Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruinátor Bush končí. Vylepší ho dějiny?

Nastal čas pro závěrečnou zprávu o prezidentu Bushovi. Je jisté, že zamíchá pořadím mezi nejhoršími prezidenty. Odchází jako poražený, ale jeho příznivci nepřestávají věřit, že dějiny z něj udělají lepšího prezidenta. Jen je jich stále míň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

perpartes

Vzdávám hold Bushovi.

Budeme vzpomínat.

Až islamisti vycítí náznak slabosti.

0/0
22.1.2009 23:26

Majkyho_pupik

Bushe

tezko dejiny nejak vylepsi, typicky americky redneck ktery se zrejme podvodem stal prezidentem zustal celych 8 let verny svemu pravemu ja.

0/0
22.1.2009 9:05

hadesxx

Jestli ho vylepší dějiny

záleží zcela na tom, kteří vítězové je budou psát.

0/0
20.1.2009 18:07

Sladek

CNN & CBS

Kdo ze to delal pruzkum?  Jedny z nejvice liberalnich organizaci a autor si je bere za zdroj pravdivych dat? 

0/0
20.1.2009 0:01

captain cook

Re: CNN & CBS

CNN a CBS jsou organizace? 8-o

Ja myslel, ze to jsou televizni stanice. Ackoliv televizni stanice bezne delaji pruzkumy verejneho mineni u svych divaku, hodne pruzkumu delaji nezavisle organizace ktere se tim specializuji. Od nich to pak prebira vlada, media, prumysl, obchod atd, ktere nasbiranou statistiku pouzivaji v praxi.

Ze Bush byl ve verejnem mineni hodne dole neni vinou manipulace statistiky nejakymi "liberalnimi organizacemi", ale opakovane prokazanym faktem potvrzenym z nezavislych zdroju. Take to nebyl nejaky blesk z cisteho nebe, ale po mnoho mesicu vsestranne opakovana a dokazovana skutecnost.

0/0
21.1.2009 10:17

Sladek

Re: CNN & CBS

Samozrejme, ze mas pohled jaky mas kdyz si beres informace ze CNN, CBS, NBC ABC, PBS ......   Zajimave je, ze autor krmi lidi v Cesku  zkreslenymi informacemi levicackych splecnosti ze statu a ti to zerou jako pravdu. 

0/0
22.1.2009 0:23

captain cook

Re: CNN & CBS

CNN, CBS, NBC ABC, PBS ......   krome te notoricky utahane cubky Fox News tady vyjmenovavas prakticky vsechna hlavni americka media;-D... je videt jak jsi strasne omezeny, uzkoprsy a chronicky zaujaty. Dokonce ti ani neni znamo, ze ruzne pruzkumy verejneho mineni jsou provadeny nezavislymi firmami a v mnoha pripadech ta vyse uvedena media jimi sebrane vysledky jen uverejnuji.:-P

Ridis se pravidlem, ze kdyz se ti vysledky nehodi do kramu, kydas na ne hnuj bez ohledu na to kdo to ohlasi- a jeste duleziteji- bez ohledu na to, kdo ty vysledky vlastne shromazdil a zpracoval.8-o

0/0
22.1.2009 8:54

Sladek

Re: CNN & CBS

Tak uz to zacina.  Jakmile se clovek trefi do liberala, hned zacinaji letat slova a urazky.  To je jako z te brozury.

Samozrejme, ze jsem schvalne vypsal levicacke stanice, ktere jsou take hlavni americka media.  To, ze Fox News je celkove vice objektivni, vyrovnany a ma nejvice divaku ze vsech je taky blbost....

Omezeny, uzkoprsy a chronicky zaujaty jsi prave ty, protoze je (CNN) beres jako hlavni zdroj toho pravdiveho jakoz i autor. 

Osocujes z neznalosti jinych pollsteru, chvastas se o sve informovanosti z anglicky psanych zdroju, placas detaily a nesmysly!!

Pritom si ale nevsimas, kdyz ti da nekdo davku tve vlastni mediciny, tak uz to nechutna, co? Uz to nech, prestava to byt zajimave.

0/0
22.1.2009 23:20

captain cook

Re: CNN & CBS

PS. Nevim jak to maji v Cesku s obvyklymi zdroji informaci, ale kdo umi cizi jazyky, ten si nema nac stezovat. Za sebe- vzhledem k tomu, ze se pohybuji v anglicky mluvicim svete, mam pristup k mnoha zdrojum informaci uverejnenych v anglictine a nemusim se vylucne spolehat jen na ceske nebo americke.

0/0
22.1.2009 8:59

baronfonlempl

peca je extrovní blbec.

