- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebyl by lepší profil typického viníka nehod? Mrtvý třiatřicetiletý spolujezdec toho o stylu ježdění opravdu moc nevypoví.
Holohlavý, bejsbolová čepice, panděro, značková teplákovka, čvaňho v hubě, mobil permanentně na uchu - takovej veksláček čehokoli místního formátu, ale se sebevědomím řiditele ČEZu.
že jde o nejsilnější ročníky, kromě toho v nejproduktivnějším věku, takže lze předpokládat, že jich asi jezdí procentuálně nejvíc - zajímavější by možná byla statistika, kolik procent to dělá v každé jednotlivé věkové skupině, než celkově. Ale to by asi nebyla senzace, lze očekávat, že by počty byly relativně vyrovnané. Stejně tak, jako byl a je v poslední době veliký zájem o byty, protože tyto nejsilnější ročníky zakládají rodiny a chtějí bydlet.
"To by pak každý člověk zhruba v půlce života musel znovu do autoškoly" - osobně by mě zajímalo, jak policie pozná, že je dotyčný zrovna cca v půlce života. Že by věděli, kdy kdo umře?
na třicátníky jsou kladeny velké nároky, mají už většinou děti, manželky na mateřské, hypotéky, životní pojistky, spoří si na důchod, protože s ním už nemůžou počítat .... musí se sakra otáčet a jsou unaveni, kromě toho muž 30-35 let je na služebku posílám určitě častěji, než 50 letá žena a všeobecně se od něj očekává, že to bude právě on, kdo sedne za volant, když je to potřeba
Jsem také v uvedeném rozpětí (vlastně přesně v polovině). Musím naprosto souhlasit s tím, co píšete. Vlastně se otáčím naprosto neustále, spím 5-7 hodin (pokud děti dají) a celý zbytek dne jsem v jednom kole. Jediný odpočinek je zhruba 10 zpráv na diskusích během dne.. Ale jsem optimista, unavený jezdím jen zhruba 1x týdně (pokud mám nějaké jednání pozdě večer - při vstávání v 5:30 to je i na mě moc). Uff, zpět do práce..
Tak to máme jeho velkohubé prohlášení, že telefonování za jízdy nebude ani za body, ani za pokutu - a už budeme přitvrzovat a všímat si těchto řidičů víc.
A ta opětovná návštěva autoškoly - no, honem si musím něco takového zařídit, to bude asi docela slušná lobby se slušným zajištěným příjmem, co?
no co... 70-níci umírají na stáří... 50-níci na rakovinu... a 30-níci na blbost při řízení auta...
tak to jsem v klidu ted mě čeká infarkt
... typické oběti podle statistiky se blížil třeba třiatřicetiletý muž, který zemřel v září po nehodě Škody Octavia blízko Úlibice na Jičínsku. Auto narazilo ve
vysoké rychlosti do stromu. Oběť seděla na místě spolujezdce - tam odtud se auto řídí špatně
Tak třeba v redakci iDNES nikdy neviděli auto s britskou či irskou RZ....
Jste si jisti, že jste skutečně stanovili správnou hypotézu ze sledovaných dat? (Nejmladší řidiči se ukáznili apod.) Neobjevili jste spíše vrchol populační křivky (tzv. Husákovy děti), který se s postupujícími léty "překvapivě" posouvá?
Jestli důvod poklesu v nehodách/úmrtní mladých řidičů není jednodušší: přirozený výběr - tzn. ti neschopni respektovat předpisy si prostě vymlátili a je to. A další ročníky jsou třeba náhdou chytřejší