Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse

Liberecká policie pátrá po chlapci, který zřejmě roznáší vir HIV

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M69

v krimu

Bude ted delat matraci cikanum v kriminale. Teda pokud mu neudeli president milost z duvodu ze trpi nevylecitelnou chorobou.

0/0
11.2.2009 14:18

rozhořčený představitel silného.

ten ukrajinec je tu furt??

To má bejt místo toho plynu?Tak to vám děkujeme..Ukrajinu do EU

0/0
15.1.2009 14:32

Lublaň+Athény=Balkán

Re: ten ukrajinec je tu furt??

Ukrajinec? Podle čeho soudíš? Jakub není ukr. jméno.

0/0
15.1.2009 17:34

rozhořčený představitel silného.

ten ukrajinec je tu furt??

To si ho ještě neodvedli roznášet"něco zpátky na ukrajinu?Proč ho tady necháávaj?;-(

0/0
15.1.2009 14:30

PanePávekJáNechciKTurkovi

toho znam

to je ten jak sem ho pichal v pondeli v penzionu Eliska 8-o

0/0
15.1.2009 13:10

drevorubec

Re: toho znam

Hm, tak abys nedostal rakovinu delozniho cipku ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
15.1.2009 13:26

harfan

Re: toho znam

to si pleteš  - v elišce si byl s jardou

0/0
15.1.2009 13:45

PanePávekJáNechciKTurkovi

Re: toho znam

ne ne, stoprocentne to byl tenhle, stesti ze mel pesar

0/0
15.1.2009 14:26

Cizinec_Cizinec

ja mam tip

Tady na webu mladik vystupuje pod nickem eman3 ....

0/0
15.1.2009 12:19

činčo

Re: ja mam tip

Není to Ládin? Běž pro odměnu k AMIKUM!;-D

0/0
15.1.2009 12:58

Warhead_bia :P

a pouceni ?

hodne deti nechodi s k*rvou :-P

0/0
15.1.2009 11:56

StrejdaMurda

...

Vzpomněl jsem si na má po-absolventská léta. Prchal jsem do Prahy za lepšími zítřky s tím, že si najdu práci v oboru. Realita však byla mnohem zajímavější. Prvního půl roku jsem pracoval na Karlově mostě jako prodejce lístků na výletní loď. Denní výdělek byl 200-400,-Kč. Občas ke mně přistoupil nějaký cizinec, jestli si nechci vydělat třeba i 2.000,- za pár hodin. Tyto nabídky jsem samozřejmě odmítal, i přestože jsem byl nucen bydlet na Žiškově se třemi dívkami, které dělaly striptease a prostituci a živit se převážně bílým pečivem s mlékem. Při tomto zaměstnání jsem si hledal práci nejen osobně, ale také přes různé agentury. Marně. Bez praxe to nejde - bylo mi vždy odpovězeno. Dnes po 10-ti letech spokojeně žiji ve svém rodném městečku s dobrou prací ve svém oboru. Ikdyž mi tehdy bylo 18 a né 14 domnívám se  že bych se zachoval stejně a nevzdal se boje pro vidinu lepšího výdělku. Osud je něco co člověk tvoří sám, ne to co mu je přiděleno. 

0/0
15.1.2009 11:53

jural

Re: ...

Mel jste se lepe ucit.

0/0
15.1.2009 12:07

StrejdaMurda

Re: ...

Odmaturoval jsem s jednou dvojkou (Čj) zbytek za jedna. Na VŠ mně to netáhlo. Mj. to, že absolventi (ať už SŠ, nebo VŠ) nemají na růžích ustláno je snad evidentní a nemá to co dočinění s učením. Sáhnul jsem si téměř na dno ,ale dnes jsem spokojen. Ten povzdech byl spíše myšlen na nemožnost uplatnění absolventů v oboru (v mém případě Správce sítí - užití PC + elektro) ne na sociální úroveň.

0/0
15.1.2009 12:54

akademik Richard

sikovny mladik

chytit, utratit

0/0
15.1.2009 10:57

PanePávekJáNechciKTurkovi

Sejmete tu svini

0/0
15.1.2009 10:42

Pan Navratil

-

Koho? Toho, kdo si ho koupil a nakazí ho, nebo toho, kdo si ho koupí a nakazí se?:-P

0/0
15.1.2009 9:56

Pan Navratil

Re: -

ehm... reakce na příspěvek doporučující oběšení.

