Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve vládě skončí Čunek, Stehlíková, Julínek a Řebíček, oznámil premiér

Premiér a předseda ODS Mirek Topolánek oznámil změny ve vládě. Vedle Jiřího Čunka a Džamily Stehlíkové, které navrhly vyměnit menší koaliční strany, předseda ODS poděkoval za dosavadní práci ve vládě ministru dopravy Aleši Řebíčkovi a ministru zdravotnictví Tomáši Julínkovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jesuslives

Nechapu mysleni Paroubka

Neni mi jasna jedna vec. Paroubek nadava na soucasnou vladu, coz se od predsedy nejsilnejsi opozicni strany jaksi ocekaval.

Kdyby to udelal jako jeho kamarad Fico - tedy naoko brblal, ale nechal udelat Topolanka nutne nepopularni reformy, tak v roce 2010 muze ukazat, jak Topolanek vsem snizil zivotni uroven blablabla, reformy se teprve v tu dobu zacnou vracet a Paroubek suverenne vyhraje volby, zatimco Topolanek za nej udela tu spinavou praci. Behem dalsiho volebniho obdobi se projevi pozitivni efekt reforem a Paroubek to vyda za svoje zasluhy a slizne smetanu

Takhle Paroubek vyhraje volby 2010 se stejnou retorikou, akorat zasadni reformy se nestihnou provest. Takze ctyri roky naprosto vyhozeny, navic pochybuju o tom, ze se socani po roce 2010 pusti do neceho zasadnejsiho jako je reforma penzijniho systemu. Ne s KSCM za zady...

0/0
13.1.2009 16:19

Hrustic

Vymeny

Cunek - R^ (bezpochyby nejslabsi clanek vlady)

Stehlikova - R^ (neobratna obcas usmevna)

Rebicek - nedokazu posoudit

Julinek - chyba Rv (nejlepsi ministr zdravotnictvi) - ovsem tak nejak politicky, chapeme co k tomu Topolanka dotlacilo, ze soudruzi? :-/

0/0
13.1.2009 10:34

jamil1

Re: Vymeny

mno tak k rebickovi - horsi lempla a neznalka a samolobistu toto ministerstvo ve sve historii snad nemelo. odvolani rebicka je spravnym krokem, stejne tak jako cunek. rekl bych ze rebicek byl prave po cunkovi druhy nejslabsi ministr teto vlady ...

0/0
13.1.2009 11:46

Jesuslives

Re: Vymeny

Souhlasim.. vcetne dodatku jamila.. Julinek odesel kvuli tomu, ze jako prvni udelal nepopularni, ale nutne zmeny.

0/0
13.1.2009 16:14

Kleki Petra

Ad poplatky:

Doufám, že to vydrží. Čekárny plné přestárlých penzistů, kteří si chodili k paní doktorce pokecat, protože dopoledne neměli jinak co na práci, byly brutální humus.

0/0
13.1.2009 9:41

tomtom

Re: Ad poplatky:

Brutalni humus jsou predevsim jedinci jako vy. Nerikam, ze jev o kterem se zminujete neexistuje, ale porad je to mensi problem nez to jak k seniorum pristupujete. Nikdo neni vecne mladej. Zkuste se trochu vzit do jejich situace, vsak ono to prijde. OK, mysliste te si, ze makate, ze se zabezpecite. Oni to treba delali take, ale take zazili menovou reformu. Jestli ctete noviny, nam se take muze stat ledacos...

0/0
13.1.2009 11:03

JCage

Re: Ad poplatky:

k seniorum pristupuji stejne jako ke vsem ostatnim. Kde je psano, ze kdo je stary si zaslouzi automaticky uctu a respekt? Zvlast ti, kteri se podileli na 40 letech totality a dostali republiku tam, kde je, si nezaslouzi vubec nic. Uctu projevuji lidem ne podle stari, ale podle toho jaci jsou a ceho dosahli!

