Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus postoji i hlavou připomíná Švejka, píše novinář Financial Times

Z českých národních hrdinů prezident Václav Klaus svým bizarním odporem vůči autoritám i tvarem hlavy nejvíce připomíná Švejka. Ve svém blogu to napsal šéf bruselské odbočky britského listu Financial Times Tony Barber po středeční společné tiskové konferenci Klause a předsedy Evropské komise Josého Barrosa v Praze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik-idnes si na mě zasedla

je svoboda slova a tak at si říká kdo chce co chce

ale at si uvědomí že za svá slova nese odpovědnost!

0/0
10.1.2009 8:44

jack095

major Těrazki

Je velmi potěšitelné, že někdo kdo se snaží kritizovat Klause, ví něco o Švejkovi. To je třeba hodnotit velmi kladně. Naprostá většina evropských novinářů považuje oblast na východ od Bavorska za prales, kde tamní kmeny  teprve zásluhou EU zavedli písmo.

Avšak přirovnání Klause k Švejkovi je myšlenkový pochod dohný jiného čekého hrdiny - majora Terazkiho.

0/0
10.1.2009 8:38

smotitak

Re: major Těrazki

R^

0/0
10.1.2009 8:54

captain cook

pozustatky totace

Vsude na svete je ustalenym zvykem, ze statnici jsou tercem srandy v mediich. Nekde vsichni a jinde jen ti "nepratelsti", jak si ctenari Dikobraza a Krokodyla budou jeste pamatovat. V zapadnich demokraciich je nepsanym zvykem, ze statnik dokaze svou klasu kdyz to aspon na venek vezme jako vtip a zasmeje se na vlastni ucet. Lide vychovani v zapadnich demokraciich to oceni. Naopak jim je smesny ten, kdo se kvuli tomu rozcili. Jenom jesitnosti postizeni narcisove to nechapou, mediim sami lezou do lecky a proto se stavaji tercem pro dalsi vtipy.

Dale to nechapou osoby odkojene totacem a jeho pozustatky. Totac pozadoval bezmeznou, vpravde nabozenskou uctu k predstavitelum totalitarnich rezimu a neposlusnost trestal od negativnich zaznamu v posudku az po vezeni. Za politicke fory se i zaviralo.

Je videt, ze je tady porad jeste dost tech, kdo si nezvykli na zapadni demokracii a nadale se drzi totalitarnich zvyku.

0/0
10.1.2009 4:06

captain cook

Re: pozustatky totace

u mohamedanu se za vtipy na proroka dava trest smrti ukamenovanim nebo setnutim hlavy, V nepritomnosti vinika se na nej vyhlasi kletba a celosvetova honicka za ucelem vrazdy jakymkoliv zpusobem. Vrahu se dostane vehlasu v islamskem svete (prip. i penezni odmeny) a posmrtne odmeny v raji.

0/0
10.1.2009 5:23

Joooudas

Nesmysl

Švejk určitě nebyl asexuál, což, Kikino?R^

0/0
10.1.2009 0:05

070707

Pro klid

bych nechal Klause upálit a udělal bych zněj národního hrdinu.Potom by snad tolik neškodil.:-)

0/0
9.1.2009 10:21

Pan Navratil

Re: Pro klid

Typický totalitní postup.:-)

0/0
9.1.2009 10:59

SantaKlaun

.

No bodejť - Klaus neleze EU do (Y), tak si z něj musí dělat všichni srandu. :-© Hnus! Demokracie podle EU Rv

0/0
9.1.2009 9:59

070707

Re: .

Kdyby jsi nelezl do(Y)klausovi,tak se na věc taky budeš koukat jinak.Taková už je demokracie.:-)

0/0
9.1.2009 10:02

SantaKlaun

Re: .

Nelezu nikomu do (Y), pouze se snažím přemýšlet jiným orgánem, než znázorňuje tatáž ikonka.

0/0
9.1.2009 10:03

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: .

takže Klaus může říci co chce ale kritizovat se už nesmí to je demokracie podle Klause nebo podle tebe?

0/0
9.1.2009 10:02

jamil1

Re: .

R^

0/0
9.1.2009 10:04

SantaKlaun

Re: .

Něco jiného je kritizovat Klasovy názory, na to má každý samozřejmě právo,  a něco jiného je zesměšňovat hlavu svrchovaného státu.

