Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čunek: KDU-ČSL musí být jednotná, Kalousek ji dělí na dvě party

Miroslav Kalousek rozděluje KDU-ČSL na dvě party, strana ale musí být jednotná, řekl její předseda Jiří Čunek v televizi Prima. Pokračování jejich názorového souboje by poškozovalo celou stranu, proto prý šéf lidovců před týdnem rezignoval na své vládní funkce. Kalousek se proti výroku ohradil, takové možnosti prý ani nemá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

12345hanka

Pod vedením

(podvedením?) lidovců vzhůru ke světlým zítřkům!

0/0
19.1.2009 9:42

zberanek

Už bylo dost temna

KDZ-ČSL je nečitelná strana, stejně jako KSČM. Lidé, kteří jsou ve těchto dvou stranách, jdou pouze za svými zájmy. Zájem ČR je pro ně až někde v zádu, bohužel se najdou vždy nějaké ovečky, ketré je volí.

0/0
18.1.2009 22:03

ET_demokrat

já su za to

Každé člen ať si veme svuj kósek a padá s nim do řitě.

0/0
18.1.2009 21:25

u nás v kocourkově

Kalousek rozděluje stranu na ty chytré .....

a ty ostatní okolo čuníka ....

0/0
18.1.2009 21:04

babacek

Re: Kalousek rozděluje stranu na ty chytré .....

Kalousek chtěl vládnout s komunisty a tak tedy za ty chytré mám snad považovat ty co by to chtěli také?8-o

0/0
19.1.2009 7:53

nemam prezdivku

kocab ve vlade

Myslim, ze to je dobra trefa s panem Kocabem. Uz jednou pri odsunu ruskych vojaku se projevil jako celevedomya nekompromisni.I jeho budou mozna cikani vic respektovat, protoze i oni maji blizko k hudbe. Tancil a jist a pit to je zajima uvidime jestli je pan Kocab taky privede k praci.Mozna je reseni skutecne v kazdem vetsim meste posrtavit pro ne nejakou manufakturu a tam je zamestnat protoze gadzove jak oni nam rikaji a neradi berou do prace.Ne proto ze jsou to cikani, ale proto ze nejsou tak pracoviti jako my.Nemaji pojem co je odpovednost,peclivost,presnost.A kde to meli vzit kdy doma je to nenaucili.Pan Kocab ma hodne energie a mozna se mu podari zlepsit jejich zivotni uroven.Kazdemu se libi v lepsim jenom jim musi nalit do hlavy,ze na to si musi vydelat praci a ne prostituci nebo tim, ze vari doma pernik.Preji Vam pane Kocab hodne uspechu, protoze Vas uspech bude uspech Ceska.:-)

0/0
18.1.2009 21:01

godys

sjezd KDU si vybere, jestli chce být béčkem ODS

nebo křesťanskou stranou....:-)EU

0/0
18.1.2009 20:22

madqwert-liberalni komunista

Re: sjezd KDU si vybere, jestli chce být béčkem ODS

nejake cecko se nam mozna vedle komunistu bude hodit ;-D

0/0
18.1.2009 21:05

Polarni punta

Zatím co Čunek ji sjednocuje

;-D;-D;-D To je zase majstštyk hodný největšího myslitele z valašska.;-D

0/0
18.1.2009 18:48

Volič ČSSD

Dobre rano.

Tady v Kanade mame rady cikany, nejsme rasisty na rozdil od vas. :-)

0/0
18.1.2009 18:25

Qesospi Cobigan

Re: Dobre rano.

cha cha. jasně když si země nastaví imigrační politiku s průchodností 0% - tak pak mohou obyvatelé takové země říkat, že mají rádi všechna světová etnika...;-D

0/0
18.1.2009 18:39

sociální parchant

Re: Dobre rano.

Volič ČSSD se probudil v půl sedmý večer a hraje si na Kanaďana:-):-)Pomatenec

0/0
18.1.2009 18:44

barbarrosa

Re: Dobre rano.

Od kdy se záchodkům na Hlavním nádraží,říká Kanada?

