Diskuze

Za srážku tramvají na ostravské jednokolejce dostal řidič tři roky

Na tři roky půjde do vězení řidič tramvaje Petr Hroch, který loni zavinil srážku dvou souprav na jednokolejné trati v Ostravě. Při nehodě zahynuli tři lidé. Trest pro tramvajáka, který přiznal svou chybu, vynesl okresní soud v Novém Jičíně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

mikd

23. 1. 2009 11:06
errare humanum est

trest vidím jako přiměřený

0 0
možnosti
JK

babacek

23. 1. 2009 5:15
Za srážku tramvají

Soudkyně naopak mluvila velice rozumě ( ne jak se zde píše ) když říkala, že DP mohl trať lépe zajistit a nenechávat bezpečnost pouze na řidiči, jenže jim byl provoz jednokolejky takto povolen tak proč by se páni z DP snažili o lepší zabezpečení když je k tomu nic nenutí. Sice dokáži pochopit, že těm kdo při nehodě o někoho přišel se trest zdá neúměrný, ale skuteční viníci před soudem bohužel nestanuli. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209411000100122-udalosti/?index%5B%5D=70373

0 0
možnosti
LP

czechmade

22. 1. 2009 23:55
jojo kdyby si vedeni vzalo priklad z Transport Tycoon

tak ke srazce dojit nemohlo :))

0 0
možnosti
M

maud

23. 1. 2009 7:53
Re: jojo kdyby si vedeni vzalo priklad z Transport Tycoon

Možná, že se chtěli zbavit starých tramvají.

0 0
možnosti
ZS

Z-S

22. 1. 2009 22:46
A netrvdil

jeste pred soudem, kdyz se tak uprimne kal, ze prijme jakykoli trest?

0 0
možnosti
MD

mikd

23. 1. 2009 12:49
Re: A netrvdil

myslím,že on by to přijal,ale právník si chce ještě trochu přivydělat....

0 0
možnosti
AA

abc

22. 1. 2009 21:56
Vykroucení

Ten týpek může za tu nehodu úplně stejně jako vedení společnosti.

0 0
možnosti
LP

czechmade

22. 1. 2009 23:54
Re: Vykroucení

proc je teda potrestanej jen on ?

0 0
možnosti
J

jarda1945

22. 1. 2009 21:01
Signalizace na jednokolejce

V starém Mostě již v 50.létech jezdila tramvaj mezi 1. a 3. náměstím po jednokolejné trati. Signalizace byla provedena semafory a pomocí signalizačního vodiče vedoucího souběžně s napájecí trolejí. Po vjezdu do vymezeného prostoru na jedné či druhé straně této jednokolejky se rozsvítil semafor na obou stranách. Ta tramvaj, která vjela první , měla zelenou a druhá -červenou. Tato jednoduchá signalizace fungovala mnoho let a byla finančně nenáročná, ale hlavně bezpečná. Nebylo k tomu třeba žádné stavební povolení, ani výkup pozemků. Zdá se že na neštěstí lidí stále mnoho lidí pouze vydělává, místo toho , aby hledali řešení.

Určitě i dnes existují jiné druhy zabezpečení, které nemusí stát miliony, ale budou stejně bezpečná, jako staré semafory v Mostě.

P.S.. Kdyby starý Most nezbouraly kvůli pár kýblům uhlí, zajisté by tam tramvaje jezdily dodnes, i s tím primitivním zabezpečením.

0 0
možnosti
EP

chassis hunter

22. 1. 2009 21:00
takhle se na te trati jezdi uz 60 a vice let...

na cervenou se taky nejezdi a pokud nekdo vjede do krizovatky na cervenou,tak ohrozuje sebe a predvsim i ostatni ucastniky provozu...na te trati je jednoduche pravidlo...na "Koupalisti" se muze vyjet na trat,az prijede tramvaj z druhe strany...i kdyby tam byly zavory,svetelna signalizace nebo zabezpecni "ala James Bond",tak stejne ten ridic musi pockat na tu protijedouci tramvaj...coz nekteri nejsou ocividne schopni pochopit .. za svou nedbalost prece nemuzu vinit managment DPO...chyba DPO by to byla v pripade,ze by se po mijeni na "Koupalisti" objevila treti tramvaj...

P.S.toho kluka neznam,ale znam jeho otce...

0 0
možnosti
PB

Carlos Tévez

22. 1. 2009 21:06
Re: takhle se na te trati jezdi uz 60 a vice let...

tak tak takR^R^R^R^;-€;-O

management udělal jen jednu chybu a to že opice litá do vesmíru tak hroch musí byt schopen uřídit travaj a to ne byl tak příště žádne takové zvířáta v tramvaji.

0 0
možnosti
XY

freak2

22. 1. 2009 20:15
...

Česká klasika. Vždycky to ods*re ta poslední nicka. Ti co vytvořili podmínky pro vznik této chyby,  jako obvykle za nic nemohou. Vždyť oni jsou jenom manažeři zodpovědní za fungování firmy.:-©:-©:-©

0 0
možnosti
RR

cinsky_buh_srandy

22. 1. 2009 19:32
tak, a teď si manažeři DS Ostrava

mohou v klidu rozdělit odměny R^

0 0
možnosti
Z

zlutykreslo

22. 1. 2009 19:15
!!!

Já bych souhlasil s paní soudkyní: pokud mohli trať provozovat i v takovém stavu, v jakém byla, tedy bez zabezpečení, nic je nenutilo bezpečnost na koleji zlepšit...

0 0
možnosti