Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékařům došla kvůli politikům hexavakcína, dětem hrozí injekce navíc

Politici neschválili včas novelu zákona a trpět kvůli tomu budou malé děti. Stovky teprve několikaměsíčních kojenců budou muset zbytečně na očkování. Zákon, který poslanci měli schvalovat, se mimo jiné týkal plateb za očkovací látky a jejich rozvoz. Protože není, lékaři teď nemohou sehnat takzvanou hexavakcínu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

modem

.

Hlavně že se zabývají blbejma 30ti korunami,ale důležité věci jim unikají.Poslanci,tleskám vaší blbosti. Vidím,tahle banda napříč politickým spektrem,je banda tupců a ignorantů.

0/0
19.1.2009 22:18

JosefN

očkovaní

Když se jedna o něco duležitého, tak tam je potřeba vpašovat nějakou výhodu pro poslance, a je to bez průtahu.

0/0
19.1.2009 16:48

opisska

píchy píchy

Bože, to musí být pro ty děti strašlivé utrpení, jedna injekce navíc! nepřeháníte to už torchu?

Kdyby se tady mluvilo o tom, že jim opakované očkování (které navíc podle komentářů ani není potřeba) významné zdravotní obtíže, tak to je jiná, ale že dítě jednou nekdo píchne, to je skutečně tragédie národního významu...

0/0
19.1.2009 16:23

jajaja00

Re: píchy píchy

Jsi tak hloupý (hloupá) nebo to jen hraješ?

Ono jde o to jedno píchnutí? Když pominu ono nepříjemné píchnutí, tak někdo musí s dítětem k lékaři znovu přijet a opět riskovat nalapání bacilů, jako všude u lékaře. Lékaři ten další výkon musí pojišťovna uhradit, ty peníze zase budou někde chybět, a tak dále a tak dál.

Jenže v parlamentu převládá ono socanobolševické "čím hůře tím lépe".

0/0
19.1.2009 16:48

Vendyna

Re: píchy píchy

To píchnutí opravdu děcka celkem snáší dobře, aspoň to moje. Ale někdy se můžou objevit potíže, zvýšená teplota a tak. To je u tak malého dítěte vždycky nepříjemné. Sice to není časté, ale přeci. Vy asi nemáte děti,co???

0/0
19.1.2009 16:58

ndee

Re: píchy píchy

ty asi nejses zdravotnik, ze? nejde o to pichnuti, jde o jine ockovaci latky...

0/0
19.1.2009 18:31

General-

Re: píchy píchy

Narozdil od ostatnich chytrolinu rozumim tomu jaks to myslel, a mas recht. Musel sem se u cteni clanku smat, jak to tem detem pusobi bolest.

0/0
19.1.2009 19:11

Kykyr

Re: píchy píchy

Nechápu, proč se tady ostatní rozepisují. K tobě stačí jediné: debile.

0/0
20.1.2009 0:41

123lok

Re: píchy píchy

No ty jsi vědátor člověče, možná by o tvé služby měla zájem nějaká univerzita, nezkoušel si to někde? Když tak mě kontaktuj mohl bych s tebou chodit po výstavách kdybys zrovna neměl nějaký jiný job.

0/0
20.1.2009 12:59

dedko

Politici.

Několikrát jsem zde napsal, že by se politici neměli plést do zdravotnictví. Je jedno, jestli jsou to politici zleva nebo zprava, Obě formy škodí. Nechte to na zdravotnících.

0/0
19.1.2009 16:21

havran55

Re: Politici.

Chápu vaše rozčarování z politiků, ale bohužel nemáte pravdu. Rozhodnutí jaký typ zdravotnictví budeme mít - tedy zda spíše státní pečovatelský a neefektivní, nebo více svobodný, se zapojením a odpovědností pacientů - to je rozhodnutí navýsost politické. Někdo to chce tak, jiný onak. Zdravotnictví ponechané pouze zdravotníkům "utrženým ze řetězu" by zdevastovalo jakýkoli státní útvar ;-D. Navíc - odkdy politik MUDr. přestává být zdravotníkem a je už politikem?:-)

0/0
19.1.2009 16:42

pařez3

Re: Politici.

 Když nestačí na to co vystudoval v praxi , dere se ke korytu které je výnosné a nebo

 mu pomohly kamarádi a kde není zodpovědnost / viz. zákony  ,vyhlášky atd /

 Normální člověk za zmetek  je veden k odpovědnosti zaplatit atd . politik má chudák jen výhody  ( Nebo nevýhosu ?):-(

0/0
19.1.2009 17:57

poberta

julinek -cikrt

vse pro blaho pacienta pacient je vzdy na prvnim miste a ten nejmensi zvlast vzdyt mi pomahame malym onkologickym pacientum i jejich starsim pratelum v nouzi z penez vybranych na regulacnich poplatcich a za vsechno muze cssd to je ta strana destruentu