0/0
15.1.2009 9:57

Monstrum Anonymič Anonymov

16 letý chlapec prostitut s HIV

To jsou přirozené projevy Havlovy občanské společnosti. Toto multikulturní obohacování by se mělo podporovat.:-P

0/0
15.1.2009 8:43

skeptický optimista

Re: 16 letý chlapec prostitut s HIV

Nikoliv. To jsou přirozené důsledky fungování volného trhu. Trh z prostituty je zcela neregulovaný a tedy nesocialistický. Slabší nemají šanci.

0/0
15.1.2009 9:47

h@luzak

Re: 16 letý chlapec prostitut s HIV

Naopak. Je to důsledek regulace (zákazu). Prostituce u nás "neexistuje", takže je zcela mimo hygienický dozor a podobně. Pokud je ten kluk 16-letý a jako prostitut se tedy živil jako 14-letý, je zřejmě něco hodně shnilého v jeho rodině :-(.

0/0
15.1.2009 9:51

skeptický optimista

Re: 16 letý chlapec prostitut s HIV

Hygienický dozor je regulace. Absenci této regulace vděčíme za současný stav. Zastánci volného neregulovaného trhu mohou dnes být spokojeni. Poptávka generuje nabídku, zboží je dostatek. Sen každého libertiána. Je to drsně napsané, ale je to tak. Nebo si snad myslíte, že pasáky mladistvých prostitutů dnes někdo reguluje? Chtěl byste je legalizovat? To snad ne.

0/0
15.1.2009 10:19

Rebby

Re: 16 letý chlapec prostitut s HIV

Diagnostak neni rodina...

0/0
15.1.2009 10:25

zachrance_od_mury

Re: 16 letý chlapec prostitut s HIV

;-D boha jeho. ty leky bys mel vysadit

0/0
15.1.2009 9:50

Rebby

Re: 16 letý chlapec prostitut s HIV

Nikoliv ty trubko. To je jen dusledek toho, jak se rodice staraji o sve deti. Pokud utekl z diagnostaku, tak to urcite neni slusne vychovanej kluk... Stejne jako ty.

0/0
15.1.2009 10:24

richu_ch

no kdyz je mu ted 16,

tak se tou prostituci zivil uz v 15-ti .... se divim, ze se uzivil (teda jako kluk) .... ale jinak hruza. V takovem veku by kluci meli hrat fotbal a bavit se o nejnovejsich modelech mobilu, a ne delat tohle.

0/0
15.1.2009 8:23

PanePávekJáNechciKTurkovi

Re: no kdyz je mu ted 16,

to by ses divil kolik mlsnejch nemcouru sem jezdilo zasouvat do chlapeckej prdylek hned po revoluci :-)

0/0
15.1.2009 10:34

babacek

...zřejmě roznáší vir HIV

No i když ho najdou tak co se mu asi tak může horšího stát něž již se mu stalo.:-/

Jak se může někdo tak mladý stát prostitutem to hlava nebere.;-(

0/0
15.1.2009 6:12

nekronomicon

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

Důsledek zvrácené společnosti.

0/0
15.1.2009 7:24

babacek

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

To, že se dá někdo na prostituci tak za to může společnost?8-o

0/0
15.1.2009 7:29

Pan Navratil

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

A ne snad?

0/0
15.1.2009 9:59

Rebby

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

Ne. Jeho rodice. Jednotlivci. Na 'spolecnost' to nesvadej. Je to univerzalni terc zdroju problemu. Ale nikdy to neni pravda.

0/0
15.1.2009 10:26

abecednik

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

nie, spolocnost za to vinu nenesie, pretoze spolocnost je nieco velmi nekonkretne a anonymne, nieco ako moralka a svedomie.

Vinnici za jeho prostituciu su dvaja, len tazko urcit kto ma vacsi podiel viny - ci jeho rodicia a on sam. Kazdopadne spolocnst za to nemoze, zo mna v tej istej spolocnosti nevyrastol prostitut aj napriek tomu ze som z nekompletnej rodiny.