0/0
13.1.2009 11:27

brzda09

někdo ano někdo ne

nechápu odvolání Julínka. Čunek ať de třeba k čertu ale proč odvolává topolánek julínka to mi hlava nebere. Konečně někdo prosadil placení lékaře jako se to děje už ve většině evropských zemí, stejně to jednou muselo přijít a pokud to podle očekávání poslouží ke zkvalitnění léčení nejhorších neomíc jako je nemoci srdce a podobných já sem pro. A čssd ať mi políbí zadek. lepší si zaplatit s lepší péčí pro těžce nemocné a méně simulantů u doktora než neplatit a umírat na banalitu a navíc čekat u doktora jak blb 4 hodiny a poslouchat kecy simulantů kterejm nic není a jen zdržujou. S odchodem Stehlíkové souhlasím dyť ta ženská neumí ani pořádně česky a zastává se cikánů co dělaj bordel

0/0
13.1.2009 4:27

tom9

Re: někdo ano někdo ne

R^R^R^

0/0
13.1.2009 7:36

jmen0.prijmeni

Re: někdo ano někdo ne

R^R^R^ Naprostý souhlas.

Co z odvolání Julínka plyne? Dělejte svoji práci jak nejlépe umíte, vyrazíme vás při první příležitosti.

0/0
13.1.2009 8:57

koristka

Myšlení novodobých socialistických veksláků

je omezeno 30Kč. Pingl z RaJe jistě něco dá z cizího což je typická akce socialistů. Závist , nenávist a zášť, to jsou pracovní metody socialistické internacionály. Vzhledem k faktu ,že volič socialismu je méně vzdělaný a zejména méně chápavý je to pochopitelné a proto může Velký vůdce z Raje hlásat a bušit do nejnižřích pudů socilistického voličstva.

0/0
13.1.2009 3:19

Leporelozlepenky5

Re: Myšlení novodobých socialistických veksláků

jj  :-©

0/0
13.1.2009 4:20

Divak

vzkaz diskutujicim

Jeste bych chtel vzkazat diskutujicim, ze by se meli podivat na stranky MPSV. Napriklad nemocenska byla v prebytku a pan ministr zkratil plneni. Takze byla jeste vice v prebytku a to pojistencum vlada vzala. Takze tolik asi k jeho zasluham. V Cesku asi chvalyhodne, v civilzovanych zemich neustavni.

0/0
13.1.2009 0:32

terrakol

Re: vzkaz diskutujicim

Julínek byl ministrem MZ a ne MPSV. Za MPSV nebyl zodpovědný. Navíc nemocenské pojištění se vyplácí zdravotním pojišťovnám, které až na VZP jsou soukromými subjekty a nespadají pod řízení ani MZ ani MPSV. Můžete dát konkrétní odkaz na informaci, že vláda ukradla peníze pojišťěncům? Děkuji.

0/0
13.1.2009 0:54

Divak

Re: vzkaz diskutujicim

Podivejte se na stranky www.mpsv.cz. To, ze Julinek neni zodpovedny za MPSV nic neznamena, MPSV ale publikuje informace o nemocenskem pojisteni. Faktem je, ze na vydelecne cinnou osobu preplatek nem. pojisteni, ktery zmizel v rozpoctu, cinil 2.700 Kc. Ten proste vlada pojistencum ukradla. A z toho vlada financovala jine veci, napr. snizeni DPFO na rekordnich 15% (civilizovany svet nema pod 40%) nebo DPPO. Proste slovansky pristup k danim a soc. pojisteni.V

0/0
13.1.2009 1:50

Mitchell

Re: vzkaz diskutujicim

"snizeni DPFO na rekordnich 15% (civilizovany svet nema pod 40%)"

To mluví za všechno.

