Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chomutovské prostitutky odcházejí z města, kamery jim berou zákazníky

Zákazníci chomutovských prostitutek z Lipské ulice, které zaznamenala kamera, dostali pod stromeček nemilý dárek. Radnice je předvolala jako svědky k úřednímu řízení s prodejnými ženami. První "svědek" už se na radnici dostavil, další jsou očekáváni. Díky tvrdým opatřením teď prostituce z Lipské téměř zmizela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Slaine55

Je to ekl...

Dělníka servou ve fabrice jak šroub a nido ani necekne. Platí státu. Ty ženský denně prodávají tělo stejně jak ti dělníci, ale je to špatné. Proč? Proto že flanďáci. Dejme konečně tomuto povolání důstojnost, jelikož ho stejně jako drogy nelze vymýtit. Bude tu navěky věků. Tak ho kontrolujme. Regulujme a usměrňujme. Tohle je válka s větrnými mlýny...

0/0
14.1.2009 10:17

eterson

Re: Je to ekl...

takze kazda slapka bude mit sebou pokladni doklad a vyda mi listek o poskytnuti slubez....za 2000kc ja ho pak zanesu do ucetnictvi jako naklad spolecnosti, za ucelem reprezentace firmy....hmmmm zajimavy.... :-P

0/0
14.1.2009 11:03

zachrance_od_mury

Re: Je to ekl...

a proc ne?

0/0
14.1.2009 11:09

eterson

Re: Je to ekl...

noo tak to by jsme tady udelali nejvetsi pracku penez na svete....

0/0
14.1.2009 11:17

zachrance_od_mury

Re: Je to ekl...

;-D no to by byla ale zmena :-)

0/0
14.1.2009 11:36

AnalProbe

Re: Je to ekl...

Když to bude pořádně zdaněný... ;-D

0/0
14.1.2009 12:10

iuos

hmm

stejně jako tam můžeš dát účet za masáž zad, kadeřínka nebo manikúru...

jo, když ono se přitom sahá "tam", takže všichni na to reagujou jako kreténi ;-D;-D;-D

0/0
14.1.2009 15:10

Bouše

A co je na kamerách tak erotického ?

8-o :-P

0/0
14.1.2009 10:12

Fellow from Volunteer Park

no to je na žalobu

Řápková... hahaha souložnice ex senátora Nováka.

A co kinak.. co Standa Týr a Péťa Skála, v pohodě, těm to jak jim lividu kšefty nevadí? Nebo je to jen další z kamufláží na občany Chomutova?

0/0
14.1.2009 10:11

banan.cz

diskuze

Na této diskuzi je vidět, kolik existuje "kritiků z povolání". Vsadil bych se, že pokud by vyšel článek s nadpisem: Chomutovské prostitutky přicházejí do města, radnice nic nedělá, tak ti samí diskutéři tu budou vykřikovat proč nic ti darmožrouti placení z našich daní nedělají. Srandisti. Ale tak je lepší kritizovat, než něco dělat, chápu.

0/0
14.1.2009 9:37

zachrance_od_mury

Re: diskuze

jednoduche reseni stejne jako v oblasti cerneho trhu s lehkymi drogami:

legalizovat. kriminalita zmizi, stat zbohatne na dani, sluzby budou bezpecnejsi (lekarske prohlidky)....

0/0
14.1.2009 10:05

banan.cz

Re: diskuze

Ano, jsem jedině pro, ale jasně nastavit pravidla, jako místo výkonu povolání, lékařské prohlídky apod. Budou se tomu prostitutky podřizovat? A co účtenky, budou dávat? Ne? Tak z čeho budou platit daně? Tohle všechno by se muselo hlídat, nicméně to obec udělat nemůže, když neexistuje rozhodnutí vlády a platná legislativa. Obec se může jen bránit, což dělá.

0/0
14.1.2009 10:14

zachrance_od_mury

Re: diskuze

jenze obec pri sve preudoobrane porusuje zakon. a verim ze prostitutky by legalizaci prijaly, dane totiz znamenaji kontrolu a tim padem problem pro pasaky kterym odvadi az 90% vydelanych penez, coz je v tuto chvili v podstate krom pokryteckych lidovcu jedina silna lobby proti legalizaci. kseft je kseft.

0/0
14.1.2009 10:17

banan.cz

Re: diskuze

Jsem ochoten uvěřit úplně všemu, ale ne tomu, že budou prostitutky platit daně, sociální a zdravotní pojištění, DPH a podobně :) To je prostě sci-fi.

0/0
14.1.2009 10:30

zachrance_od_mury

Re: diskuze

verte cemu chcete, dokud se to nezkusi neuvidime. kdyz bratri wrigtove sestrojili letadlo taky vsichni rikali ze to nepoleti a kdyz to vzletlo tak ze to nepristane :-)

0/0
14.1.2009 10:45

AnalProbe

Re: diskuze

Pokud vím, tak třeba v Nizozemsku to takhle funguje.

