Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražskou demonstraci 200 lidí na podporu Izraele narušili jeho odpůrci

V centru Prahy odpoledne demonstrovalo asi 200 lidí na podporu Izraele v boji proti palestinskému hnutí Hamas. Demonstranty s množstvím modrobílých izraelských vlajek a transparenty se pokusila napadnout skupinka asi 30 agresivních odpůrců Izraele. Zabránil tomu ale policejní kordon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

canabis

obřezanci

obřezanci všech zemí - táhněte pod zem :-©

0/0
12.1.2009 20:01

EasyR

Svatá pravda

"To je snad jedno, jestli jsme anarchisté nebo náckové"

Je to jedna pakáž...

0/0
12.1.2009 15:56

Nezničitelné Monstrum Reloaded

200 podplacených statistů

:-P

0/0
12.1.2009 12:22

petr_sleder

Co je menší zlo?

Obřezaný fanatický vyznavač jediného boha, nebo obřezaný fanatický vyznavač jediného boha a jeho proroka? :-)

0/0
12.1.2009 10:30

gorythc

Re: Co je menší zlo?

Obřezaný fanatický vyznavač jediného boha.

0/0
12.1.2009 11:33

coyotte

"Správné názory"

Je jedno, jestli jsme náckové nebo áčka, hlavně že máme pravdu. A dáme vám všem na držky, jestli nebudete s námi...A ten Izrael je fakt špatnej, nedovolí mírotvorcům z Hamásu a Hizballáhu a Teheránu plně rozvinout kobercový mírový proces...USA, Izrael, ledovce, zemětřas a listonoše prostě my, protiitraelští naci-áčka prostě nechceme. Jo a ten radar taky ne, nebudeme prudit demokraty z Ruska...

0/0
12.1.2009 9:01

12345hanka

Onehdy

demonstrace pár desítek lidí na podporu Hamasu, tuhle demonstrace pár stovek lidí na podporu Izraele, ovšem hned napadnutá příznivci Hamasu. Máme to tu v malém.

0/0
12.1.2009 8:41

Nezničitelné Monstrum Reloaded

Pohádka o palestince a židovi

Žid: Lásko Já tě obřežu.

Paletinka: Lásko Já tě taky obřežu....

A tak žilí obřezaní spokojeně až do smrti.

0/0
12.1.2009 8:24

rene1879

Není to divné?

Tisícovka mrtvých, miliardové škody a ta zábavní pyrotechnika Hamasu pořád létá? Takže buď se izrarlská armáda místa odpalů raket nesnaží zlikvidovat (stejně žádnou škodu nedělají) neboje úplně neschopná a nebo (což je nejpravděpodobnější) další ostřelování už je jen výmysl, aby mohli i nadále masakrovat. Mrtvé přidávají po desítkách, aby se to dalo jakžtakž okecat. A ti demonstranti? Buď bezcitné fanatické zrůdy nebo naivní hlupáčci.

Ve Velké Británii už podepisují petice za zastavení masakrů i významné židovské osobnosti: například rabín dr. Tony Bayfield, šéf Hnutí za reformní judaismus, Sir Jeremy Beecham, bývalý předseda Labouristické strany, profesor Shalom Lappin z University of London, baronka Julia Neuberger, rabín Danny Rich, ředitel organizace Liberal Judaism, rabín profesor Marc Saperstein, ředitel rabínské koleje Leo Baecka, a právník Michael Mitzman, který založil pro ministerstvo vnitra Holocaust Memorial Day.

0/0
12.1.2009 7:20

halagajda

Re: Není to divné?

Mluvite mi z duse, po precteni nekterych komentaru tady jsem v soku...:-(

0/0
12.1.2009 7:31

gorythc

Re: Není to divné?

Ono je dost tezke zlikvidovat mista odpalu raket Kassam, kdyz se daj odpalit z jakehokoliv placku.

Co se tyce masakru, tak kdyby Izraelci chteli palestince zmasakrovat, tak uz by to mohli udelat davno, prostredky na to maj.

