- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Soudkyně naopak mluvila velice rozumě ( ne jak se zde píše ) když říkala, že DP mohl trať lépe zajistit a nenechávat bezpečnost pouze na řidiči, jenže jim byl provoz jednokolejky takto povolen tak proč by se páni z DP snažili o lepší zabezpečení když je k tomu nic nenutí. Sice dokáži pochopit, že těm kdo při nehodě o někoho přišel se trest zdá neúměrný, ale skuteční viníci před soudem bohužel nestanuli. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209411000100122-udalosti/?index%5B%5D=70373
tak ke srazce dojit nemohlo :))
Možná, že se chtěli zbavit starých tramvají.
jeste pred soudem, kdyz se tak uprimne kal, ze prijme jakykoli trest?
myslím,že on by to přijal,ale právník si chce ještě trochu přivydělat....
Ten týpek může za tu nehodu úplně stejně jako vedení společnosti.
V starém Mostě již v 50.létech jezdila tramvaj mezi 1. a 3. náměstím po jednokolejné trati. Signalizace byla provedena semafory a pomocí signalizačního vodiče vedoucího souběžně s napájecí trolejí. Po vjezdu do vymezeného prostoru na jedné či druhé straně této jednokolejky se rozsvítil semafor na obou stranách. Ta tramvaj, která vjela první , měla zelenou a druhá -červenou. Tato jednoduchá signalizace fungovala mnoho let a byla finančně nenáročná, ale hlavně bezpečná. Nebylo k tomu třeba žádné stavební povolení, ani výkup pozemků. Zdá se že na neštěstí lidí stále mnoho lidí pouze vydělává, místo toho , aby hledali řešení.
Určitě i dnes existují jiné druhy zabezpečení, které nemusí stát miliony, ale budou stejně bezpečná, jako staré semafory v Mostě.
P.S.. Kdyby starý Most nezbouraly kvůli pár kýblům uhlí, zajisté by tam tramvaje jezdily dodnes, i s tím primitivním zabezpečením.
na cervenou se taky nejezdi a pokud nekdo vjede do krizovatky na cervenou,tak ohrozuje sebe a predvsim i ostatni ucastniky provozu...na te trati je jednoduche pravidlo...na "Koupalisti" se muze vyjet na trat,az prijede tramvaj z druhe strany...i kdyby tam byly zavory,svetelna signalizace nebo zabezpecni "ala James Bond",tak stejne ten ridic musi pockat na tu protijedouci tramvaj...coz nekteri nejsou ocividne schopni pochopit .. za svou nedbalost prece nemuzu vinit managment DPO...chyba DPO by to byla v pripade,ze by se po mijeni na "Koupalisti" objevila treti tramvaj...
P.S.toho kluka neznam,ale znam jeho otce...
tak tak tak
management udělal jen jednu chybu a to že opice litá do vesmíru tak hroch musí byt schopen uřídit travaj a to ne byl tak příště žádne takové zvířáta v tramvaji.
Česká klasika. Vždycky to ods*re ta poslední nicka. Ti co vytvořili podmínky pro vznik této chyby, jako obvykle za nic nemohou. Vždyť oni jsou jenom manažeři zodpovědní za fungování firmy.
mohou v klidu rozdělit odměny
Já bych souhlasil s paní soudkyní: pokud mohli trať provozovat i v takovém stavu, v jakém byla, tedy bez zabezpečení, nic je nenutilo bezpečnost na koleji zlepšit...