0/0
19.1.2009 15:48

Dennys

Re: julinek -cikrt

Julda , Kikrt i bakalar Snajdr na pacienty se... . Regulacni poplatky mely nasytit konta tzv. zdravotnich pojistoven pred jejich "privatizaci". Proc je utracet za neco jineho ??? "Pojistovnu" bez jedineho floku na konte by ani Dalik nechtel.:-/

0/0
19.1.2009 16:23

Menstruační_kalendář

Píchanec navíc

Snad Vám jednou ten píchanec navíc naše děti vrátí formou defenestrace, naši milí zákodárci... Rv

0/0
19.1.2009 15:30

Monstrum Anonymič Anonymov

Povinné očkování

Je omezování osobní svobody, navíc kdoví, co za jaké nevyzkoušené sajrajty do toho dávají a kolik vedlejších účinků to má. Taky nás můžou proti naší vůli očipovat.:-©

0/0
19.1.2009 15:09

plikous

Re: Povinné očkování

Možná dopadneme jak černoši v sedumdesátýl letech, kterým byl místo očkování proti neštovicím naočkován HIV, no a dneska má AIDS celá Afrika......

0/0
19.1.2009 15:17

Niky79

Re: Povinné očkování

jj, a taky se v nemocnici pri operacich NENECH uspat, kdovi, co ti mohou dat do tela. Je potreba chirurgy a operatory sledovat OSTRIZIM ZRAKEM!!!

0/0
19.1.2009 15:49

Ppetig

Re: Povinné očkování

Pro Kristovy rány vy jste ale vůl. Nemáte ani mizivé ponětí o farmaceutickém odvětví, tak laskavě zavřete zobák.

0/0
19.1.2009 16:55

havran55

Zavádějící článek

Vážené maminky, nenechte se vyděsit. Při nedokončeném očkování není třeba opakovat žádné dávky. To je nesmysl, bohužel stále některými pediatry vysílaný do médií. Není důkaz o nedostatečné imunitě, pouze plná obrana nastane o něco později než při dodržení schematu. Tedy podobně, jako když se očkování posune pro nemoc. Tedy pokračujte v očkování až vakcína bude k dispozici. To jsou doporučení podle mne nejserioznější organizace ohledně očkování - ACIP CDC.

Zde je rozhodující text:

málo místa ;-(

0/0
19.1.2009 15:02

havran55

Re: Zavádějící článek

Lapsed Vaccination Schedule

Vaccination providers should administer vaccines as close to the recommended intervals as possible. However, longerthan-recommended intervals between doses do not reduce final antibody concentrations, although protection might not

be attained until the recommended number of doses has been administered. With the exception of oral typhoid vaccine, an interruption in the vaccination schedule does not require restarting the entire series of a vaccine or toxoid or addition of extra doses.

Pokud to Váš pediatr nebude vědět, odkažte ho na tento zdroj. :-)

... Tím nijak neomlouvám fakt, že je vakcíny nedostatek ...:-/

0/0
19.1.2009 15:02

volic_plukovnik

Re: Zavádějící článek

Na jaký zdroj, na diskusi na idnesu? ;-)

0/0
19.1.2009 18:01

VODNAR

Re: Zavádějící článek

Tak tedy, dival jsem se na stranky vami jinde zmineneho zdroje prispevku, to jest http://www.cdc.gov/, nicmene spojitost mezi citaci a zminenou vakcinou se mi najit nepodarilo. Muzete udat PRESNY zdroj, to jest idealne link, kde je toto jasne napsano? Pokud ne, budtez te dobroty a prestante blbnout hlavy ctenarum a ctenarkam, kteri v tom prave "litaji"... 

0/0
19.1.2009 21:36

havran55

Re: Zavádějící článek

Jsem rád, že někdo projevil zájem o fakta :-) Opravdu není mým zájmem někomu blbnout hlavu. Zde je link na publikaci o problematice očkování, požadovaný odstavec je na straně 11. Jinak je tam spousta praktických věcí - intervaly, kontraindikace, falešné kontraindikace (ty když někde uvedu, tak mne chtějí fanatičtí čtenáři kamenovat) atd.

http://www.cdc.gov/mmwr/PDF/rr/rr5515.pdf

Jinak jsem psal rovněž autorce článku, aby text upravila směrem k pravdě. Mediální hysterie vyvolala podle odpoledních informací nějaké prohlášení odborné společnosti dětských praktiků v podobném duchu jak uvádím já. Pouze nevím zda a kde se to prohlášení objeví - možná po půlnoci na čt2 ??:-/

0/0
19.1.2009 23:23

mrtvá liška

.

Blbouni pitomí, myslejí jen na svoje penízky a řeší hovadiny. Potřebují pořádně do zubů, aby se jim rozsvítilo.;-O

0/0
19.1.2009 14:23

Picolik

To mě teda fakt štve

To je přesně to co mě ale fakt štve. Je mi jedno jestli je u vesla Myrda nebo Jyrda ale jestli se starají o základní věci. A toto je jedna z nich. Páni poslanci i ministři styďte se;-€;-O(Y)Rv

0/0
19.1.2009 14:18

sageorg

Klasika,........

politická situace v "ruanděurundy" je důležitější.