0/0
12.1.2009 11:37

Deliveres

Demonstranty na podporu vražedného

státu Izrael měli ihned na místě zatknout. Doufám, že u nás stále platí paragraf Trestního zákona, že propagace a schvalování trestného činu je trestná. Demostranti svou demonstrací vyjádřili souhlas s vražděním Palestinců a to jistě není normální. Smrt člověka zůstane smrtí, ať si to vrah zdůvodňuje jakoukoliv lží.

0/0
12.1.2009 4:24

WIFI

Re: Demonstranty na podporu vražedného

a blázny, co podporují palestince, rovnou zavřít aspon na 15 let. Co s lidma, kteří podporují útoky na civilní cíle ?

0/0
12.1.2009 6:43

zubataskosouadminesvicedohorela

Re: Demonstranty na podporu vražedného

Israel to dela dobre a vubec se nemusi starat o to co par pitomcu jako ty v Cesku rika. At' dlouho existuje a vzkveta trn v oku musulmanum ISRAEL.R^VR^

0/0
12.1.2009 7:02

crook.crook

Re: Demonstranty na podporu vražedného

aha takze vrazi z Palestiny, co zacali odesilat rkaety vrahy nejsou. Tobe dopadne 50m od paraku raketa z ciziho statu a ty se nebudes branit? Jste vubec normalni a vite vubec proc to cele zacalo. Jediny vinik je hamas. Napadl cizi stat at si to ted vylize.

0/0
12.1.2009 8:52

MudaFuka

Hamas a Papas jsou vypatlany pakosi..

provokovali, dostali na drzku a ted se divej. plne v  souladu s jejich primitivnim, stredovekym  chapanim sveta. nerikam, ze sme svatousci, bo jsme si tim pred par stoletima take prosli, ale tohle je akce a reakce

0/0
12.1.2009 9:30

Jan Žižka z HK

židi jsou vrazi, to jim nikdo neodpáře

;-€;-€

0/0
12.1.2009 3:57

zubataskosouadminesvicedohorela

Re: židi jsou vrazi, to jim nikdo neodpáře

At' zije ISRAEL!!!!R^VR^

0/0
12.1.2009 7:03

petacx

Kouknete na - Dělení britského mandátního území

koho to skutecne zajima kouknete na   Dělení britského mandátního území   8-o  www.israel.cz/index.php?module=specialdetail&id=4957&datum=2007-08-31&titulek=deleni_britskeho_mandatniho_uzemi   8-o 8-o 8-o

0/0
12.1.2009 0:09

petacx

Re: Kouknete na - Historie, souvislosti

Historie, souvislosti  kolem Izraele 8-o 8-o 8-o 

www.israel.cz/index.php?module=special2&idsekce=1 

co jineho dodat nez ze IZRAEL ma moji PLNOU PODPORU !

0/0
12.1.2009 0:11

franta_straka_unban

Re: Kouknete na - Historie, souvislosti

podpora BLBA je pořád podpora BLBA a jako taková je naprosto bezvýznamná BLBE:-):-):-)

0/0
12.1.2009 0:39

fearofthe

Re: Kouknete na - Dělení britského mandátního území

Ano, jsou to všechno naprosto objektivní materiály.. objektivitu zaručuje už název toho serveru... Izrael.cz .. já doporučuju přečíst věci od Nálevky, tam je vše doopravdy objektivně popsáno... Tady strčíš mapu, kde je celé muslimské Jordánsko a od toho se tam odečítá, co židé vlastně (ne)dostali..

Za takové žvásty by člověka na vysoké hnali.

0/0
12.1.2009 1:45

fearofthe

....

Takže znovu, jelikož se tady do mě opřelo kvantum lidí.. takže hezky od píky...

