Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Někteří význační Arabové se Izraele zastali - a on by k nim neměl zůstat hluchý

Představte si, že váš nejbližší soused – s nímž vedete dlouhou a krvavou rozepři – vytáhne pušku a začne vám střílet do oken. Pálí z vlastního obývacího pokoje, plného žen a dětí. Dokonce má na klíně svou dceru, a přitom se snaží dostat na mušku vaše děti. Prohlašuje, že neskončí, dokud vaše rodina nebude po smrti. Policie není na dosah. Co má člověk dělat?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Svezi Vetrik

Sranda...

To si dela srandu ne? Ano, Hamasovci sou neuveritelna svine, schovavat se za civilisty, ale kdyby to nedelali bylo by to jako v Darfuru... Tim URCITE nechi ospravedlnovat co za svinstva to je, nechat umrite civilisty misto sebe, ale aspon si svet vsimne co se tam deje... jinak by na to kazdej s*ral jak na darfur a okupace palestiny by trvala do dnes... A co autor napsal o tom ze soused strili do okna puskou je blbost.. Je to spis jako by mi soused strilel do okna prakem a ja proti nemu vytahnul raketomet...Rv

0/0
14.1.2009 12:05

Korytnaačka

Plevel

Plevel se musí vytrhat i s kořeny, jinak stále roste - a já odmítám být pohlcen plevelí! 8-o  http://snipr.com/9yb9z  8-o

0/0
13.1.2009 17:52

Korytnaačka

Re: Plevel

Mimochodem, moc pěkná hudba v tom videu...R^R^R^

0/0
13.1.2009 17:53

element

"civiliste" v Gaze

Trochu se divim, ze kazdy tak lituje "civilni" obeti izraelske obrany v Gaze. Hamas tedy teroristicka skupina, byla zvolena Palestinci v demokratickych volbach. Jinymi slovy valna vetsina techto "civilistu" Hamas volila a take ho aktivne podporuji. V Cechach, kdyz nekdo pomaha vrahovi, jde take do vezeni na radu let.... Palestinci maji jen to, co si zvolili a co vetsina z nich chce. Jedine koho mi muze byt lito, je tech Palestincu, kteri na Izrael neutoci, preji si mir a Hamas nevoli ani nepodpuruji.

0/0
13.1.2009 0:12

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: "civiliste" v Gaze

tak tak, mohl bys mít snad i recht, ale to by tvé IQ  muselo dosáhnout alespoň na úroveň idiota ....:-P

0/0
13.1.2009 10:42

Korytnaačka

Re: "civiliste" v Gaze

A ty proč ho napadáš, on má pravdu, píše slušně, ten, kdo evidentně nemá žádnémIQ jsi ty sám - takže, ihned se omluv a vypadni z diskuze! (Y)Rv

0/0
13.1.2009 17:44

Svezi Vetrik

Re: "civiliste" v Gaze

Pise kravoviny, jestli neni zadnej civilista v gaze, tak urcite neni zadnej civilista ani v Izraeli... Kazdej izraelec byl vojak, a skoro kazdej je zaloznik, a kazdej Izraelec se rozhodl nastehovat do statu kterej mu nepatril takze si za to podle tvyho argumentu muzou taky samy...RvRvRv

0/0
14.1.2009 12:01

annakkk

nestacim se divit

Jak mohlo v idnes (potazmo v CR) vyjit clanek co neobhajuje jednostranne Palestince? Jinak nemohu nez souhlasit.

0/0
12.1.2009 21:48

Ruger

skvělé, snad to pochopí i místní primitivové

0/0
12.1.2009 20:01

Korytnaačka

Re: skvělé, snad to pochopí i místní primitivové

;-D 8-o čím? ;-D;-D;-D

0/0
13.1.2009 17:45

Ahaman

Dostanou ohlodanou kost

:-):-P

0/0
12.1.2009 18:32

phaethon

děkuji...

luxus - radost číst R^

Autorka má pravdu v tom, že to má Izrael pěkně těžké. Skončí s bojem - Hamas to vezme jako své vítězství a Evropa bude spokojená. S bojem neskončí - Hamas citelně oslabí, ale postaví proti sobě civilizovaný svět (rozuměj spojence). Navíc Hamas a Palestinci ví, že jakmile boj skončí, humanitární organizace (zejm. EU) nalijí do Palestiny peníze a postaví ji na nohy...

0/0
12.1.2009 18:19

wiliz

.

R^

0/0
12.1.2009 17:25

český venkovan

..jo..tohle má hlavu i patu.....

0/0
12.1.2009 16:07

alefik

Souhlasím

R^ Ano. Ano. Odborník, který /která / ví co píše .Není to slepé papuškování rádoby humanistů. Jen by tak mělo uvažovat co nejvíce mocných, kteří mohou rozhodovat.

0/0
12.1.2009 16:04

good_luck!

článek, který mi mluví z duše

R^

konečně i v ČR něco opravdu nestranného

0/0
12.1.2009 14:26

lopata12345

Nasili

Pro ty co tu obhajuji nasili. Reknete mi jak ziskal Gandii Indii a jak pred tim dopadli Sikpadhiove (uf doufam ze to pisu dobre).