0/0
14.1.2009 12:11

Fellow from Volunteer Park

Re: diskuze

No jak znám chomutovské prostředí, tak bych v tom žádný entusiasmus z radnice neviděl.

Jestli je něco v Chomutově silně prohnilé tak je to právě vedení města s paní Řápkovou a jejími kamarády z ODS.

0/0
14.1.2009 10:13

banan.cz

Re: diskuze

To je možné, prostředí neznám, jsem z Ostravy. Řešení mi připadá sympatické jen z toho důvodu, že vidím akci - že se něco dělá, ne jen výmluvy "že to nejde".

0/0
14.1.2009 10:15

Fellow from Volunteer Park

Re: diskuze

http://www.transparency.cz/index.php?lan=cz&id=1569

0/0
14.1.2009 10:17

ibaba

Pouliční prostitutky

Proč nemůžou  být ve veřejných domech ?Pravidelně by je kontroloval lékař na pohlavní nemoci   pracovaly by na  ŽL  u vchodu kasa a platili by daně  a je po problému.

0/0
14.1.2009 9:32

zachrance_od_mury

Re: Pouliční prostitutky

ano je to logicke. ale abych odpovedel na otazku:

protoze lidovci :-P

0/0
14.1.2009 10:04

iDaddy

Až budu potřebovat bezpracně peníze,

půjdu do Chomutova a s prostitutkou. Už se těším, jak je zažaluji z důvodu ochrany osobních dat a dále....

V tom Chomutově jsou radní asi dost hlupáci. Navíc bych, jako Chomutovčan potom chtěl vědět, s čí peněženky to bude! Z obecní ne, za toto je přece zoodpovědná konkrétní osoba!!!

0/0
14.1.2009 9:26

zdeseny obcan

kdyz majitel samosky vylepil

do vylohy fotky zlodeju kteri u nej bezne kradli to bylo revu, div ze nebyl ukrizovan profesionalnimi ochranci zlocincu. Nad temi zlodeji stat samozrejme zamhouril obe oci.

0/0
14.1.2009 9:06

zachrance_od_mury

Re: kdyz majitel samosky vylepil

to je bezna sice financni ale aplikovatelna teorie:

ukradni 1000,- a jsi prachsprosty zlodejicek.

ukradni 1000000000,- a jsi bud hrdina nebo vlada :-)

0/0
14.1.2009 9:25

crook.crook

rada

Poradil bych slecnam, at si delaji co chteji a pokud nekdo neco takoveho vyfoti a nekam posle, tak zalovat, zalovat a zalovat. Ochrana soukromi, ochrana osobnich datr atd. Zajimave je, ze se nemuze vylepit chcicht zlodeju ale tohle se dit muze Boze muj Puritani odtahnete uz konecne do Polska a neotravujte ostatnim zivot.

0/0
14.1.2009 8:59

Ctenar_Mira

Re: rada

Jo, jo. Když si vlastní kamerou natočíš, jak zloději vykrádají Tvůj barák a nahrávku dáš policii, tak Tě odsoudí za pořízení nahrávky bez předchozího souhlasu nahrávaných osob.

0/0
14.1.2009 10:08

NORDMAN

Takze ceny domu a bytu

v Chomutove klesnou a poptavka realit ve vesnicich napojenych na novou silnici smerem k nemecke hranici stoupne.

0/0
14.1.2009 8:30

Mak1

Takže Chomutovská radnice volá

po zvýšení počtu znásilnění ve městě .....

a ještě o tom tvrdí, že je to ve prospěch občanů:-©

0/0
14.1.2009 7:57

kafy

Re: Takže Chomutovská radnice volá

Vzal sis všechny léky ?

0/0
14.1.2009 8:03

Mak1

Re: Takže Chomutovská radnice volá

Nerozumím otázce - zřejmě jste chtěl reagovat na jiný příspěvek:-P

0/0
14.1.2009 8:05

kafy

Re: Takže Chomutovská radnice volá

Ne, raguji na nesmysl o znásilnění :). Myslíš že v CV na Lipské se vyskytuje enormní množství násilníků ? Co je to za nesmysl ?

0/0
14.1.2009 8:07

Mak1

Re: Takže Chomutovská radnice volá

Je dokázáno, že počet znásilnění při zákazu prostituce roste - ale to byste musel mít trošku rozhled, abyste to chápal, že ?

0/0
14.1.2009 8:18

Fidel Castro s promočenou plínou

Re: Takže Chomutovská radnice volá

hm. to sem tteda nikdy neslyšel. dyť ty německý čuňata můžou jet jinam ;-D

0/0
14.1.2009 8:21

Mak1

Re: Takže Chomutovská radnice volá

a český čuňata ? V článku je, že první předvolaný byl Čech .....

Byl byste radši, aby nějakou ženu znásilnil ?

0/0
14.1.2009 8:23

NT05

Mestská policíé

O pouliční "sociální" pracovnici bych si sice ani kolo neopřel, ale řešit po století neřešitelné takhle....