0/0
9.1.2009 10:04

jamil1

Re: .

a to se v demokracii nemuze? napr. u nas se nezesmesnoval bush? nebo meciar? proc tu pises neco o demokracii, kdyz s ni neumis evidentne nakladat???

0/0
9.1.2009 10:06

070707

Re: .

Svou ješitností se zesměšňuje sám.

0/0
9.1.2009 10:06

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: .

i to se smí díky demokracii.pokud se to Klausovi nelíbí má obrané mechanizmy i to patří k demokracii!

0/0
9.1.2009 10:09

denny2006

Re: .

nechci ti radit,ale nebylo by pro tebe smysluplné zamyslet se nad rozdílnými významy slůvek kritika a ošklivým,zlým slůvkem dehonestace:-)?

0/0
9.1.2009 10:08

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: .

zamyslet by se měl úplně někdo jiný!:-)

0/0
9.1.2009 10:14

denny2006

Re: .

jistě,ty toho nejsi evidentně schopen,nebo ochoten?Ale pomni,že dobrá rada i nad těch tvých  ušetřených 30 Kč:-/!

0/0
9.1.2009 12:14

medved

Kocourkov nabo EU

Kde to jsme. když si kdejaký pisálek může otírat hubu o prezidenta svrchovaného státu Evropské unie. Ať si píše o jejich královně. U nás jí také nikdo nezesměšňuje. A také by se něco našlo. Hledejte! Napište!

Na to jsme chtěli do EU?.

0/0
9.1.2009 9:52

SantaKlaun

Re: Kocourkov nabo EU

R^

0/0
9.1.2009 9:59

SantaKlaun

Re: Kocourkov nabo EU

... Já do EU nechtěl a v referendu jsem hlasoval proti vstupu. Protože to, co se teď děje okolo EU, Lisabonské smlouvy atd. se dalo předpokládat.

0/0
9.1.2009 10:01

captain cook

Re: Kocourkov nabo EU

Rika ti neco svoboda tisku? Mozna, ze se ti nelibi jak se nekdo vyjadruje o tvem prezidentovi. Mnoha jinym lidem se nelibi, jak se media vyjadruji o soucasnych nebo minulych predstavitelich jinych statu ...treba Bushovi, Sarkozymu, Putinovi, Medvedevovi, Castrovi, Brownovi, Blairovi, Berlusconimu, Kim Il Congovi, Mugabemu, Arafatovi, Khadafimu.....muzeme k vyctu pridat hlavy korunovane a ruzne pomazane...kralovna Alzbeta a naslednik trunu princ Charles.... papezove,  Ajatolah Chomenei....dokonce i prorok Mohammed, Jezis a Mojzis si prisli v tisku na sve.

Na zapade je zvykem, ze ze statniku si media casto delaji srandu. Je take nepsanym zvykem, ze zapadne-orientovany statnik dokaze svou klasu, kdyz to aspon navenek vezme jako vtip a umi se zasmat na vlastni ucet.

Jesitnosti postizeni narcisove to nechapou, mediim sami lezou do lecky a casto se proto stavaji tercem pro dalsi vtipy.

;-D

0/0
10.1.2009 3:49

Pan Navratil

Cože?

>>>ale bizarním odporem vůči autoritám<<<

---

Klaus je momentálně prezidentem svrchovaného státu, tudíž politicky nejvyšší autoritou, ty pisálku.:-P

0/0
9.1.2009 9:44

jamil1

Re: Cože?

oficialne samozrejme ano, lec prakticky tomu tak urcite neni - problem je, ze klaus nema takovou autoritu u nas jakou by asi mel mit. koneckoncu muze si za to svou jesitosti

0/0
9.1.2009 9:53

CZMiki

Šmarjá

A slyšel už o tom přirovnání komunistodemokrat Hašek? 8-o http://i.idnes.cz/08/113/gal/LUV274124_113612_804906.jpg

0/0
9.1.2009 7:58

seppikub

CR do EU nepatri, stejne jako Turecko.

Byla velka chyba tu bandu podvrataku a krivaku tam vubec brat....

0/0
9.1.2009 5:34

Si0

Re: CR do EU nepatri, stejne jako Turecko.