0/0
13.1.2009 2:47

sasky04

Re: vzkaz diskutujicim

To snad ani nemělo smysl reagovat ;-D R^

0/0
13.1.2009 7:55

Divak

Neverim svym ocim

Pratele, nevim, zda znate oba kandidaty, pana Bürgermeistera, to je ten, co byl odsouzen za kradez svicnu a podepisoval jako starosta Prahy 1 za Prahu 1 a zaroven za dodavatele sluzeb a zbozi. A pana Stastneho, ktery ma zase jine zvlastni zaliby. Ja je znam oba a predstava, ze budou ministry, je podobna tomu, ze vlk bude sefem ovcina nebo chovu kurat. Myslim, ze ta obrovska "sranda" zvana neskutecne prusery, je teprve pred nami. Na druhe strane se jedna pouze o kandidaty p. Bema, takze jejich sance jsou, teoreticky vzato, nulove.V

0/0
13.1.2009 0:28

ur=BANcová

Rána z milosti, aby se netrápil, ten náš Julda.

0/0
13.1.2009 0:25

madqwert-liberalni komunista

Re: Rána z milosti, aby se netrápil, ten náš Julda.

Fakticky spravne, ale cestina jako obycejne dostava "na prdel". To je ale zrejme takova tvoje "ceska" tradice ;-D. Ja to beru tak, ze my na levici potrebujeme i volice tve inteligence a dusevni velikosti, kazdy hlas je dobry, ovsem image nam ty a podobni nezlepsujete...

0/0
13.1.2009 0:51

Antexio

Re: Rána z milosti, aby se netrápil, ten náš Julda.

;-D R^

0/0
13.1.2009 9:28

ur=BANcová

Re: Rána z milosti, aby se netrápil, ten náš Julda.

Tomu sám nevěříš, že potřebujeme atrapu a velmi nezdařenou imitaci populárního diskutéra madqwerta. Navíc je jasné, že zuříš za ten včerejšek, jak jsem tě vyklepla s interpunkcemi. Toto je má poslední reakce na tebe a ukládám tě do svého virtuálního šuplíku s nápisem "BLB, K DISKUSI NEUPOTŘEBITELNÝ". !! Rv

0/0
13.1.2009 10:06

serz I.

...

Škoda ministra Julínka. Jak se říká: "Každý dobrý skutek, má být po zásluze potrestán." , bohužel. Rv[>-]

0/0
13.1.2009 0:14

franta_straka_unban

Re: ...

rozkradení zdravotního pojištění je dobrý skutek?8-o

0/0
13.1.2009 0:18

terrakol

Re: ...

není to tak dávno, co zdravotní pojišťovny byly před krachem v čele s VZP.  Nyní vykazují miliardové přebytky a tomu Vy říkáte rozkradení?

0/0
13.1.2009 0:26

serz I.

Re: ...

Je zcela nepochybné, že o dané problematice nevíte zhola nic.

0/0
13.1.2009 0:40

TAPKIN

Ale

SOCZMDRŮM se to stejně nebude líbit.Prostě vymaštěný mozky.

0/0
12.1.2009 23:54

VDC

hej

já bisem chťel abi vlát paroubek ten zastavý zdražováňí, pivo bude zadarmo a fodbal každej den R^

0/0
12.1.2009 23:50

minutos007

Re: hej

Na to ti nikdo neskočí....;-D

0/0
12.1.2009 23:55

madqwert - obet cenzury ydnes

Gross umi taky dobre nemecky

;-D

0/0
12.1.2009 23:27

Leporelo z lepenky

Re: Gross umi taky dobre nemecky

takže vy toho nenecháte

0/0
12.1.2009 23:28

madqwert-liberalni komunista

Re: Gross umi taky dobre nemecky

slovensky taky ;-D

0/0
12.1.2009 23:31

madqwert-liberalni komunista

diletant topolanek

resi personalni problemy s podobne diletantskymi ministry ve vlade a pak necha prerust plynovou krizi evrope pres hlavu. K te krizi vubec nemuselo dojit a pokud doslo, mohla byt vyresena mnohem driv! ;-D

0/0
12.1.2009 23:24

jjumbik

Re: diletant topolanek

dřív nebo později, hlavní chyba byla, že jsem ji neřešil já.