0/0
18.1.2009 19:22

parkinson

Klidná síla

Kde je ?

0/0
18.1.2009 18:00

nnattalli

Re: Klidná síla

pujcili si ji sockokomanci

0/0
18.1.2009 18:23

Qesospi Cobigan

Likvidace KDU nedává smysl

Vůbec nechápu o co ODS a Kalouskovi jde. Jestliže se snaží o zánik strany tím, že jí tlačí "doprava" , nebo dokonce ta Kalouskova vize ODS(-KDU). Zničí tak stranu, ktera byla aspoň někdy schopna vytvořit s ODS koalicii. Ale co pak bude dělat bídná ODS(-KDU) (s několika ztroskotanci z KDU (jen vzpomeňme na osud KDS)) sama - to už mi jasné není. Např. kvůli Kalouskovi řada členů! KDU už několik let volí ve volbách ne svou stranu ale ČSSD - to vím...

0/0
18.1.2009 17:46

Diskutervas

Re: Likvidace KDU nedává smysl

Kalousek tuší, že při vzrůstající polarizaci české politické scény, se oslabuje vliv menších stran. A on si chce udržet koryto pro sebe a své věrné. Proto chce volební koalici ODS-KDU po vzoru německé CDU-CSU. Ale co by z toho měla ODS? Více voličů? To není tak jisté. A každopádně pro řadu členů i voličů lidovců by takové spojenectví bylo nestravitelné, takže by tu koalici nevolili a dali to třeba radši ČSSD.

0/0
18.1.2009 17:52

Diskutervas

Tak této diskusi se musím smát

Obzvláště ten rozbor od Viléma... stojí za to. ;-D

0/0
18.1.2009 17:45

nnattalli

.

;-D;-D;-D

0/0
18.1.2009 17:39

Volič ČSSD

ČSSD je jednotna strana a nemame křidla jelikož

Nejsme modre ptaky.

0/0
18.1.2009 17:38

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: ČSSD je jednotna strana a nemame křidla jelikož

pravda vy máte lítající talíře od martanů

0/0
18.1.2009 17:40

Diskutervas

Re: ČSSD je jednotna strana a nemame křidla jelikož

Paskudilku, se divim, že tě to baví.

0/0
18.1.2009 17:45

u nás v kocourkově

Re: ČSSD je jednotna strana a nemame křidla jelikož

v ČSSD nemáte křídla ale strach ...

0/0
18.1.2009 21:07

Qesospi Cobigan

Kalousek nechce být předesda ? :)

Tak proč kandidoval naposled? Nechce být, protože nemůže - delegáti sjezdu ho už několikrát nezvolili. Zaplať pánbůh. Měl by se vrátit do ODS. A všichni budou spokojený.

0/0
18.1.2009 17:34

dislektik-idnes si na mě zasedla

to nemá smysl komentovat

0/0
18.1.2009 17:19

LimonadovyJoe

Re: to nemá smysl komentovat

To spíš nemá smysl volit.

0/0
18.1.2009 17:20

Vilém Hynek Jarmila

Re: to nemá smysl komentovat

To nemělo nikdy smysl volit.

0/0
18.1.2009 17:25

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: to nemá smysl komentovat

Čunka rozhodně

0/0
18.1.2009 17:28

nnattalli

Re: to nemá smysl komentovat

R^

0/0
18.1.2009 17:39

Vilém Hynek Jarmila

každá ze současných stran ve sněmovně má min. 2 křídla

ODS - konzervativní nacionální europesitmisti vs. liberálnější proevropské křídlo; KDU - socialisti vs. liberálnější pravostřed; ČSSD - slušní skuteční socdem (cca 10-20% členů) vs. komunistické a StBácké křídlo pracující pro Moskvu (má převahu už od poražení Horáka) ; Zelení - levicová zelená klika vs. pragmatici a realisti ; KSČM - idealističtí stalinisti vs. pragmatici a vyžírkové

Pokud by se všechny strany rozdělily a každá by nabízela to svoje, politika by se pročistila a poměrnej volební systém by zase začal fungovat. Slučování stran donekonečna nemá smysl, protože ve finále to dospěje vždycky do bodu, kdy není možné sestavit rozumnou vládu a je to boj kdo s koho. V PS by mělo bejt minimálně 8 partají, alespoň 2 va kždém z kvadarntů na liberálně-konzervativním a pravicově-levicovém schematu. Např. liberálně-pravicový je zcela volný.

