- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych to tak tragicky neviděl: stala se dopravní nehoda. To, že boural kamion, ještě neznamená, že všichni kamioňáci jezdí jako blázni. Ikdyž mi hodněkrát pijou krev svým bezohledným předjížděním na dálnicích.
Těch kamiónů jezdí tisíce denně, a když se jednomu stane nehoda, tak je to v průměru vždy jenom promile procenta. Nezdá se mi, že by měli víc nehod. Akurát následky bývají horší.
to já nevím. Záleží na tom, jestli ten vzadu byl omezen nebo ne. Pokud i předtím jel za kamionem stejnou rychlostí, pak omezen být nemusel. Pokud přijel rychlostí vyšší a musel zpomalit, pak ano.
Více než rok se snaží Olomouc donutit kamiony, aby používaly obchvat. Vyhozené miliardy. Dnes montují zákazy vjezdu aut přes 12 tun. Marný boj.
Zákaz nefunguje. Truckeři jsou skupina, která na jedné straně nemá lehký život, ta práce je opravdu hnusná, na druhé straně jich drtivou většinu tvoří primitivové. A k tomu nad nimi není dráb, který by je umravňoval, jak se na jejich rizikovost sluší. Takže zákaz nezákaz, tohle fungovat nebude, nerespektují to. Jediné řešení je zavěšená žlutočerná traverza 3,5 metru nad zemí. To jediné funguje spolehlivě. Autobus projede, kamion ne. V zahraničí zcela běžné, nic nového pod sluncem.
Jen daňový soumaři a ředitelé zeměkoule přežijí.
BTW s tím soumarem souhlasím to se k Vám hodí ,ale co to přídavné jméno ?
no když zemřel řidič kamionu a nehoda má jednu obět tak to bude chodec na dálnici
Je to úplně bezpředmětná diskuze. Jen pro ty co se vlákají doma a nebo v práci. Nikdo z Vás to tu nevyřeší. Jen se háže špína z jedné strany na druhou. Přeci nemůže být automaticky každý kamioňák hovado! vzpamatujte se!.Bez nich byste neměli co dát do h... , koupit. Hold "Díky krizi" se počet nákladů sníží, tak již nebude jezdit kdejaký "Kamion řidič rychlo kvaška". Všichni moc dobře víme, že když je zima, sních, led atd. tak hold asi se nepojede jako za 30°vedra! to dá rozum (ikdyž někteří ho hold nemají) A ruku na srdce, kdo z Vás automobilových řidičů jezdí a přizpůsobí rychlost aktuální situaci na vozovce a nebo dodržuje předpisy?(určitě se někdo najde,) Kálet kecy, užívat statistiky a kdovíco na jiné umíte, ale začněte u sebe.) Hezký den přeji
to zas bude zobecnovacich kecu a dalsich péčovin proti ridicum kamionu...jako napriklad veta : 1. Kamionáci jezdí často jak prasata, především ti se slovenskou SPZ....co to ma za vypovidaci hodnotu?...to ma byt nejaka soukroma statistika?...bezte do haje...co tady resite...? je mi lito toho mrtveho:( skoda kazdeho zivota...
někteří si dělají statistiky já např mám dobré zkušenosti s řidiči kamionů z PL
1. Kamionáci jezdí často jak prasata, především ti se slovenskou SPZ.
2. V některých úsecích je v zimě D1 tak neudržovaná, že ani snížení rychlosti jednoduše nepomůže.
3. Plynulosti a snížení nehodovosti by prospělo, kdyby se tu lidé naučili nevyset v levém pruhu ne dýl, než je nutné. Nedá se paušalizovat, ale je to pravidelně vidět hlavně u řidičů s moravskejma SPZ Z,M apod.a konečně sou k tomu i statistiky.
tak to jsem rád že jsi tam nenapsal T paušalizovat se nedá podíl řidičů kategirie N3 na mrtvé je 5,6 takže ti nebudou až takovými viníky
to ani nemusejí psát ........ , každej den se tam nějaký to hovado převrátí .......