Od doby, co židé odešli do diaspory, dané území obývali předci dnešních obyvatel. Židů zde posledních 1000 let žila opravdu jenom menšina v komunitách zvaných Jišuv. Tito židé vycházeli s Araby velmi dobře, platili vyšší daně, jelikož nepřestoupili na Islám, ale nedocházelo v průběhu času k pogromům jako v evropských zemích... Ještě v roce 1920 pod britskou mandátní správou zde měli Arabové jasnou většinu, byť židé už se chytali sionistické vize Herzla, který požadoval vznik židovského státu (pokud si dobře vzpomínám, a teď se možná mýlím, nevyžadoval jej přímo na tomto území)... Velká Británie později slíbila vznik samostatného státu jak židům, tak Arabům (Což je nepochopitelné), na základě Belfourovy deklarace pak začalo židovské přistěhovalectví do Palestiny (Třebaže tam většina židů nežila opravdu těch tisíc let)... Po druhé světové válce se strhla hysterie, židé po holocaustu trvali na svém státu ....

0/0
11.1.2009 23:16

fearofthe

Re: ....

a do Palestiny jich přicházelo stále víc... a situace byla neřešitelná... Židé dokonce podnikli PRVNÍ TERORISTICKÉ ÚTOKY  v Palestině (hotel king david)... Briti se vzdali mandátní správy, situaci pak nevyřešila OSN, která nabídla Židům větší část území, ti to přijali, Arabové však odmítli.. Následně Ben Gurion vyhlásil židovský stát, který svou existenci uhájil v první válce a území rozšířil..

Jde o to, že židé zde opravdu žili pouze v malé komunitě, zbylá část židů žila v diaspoře.. Je to podobný případ jako Kosovo, kde Albánci taktéž měli prakticky menšinu v celé historii, přesto dosáhli svého státu...

S nynějším stavem se už hnout nedá, ale vadí mi naprostá jednostrannost...židé jsou ti hodní, arabové ti zlí... Proto znovu zdůrazňuji, že prvního teroristy na území Palestiny byli židé... A stejně jako židé tehdy Arabové nyní brání jenom své právo.. Ať už ho považujete pouze za domnělé... Jakým způsobem to děljaí, je věv druhá.. Ale používání bílého fosforu taky není KOŠER

0/0
11.1.2009 23:27

petacx

Re: .... Dělení britského mandátního území

tady to je presne popsane

Dělení britského mandátního území   8-o  R^

www.israel.cz/index.php?module=specialdetail&id=4957&datum=2007-08-31&titulek=deleni_britskeho_mandatniho_uzemi  

0/0
12.1.2009 0:12

Machalu

Re: ....

Jasně, a král David se Šalamounem byli arabové jako řemen a v Jeruzalémě vlastně nikdy nestál žádný chrám, jenom samé mešity.....

Takže, pokud od píky, měl bys začít biblí.

A kamže se tedy vlastně budeme vracet, o kolik je to spávné?? Bychom se tady v naší kotlině také mohli rozčilovat, že za Karla IV. jsme měli o něco větší zemičku.....

0/0
12.1.2009 0:42

fearofthe

Re: ....

To je právě ono..  Po Kristu žili na území Moravy Keltové, takže Irové by si klidně mohli nárokovat území ČR, protože tady nějací jejich příbuzní byli...A jejich právo by bylo prakticky stejné, jako právo Izraelců...  Ale netřeba to šroubovat do extrému...

Jde o to, že stát Izrael neměl vůbec vzniknout, národ si zkrátka nemůže nárokovat území, na kterého 99% jeho členů nežilo. Tohle je prostě fakt... Politici váhali a váhají s uznáním Kosova, jelikož všichni vědí, že na území Kosova nemají Albánci v podstatě, co dělat.. Některé státy jej uznali, jiné ne.. Tady je to ten samý případ a všichni vidí jako veřejné nepřátele KOMPLETNĚ všechny Araby, kteří ještě zkraje 20. století měli lepší vztahy židy než křesťanský svět... Arabové jsou prakticky ve stejné pozici jako v těchto časech Srbové..