Nebo se to mělo rozdělit na část, která v EU bude, a která nebude. A každý ať si jde tam, kam chce.

0/0
9.1.2009 9:14

Pan Navratil

Re: CR do EU nepatri, stejne jako Turecko.

zapni si maják, slouho germánův.

0/0
9.1.2009 9:42

Pan Navratil

Re: CR do EU nepatri, stejne jako Turecko.

Zapni si maják, otroku germánův.

0/0
9.1.2009 10:14

beneflok

Mr. Bean

Pan Barber píše jako Johnny English, pokud připustíme že čmáranice jsou psaní. Prostě se vám nehodí do evropských mocenských hrátek, kde jsou čechy jen tenisák do kterého se kope. Před 60ti lety Anglie a Francie do nás kopli jak do hadráku a chtějí to udělat zase. Takže slovy Chiraka na naší adresu: Pane Barber, držte hubu. Klausovi věřím, vám ani že se Holič jmenujete.

0/0
9.1.2009 4:38

Kocourek69

Re: Mr. Bean

Věř. Nakonec za to vlastně ani nemůžeš. Byl si k tomu propagandou vychován abys věřil.

0/0
9.1.2009 4:46

Si0

Re: Mr. Bean

Dnes nás kopat nemusejí, my do sebe kopeme sami.

0/0
9.1.2009 9:15

fridolin

Pana prezidenta si velmi vazim

Prezident Klaus je jeden z mala hrdinu, kteri se postavili okupaci nasi republiky totalitni hydrou EU, proti niz Hitler i Stalin vypadaji jako deti z materske skolky. Prestante uz urazet naseho prezidenta. Je to priblbla pisnicka, kterou "prekvapive" hrajou vsechna svetova zkorumpovana media. Jdete se bodnout!!!

0/0
9.1.2009 3:31

Kocourek69

Re: Pana prezidenta si velmi vazim

Ano. Toto je přesně ono čím ta neobolševická kreatura Klausů nejvíce škodí naší mladé demokracii. Vychovává totálně oddané patolízaly kteří za exotem jsou schopni jít až do samotného pekla. Jsou tím Klausem už tak vygumovaní že povyšují krvavé diktatury Hitlera a Stalina nad EU jako něco lepšího.

Toto nemá cenu ani komentovat. Snad jenom že by Klaus měl okamžitě odstoupit ze všech veřejných funkcí když se neumí chovat jako politik demokratického státu.

0/0
9.1.2009 4:37

halagajda

Re: Pana prezidenta si velmi vazim

R^R^R^

0/0
9.1.2009 8:12

CZMiki

Re: Pana prezidenta si velmi vazim

Jestli má klaus oddané patolízaly, tak co řekneš o takovém Heiderovi, Sarkozym, Berlusconim... Proti těm a jejich "mladým demokraciím" je Klaus čajíček, ti mají/měli fantické příznivce ;-D

0/0
9.1.2009 8:17

Kolokol

Re: Pana prezidenta si velmi vazim

Dutá hlavo. Patolízalem můžu být vůči většině nebo tomu, kdo je zrovna u moci, protože se to zrovna vyplatí.Takže když většina volá hurá a jeden ne, tak ten kdo s ním souhlasí je patolízal? To máš fakt v té hlavě prejt?

0/0
9.1.2009 9:40

hugo.tom

Re: Pana prezidenta si velmi vazim

No tak ty musíš být pěkný magor, když srovnáváš EU s Hitlerem nebo Stalinem. Mohl jsi za Hitlera nebo Stalina říct něco proti jejich vládnutí, ne jinak by ses poroučel. Klaus tu možnost má, ovšem senilního staříka už poslouchají jen oddaní vlezdo(Y). Kolik lidí popravila EU, dle tebe. Prostuduj si nejprve historii než něco takového vypustíš

0/0
9.1.2009 9:32

Caretaker

Re: Pana prezidenta si velmi vazim

No a v tom je právě ten rozdíl. Když jsi za Stalina nebo Hitlera něco řekl proti jejich vládnutí, tak Tě přinejmenším zavřeli, protože je Tvůj názor zajímal. Teď si můžeš říkat so chceš, protože na Tebe všichni zvysoka ser.. a Tvůj názor je jim u pr.... A kolik lidí popravila EU??? Neboj výsledky francouzského socialismu se projevují už dávno. Zanedlouho bude z Evropy jedna velká asijská rozvojová oblast. Všemožné restrikce a omezování pracovní doby, aby se náhodou chudáčci frantíci nepředřeli atd.

