její bezpečnosti.Není možné prodat strategický podnik a ohrozit tak

bezpečnost celého kontinentu.

0/0
31.1.2009 14:45

cibich

Re: Bezpečnost EU

Jak by to např.vypadalo v nějaké vojenské

krizi?Nemohly by v Praze např.startovat vojenská letadla cizí velmoci a

pod?Tohle všechno EU určitě posoudí.Jakou úlohu by pak třeba hrál radar

v Brdech?

0/0
31.1.2009 14:46

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Bezpečnost EU

ale je ...však se koukni na amíky ... ale neměj obavy, číňánci půjčí aeroflotu potažmo rusku naprosto stejně jako kterýmkoliv amíkům ....:-P

0/0
31.1.2009 14:50

ruzovy.svetr

Jo prostě americká firma to nebude

ledaže bychom jim to sami zacvakali a oni by přišli jen přestřihnout pásku. Agenti cia jsou tu všude rozlezlí jak štěnice,ale poté co jsme jim postavili radiobunkr na Hagiboru, zdržují se raději tam. Není důvod pořizovat další krycí firmu, zvláště když už se tu firmy nedají tak jednoduše tunelovat jako kdysi.

0/0
31.1.2009 14:10

captain cook

Re: Jo prostě americká firma to nebude

rudej svetr ma porad v palici Svobodku jako stvavou vysilacku zapadniho imperialismu;-D:-P

0/0
31.1.2009 20:30

NE KGB

Ne Aeroflot, Ne ruské firmy v ČR, neexistují argumenty proč

Ne Aeroflot, Ne ruské firmy v ČR, neexistují argumenty proč

Věchny velké ruské firmy pracují pro Jednotné Rusko a to u nich je na prvním místě. V Čechách několik velkých firem patří již od roků 2003-2004 ruskému kapitálu, s částečnou účastí státu a Gazpromu - např. Škodovácké firmy Kovárny Hutě, Jaderné strojírny. Ruští akcionáří v těchto firmách vůbec neinvestují do rozvoje výroby, nezajišťují nikde odbyt a to ani do Ruska, jen na konci roku posílají zisky do Ruska. Ruská letiště jsou tak 15 let za Prahou a to nejen bezpečností. Akorát, že na každém ruském letišti se musíte pořád zouvat.

Není argument proč mít ruské manažery v Čechách, vždyť v Rusku se furt pracuje v duchu stalinského rozhodování. Stalin je jich miláček.

0/0
31.1.2009 13:55

peter9

Re: Ne Aeroflot, Ne ruské firmy v ČR, neexistují argumenty proč

NE KGB R^ [>-] Ja bych i demokraticky zakazal  v Praze prodej babushek! Rusi pracuji jen pro sebe a my jim jeste blbe pomahame. Cesko cechum... To jsem se naucil od rusu...8-o

0/0
31.1.2009 14:11

peter9

Proti prodeji rusum

[>-]Kdyz si tady tak ctu, tak mam dojem, ze 8 z desiti je proti prodeji CSA rusum.

Ja osobne nejsem proti prodeji CSA pokud je to zachrani , ale nikdy rusum. Staci, ze kontroluji dodavky plynu v Evrope, a v Praze prodavajhi ve vsech obchodech ruske babushky! co si  takhle zavolit? Uvidime  -  Nesouhlasim z prodejem RUSUM(Y)

0/0
31.1.2009 13:45

outrageman

Re: Proti prodeji rusum

Také nesouhlasím s prodejem ČSA Rusům. Klidně budu přispívat 2000 Kč měsíčně! Pokud to zastaví prodej! R^

0/0
31.1.2009 14:07

punk

Re: Proti prodeji rusum

Posielat môžte na môj účet. Len či to bude stačiť.

0/0
31.1.2009 14:36

outrageman

Re: Proti prodeji rusum

spíš by jste se mohl přidat ;-DR^

0/0
31.1.2009 15:02

;-)

Re: Proti prodeji rusum

1/ty bábušky tam prodávají snad rusové? nebo Češi?

2/ jak souvisí bábušky s ČSA?

......doufám, že  vláda bude aspoň trochu kompetentnější, než průměrný antikomunista na idnes......

