- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokusy s říčními letadly u nás už před 1. světovou prováděl Tuček i Kašpar. Nás Čechy nic nepřekvapí.
a ta firma (http://safetyreliability.com/about_us) toho pilota taky :)... asi lepsi uz reklamu sobe udelat nemohl
Pilot je fakt profík, ale dobrou práci jistě odvedli i konstruktéři letadla. Docela by mne zajímalo, jak doopravdy se taková možnost testuje a zda přistání na vodě není čistě hypotetické a reálnost této možnosti se prověří až na ostro ...
"Kapitán opouštěl letadlo jako poslední. Ještě předtím dvakrát prošel letadlo, zda v něm nezůstal někdo z cestujících."
...
hmm, vážně frajer
frajer zní jako urážka.je to profesionál
Sem cetl jeho zivotopis... je to profik co vedel presne co delat... s jinym pilote by to dopadlo asi daleko hure. Ted si muze pridat do zivotopisu, ze umi pristavat nejen s "single" a "multi" engines airplanes, ale take s no engines letady a to i na vode ;) Pro zajemnce, jeho zivotopis je zde: http://safetyreliability.com/yahoo_site_admin/assets/docs/Sullenberger_Profile.317143407.doc
když mu pod křídlem trčí ty dva velke motory, to je skutečně velmi dobrá práce, myslím, že hranice mezi 150 mrtvými a 150 živými je tady zatraceně tenká... a těm blbům, co tady píší, že se nevyhnul hejnu ptáků pár minut po startu, kdy byl v plném stoupání, zřejmě mezi oblaky či v mlžném oparu nad New Yorkem, vždycky se mi chce smát, když někdo vysloví podobné domněnky, že se jim měl vyhnout, ukazujete jen svou hloupost...
souhlas, jsou to borci, většinou se sedá nejdříve špičkou křídla, práve kvůli těm motorům, ale ty křídla se zlomí většinou a pak to jde celý ke dnu no, prostě jsou to borci....
Inu - zadařilo se. Kombinace schopných pilotů a štěstí v neštěstí.
Cestující budou mít co vyprávět vnoučatům.
komentář ovarového prasete.
"já myslím že pánové piloti neprokázali dostatek předvídavosti.. toho ptáka přece museli vidět.. myslím že jasně ukázali, že jsou zcela neschopni ještě někdy řídit letadlo.. no podívejte se pane redaktore, teď to možná dobře dopadlo - i když, několik desítek lidí zraněných, nevím jestli vůbec lze mluvit o tom, že to dopadlo dobře - ale především celé té situaci se přece dalo předejít, když viděli ptáka, měli postupovat v logice věci a navést letadlo na opačnou stranu, dál od ptáka.. podívejte, každé malé dítě přece ví, že od ptáků raději dál"
.
16.01.2009 00:20 .
svatapravda
a to ovarové prase neví že "na ptáky jsme krátký"?
gramatický tvar "předtím" páni z idnesu? Nebo vám píše příspěvky ještě Dobrovský?