- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
například i to, že lítadlo dělalo problémy už nějakou dobu ....
Vážně? Při zapnutém autopilotu honilo po obloze ptačí hejna?
Klobouk dolů před kapitánovým manévrem, paráda!
Napadá mne co asi stihl říci do rádia?
Hups, jejda, ajajaj, a hrome, oh, he?
Povedal presne to ,čo píšeš, akurát že po anglicky.
v takej situacii vzial v uvahu cim skor pristat mozno pocital ze o dalsich par minut mu mozu vybuchnut ty motory a poskodit dalsie nieco alebo ze mu moze vypovediet elektronika ci hydraulika to sa asi dekoval sednut cim skorej.Mozno sa mylim.
Tie motory už mal vyradené z činnosti, takže buchnúť už teoreticky nemohli. Od toho momentu sa išlo už len smerom dole a mal výšku, ktorá ho v nejakých komplikovaných manévroch tiež obmedzovala, takže sa musel rozhodnúť velmi rýchlo . No a že sa rozhodol rýchlo a správne potvrdzuje aj fakt ,že všetci na palube prežili . Frajer.
a možná i proto není vhodné s 737 plachtit bez motorů napříč Manhattanem. Ale berte to jen jako můj názor.
Kapitán posléze rádiem zavolal kontrolu leteckého provozu? To je proboha co? Air traffic control fakt neni kontrola leteckeho provozu. :)
Nebylo by bezpecnejsi pristat na plochu? Nebo by nestihl otocku a bylo to riskantni? Diky za odpoved.
V.