0/0
15.1.2009 10:34

Virus2

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

Společnost za to nemůže? Ale může, pokud tohle toleruje. Kluka bych z toho nevinil, spíš jeho rodiče, začal zřejmě hoodně mladý

0/0
15.1.2009 14:04

babacek

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

Tak tohle by rád aby si rozvedl, bude alespoň legrace. ;-D

0/0
16.1.2009 6:13

zachrance_od_mury

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

cozpak o to, stat se v 15 slapkou neni nic vyjmecneho, resp. u divek. u chlapcu je to sice zarazejici a nezvykle ale daleko vic me vadi fakt ze se najde poptavka, tj. ze existuje prase ktere si 15tileteho kluka zaplati. protoze kde je poptavka je i nabydka.. to me znechucuje daleko vic nez zkutecnost ze muze mit neplnolety aids. kouknete se do afriky. tam to neni celkem nic zvlastniho. a take bych rad vedel jake uzasne rodinne zazemi ten kluk mel ze takhle dopadl. myslim ze rodice toho kluka by meli jit sedet.

0/0
15.1.2009 9:53

Pan Navratil

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

Ano, někde se stala chyba, ovšem apriori vinit rodiče... viz film Mandragora...

0/0
15.1.2009 10:00

zachrance_od_mury

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

pravda, zalezi na konkretni situaci. nicmene bud A) kluk utekl z domova a v tom pripade to rodice meli hlasit na policii, jinak defakto napomahali trestemu cinu tim ze ho tajili B) rodicum bylo putna co se s nim deje a pak je to zanedbani povinne pece C) kluka pasli a pak je to, ac nejsem zastance radikalnich vykriku, opravdu na postaveni ke zdi. nevim jak vy ale ja jako otec bych nenechal kamen na kameni kdyby mi zmizela dcera.

0/0
15.1.2009 10:06

Rebby

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

Utekl z diagnostaku. Rodice ho zajiste meli pod dozorem a prikladne se o nej starali.... Hnus.

0/0
15.1.2009 10:27

babacek

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

Pokud si článek přečteš tak zjistíš, že se prokazuje doklady staršího bratra a pak, že i vzhledově vypadá starší. Tedy jeho ´´ klienti ¨¨ nemuseli mít o skutečném věku ani páru.

0/0
16.1.2009 6:08

Pan Navratil

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

Že tys nečet Wir Kinder vom Bahnhof ZOO, babáček?

0/0
15.1.2009 9:58

zachrance_od_mury

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

dale pak Basketbalovy zapisnik, pravdepodobne jediny film s di Capriem ktery me totalne polozil a ja uznal ze to neni jen ten sladak z titaniku.

0/0
15.1.2009 10:08

babacek

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

Mě naprosto stačí když musím číst tvé …Rv:-©

0/0
16.1.2009 6:11

Mar__tanka

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

víš co, ono možná právě proto, že je tak mladý, se mohl stát prostitutem....

protože patnáctiletý chlapecký maso - to je něco.

Na 30tiletou vyjetou šlápotu narazíš na každém rohu.

Třeba i spousta kluků, co smaží, si na fet vydělává tím, že nastavují (Y) a vydělává jim to víc než dost...;-(

0/0
15.1.2009 10:00

Pan Navratil

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

tak tak... bohužel... a sídlo je na hlavním v Praze.

0/0
15.1.2009 10:00

EWCZ+

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

To je znama vec. Kluci, co vypadaji, ze jim je pres dvacet, uz na homotrhu moc sanci nemaji. Cim mladsi, tim vice zadouci.

0/0
15.1.2009 14:39

babacek

Re: ...zřejmě roznáší vir HIV

Jistě, že každý chce mladší, ale když je někdo gay ještě to neznamená, že má IQ houpacího koně a bude si vystavovat riziku trestního stíhání s klukem který je pod zákonem.

Zda je třicetiletá šlápota na každém rohu nevím, já je nevyhledávám, to se musíš obrátit na Pana Navrátila ten má takové zkušenosti.;-D

P.S. Jinak gay je pro mě přijatelnější jak smažka.:-)

0/0
16.1.2009 6:20

federerr

rok a pul unika policii

ale policie vi ze je  oholený -:)

0/0
15.1.2009 5:27

babacek

Re: rok a pul unika policii

Policie najde jedině toho když na něho jiný ukáže.

0/0
15.1.2009 6:13

h@luzak

Re: rok a pul unika policii

Potvrzuji, zloděje jsem si musel sám chytit a 4 hodiny zadržovat, než policajti přijeli :-(. Potom ještě dva roky soudů a vymáhání škody. Nakonec zaplatil, protože dostal podmínku a uhrazení škody bylou součástí podmínky (nechtěl do lochu)..

0/0
15.1.2009 9:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.