- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
argumentace pana generála všeho hasičstva je je tak ujetá, že by měl jít okamžitě na duševní zkoumání: Když se mi po nárazu podaří rozepnout pásy, otevřít dveře a vylézt z auta, budu rád, že zdrhnu před výbuchem nádrže a neuhořím. Když se začnu snažit otevřít kufr (mívám ho zamčený), najít hasičák (někde pod bagáží), oběhnout hořící auto dopředu a začít hasit, riziko mého uhoření se přiblíží téměř jistotě. Zachránit spolujezdce je reálnější tím, že se místo hledání hasičáku pokusím spolujezdce vytáhnout ven a dostat ho od auta. Složitější je úvaha, že jako neúčastník havárie půjdu hasit havarované auto. Platí stejné podmínky; otvírání kufru atd. Když si představím, že v nádrži je 20 litrů (polovina nádrže) vysoce hořlavého benzinu a výbušných par a já se to snažím uhasit nějakým dvoulitrovým prdítkem, tak si koledují o medaili za statečnost, ovšem in memoriam. Jediný rozumný způsob ochrany je donutit výrobce k výrobě požárně bezpečnějších systémů.
jen to ne ... dovedeš si to představit, že to by za každým bourákem musel jet rovnou hasičák? ...
Ještě zapomněli na mobil. Dnec dostupná věc pro každého. Nutná k rychlému zavolání pomoci. Fakt se divím, že už si to dávno nevymysleli, že policisté budou kontrolovat, zdá má alespoň jeden ve voze funkční mobil. Když ne, pokuta 10.000 a 5 bodů. No řekněte sami, fakt by vás to nějak překvapilo? Mně už ne
Buď totální hloupost nebo drzost umožňuje autorům podobných článků neustále dokola omílat, překopávat a propírat notoricky známé úvahy, které ovšem k zákonné povinnosti mají stále stejně daleko, takže nemá smysl se s nimi zabývat. Autorovi ani není hloupé článek označit zcela zavádějícím nadpisem. Tyto články čtu z profesní povinnosti, ovšem lituji čtenáře, kteří tak činí a potom litují, že zase ztratili čas a to se dokonce najde takový dobrák, který za podobný "slint" autorovi platí...
každý dva roky na kontrolu a revizi a tresty za nedodržení budou stejně velký jako za chlast
za posledních 15 ůet ji nikdo nechtěl vidět. no a když to spočítám, tak je to 7x300,-Kč, kdybych zaplatil 1000 pokuty, tak sem eště 1100vydělal a proto to pudu dneska propít
Nová auta mají senzor.... ale třeba u Š Roomster je to jedno, při ráně na předek se většinou vyzkratuje baterka, takže nefungují pytle, předpínače pásů a ani žádné senzory. Navíc baterka ve zkratu většinou sama zahoří.
No ale hlavně že umístění baterky dovolilo koncernu ušetřit 0,5 € za dráty na každém autě.
a hasiči a co budete dělat vy?A pro politiky také něco - občan je pro vás naprostý "kretén",jemuž nelze svěřit jakékoliv rozhodování formou referenda.Na druhou stranu na ně valíte odpovědnosti a činnosti,které by jste možná ani sami bez asistentů nezvládli.Tak nevím,kdo je tady mimoň.
přece nevyhodím pětikilo za hašení cizího auta
No konečně se ozvala typická česká nátura
Tak já nevím, jestli to nepíšu zbytečně, když neumíš číst, ale budiž.
Je velmi nepravděpodobné, že bys dokázal použít hasičák po tak silném čelním nárazu, že by ho na tom místě u levé nohy řidiče zničil, i kdybys ho měl umístěn někde jinde.
Je ale velmi pravděpodobné, že je to nejlepší místo rychlé manipulaci v případě, že vidíš dým od motoru, chytne ti zadní sedačka od vajglu, nebo pokud dojedeš k bouračce, kdy jedno z aut začíná hořet.
Chápeš?
Hasicak se sice pri narazu neznici, akorat ti znici tu tvoji nohu.
No, kazdemu co jeho jest.