0/0
9.1.2009 9:41

jamil1

Re: Pana prezidenta si velmi vazim

vis vubec co to je okupace?!!!? jen me snad napada, abys ji opravdu zazil, pac tohle muze napsat opravdu jenom V U L. sorry

0/0
9.1.2009 9:56

Joooudas

Re: Pana prezidenta si velmi vazim

Myslíš rusofila Kikinu? ;-D

0/0
10.1.2009 0:04

Divak

Chybejici znalosti

Vsem mudrcum o nadrazenosti EU prava bych chtel pripomenout, ze dulezite smernice=zakony schvaluji clenske zeme a citlive smernice, napr. dane, se schvaluji jednomyslne. Na tom LS nic nemeni. Cesi zili 50 let v komunismu a i nova generace je vychovana uciteli, kteri vystudovali za komunismu. Takze neni divu, ze jim chybi laska k logice a faktum. To se nahrazuje emotivnimi zvasty. Cesi nemeli dostat pravo vstoupit do EU do r. 2050, dokud neprojdou urcitym samoocistnym procesem po obdobi komunismu. Klaus je vniman zapadni Evropou tak, jak ho zurnalista FT (a spousta jinych) popsal. A ma naprostou pravdu. Klaus je inteligentni fanatik, ktery propadl svym predstavam o zivelnem kapitalismu a anarchisticke demokracii. V posledni dobe se z neho navic stava urazejici zatvrzely jesita. A pusobi smesne, kdyz nejaky postkomunisticky blb urazi zbytek Evropy (ktera ty slovanske blazny dotuje).EU

0/0
9.1.2009 0:46

hnedka_zdrapana

Re: Chybejici znalosti

Takze proto, ze jsme tu meli 50 let komunismus ho musime zavadet znovu pod vlajkou EU, ano?

0/0
9.1.2009 2:47

SantaKlaun

Re: Chybejici znalosti

R^

0/0
9.1.2009 10:02

halagajda

Re: Chybejici znalosti

Souhlasim, hlavne ted kdy ma CR predsednictvi EU se o nem pise vice nez kdy jindy, a nic pekneho to neni, nanestesti je to ale vse pravda:-(.

0/0
9.1.2009 8:17

martiXXX

hmmmm

Klause nemohu brát vážně..některé jeho závěry vypadají rozumně..ale je ovládaný svou ješitností a jde mu jen o moc....Česko nemá velký vliv..v tom s ním souhlasím ---ale těžko chtít aby 10 milonů lidí mělo větší nebo stejný vliv než 82 milionů Němců....potom taková Andorra by mohla mít stejný vliv......vyvolávají se jen hloupé nacionální vášně z neznalosti..a jen nám to škodí

0/0
8.1.2009 23:00

vladimv

Re: hmmmm

To co teď čtu o vlivu musím říct, že to jsou zkreslené názory. Tady vůbec nejde o vliv, tady jde přímo, v případě velikosti hlasu podle populace,o područí. Již teď velké státy diktují a ovlivňují, co budou dělat potom? EU ano, ale přijatá usnesení by měla být odsouhlasená všemi státy a pak by byla zákonem.Jinak ne.Už teď nám předepisují kolik máme mít vinic,kolik krav,kolik cukrovky. To se Francouzi bojí našeho vína?Jestli mají být zákony (dle lisabonské smlouvy) EU nadřazeny národním, pak s tím musí všechny státy souhlasit. Jinak NE. To si pak ty velké státy udělají to co se hodí jim a my máme poslouchat? A o to Klausovi jde.A pokud jde o klima tak si o tom něco přečtěte.Z klima se stala spíš věc politická než odborná.Přečtěte si třeba článek od jednoho z nejlepších klimatologů Dr. Koťátka.Pak mluvte.

0/0
8.1.2009 23:28

zdeseny obcan

Re: hmmmm

Nemci at se staraji o svou zemi a ne o nas, my zase nemame co prikazovat neco Nemcum. To je model ktery funguje perfektne a ktery chce EU znicit a nahradit vladou tezkopadne eurokracie.

0/0
9.1.2009 0:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.