0/0
18.1.2009 17:03

LimonadovyJoe

Re: každá ze současných stran ve sněmovně má min. 2 křídla

Mohl bys prosím uvést nějaké: 1.) europesimisty z ODS 2.) liberály z KDU 3.) slušné sociální demokraty 4.) pragmatického melouna ?

0/0
18.1.2009 17:06

Vilém Hynek Jarmila

Re: každá ze současných stran ve sněmovně má min. 2 křídla

1) Klaus, Zahradil, Macek, ...

2) Kalousek, víc nevím, protože mě ta strana dost nezajímá, přiznávám

3) to je dost těžké, protože v PS asi nesedí žádní, nicméně věřím, že ve straně jich pár je, se socialisty nesouhlasím, ale pokud jsou slušní a demokrati, dá se s nimi diksutovat. Bohužel dnešní socdem jsou jen trochu míň červený bolševici, který ty slušný pravý socdem udusili. Jinak souhlasím, když se člověk podívá na seznam poslanců nebo lidí na ÚV, tak to je dost smutný.

4) no tak třeba ten Dolejš není asi úplně stalinista, i když každej komouš je potenciální vrahoun, to je jasný.

0/0
18.1.2009 17:15

LimonadovyJoe

Re: každá ze současných stran ve sněmovně má min. 2 křídla

1) která z nich je proti EU nebo z ní chce vystoupit?

2) Kalousek byl velkým odpůrcem registrovaného partnerství deviantů

3) Naivita

4) ptal jsem se na melouny, nikoliv na komunisty

0/0
18.1.2009 17:18

Vilém Hynek Jarmila

Re: každá ze současných stran ve sněmovně má min. 2 křídla

1) tady je asi potřeba definovat, co to je euroskeptismus. Pro mě to je i boj za národní suverenitu a odmítání EU federace s jednímprezidentem, zahr. politikou, armádou a obranou, centrální bankou a centrální vnitřní bezpečností jako v USA.

2) souhlas - já se tady bavil o pravolevé tenzi u pámbíčkářů

3) kdo ví

4) Bursík, Jaujau, možná Liška a Rabas vs. zbytek

0/0
18.1.2009 17:23

LimonadovyJoe

Re: každá ze současných stran ve sněmovně má min. 2 křídla

1)Tak v tom případě jsou téměř všichni čeští politici euroskeptici. To, co jsi popsal je nereálný euronaivismus (naštěstí nereálný).

 2) mluvil jsi o liberálech v KDU a ti tam dle mého názoru nejsou. Řekl bych, že jsou tam křesťanští demokraté, popř. konzervativci a křesťanští sociálové.

3) Je to zřejmé.

4) Rabas je ekofanatik nejhrubšího zrna, Liška a Kožak jsou nablblí multikulturalisté. Realista je snad jenom Bursík, ale s výstavbou dálnic a elektráren s ním ZATÍM počítat nejde.

0/0
18.1.2009 17:29

madqwert-liberalni komunista

cunek nesmi dopustit vznik

trvale volebni koalice ods-csl podle kalouskova receptu, ale musi pekne prinest lidovecke hlasy levici, aby mohla vladnout levice s lidoveckym krovim ;-D

0/0
18.1.2009 16:53

fearofthe

Re: cunek nesmi dopustit vznik

bože, to je zase plác...  Zase někdo, kdo má potřebu mluvit do něčeho, o čem nemá šájn... Kalousek se představuje křídlo KDU, nikoliv ČSL, které je více levicové...

Takže pokud jste chtěl napsat dva hloupé řádky, tak tam mělo být ods-kdu ...

0/0
18.1.2009 17:03

LimonadovyJoe

Re: cunek nesmi dopustit vznik

Stejně to tak nakonec dopadne. A ČSL vytvoří frakci u socanů.