0/0
31.1.2009 14:29

peter9

Re: Proti prodeji rusum

Pokud nevidite spojitost CSA s prodavanim babushek po Praze tak nevim o jake kompetenci hovorite. :-© Stezujete si na nedostatek "politickych nadhledu" a sami prispivate jen s jinou variantou cinickeho primitivizmu. Rv

0/0
31.1.2009 16:27

Tomach

Re: Proti prodeji rusum

;-D Uz jen podle bodu 1/ je videt ze se sanzis kafrat do neceho o cem vis prdlacky

Samozrejme ze tyhle suvenyry prodavaji rusove. A pokud nahodou narazis na prodejce cecha tak jen proto ze maka pro majitele kramku - rusa. Zkus si nekdy do centra Prahy zajit, ja uz tam parkrat suvenyry kupoval, takze ackoliv ziju mimo CR tak o tomhle vim krapet vic nez ty.

.... hlavne doufam ze vlada bude kompetentnejsi nez Ty...:-P

(no dobre, podle toho jak se ceska vlada chova tak asi nebude, ale s tim asi nikdo z nas nic nenadela)

0/0
1.2.2009 2:53

captain cook

Re: Proti prodeji rusum

ty babushky prodavaji kseftari, kteri maji konekce s distribucni siti ruske mafie. Vyhybat se jejich obchodum!

0/0
1.2.2009 3:00

ufo pilot

Ministři bystří před srpem a kladivem na českých letadlech

Kdyz uz Azbukum patri K. Vary, tak proc ne i Aerolinky. Vetsina ostatniho je stejne bud' prodana nebo rozkradena a takhle Azbuci aspon nebudou muset do budoucna jezdit do sveho na kontrolu v tancich, ale pekne pohodlne prileti svyma Aerolinkama. No a svetovejm Cechackum zbudou uz jen to oci pro plac.R^:-P;-D;-D;-D

0/0
31.1.2009 13:40

chorimehbooba

Čsa není ČEZ , nebo letiště Ruzyně.

Většina lidí stejně dnes lítá Ryanem nebo Easyjetem. Státu by měla zůstat ve vlastnictví pouze strategické podniky s určitým monopolem. Jinak musím uznat , že v dnešním demokratickém světě je to pouze Rusko a USA , které dělá nezávislou politiku.Němci a Japonci mají pořád americké základny , takže musí držet hubu a krok , Francouzi jsou nevyzpytatelní žabožrouti a Britové jsou US pohůnci. Vladimír Putin je nejlepší světový politik. Přeji Vám všem hezký den.:-)

0/0
31.1.2009 13:37

sirkeci

Re: Čsa není ČEZ , nebo letiště Ruzyně.

Ano, Rusové dělali vždycky velmi nezávislou politiku. V letech 1939-40, 1945, 1968. Té jejich "nezávislé" mentality se bojím!

0/0
31.1.2009 13:52

Karelur

Já bych to dal Vietnamcům

ti skoupili celé severní Čechy a půl Prahy. Mohli by to požít jako Velkou Hanoj, když jim ta malá shořela.

Taky přilétající turisti by pochopili, že to s tou multikultůrou myslíme vážně ;-DEU:-©

0/0
31.1.2009 13:31

MysteryTrain

Proč to neprodat?

Na ulicích i v mhd je slyšet více ruština než čeština. Karlovy Vary už jsou ruské kompletně a krásné karlovarské divadlo se zajisté záhy stane filiálkou moskevského MCHATu. Když už jim naši úplatní politici umožňují koupit si celou republiku, tak aerolinky jsou pouhý detail.(Y)

0/0
31.1.2009 13:24

cibich

Kdo nakonec ovládne Česko?

Pokud nebude západním státům EU vadit prodej Rusům,pak to znamená,že EU hodlá prijmout v brzké budoucnosti Rusko do svých řad,tak,jak to zmínil pan Barozo při inauguraci prezidenta Medvěděva.

0/0
31.1.2009 13:19

DaliborS

Re: Kdo nakonec ovládne Česko?

Nic proti tomu, kdyby se Rusko stalo (nebo k tomu směřovalo) demokratickým státem. Problém u Ruska je, že do něj nikdo nevidí. Tam může dojít k demokracii stejně tak pravděpodobně, jako k nějaké nové totalitě postavené na národovecké demagogii. A bude průšvih.  Němci a Američané jsou aspoň průhlední, když už nic jiného. Víme přibližně, co se od nich dá čekat.