0/0
19.1.2009 14:15

martyl

Stávající systém

Z jakýho důvodu se nejede stále dosavadním způsobem, když není schválená novela? Když to do te%d fungovalo, tak proč to nejde tak dál?

0/0
19.1.2009 14:08

jajaja00

Re: Stávající systém

Zeptej se soudruha Paroubka.

0/0
19.1.2009 16:51

farous

Cožžéé? Došla slivovice ?

Už jsem se lek! :-)

0/0
19.1.2009 14:08

Bývalý volič ČSSD

Oranžovým metastázám jsou nějaké děti u pr*ele

Ti se pouze snaží uchvátit moc a koryta. Proto tak stále piští po nových hlasováních o důvěře vládě místo schvalování zákonů na ochranu zdraví dětí.

:-©

0/0
19.1.2009 14:07

PetroleumLampoIdorablo

ježíšku na křížku

děti budou trpět!

kam jsme se ve zhovadilosti a idiocii dostali?

0/0
19.1.2009 13:59

send

Jsme si fakt všichni rovni?

Nebo třeba takovej Vašek Havlů se svým 14ti členým konzíliem je víc než naše dětí? :-©

0/0
19.1.2009 13:58

rooman

Re: Jsme si fakt všichni rovni?

Nejsme si rovni, nikdy jsme nebyli ani nebudeme... To je snad jasné každému...

0/0
19.1.2009 14:01

dezzo

Re: Jsme si fakt všichni rovni?

na kazde prase se vari voda :-©

0/0
19.1.2009 14:01

dezzo

xindl

xindl odsacky:-©

0/0
19.1.2009 13:52

rooman

Re: xindl

Omyl, ksindl CSSD, ten dela bordel ve zdravotnictvi

0/0
19.1.2009 14:01

dezzo

Re: xindl

jiste zla cssd rozbila s. ulinkovi jeho genialni zakon a proto male deti budou muset byt ockovane 2x R^;-D

0/0
19.1.2009 14:04

HenryVIII

Re: xindl

V podstatě máš pravdu.

0/0
19.1.2009 14:19

agent

Sežene někdo

299 dávek antraxu? " Platím hotově a Zn." začneme nanovo"

0/0
19.1.2009 13:46

kuba78

Re: Sežene někdo

staci 5 vetsich davek a nenapadne vsypat v parlamentni restauraci do piti. Socanum do sudu piva, ods do flasky vizoura, cernoprdelnikum do mesniho vina a ekoteroristum do zeleny.

prasata typu paroubek nebo skromach chlastaj vsechno tekuty tak vice davek to sichruje :-)

0/0
19.1.2009 14:17

smíšek36

Re: Sežene někdo

kde mám složit prachy?

0/0
19.1.2009 16:55

Todd Bertuzzi - verze 3

Kvůli hexavagíně Paroubkovi

došla hexavakcína. :-P

0/0
19.1.2009 13:43

Dennys

Co je to za blbost ?????

" Ministerstvo o krizové situaci ví a že ji řeší. "Zkrátka se počítalo s tím, že bude platit novela zákona číslo 48, jenže tomu tak doposud není, poslanci ji nestihli schválit," říká. "Je to otázka dnů nebo nanejvýš týdnů, než bude všechno v pořádku a hexavakcína bude zase k mání,"

A jak to bylo predtim, kdyz dana novela nebyla jeste na svete a Hrobon, Kikrt, bakalar Snajdr a jejich mluvci Julinek na ministerstvu nesedeli ?????????? Fungovalo to bez nich dobre, ale ted?:-/ 

0/0
19.1.2009 13:40

Todd Bertuzzi - verze 3

Re: Co je to za blbost ?????

Ne nefungovalo

0/0
19.1.2009 13:43

Dennys

Re: Co je to za blbost ?????

Rozhodne lip. Ani Julda se uz do toho bordelu zvaneho ceske zdravotnictvi, pote co ho rozes.., nechce vratit. Nedivim se mu, ja zatim taky ne.[>-]Rv,  EUR^

0/0
19.1.2009 13:48

luko5

Poplatky jsou důležitější!

:-/ Rv

0/0
19.1.2009 13:40

Zdenda-69

Obraťte se, paní,

na Lidový dům, vůdce to vyřeší. Dostanete i dar ....... Nic rozumnějšího poradit nelze ......

Nelze ovšem spoléhat, že tupani něco schválí, takže mělo být počítáno s krizovou variantou aspoň na krátkou dobu. Vina obou znesvářených stran ....

0/0
19.1.2009 13:37

luko5

Re: Obraťte se, paní,

Vina je vláda a ODS! Proč se vymlouvat na někoho, kdo není u vlády?

0/0
19.1.2009 13:43

pajadaja

Re: Obraťte se, paní,

Ano , děkujeme ODS a už odejděte :-©

0/0
19.1.2009 13:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.