0/0
18.1.2009 17:09

pidro

Re: cunek nesmi dopustit vznik

Paroubek KDU nepotřebuje,má své jisté s komunisty.!

0/0
18.1.2009 17:12

LimonadovyJoe

Re: cunek nesmi dopustit vznik

Právě, že nemá. Maximálně tak na nějakou podporu menšinové vládě a to ho bude stát balík plus koryta, na která není moc vidět.

0/0
18.1.2009 17:14

Erciyes

Re: cunek nesmi dopustit vznik

Trvalá volební koalice KDU s ODs je dobrej fór. ;-D

S 60 poslanci (po roce 2010) se bude dávat vládní koalice dohromady těžko.

0/0
18.1.2009 17:40

madqwert-liberalni komunista

Re: cunek nesmi dopustit vznik

bud neumis cist nebo jsi ponekud dusevne zaostaly - volebni koalice a vladni koalice nejsou to same. A pro rozsireni dusevniho obzoru doporucuji clánek pana Hamerského v LN 15. srpna 2007 „Budoucnost lidovců je v ODS/KDU" ;-D

0/0
18.1.2009 17:57

petyo

Re: cunek nesmi dopustit vznik

Jedna volební kandidátka ODS-KDU rozhodně smysl má. Na principu německé CDU-CSU. Kdyby existovala už v roce 2006, tak by dnešní vláda měla už po volbách  pohodlnou většinu 104-105 poslanců.

0/0
18.1.2009 18:39

renek23

Re: cunek nesmi dopustit vznik

V politice neplatí vždy prosté aritmetické součty. 35 plus 10 nemusí být vždycky 45. Je docela dobře možné, že by se část méně bigotních lidoveckých voličů naštvala a hodila hlas soc. dem. Já osobně znám chlapíka, který vždy volil ČSSD, ale v roce 2006 to dal lidovcům kvůli skandálům ČSSD a kvůli Kubiceho zprávě. Je na Moravě ale víc lidí, kteří váhají mezi těmito 2 stranami.Ostatně hlasy Paroubkovi v podzimních volbách asi zčásti přišly i od voličů KDU-ČSL, možná i těch dosud věrných.To, že KDU-ČSL byla na Moravě méně úspěšná než obvykle, to naznačuje. Myslím, že volební koalice s ODS by mohla vést k rozpadu té strany. Samozřejmě je taková koalice v zájmu Kalouska, pro kterého by to znamenalo koryto v ODS možná i na téměř věčné časy. Argumentovat CDU-CSU je neznalost nebo demagogie. To jsou dvě strany stejného křesťanskodemokratického typu. ODS je však ideologicky křesťanské demokracii  značně vzdálená.

0/0
18.1.2009 20:16

babacek

Re: cunek nesmi dopustit vznik

Čunek již nedopustí nic.

0/0
19.1.2009 7:56

Oliverr

Čunek:KDU-ČSL musí být jednotná

Čunku,Čunku, když byla židle na Ministerstvu Tvoje,

tak jsi na všechno kašlal.Nic jsi nestihl. Jak jsi o korytko

přišel, tak budeš kritizovat.

Řekni si ještě někde o úplatek,ať se máš dobře.

EURv

0/0
18.1.2009 16:52

mlady volic kscm

.

kdo by rek ze kdu a csl nebudou jednotna strana ;-D

0/0
18.1.2009 16:44

godys

všichni kteří Čunka znají, tak ho chválí.....

všichni kteří ho znají jen z TV NOVA a Blesku ho haní...jsem rád že vyhrál anketu TV Prima 62 : 38....R^:-)EU

0/0
18.1.2009 16:44

EnVidiaSeries

Re: všichni kteří Čunka znají, tak ho chválí.....

Se Vsetíň snažil, co? ;-D

0/0
18.1.2009 16:45

mlady volic kscm

Re: všichni kteří Čunka znají, tak ho chválí.....

pry byl gandalovic lepsi :-/

0/0
18.1.2009 16:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.