Stát Izrael už se z mapy vymazat nedá, ale jedná se mi o to, že 95% by nejradši všechny Araby zplynovalo a stojí jednoznačně za židy, třebaže to tak jednoznačné není. Stačí se nad tím jenom zamyslet.

0/0
12.1.2009 1:39

Malimola Malimej

no vida,

tak 30 agresivních magorů narušilo klidnou demonstraci. A když se sejde 45 magorů před ˇUřadem vlády, tak je klid

0/0
11.1.2009 21:47

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: no vida,

inu špatně počítáš,  těch magorů bylo  200 - 30 = 170 , a žádnej klid - vždyť přece šlo o židy

0/0
11.1.2009 23:05

peca

Re.africkysbor

Hele, čert vem tvoje odůvodňování věcí, toto jsou v podstatě známá fakta a o politice, si dovolím tvrdit, vím dost. V mnohém máš z části pravdu, ale o to nejde. Dotaz zní a zněl, evidentně jsi přehlédnul: jak může být krajní pravice, za kterou se NO považuje, na straně čmoudů, islámských fanatiků a takovéto chátry? Hitler by vás za to nechal na místě pověsit...

0/0
11.1.2009 21:47

annakkk

tak OSN, ta nepotrebna banda

darmozracu tvrdi ze Israel spacha "valecne zlociny"? No, taky dlouho zneuzivaly

slovo  "rasizmus".Tak dlouho az vetsina lidi seuz  za to ani nestidi, byt rasistou.A co takhle podivat se do Darfuru,soudruzi ?(Sudan). No jo, ale tam vrazdi, znasilnuji arabove puvodni obyvatelstvo tak o tom radsi pomlcime, ze jo?

0/0
11.1.2009 21:18

mtis

Chtěl bych mít takové znalosti, jako fanklub Hamasu!

"... území 2000 let patřilo Arabům ...." ;-D;-D;-D

0/0
11.1.2009 21:08

doktor_bota

Re: Chtěl bych mít takové znalosti, jako fanklub Hamasu!

Jsem si naprosto jistý, že nechtěl.;-)

0/0
11.1.2009 21:13

harcer

Kde byla hrdinná policie

:-©Která tak "úspěšne" zasahovala v Litvínově ?Rv Z koho měli strach z Židů nebo Arabů?;-D;-D;-D:-©

0/0
11.1.2009 20:58

peca

Je to normální?

Nepatřím a nikdy jsem nepatřil k fanouškům Izraele, ale jednou je to náš spojenec v boji proti terorismu, tak musím být  k němu pochopitelně loajální, ať s ním ve věci ohl.Palestinského území nemohu souhlasit. Ale nechápu lidi z NO, že stojí na straně čmoudů a teroristické verbeže! To je k zblití!

0/0
11.1.2009 20:57

Todd Bertuzzi - verze 2

Re: Je to normální?

Oni to taky nechápou. Jsou to jelita ;-D

0/0
11.1.2009 21:01

harcer

Re: Je to normální?

Čemu se divíš?8-oViděl jsi v televizi tu zfetovanou smažku?RvMoc bych za to nedal že měli drogy zdarma od Albánců z Kosova.:-©

0/0
11.1.2009 21:02

africkysbor

Re: Je to normální?

JE VIDĚT,ŽE O SVĚTOVÉ POLITICE MOC NEVÍŠ A PATY Z KOTLINY JSI TAKY MOC NEVYTÁHL.RADÍM TI PROSTUDOVAT DOKUMENTY AŽ DO DOBY 1947 KDO JE A NENÍ TERORISTA. HOCHU PRVNÍM TERORISTOU BYL ANGLIČANY OZNAČEN BEGIN ! A KOMOUŠOVÉ JEN ŽIDŮM POMÁHALI VČETNĚ TĚCH ČESKÝCH ZA COŽ BY JIM IZRAEL DNES MĚL LÍBAT PRDE.. TAKŽE KDO TERORIZUJE SVÉ SOUSEDY,KDO NEHODÁ SE PODŘIDIT REZOLUCÍM OSN, KDO NEDOVOLUJE SVÝM OBČANŮM SI BRÁT ZA PARTNERA NEŽIDA NA RASOVÉM PRINCIPU, KDO NEŽIDOVI NEUMOŽŇUJE SI KOUPIT PŮDU , TO JE PODLE MĚ RASISTICKÝ A TERORISTICKÝ STÁT . NE TEN KDO JE ZAHNÁN DO KOUTA  IZRAELSOU ROZPÍNAVOSTÍ .

