Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

„Konzervativec“ Čunek odchází s pověstí korupčníka, rasisty i sukničkáře

Chvíli se zdálo, že Jiří Čunek spasí KDU-ČSL. Takových šetrných konzervativců, které potkáte v neděli s rodinou v kostele, v Česku moc není. Nyní ale Čunek odchází z vlády a lidé si ho budou pamatovat jako neschopného ministra, sukničkáře, korupčníka, rasistu i člověka, který neoprávněně čerpal sociální dávky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sageorg

Ještě bych........

přidal pověst prolhaného blekoty.

0/0
13.1.2009 16:06

Kleki Petra

Pro lidovce je to asi jediná naděje na záchranu.

Kromě toho se Jirka přesvědčil, že Kalouska může porazit, ale ne porážet.:-)

0/0
13.1.2009 14:56

Toicem

Fuj, nechce se mi věřit...

...že nečtu nějaký trapný Blesk nebo Šíp.

Co to tam ta paní autorka patlá? Článek je z velké části založen na pomluvách jedné nevěrohodné sekretářky, na vyložených dezinformacích (ty sociální dávky nebyly vázané na výši majetku, takže jejich čerpání nebylo neoprávněné), na dezinterpretacích (citát o "vředech" se týkal rozpadajících se domů, nikoli jednotlivých Romů).

Taky stojí za zmínku, že co se týče obvinění z korupce, pan Čunek byl vyšetřovateli očištěn - presumpce neviny zřejmě u paní autorky neexistuje.

Citát o tom, kde spí nápadník Čunkovy dcery, patří do bulváru.

Jsem znechucen. Jsem asi celkem rád, že pan Čunek odchází z vlády, a myslím si, že by bylo pro KDU-ČSL lépe, kdyby odešel i z vedení strany, ale takovéhle články jsou opravdu žumpa. :-/

0/0
13.1.2009 12:57

Cocotus_Interruptus

Re: Fuj, nechce se mi věřit...

Dneska mate na stranickem sekretariatu napilno, co? Bez radsi za vasi zneuznanou modlu zapalit svicku do kostela, to bude plne v souladu s moralkou vasi "krestanske" partaje. ;-D

0/0
13.1.2009 13:04

Toicem

Re: Fuj, nechce se mi věřit...

Prosím?

Já nejsem členem žádné strany, natož pak stranického sekretariátu.

Můj příspěvek byl o kvalitě článku. Vaše reakce je z tohoto pohledu naprosto mimo mísu, promiňte.

0/0
13.1.2009 16:41

honzaf

Re: Fuj, nechce se mi věřit...

Zbytečné se rozčilovat. Přečti si přezdívku toho zvratkáře a pochopíš, že tady je každé slovo zbytečné plýtvání časem :-)

Jinak ten článek je, Čunek nečunek, opravdu příšerný.

0/0
13.1.2009 21:59

nobuk

Re: Fuj, nechce se mi věřit...

nechci te urazit,ale pro priznivce Cunka urcite neni clanek zvlast lichotivy ...,ale vsouhrnu vystihuje strucne vsechno o Cunkovi......Ja jenom podotykam,ze do basy jit mel a jeste navic,ze z lidi delal uplny hovada.....(story s obcankou ap.) 

0/0
13.1.2009 13:44

gogol_jl

Skoro se mi chce rict - vrah dostal zlodeje rohliku

Lid tleska - ale kdo je vetsi lump ?

Kauza Cunek byla odstartovana na popud Kalouska. Jen si vzpomente - 2 dny po jmenovani vlady CR podava Jiri Novak (byv min spravedlnosti za ODS) trestni oznameni na Cunka ze neco co se stalo pred 5 lety (!). Cunek par dni pred tim porazi Kalouska na sjezdu KDU, protoze Kalousek chtel spolupracovat s komanci.

    A pan Kalousek ? Namestek , ktery za MNO podepsal smlouvu na padaky s firmou, ktera vznikla den PO podpisu smlouvy (!). Smlouvu, ktera zajistovala firme pri odstoupeni skoro stejne penize jako pri dodani. A par vojaku zemrelo a padaky jsou ve skladech .... a jede se dal mocalem cernym podel bilych skal. (padaky nejsou jedinym pripadem korupce pane Kalouska)

   Cunek samozrejme vi, kdo proti nemu nastartoval kampan - proto taky chtel aby Kalous sel z kola ven.

   Ptam se pani novinarky - kdy napisete clanek o Kalouskovi ? Mnoho lze dohledat na netu - napr na www.ruzovypanter.cz )

0/0
13.1.2009 12:47

icmek

nechápu

odkud se vzala informace, že je Čunek rasistou. nazýval věci pravým jménem. to je rasismus? když bude soused dělat bordel, zavolám na něj policajty a nebude se mi chtít vedle něj žít. ale když to bude cíkán, budu rasista. a to je můj názor, cenzore, a žijeme v demokratické zemi. pokud víš, co je demokracie, cenzore, tak laskavě cti její podstatu a můj názor tu nech viset. chápu, že v Idnes názor nemají.