0/0
12.1.2009 13:44

rudykov

Re: Nasili

představte si, jak by Gándhí dopadl třeba v takovém Rusku. Tragikomická představa...    za pár dní by byl zastřelen někde na stepi, nikdo by se o něm nic nedozvěděl. Jeho význam mohl vyrůst jedině v prostředí anglické koloniální společnosti, která ze svých zásad slevovala jen výjimečně

0/0
12.1.2009 18:44

kion111

Re: Nasili

R^

0/0
12.1.2009 22:25

Korytnaačka

Re: Nasili

Ty holt jsi lopata, viď? ;-D;-D;-D Ale nešť, třeba máš pravdu, jdi si lehnout na hranice Gazy s Izraelem, třeba ty rakety kvůli tobě Hamás zastaví... 8-oR^

0/0
13.1.2009 17:48

StandaU

Dobrý den,

přátelé, neustále čtu výtky na stranu Izraele, dobře máte pravdu. Tak jestli předpokládám, že mají pravdu Palestinci se svým cílem, kterým je všechny židy naženem do moře, tak mi zde chybí židovské všechny palestince naženem např. do moře. Říkají to židé ? Židé to neříkají, tak už toto vám má stačit, ne, má ale musí protože židé nikoho nechtějí vyhubit na rozdíl od palestinců. Jestli i poté někdo obhajuje palestince, potom už nevím, ale je třeba mu jasně říci, nechováš se korektně a já tě zneškodním, tak je to vážení obhájci palestinců. Můj děda říkal, že na takové je třeba "malý dvorek a velký bič." S lidmi, kteří i přes toto se zastávají palestinců nejde diskutovat, ale zničit, protože to není o válce, ale to je stejné jako s nacisty, jde o to zda ještě nějaký Izrael bude. Nácky je třeba vyhladit. Na případné reakce neodpovídám, neboť jdu pracovat, mne neživí zisky z ropy jako palestince.Dzp.

0/0
12.1.2009 12:22

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Dobrý den,

ano ... izraelité o to nemuví ...izraelci rovnou dělají, o čem byli ve wwII počeni, že? ... co mohou oni a ty za to, že svět se za těch 60 let změnil. viď? ... ale v jednom máš recht ..."Nácky je třeba vyhladit."

0/0
12.1.2009 12:27

kion111

Re: Dobrý den,

K tomu není co dodatR^[>-]

:-©EU

!

0/0
12.1.2009 22:27

Padrn

Re: Dobrý den,

Konec příspěvku působí docela legračně - o vyhlazení nácků usiluje někdo, kdo se sám jako nácek projevuje. Ale k první části seriózně: Nikdo neobhajuje Palestince, kteří chtějí "hnát všechny židy do moře". Židé to o Palestincích takto skutečně netvrdí. Ale pokud tvrdí, že všichni Palestinci mají ten prezentovaný názor, a pokud to vnímají tak, že být Palestincem samo o sobě automaticky znamená být nepřítelem, který je chce všechny zahnat do moře, tak se ten názor v principu neliší, jenom je lépe zabalený.

0/0
13.1.2009 9:19

Korytnaačka

Re: Dobrý den,

Plevel se musí vytrhat i s kořeny, jinak stále roste - a já odmítám být pohlcen plevelí! 8-o  http://snipr.com/9yb9z  8-o

0/0
13.1.2009 17:51

Chlupaty Knedlik

Dobry clanek

0/0
12.1.2009 12:14

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

inu, souzi a soušky izraelci z povolání,

třeba tihle, že?

http://www.guardian.co.uk/world/2009/jan/11/gaza-israel-letter-british-jews

:-P

0/0
12.1.2009 9:43

footi

Izrael je v právu

Děkuji za příspěvek. Sdílím stejný názor. Izrael potřebuje naši podporu.

0/0
12.1.2009 7:49

Dr No

Myslím, že cílem Hamásu

není ani tak zabíjet Izraelce (to se jim moc nedaří), ale hlavně přinutit Izrael, aby zabíjel Palestince. To je hlavní důvod, proč je jejich sponzoři platí a proč jim dodávají zbraně. Obrázky zkrvavených obětí, "zavražděných krutými Izraelskými agresory" (pokud se nenajde dost skutečných obětí, není problém je naaranžovat) pak poslouží k živení iracinální nenávisti celého muslimského světa vůči Izraelskému sátu a také pro "měkosrdcaté" evropské politiky, aby štědře přispívali na ty chudáky utačované Palestince (aby si jejich "vůdcové" mohli dopřávat luxusní život a bylo za co nakupovat zbraně na další udržování násilí) a tlačili Izrael do dalších a dalších ústupků muslimské agresivitě.

0/0
11.1.2009 21:00

modrá šlápota

Re: Myslím, že cílem Hamásu

Je to tak.Další ze sponzorovaných-Gruzie,použila ten sám scénář.R^

0/0
12.1.2009 8:08

Maath

Spravedlivý Izrael.