0/0
19.1.2009 22:54

Stein-X

Jeste zajimavejsi, nez ten clanek je diskuze pod nim.

http://buchanan.org/blog/2009/01/pjb-is-ehuds-poodle-acting-up/R^

0/0
19.1.2009 22:44

baronfonlempl

Já, být morální a slušný,

sednu si někde do koutka a pláču, pláču, pláču...

0/0
19.1.2009 22:39

baronfonlempl

Dravé neslušné amorální zvíře.

Základ opravdového úspěchu. pokud jste jiní, maximálně, po celoživotní usilovné dřině dostanete Diplom v tubě...

0/0
19.1.2009 22:37

baronfonlempl

Bublinová herka ještě sice leží v prachu cesty,

kopají ji však znovu do slabin, již otvírá sem tam na chviličku očko, v létě vyskočí a bude opět pelášit k další, daleko větší bublině. Já a Kellner v dubnu přejdeme z hotovosti, ve které stojíme od července 2008, znovu do pozic... A za 3,5 roku vám je zase, hejlové, prodáme a počkáme rok v hotovosti...

0/0
19.1.2009 22:31

baronfonlempl

Jak může udělat primitiv 3 "prestižní"

to mi do palice neleze...

0/0
19.1.2009 22:20

Martin Kostera

Re: Jak může udělat primitiv 3 "prestižní"

Taky nechápu, jak se Vám to povedlo...8-o

0/0
19.1.2009 22:21

baronfonlempl

Re: Jak může udělat primitiv 3 "prestižní"

A navíc mám i Univerzitu marxismu-leninismu se závěrečným hodnocením výtečně.

0/0
19.1.2009 22:24

Martin Kostera

Re: Jak může udělat primitiv 3 "prestižní"

;-DR^

0/0
19.1.2009 22:29

baronfonlempl

Re: Jak může udělat primitiv 3 "prestižní"

Si z toho nedělej kozy, kvalitní vzdělání je nenahraditelná. Pokud nemáš důsledně vymazanou morálku a slušnost, nikam to nedotáhneš...

0/0
19.1.2009 22:34

baronfonlempl

Všechny prachy přeměním za zlato a utíkám do Číny.

Již jsem přelouskal druhou lekci čínštiny v Ekonomu...

0/0
19.1.2009 22:16

baronfonlempl

IQ 95

a má tři "prestižní" školy... Země, kde zítra znamená již včera.

0/0
19.1.2009 21:59

Martin Kostera

Re: IQ 95

http://cs.wikipedia.org/wiki/Inteligen%C4%8Dn%C3%AD_kvocient

Pro Vás je určena především ta poslední věta.:-©

0/0
19.1.2009 22:13

baronfonlempl

Re: IQ 95

Mám 135... Zítra podrobím testu kocoura, věřím, že Jirku Bušů trumfne.

0/0
19.1.2009 22:18

Martin Kostera

Re: IQ 95

Ale využíváte jen jedno procento, jak lze zde na fóru vidět. ;-D

0/0
19.1.2009 22:20

baronfonlempl

Re: IQ 95

Ne, využívám více procent, proto mi místní pitomci včetně Vás nerozumí.

0/0
19.1.2009 22:22

Martin Kostera

Re: IQ 95

Dobře. Ukecal jste mě. 1,5%. ;-D

0/0
19.1.2009 22:23

baronfonlempl

Omyl, pánové,

Obama je poslední prezident USA... A sešit se zavírá...

0/0
19.1.2009 21:56

barbudo

Bush udělal pro svět tolik, jako málokdo ...

... ukázal celému světu ameriku takovou, jaká opravdu je ...

0/0
19.1.2009 21:36

freak2

Re: Bush udělal pro svět tolik, jako málokdo ...

R^

0/0
19.1.2009 21:47

ruleta_

ujde

Chvalim za kriticky clanek, bohuzel z 90 procent je to mirne receno slatatina.  Autorova veta "Všechno asi nelze šmahem odbýt jako antiamerikanismus." se da pretransferovat na "vsechno asi nelze hodit na Bushe".

0/0
19.1.2009 21:17

Martin Kostera

Omyl

Až začnou historici rozebírat příčiny proběhnuvší finanční krizi a následnou recesi, tak na povrch vyplave svinstvo Demokratické vlády a Clintona, kteří mají na svědomí naprosto nesmyslnou a přehnanou úvěrovou expanzi v sub-prime hypotékách. Je to jejich vina, nikoli Bushe...

0/0
19.1.2009 19:20

peca

Re: Omyl

Naprostý souhlas! A největší paradox na tom je, že Obama bin Ládin, tedy Demokrat, díky krizi, kterou zapříčinila nezodpovědnost Clintonovi administrativy, díky tomu vyhrál volby.