0/0
13.1.2009 12:44

Hrustic

Cunek

Cunek byl nejhorsim clankem vlady a kamadi bychom asi taky nebyli, ale tenhle clanek je trochu moc Rv

0/0
13.1.2009 11:42

logar

Re: Cunek

článek je tak akorát. Stejně jako čuněk používá úvahy v roli pravdy. Přes to není čuněk jenom nejhorším článkem vlády, ale především jejím obrazem. A to považuji tuto vládu za zdaleka nejméně špatnou za mnoho roků a vlád.

0/0
13.1.2009 12:19

Pk001

Ta paní

Paní redaktorka je naivní křesťanská husička, která předstírá, že je novinářkou - s velkým zaujetím masturbuje nad těmi nejnižšími a nejubožejšími pavlačovými drby, vydává je za fakta a cítí se být významnou. Horší ovšem je, že takovouto nanynku redakce zaměstnává.

Kde je vaše dřívější aspoň jakás-takás objektivita, milý plátku?

0/0
13.1.2009 11:36

p.sp.

Re: Ta paní

mně, jako občanovi ČR a voliči, přijde důležitý pavlačový drb o neschopnosti vést ministerstvo nebo o nekompetentnosti a "vecpávání se" do romského problému nebo o populistických žvástech nebo o event. korupci.

0/0
13.1.2009 11:42

Pk001

Re: Ta paní

V Čunkově bývalém působišti tak trochu bydlím, takže si troufám vědět o některých věcech trochu víc, než sesbíralo to křesťanské blbátko do své slátaniny, kterou mu Dnes otiskla.

1) Č. vystěhoval dlouhodobé NEPLATIČE nájmů, zdroj nemalé části městské kriminality, ničitele městského majetku, ty, kdo hlukem, špínou a krádežemi znemožňovali fungování sousední nemocnice. Přiblblí pisálci z toho udělali rasismus, protože šlo SHODOU OKOLNOSTÍ o Romy, že?

2) Urbanová je něco jako černá ovce města - slizká, prolhaná, bez přátel, falešná, nikým neoblíbená - a taková byla vždycky. Mikdo ji nemusel a nemusí.

3) Narozdíl od jiných politiků Č. vždy dodržel to, co voličům slíbil, i když šlo o posledního strýce odněkud ze samoty. Nezapomněl na nic.

Na ministra asi nemá, minimálně ne svou bezprostředností a jednoduchostí. Co však takové kravky, co píšou tyto články? Budou beztrestně kydat špínu dál???  

0/0
13.1.2009 12:01

logar

Re: Ta paní

ještě bys měl jako Vsacan dodat, že si tu akci s cikány čuněk šetřil na dobu, kdy se mu to politicky nejvíce hodilo, ačkoliv město a hlavně poliklinika, trpělo léta. A u Urbanové bych nebyl tak radikální. Jistě jsi nemluvil se všemi Vsetíňáky, ale pouze s těmi z hospody, kam chodíš ty. Zubík byl také hrdinou Vsetína, nemýlím-li se.

0/0
13.1.2009 12:27

Toicem

Re: Ta paní

Proč "křesťanská"? Mně na pomluvách nic křesťanského nepřipadá...

Jinak souhlasím...

0/0
13.1.2009 11:56

Pk001

Re: Ta paní

Křesťanská pro to, co vystudovala v UK. Takový typ studia je smysluplný asi jako dějiny vysavačů nebo věštění budoucnosti z mateřských znamínek. To je ovšem její věc. To, jak na základě svých subjektivních mindráků hází špínu na někoho, kdo toho prokazatelně dosáhl x-krát víc než ona, už však pouze její věc není, zejména pokud to otisknou noviny typu Dnes.

0/0
13.1.2009 12:05

Toicem

Re: Ta paní

Já myslím, že ten obor, který ta paní studovala, může studovat i bezvěrec, ne? A diskuse o jeho smysluplnosti sem nepatří (přestože si myslím, že se spíš mýlíte).

Takovýmhle argumentem své názory (s nimiž jinak celkem souhlasím) shazujete na úroveň pouliční hádky...

0/0
13.1.2009 12:14

logar

Re: Ta paní

souhlasím !