Měštští podržtaškové nemají ze zákona pravomoc předvolávat k "podání vysvětlení". Takže je každý může v klidu poslat tam, kam patří, tj. sbírat psí hovínka.

0/0
14.1.2009 7:44

sprav

Re: Mestská policíé

YCHTYLE! (Y)nauč se právní předpisy této země: § 11 zákona o obecní policii, Oprávnění požadovat vysvětlení

(1) Strážník je oprávněn

a) požadovat potřebná vysvětlení od osoby, která může přispět k objasnění skutečností důležitých pro odhalení přestupku nebo jiného správního deliktu nebo jeho pachatele, jakož i ke zjištění skutečného stavu věci,

b) vyzvat osobu podle písmena a), aby se ve stanovenou dobu dostavila na určené místo k sepsání zápisu o podání vysvětlení,

c) vyzvat osobu podle písmena a), aby předložila doklady potřebné ke zjištění skutečností podle písmena a).

0/0
14.1.2009 8:30

xaeris

Re: Mestská policíé

A doučit se, že jedna a jedna jsou dvě, a nikoliv pět, jak tvrdí jeho Městský náčelník.

0/0
14.1.2009 8:34

crook.crook

Re: Mestská policíé

Problem je, ze pokud holky reknou, ze jen stopovali, tak nic nedokazou. Az ji povolaji po nekolikate, tak se to da oznacit jako obtezovani. A pravo by se prvni u nas musely naucit hlavne politici

0/0
14.1.2009 9:02

zachrance_od_mury

Re: Mestská policíé

pokud dotycny predvolany odmitne vypovidat tak je radnice nahrana. musela by totiz mit nafoceno jak predavani penez tak zaplaceny vykon, cili dukazi o spachani tresteho cinu. a to rozhodne neni zkutecnost ze nejaka zenska nastoupi do auta. a jeste by musela dokazovat ze dotycny zene penize nedluzil a pak si jen tak kamaradsky nezasoulozili. radnice sazi jen na to ze zastrasovanim donuti vynika svedcit proti lehke zene. proste udela bububu a vynik se lekne. stejna metoda jakou pouzivala stb.

0/0
14.1.2009 10:12

xaeris

Leninovi pohrobci

Chytráci na radnicích, místo aby byli rádi, že všelijací úchylové si uleví s prodejnou holkou, tak je budou nutit aby obtěžovali i ty slušné, mnohdy i násilně.Nějaký Lenin  už před nimi zkoušel prostitutky vymazat jako sociální třídu, když od jedné zřejmě chytil tripla a tihle feministé ho chtějí napodobovat.:-© 

0/0
14.1.2009 7:25

Fuck_the_people

Re: Leninovi pohrobci

Je vidět, že ti unikl smysl tohoto kroku. Smyslem není je zlikvidovat, ale vytlačit je někam, kde nebudou tak na očích a nebudou otravovat ostatní lidi - hlavně ty, co ny té ulici bydlí.  Jak by se ti líbilo, kdyby tvoje děcka chodily domů a před vchodem do domu jim někdo lupal v autě???RvRvRv

0/0
14.1.2009 7:34

iuos

hmm

on nechápe víc věcí....

0/0
14.1.2009 7:39

xaeris

Re: hmm

Nepletete si tak trochu tržní společnost s bolševiskou železnou kázní?To jako, že kddyby ty soudružky v autě u toho zpívaly internacionálu, pak by vám to už  nevadilo?

0/0
14.1.2009 7:45

obc

Re: hmm

evidentně máš mozek hned za šourkem :-)

0/0
14.1.2009 8:14

xaeris

Re: hmm

Evidentně tobě žádný šourek zase ani nenarostl.Inkvizice, to by byla tvoje SVATÁ parketa.:-(

0/0
14.1.2009 8:23

dochud

Re: Leninovi pohrobci

Nesnáším když se někdo ohání ochranou svých dětí. Aby chudáček dítě nevidělo holku s krátkou sukní, aby si neumazalo ručičky protože by něco chytlo, nesmí šahat na zvířátko, atp. Pak to samé dítě nechá čumět do compu na péčko, v nejbližším nákupním centru do něj narve nezdravý hamburgr, a parchant si ve škole píchne něco do žíly....

0/0
14.1.2009 7:42

RodoDendron

Re: Leninovi pohrobci

R^R^R^

0/0
14.1.2009 7:47

crook.crook

Re: Leninovi pohrobci

UJezis A co deti Co nase male nevine deticky. Dyt by mohli videt sex. Jezis smarja. Hlavne o clanek vis je psane jak se holka uz sama v 15 foti aby dostala kluka. Proboha uz. SEX je potreba jako jidlo piti a spanek. Proc vytlacovat? Co vytlacovat? Lidi? Sex?

0/0
14.1.2009 9:06

thunderclap

To je různý.

V parlamentu maj taky kamery a je jich tam pořád stejně...

0/0
14.1.2009 6:51

babacek

Re: To je různý.

R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
14.1.2009 7:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.