PŘEČTI SI STRÁNKY USA : WWW.JEWWATCH.COM  

0/0
11.1.2009 21:07

doktor_bota

Re: Je to normální?

V naprosté většině případů je za neoprávněné zvýrazňování příspěvků (FULL CapsLock) ban, někde i definitivní. Číst to nebudu, z uvedeného je jasné, že jsi zbabělý hlupák, který neumí zaujmout jinak.

0/0
11.1.2009 21:09

mtis

Re: Je to normální?

Žid je rasa, nácku? ;-D;-D;-D

0/0
11.1.2009 21:09

africkysbor

Re: Je to normální?

JSI ZAKRNĚLÝ NEBO ZFANATIZOVANÝ??Rv

0/0
11.1.2009 21:13

doktor_bota

Re: Je to normální?

Jsi i Palestinec, nebo jen debil?

0/0
11.1.2009 21:14

KarlKubrt

Re: Je to normální?

R^;-D;-D

0/0
11.1.2009 22:25

Mirco1

Re: Je to normální?

O světové politice toho nevíte moc vy. Jinak byste věděl o rezoluci Valného shromáždění OSN 181 z roku 1947 která nařizuje vytvoření židovského a palestinského státu na území britského mandátu Palestina. Všechny hlavní židovské organizace s rezolucí OSN souhlasily, Palestinci nikoli a ostatní arabské státy také ne. A okamžitě po vyhlášení stát Izrael napadli. Takže když mluvíme o nedodržování rezolucí OSN, tak si všimněme, kdo s tím začal a kvůli komu se to tedy táhne :)

0/0
11.1.2009 21:18

Jhc75

Re: Je to normální?

chachachachacha....stačilo mi tři minuty na tý stránce a mam dost :-DDDD to je skutečně objektivní a netendenční zdroj informací :-DDD

jestli tohle bereš jako podklad pro svý myšlenkový pochody, tak radši přispívej někde na náckovskejch stránkách...tam najdeš víc pochopení 

Jinak k tématu - Izrael udělal kupu ústupků aby zachoval v oblasti příměří, ale pokud si někdo vezme do vygumovaný palice, že Izrael na světovou mapu nepatří, tak to je těžký. Agresi začal Hamas a te'd za to platí. Poprávu...

0/0
11.1.2009 21:18

LoginPoze

Blicí listy jsou pěknej humus....

nesmyslné blafy, žádná diskuse, levičácké zvratky... Rv

0/0
11.1.2009 20:48

Oldis_rab

Re: Blicí listy jsou pěknej humus....

nekdy neni od veci si precist si jiny nez pravicovy nazor, rozsiruje to obzory a umoznuje chapat veci komplexneji.

0/0
11.1.2009 20:53

Ccecil

Re: Blicí listy jsou pěknej humus....

Jistě. Dokonce jsem si je jednu dobu nechal posílat. Poté, co jsem je ale vícekrát přistihl při prokazatelné lži, ztratil jsem o jejich kecy zájem, neboť jsem pochopil, že číst takové hemzy je jen ztráta času.

0/0
11.1.2009 21:02

Oldis_rab

Re: Blicí listy jsou pěknej humus....

mno tak to bys nemoh cist nic.

0/0
11.1.2009 21:04

Ccecil

Re: Blicí listy jsou pěknej humus....

omyl, ale opravdu nejde číst vše, co se na internetu zjeví a pokud se jedná o prokazatelně lživý pramen, je zcela po zásluze vyřazen.

0/0
11.1.2009 21:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.