0/0
13.1.2009 14:43

logar

Re: Ta paní

slovo "smysluplný" má významovou hodnotu asi jako dějiny vysavačů nebo věštění budoucnosti z mateřských znamínek. Je to umělé přiblblé slovo, vzniklé zřejmě hloupým překladem z angličtiny v dílně pana Havla, jako mnoho dalších, stejně pitomých:-©

0/0
13.1.2009 14:41

Vlad IV

Re: Ta paní

Nevím co vté UK studovala, no asi nic moc, ale stou křesťanskou husičkou bych byl opatrný....!! Podívejte se na její foto dobře...!!

0/0
13.1.2009 22:56

Karelur

Když byla Čunkova popularita na vrcholu, díky tomu

že tento "neuspěšný " manažer jako jediný v ČR dokázal vyřešit problém se spoluobčany, někdo neváhal a zaplatil několik milionů korun detektivům aby na Čunka něco našli. Čmuchalové měsíce čmuchali a našli to, že bral 20,-Kč dávek měsíčně (výši raději MF v článku neuvádí). S dotacema pokud vím měla problém už předtím Kuchtová a to je spolehlivá soudružka. Takže problém asi bude někde jinde.

Je ale dobře , že tento článek vyšel, alespoň víme komu Čunek nejvíc vadí.:-/

0/0
13.1.2009 11:34

Cocotus_Interruptus

Re: Když byla Čunkova popularita na vrcholu, díky tomu

Dalsi clen PR tymu vsetinskych lidovcu prisel do prace? Tak znovu pro extra natvrdle - bavime se o ministrovi pro MISTNI ROZVOJ. Coze tenhle skvely "manazer" na tomhle miste dokazal? ;-D

0/0
13.1.2009 11:35

andross

Re: Když byla Čunkova popularita na vrcholu, díky tomu

nebavime se o ministrovi pro mistni rozvoj, protoze uz jim neni...

0/0
13.1.2009 11:38

Cocotus_Interruptus

Re: Když byla Čunkova popularita na vrcholu, díky tomu

Jeste stale jim je a nekolik dnu jeste zrejme bude, ale to jen tak na okraj. Rec je o naprosto neschopnem ministrovi, ktery se stal symbolem korytarstvi a korupce (viz napr. kauza justicni mafie). Tak o tom je rec, to ano. Rv

0/0
13.1.2009 11:41

Pk001

Re: Když byla Čunkova popularita na vrcholu, díky tomu

Za to, co nedokázal jako MMR, si padáka zasloužil, o tom žádná. Drtivá většina toho ostatního, co to redakční telátko v tomto článku vyplodilo, je však snůška ubohostí a la Šíp.

0/0
13.1.2009 11:38

andross

Re: Když byla Čunkova popularita na vrcholu, díky tomu

R^

0/0
13.1.2009 11:39

p.sp.

pro odlehčení...

všimnul jsem si, že si Čunek už našel novou práci - prodal obličej do reklamy. Nahoře na monitoru občas běží banner na sazkatip s postavičkou sportovce. Je to Čunkův obličej nebo ne?:-)

0/0
13.1.2009 11:32

Bouše

Lidovci tady chválí Čunka,

že se nebál nazvat věci pravým jménem, a když totéž udělá novinářka, tak jí to vyčítají. :-P  

0/0
13.1.2009 11:26

p.sp.

Re: Lidovci tady chválí Čunka,

moje řeč.

0/0
13.1.2009 11:30

Toicem

Re: Lidovci tady chválí Čunka,

Problem je v tom, že ona místo nazývání věci pravými jmény vytáhla všechny dezinformace, dezinterpretace a drby, které se daly kde vyšťárat. To není totéž.

0/0
13.1.2009 11:54

sociální parchant

Zaplať Pánu Bohu, že táhne k čertu

Byl to profesionální lump, hloupej ale měl hroší kůži. :-©:-©:-©:-©

0/0
13.1.2009 11:26

p.sp.

doooooooost...

lidovci, už dost....;-D To už nepobírám...takového zastání pro takového nicku jako je Čunek. Lžete si do kapsy. Ten pán je nepoužitelný z mnoha důvodů a vy se tady navážíte do novinářky kvůli tomu, že studovala křesťanství v Británii nebo co to plácáte? Co to s tím má co společného?

0/0
13.1.2009 11:21

Cocotus_Interruptus

Re: doooooooost...

Jen je nech, aspon kazdy vidim, jaka dusevni a moralni "elita" se sdruzuje u lidovcu... ;-D

0/0
13.1.2009 11:24

brooklin

Re: doooooooost...

Rv

0/0
13.1.2009 11:29

Pk001

Re: doooooooost...

Nejsem lidovec a rozhodně ani křesťan. Jen hájím člověka, na kterého někdo jen proto, aby si udělal novinářské ostruhy, hází kýble špíny, zatímco jiní to tisknou, aby si je lidé kupovali.

To je hyenismus a ubohost nejhrubšího ražení.  

Když teď už není tím ministrem, že?

0/0
13.1.2009 12:08

Cocotus_Interruptus

Re: doooooooost...