0/0
31.1.2009 13:23

Karelur

Re: Kdo nakonec ovládne Česko?

;-DNěmci a Američané jsou aspoň průhlední, když už nic jiného. Víme přibližně, co se od nich dá čekat.;-D 

Od Německa = import islámu. Od SSA =import radaru a následně radioaktivity.

0/0
31.1.2009 13:29

captain cook

Re: Kdo nakonec ovládne Česko?

ta radioaktivita se ceka od rusaku

0/0
31.1.2009 13:35

jozka skocdopole

Re: Kdo nakonec ovládne Česko?

Myslis tu radioactivitu z Černobylu ?

0/0
31.1.2009 15:35

DaliborS

Kdo nakonec ovládne Česko?

Jsou to šikulové, ti hoši ruští ;-D. To co se jim nepovedlo v roce 1968, to zvládnou dneska. Sice pomaleji, ale o to lépe. U nás se vždy najde někdo, kdo jim půdu milerád připraví.

0/0
31.1.2009 13:04

punk

Re: Kdo nakonec ovládne Česko?

Takisto ako Nemci. Čo nezvládlii cez vojnu stihli teraz bez krve a rýchlejšie.

0/0
31.1.2009 13:10

akbarbuhs

Re: Kdo nakonec ovládne Česko?

Já myslím že Němci, Američané a jiní pobratimi to praktikují od l.p. 1989

0/0
31.1.2009 13:13

outrageman

Ruský tah na šachovnici.

Prodejte Rusům rovnou celou Prahu.Zkupovat ji po kouskách přestane Putina brzo bavit.;-D Vtip je v tom, že v Rusku chtějí zavést pro ČR sankce. No není to paradox? ;-D

0/0
31.1.2009 13:01

Tryskomys Muf

Nerozumim

Nerozumim pro je kolem toho tolik kecu. Proste se nastavi kriteria, a kdyz je nekdo nesplni, tak ma smulu. Tecka. Tenhle medialni cirkus ale spis vypada, jako ze si vlada rika o tucny uplatek, aby Aeroflot prosel.8-o:-©

0/0
31.1.2009 12:59

outrageman

Re: Nerozumim

Topolánek už si proto pozval do Prahy Putina .Bod číslo 1. "Tak kolik nám dáte stranou za tento skvělý business?" "My už to veřejnosti nějak ututláme" ;-D 

0/0
31.1.2009 13:06

peter9

Re: Nerozumim

Doufam, ze se to vse odrazi na volbach. Ti pani z KSC neprestanou, maji tu spinu proste v krvi.

0/0
31.1.2009 13:16

mr.Bogart Humphrey

ODS už zašantročila kde co

Vůbec mne to nepřekvapuje,hlavně si nahrabat a nakrást-heslo pravých odeesáků.;-D

0/0
31.1.2009 12:59

outrageman

Re: ODS už zašantročila kde co

Kdyby to letiště nebylo tak na očích. Už by to Topolánek dávno prodal ;-D

0/0
31.1.2009 13:03

mr.Bogart Humphrey

Re: ODS už zašantročila kde co

To je spíše Řebíčkovina,Topol je na to dost blbej ;-D

0/0
31.1.2009 13:05

dedekkorenar

Kam zmizí peníze?

Už jsme zprivatizovali kde co drahého jsme měli, prodali jsme nos mezi očima, ale kde jsou peníze? Co se s nimi stalo? Jak jsme s nimi hospodařili? Co všechno ještě prodáme než nám to dojde? Vždyť už nyní si z poloviny nepatříme, komu budeme patřit pak? Dá nám najíst?

0/0
31.1.2009 12:55

blecha1

hmm

V současné ruském císařství neexistuje žádná nezávislá velká firma. VŽDY je to navázané ne čelní elity. Kdyby byl problém, tak se taková firma znárodní, což mě bylo i potvrzeno podzimním Putinovým výrokem, že než by Ruská firma spadla do rukou cizozemců, tak ji radši znárodní v zájmu ruského lidu. Včil mudrujte jelita. ;-D

0/0
31.1.2009 12:54

Nejsme jako oni999

Jak vidim, tak tady radi nejakej rudej ucetni z Pragovky...

:-©

0/0
31.1.2009 12:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.