0/0
12.1.2009 23:25

madqwert-liberalni komunista

Re: diletant topolanek

ty ale nejsi nas predseda ;-D

0/0
12.1.2009 23:26

jjumbik

Re: diletant topolanek

parafrázoval jsem slova prezidenta ČSSD.;-D

0/0
12.1.2009 23:27

Leporelo z lepenky

Re: diletant topolanek

pomoc ;-D;-D už dost ;-D

0/0
12.1.2009 23:28

madqwert-liberalni komunista

Re: diletant topolanek

vy modrobolsani se nezmuzete na svuj vlastni nazor? Krast lidem nicky a pravdiva slova, to by vam slo ;-D

0/0
12.1.2009 23:29

ur=BANcová

Re: diletant topolanek

Čárka se klade i před spojky a, i, ani, nebo, či, mají-li jiný význam než slučovací (odporovací, stupňovací, vylučovací, důsledkový).K te krizi vubec nemuselo dojit a pokud doslo, mohla byt vyresena mnohem driv!. Najdi si tu chybu sám, schválně!

0/0
12.1.2009 23:44

Leporelo z lepenky

Re: diletant topolanek

to ses odvážil až teď, co? ;-D

0/0
12.1.2009 23:51

ur=BANcová

Re: diletant topolanek

Ještě tě ten mamlas živí?;-D

0/0
13.1.2009 0:00

madqwert-liberalni komunista

Re: diletant topolanek

mas recht, prosta. Stejne jako pises ty, tak i ja jsem mel pouzit spravny tvar "dyletant" - dylino ;-D

0/0
13.1.2009 0:01

Qíteček

Re: diletant topolanek

Za poslední slovo před smajlem sem nedávno dostal banána. Idnes demokratizuje?

0/0
13.1.2009 0:06

ur=BANcová

Re: diletant topolanek

Tak jsem si prošla tvé blemci hodně dozadu a není tam jediný bez chyby. Lehni tedy na hadr pologramote. Je zábavné, když god´aver sar talpa poučuje.

0/0
13.1.2009 0:17

terrakol

Re: diletant topolanek

Bezpochyby máte na mysli, že ta krize mohla být vyřešena již v listopadu 1989 a nebýt  jara 1968, nemuselo by k žádné krizi dojít. Nakonec, proč by celá Evropa čekala na naše diletantské ministry, až jim "plynová krize" přeroste přes hlavu. Evropa sedí a klidně se dívá jak díky našim diletantům přišla o zdroj energie ... zajímavé je, že tento názor jsem zatím slyšel jen od některých českých populistů, kteří ho vydávají za názor celé Evropy.

0/0
13.1.2009 0:42

siskol

Topolánek dodržel slovo

Jen je škoda ministra Julínka, to byl nejlepší ministr zdravotnictví všech dob. Ten dokázal zdravotní systém stabilizovat, aby se přestal zadlužovat. To se ještě nikomu nepovedlo.R^[>-]

0/0
12.1.2009 23:24

madqwert - obet cenzury ydnes

Re: Topolánek dodržel slovo

Rathovi se to povedlo ;-D

0/0
12.1.2009 23:28

V.Poustka

Re: Topolánek dodržel slovo

zvláště v okolí Prahy:-P

0/0
12.1.2009 23:31

madqwert-liberalni komunista

Re: Topolánek dodržel slovo

a jeste mnohokrat povede - ve stredoceskem kraji, v ceske republice, v eu... ;-D

0/0
12.1.2009 23:32

V.Poustka

Re: Topolánek dodržel slovo

konečná je na Marsu

0/0
12.1.2009 23:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.