Nechápu, jak může pisatel článku jednoznačně určit, co spravedlivé je a co není. Nikdy nic není černobílé, nejde o boj dobra se zlem. Nezastávám se ani jedné strany, ale pisatel článku očividně ano. Co takhle být objektivnější? 8-o

0/0
10.1.2009 16:39

mtis

Re: Spravedlivý Izrael.

No tamk nám pověz, co je nečernobílého na 3500 palestinských raket vystřílených do Izraele z Gazy za posledních pár let. Jsem moc zvědavý - totiž takové ty rádoby filosofické úvahy ty toi mně dost iritují, myslím že k tomu abys zastal jiný názor by bohatě stačilo kdyby jeden ten Kassám dopadl ve vaší ulici.

0/0
10.1.2009 17:53

Zamete

Re: Spravedlivý Izrael.

Ano. Nejedná se o boj dobra se zlem. Jedná se o střet dvou světů, z nichž jeden nechápe (a nechápe ani svého protivníka), že to je střet a pomahá tomu druhému, zatímco ten druhý se připravuje ho zničit a ovládnout, protože na jeho straně stojí Bůh a ten druhý svět budí pohoršení. Dobrý článek.

0/0
13.1.2009 10:04

neustále blokovaný banánovník

zaprodanci, kolaboranti

víc k tomu nemám co říct:-)

0/0
10.1.2009 16:00

činčo

Re: zaprodanci, kolaboranti

ale kdo?:-P

0/0
11.1.2009 11:26

erdoes2

Pro pochopeni problematiky

Po precteni diskuse povazuji za nezbytne pripomenout, ze pro pochopeni problematiky je (krome samozrejme znalosti historie) naprosto nezbytna detailni znalost prislusne ideologie, t.j. radeji nekolika prekladu prislusne versovane knihy a jeji aplikace ve spolecnosti. Bez splneni techto nutnych predpokladu povazuji diskutovat za velmi "odvazne"... !

0/0
10.1.2009 14:57

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Pro pochopeni problematiky

ale proč? ...což příslušná ideologie není všem jasná? ....

0/0
10.1.2009 14:59

erdoes2

Re: Pro pochopeni problematiky

Kolik prekladu jsi cetl, s kym jsi o obsahu diskutoval a s kolika lidmi z kazdodenniho zivota v oblasti od zebraku, analfabetu, beznych lidi, kleriku a profesoru... az po VIP jsi mluvil? ?

0/0
10.1.2009 15:03

rasta_vesta

Re: Pro pochopeni problematiky

Tady se nikdo o historii nezajima, je to ceska diskuze, jen nadavky

0/0
10.1.2009 15:42

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Pro pochopeni problematiky

inu ... za celý život? ... dost ...ale jen ti VIP, kdo to je? ... já totiž s hlupáky nemluvím ....:-P

0/0
10.1.2009 15:47

good_luck!

Re: Pro pochopeni problematiky

kterou knihu máš konkrétně na mysli? Starý zákon (Talmud), Bibli nebo Korán? Jak starou historii máš na mysli - tu, kterou operují Palestinci (cca 150 let - posledních 50), 1000?, 2000? nebo 4000 (starověký egypt, Mezopotámii)?

Mám v tom guláš, co vzít jako základ...;-D

0/0
12.1.2009 14:30

erdoes2

Vyborny clanek, fundovany, objektivni -

jak je ostatne u "kuchyne" Project Syndicat dobrym zvykem.. R^:-)

0/0
10.1.2009 14:32

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Vyborny clanek, fundovany, objektivni -

tak tak - přání otcem myšlenky ....

0/0
10.1.2009 14:33

mtis

Re: Vyborny clanek, fundovany, objektivni -

http://www.poligazette.com/2009/01/05/renown-arab-thinker-hamas-brings-disaster-upon-palestinians/

0/0
10.1.2009 15:29

kars

Re: Vyborny clanek, fundovany, objektivni -

R^

0/0
10.1.2009 23:19

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

to není možné, souzi a soušky izraelci z povolání,

jistěže leckteří izraelci si ještě i v dnešním světě uchovali slušnost ... ale izrael? ... stát? ...to zase vás media jen manipulují ....:-P

0/0
10.1.2009 14:01

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: to není možné, souzi a soušky izraelci z povolání,

a kdo manipuloval s tebou SSM:-P

0/0
10.1.2009 14:32

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: to není možné, souzi a soušky izraelci z povolání,

neé ... v něm jsem nikdy nebyl ... ale v krizových letech vysokoškolský výbor čsm ... na začátku jsme si zvolili pokladníka a předsedu ... pokladník dostal dost prášulí na to, aby dbal, že každý zaplatil příspěvky, kdz měl ...a jedinou povinností předsedy byla kladná doporučení a štemply študákům k cestám do kapitalistické ciziny ....:-P

0/0
10.1.2009 14:37

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: to není možné, souzi a soušky izraelci z povolání,

tak to vysvěluje pochody myšlenek:-P

0/0
10.1.2009 14:42

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: to není možné, souzi a soušky izraelci z povolání,

to víš ... tenkrát doba byla krutá ... kdo nebyl v čsm, na vejšku se nedostal ...:-P

0/0
10.1.2009 14:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.