Kyble spiny na sebe nahazel tenhle pambickar s hrosi kuzi predevsim sam svym chovanim, jednanim, kolosalni neschopnosti a lpenim na svem korytu do posledni vteriny. Slusnemu cloveku se z nej zveda kufr, zato cerno(Y) ho jeste opevuje jako hrdinu. :-©Rv

0/0
13.1.2009 13:00

Zabiják z Prahy

Volič Národní strany

po přečtení tohoto článku se musí "rasista" stát z každého normálního člověka

http://www.denik.cz/z_domova/expolicista_rom20090108.html

0/0
13.1.2009 11:15

frutisek

Re: Volič Národní strany

heh, pravdu má ten chlapec, drsné počtení

0/0
13.1.2009 11:36

Reg

Re: Volič Národní strany

Nepochopil jsem, co je to ten rasista v uvozovkách. Poradíte?

0/0
13.1.2009 11:42

hedlik

Re: Volič Národní strany

Nejlepsi by bylo zavrit je oba...toho fizla preventivne a toho cigana za to , ze mel holt smulu a narodil se ve spatnej cas , na spatnym miste , za spatne hvezdne konstalace a nebo treba jen proto , ze je to ubohej nenapravitelnej kriminalnik . Kazdy to vidime jinak...:-©8-o...

0/0
13.1.2009 12:19

kochanka

Re: Volič Národní strany

ale zase dostane legálně invalidní důchod.

0/0
13.1.2009 17:35

ptáček XXL

Proč si nikdy nepředplatím noviny DNES

Pamatujete jak bylo MF potají "zprivatizováno?!" Tihle lidé dnes mají tu drzost psát o zlodějství, morálce, čestnosti či rasismu.

V týhle partě žurnalistů je mi na blití.EU Nelze jim věřit ani slovo.Rv

0/0
13.1.2009 11:14

black pirate

„Konzervativec“ Čunek odchází s pověstí korupčníka, rasisty

Ať si řiká každej co chce,ale čuňák je borec R^R^R^

0/0
13.1.2009 10:56

bukovski

Re: „Konzervativec“ Čunek odchází s pověstí korupčníka, rasisty

a můžu znát důvod, proč je borec?

0/0
13.1.2009 11:00

Kleki Petra

Re: „Konzervativec“ Čunek odchází s pověstí korupčníka, rasisty

Nevidíš ten ksichtik? Hotovej Belmondo, čeče!!!

0/0
13.1.2009 11:07

Bouše

Re: „Konzervativec“ Čunek odchází s pověstí korupčníka, rasisty

;-D Zdravím po dlouhé odmlce. Kde tě čerti nosili? :-)

0/0
13.1.2009 11:23

honzaf

Re: „Konzervativec“ Čunek odchází s pověstí korupčníka, rasisty

Protože se nebál nazvat věci pravým jménem a dokázal vzdorovat pomluvám. A taky proto, že musel odejít kvůli tomu, že Kalousek se v politice pohybuje 20 let a on nemá šanci proniknout do jeho kontaktů, kamarádíčků a podobně (jak řek v rozhovoru na Novinkách).

Jinými slovy: Je to poctivý člověk, který přišel jako nový, s ideály a nebyl ochoten se zapojit do sviňáren, které Kalousek už 20 let provádí. Proto ho Kalouskova klika musela sundat. Viděl jim holt do karet a nechtěl s nima hrát falešnou hru.

0/0
13.1.2009 11:07

Cocotus_Interruptus

Re: „Konzervativec“ Čunek odchází s pověstí korupčníka, rasi

;-D;-D;-D;-D;-D

Kdyz tenhle "poctivy clovek" nastupoval na ministerstvo, tak si nechal svolat vsechny do zasedacky. Kdyz cely ansambl slavnostne nastoupil, aby se seznamil s novym ministrem, tak tenhle poctivy clovek s idealy nedorazil. No, a takhle to "fungovalo" s nekolikamesicni prestavkou zavinenou docasnou rezignaci (nez zafungovala "poctiva" nejvyssi statni zastupkyne s idealy) az dodnes. To ministerstvo je skutecne v naprostem rozvratu, ale vam v PR oddeleni vsetinskych lidovcu je to uplne jedno, ze?

0/0
13.1.2009 11:12

Pk001

Re: „Konzervativec“ Čunek odchází s pověstí korupčníka, rasi

Ze Vsetína je to trochu dál než z nějaké pražské čtvrti (330 km), víš?

Takže tím, že nedorazil včas na jednání s podřízenými, se provinil ... Tak to jo, ten si to kydání špíny tou nanynkou zaslouží, o tom žádná.

Tobě ani nejde nadávat, přiznal ses ve svém nicku už sám.  

0/0
13.1.2009 12:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.