0/0
19.1.2009 19:33

Martin Kostera

Re: Omyl

IMHO si v tom pěkně vymýchá čumák a za 4 roky bude prezidentem někdo jiný.Rv

Líbil by se mi nějaký republikánský libertarián. Nebo třeba Ron Paul...R^

0/0
19.1.2009 19:35

peca

Re: Omyl

Ron Paul ne! To je izolacionista a nijak zvlášť nepodporuje operace proti terorismu. To by mohl být do budoucna problém, nemluvě o tisících američanech, co padli tím pádem zbytečně...

0/0
19.1.2009 20:05

Stein-X

Re: Omyl

Tak Ron Paul ne, ale zbankrotovat USA nesmyslnyma valkama to jo.

http://www.youtube.com/watch?v=HUQo5QQSlys&feature=rec-HM-fresh+div

0/0
19.1.2009 20:12

peca

Re: Omyl

To by jsi nepochopil, Vepřová hlavo!

0/0
19.1.2009 21:20

Martin Kostera

Re: Omyl

Já měl na mysli hlavně ekonomiku. Nicméně Bush šel do úřadu taky jako izolacionista, že... Ron Paul by taky musel jednat...

0/0
19.1.2009 20:54

peca

Re: Omyl

To máš pravdu, s tím nástupem Bushe, ale také to bylo veliké štěstí, že byl nakonec tak schopný. To by se již příště nemuselo opakovat. Faktem  ale je, že i ten nejhorší republikán bude v úřadu vždycky lepší, než nejlepší z demokratů...

0/0
19.1.2009 21:23

Generál Ugarte

Re: Omyl

Myslíš? Já bych řekl, že "odborník na krize" Ben Shalom Bernanke zahájí novou expanzi a navodí zas na pár let zdání prosperity.

0/0
19.1.2009 21:26

Martin Kostera

Re: Omyl

Bernanke není libertarián. A ano, zadělávají si na hyperinflaci. Budou muset rychle stáhnout všechny ty podpory všeho druhu. Hned jak se situace alespoň malinko zlepší. Jinak to dopadne špatně...

0/0
19.1.2009 21:30

Generál Ugarte

Re: Omyl

Já netvrdím, že Bernanke je libertarián, Bernanke je mainstream a ještě k tomu velmi průměrný mainstream. Mno, hyperinflačně bych to asi neviděl, ale inflaci jako za Cartera by mít mohli. A pochybuji, že soudruh Obama skrouhne podpory, které čerpají hlavně jeho voliči. :-/

Na druhou stranu, pokud se to po///sere důkladně, třeba bude šance na zvolení někoho kvalitního (např. toho Rona Paula).

0/0
19.1.2009 21:34

Martin Kostera

Re: Omyl

Jj. A třeba to lidi donutí přejít ke 100% kryté měně. Nebo rovnou ke zlatu... R^

0/0
19.1.2009 21:38

Generál Ugarte

Re: Omyl

A nebo zruší Fed, zavedou konkurenci měn, rozpustí kongres a nastane ráj na zemi.

Ale toho se asi nedožiju. :-(

0/0
19.1.2009 21:44

Martin Kostera

Re: Omyl

:-) Se zlatým standardem by FED byl nepotřebný. To je pravda...

0/0
19.1.2009 21:47

freak2

Re: Omyl

To byl vtip, že?

0/0
19.1.2009 21:47

Generál Ugarte

Re: Omyl

"Česká národní banka je ústřední bankou státu. Jejím hlavním úkolem je pečovat o cenovou stabilitu."

Zopakuj 20x, jdi spát.

0/0
19.1.2009 21:51

freak2

Re: Omyl

To, že by US bankovní lobby dovolila zrušit současný bankovní systém založený na systému částečných rezerv a nechala místo něj zavést ty výše jmenované, si může myslet opravdu jenom hodně velký snílek. Takže hochu ruku z nočníku, studenou sprchu a vítej v realitě.;-D:-P

0/0
19.1.2009 22:00

Martin Kostera

Re: Omyl

Proč by měl být?

http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_gold_currency

Zlato je nejdokonalejší měna, jakou kdy lidstvo poznalo. Pozor! Nemluvím o částečných rezervách!

0/0
19.1.2009 21:58

freak2

Re: Omyl

Protože tohle nemá prostě naději projít. Je to hezká idealistická myšlenka. Bohužel v přímém rozporu se zájmy bankovní lobby, která má USA  tak říkajíc pod palcem. A kapři si svůj rybník rozhodně sami nevypustí.

0/0
19.1.2009 22:04

Martin Kostera

Re: Omyl

To mi je jasné. Proto jsem jako závan normálnosti přiložil odkaz na 100% zlatem krytou digitální měnu. Bankovní lobby se snaží seč může(viz e-gold a jeho problémy s federálními úřady), ale očividně tento koncept žije a množství bohatství ve zlatě se v těchto "bankách" zvětšuje.R^

0/0
19.1.2009 22:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.